Riippuvuuksia

SpaceCadet1

25.10.04 klo 23:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

Fallout 2

Hyvin vakavatyyppinen addiktio, jonka toipumisesta allekirjoittanut ei ole vuosien jälkeenkään aivan vielä toipunut (ajoittaisia vieroitusoireita saattaa iskeä yllättäen :D )

Viisas

26.10.04 klo 10:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nenäliinat. Mukana on aina pakko olla kangasnenäliina, mieluummin kaksikin.

Cuomi

26.10.04 klo 16:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:
Cuomi kirjoitti:

Fallout 2

No katos, löytyi sentään toinenkin kurja :wink:

09.03.05 klo 14:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni ei ole mitään fyysistä riippuvuutta ihan periaatesyistä: ihmisen täytyy tulla toimeen ilman jokapäiväistä kahvia, joka viikonloppuista känniä tai panoa tai vaikkapa sitä karkkipussia. Huumeista nyt puhumattakaan.

Todelliset riippuvuudet syntyvätkin sitten ihmissuhteissa: lähipiirissäni on muutamia ihmisiä, joita ilman en halua kuvitellakaan eläväni. Hyväksyn itselleni tämän kaltaiset riippuvuudet, sillä sehän liittyy suoranaisesti ihmisen tunnemaailmaan ja voisiko ihmissuhde olla täyteläinen ilman molemminpuolista tarvitsemista? Jos tuo riippuvuus tulisi nimetä, niin olisiko se sitten rakkaus- tai läheisyysriippuvuus? Makuasia.

Voisihan leffatykinkin joka arkipäiväistä tarkistamista pitää riippuvuutena, mutta minulle se on pikemminkin harmiton tapa, josta ei ole tässä vaiheessa mitään syytä päästä eroon.

DELETED

- Metal Gear Solid
- Final Fantasy
- Coca Cola

09.03.05 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yksi asia, josta on ainoastaan hyvä jäädä riippuvaiseksi, on liikunta. Kevytkin punttisalitreeni tuottaa mieletöntä hyvää oloa ja vaikuttaa jopa yleiseen onnellisuuteen ja henkiseen hyvinvointiin fyysisen lisäksi.

Lenkkeily on toinen mahtava, mahtava liikunnan muoto. Viimeksi eilen illalla tuli todettua tämä: sauna päälle, mp3-soitin täyteen energistä musiikkia, rannepainot käsiin, lenkkarit jalkaan ja juoksemaan. Kun sattui vielä olemaan pilvetön yö ja näki tähtitaivaan sekä oli mahdollisuus juosta upealla lenkkipolulla Vaasan merenrantaa pitkin, olo oli lähes täydellinen. Puolen tunnin päästä saikin raahautua hikisenä lämpimään saunaan ja avata huurteisen karjalan... That's what they call life. :)

Filmer

09.03.05 klo 16:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

g-sport kirjoitti:

Samaa mieltä. Liikunta onkin erittäin hyvä "riippuvuus" ja puolen tunnin päästä lähdenkin kohti punttisalia rentoutumaan ja sen jälkeen olen taas onnellisempi. Mutta nykyisin kiinalaisen teen juomisesta on tullut riippuvuus, jota pitää joka päivä juoda... Mutta hyvää se on :wink:

10.03.05 klo 09:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

No sekin on varmasti riippuvuus sieltä harmittomimmasta päästä. :)

Itse juon lähes joka ilta kuumaa kaakaota kuin pikkupoika. Se sallittakoon. :)

10.03.05 klo 11:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pepsi ja salmiakki tervaleijonat. Kun ottaa yhen tervaleijonan tekee kokoajan mieli lisää. Parasta salmiakkia super salmiakin kanssa.

Siperia Jones

10.03.05 klo 12:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Sama käy kun syö niitä marianne "kuulia". Ottaa yhden ja hetken päästä onkin kietaissut jo koko pussin.

Gerba

10.03.05 klo 13:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

10.03.05 klo 15:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:

Kunnon amis puheita. :wink:

Laulunlapsi

10.03.05 klo 15:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

ei pidä yleistää!!Epäilen että melko monia lukiolaisiakin kiinnostaa naiset ja viina.niin itse asiaan, Pahin itselläni oleva riippuvuus lienee tuo röökin poltto.Yritän kovasti vähentää vaan melko vaikeelle tuntuu. :cry:

Haxu

10.03.05 klo 18:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tietokoneesta olen liian riippuvainen. Ja en nyt menisi sanomaan liikuntaa ainoaksi hyväksi riippuvaisuudeksi :roll:

SpinalCrap

-Runkkaus
-Masturbointi
-Wänkkiminen
-Porno

Conion suusta tuli loputkin tämän pojan riippuvuudet.

Gerba

10.03.05 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:
Gerba kirjoitti:

Kunnon amis puheita. :wink:

Kyllä. Loistava kommentti. Vielä kun oppisit kirjoittamaan oikein. Tämä oli ihan Dave Lindholmilta lainauttua, joka pitää hyvin paikkaansa.