Riippuvuuksia

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Riippuvuuksia

DELETED

22.10.04 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

22.10.04 klo 15:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Karkit ja limsat ovat suurimmat riippuuvuuteni. Karkkia tulee syötyä todella paljon. Myöskin limsan (Pepsi, Cola) juontia tulisi vähentään. Ei vaan pysty.

Muita:
- Jääkiekko= katsominen sekä pelaaminen.
- Cm futismanageripeli
- Suihku= joka aamuisesta suihkussä käynnistä ei lipsuta. Täysin pakollinen.
- Kauniitten naisten/tyttöjen tiirailu. :)

Acedia
Käyttäjä
1210 viestiä

22.10.04 klo 15:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

Joo, mites noinkin tärkeä asia pääsi unohtumaan minultakin. Kai se on vaan itsestäänselvyys... :lol:

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

22.10.04 klo 16:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:

Joo, mites noinkin tärkeä asia pääsi unohtumaan minultakin. Kai se on vaan itsestäänselvyys... :lol:

Eiköhän tuo johdu jo ihan geeneistä :wink:

Ascaris
Käyttäjä
379 viestiä

22.10.04 klo 16:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:

Suolapähkinät ja Internet.
Suolapähkinöihin tuli kauhee hinku kun ostin yks päivä 100 g:n pussin kaupasta.. sen jälkeen oon niit sit kauheesti halunnu.. Ostin sen jälkeen jopa 300 g:n pussinkin :?

Nettiriippuvaisuus on itsestäänselvää :o :lol: Jos musta on kyse.

:D Sinäkin brutukseni. Joskus meni rahaa pähkinöihin aivan helvetisti, mutta olen sitemmin hieman rajoittanut ostelua. Yleensä ostan sellaisen 500g pussin ja se menee jossain parissa päivässä.

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

22.10.04 klo 16:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen huomannut että käytän noiden muiden lisäksi suolaa normaalia enemmän. Noh, olisikohan tuokin joku perinne, kun isäni ja pappani ovat samanlaisia suolamaakareita.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

22.10.04 klo 16:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lenkkeily ja tietysti Leffatykki.

Juhani Sementti

22.10.04 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pringlesin paprika-sipsit, RAY:n perkeleet ja tämäkin foorumi ovat varmaan niitä kaikkein erikoisimpia mitä nyt voi keksiä. Sitten on tietenkin kaikki tavalliset :roll:

mp40
Käyttäjä
820 viestiä

22.10.04 klo 16:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

kuntosali ja kirjat aiheuttavat riippuvuutta minulle...olipas epäterveelliset riippuvuuden kohteet.

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

22.10.04 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Karkit, Twiksit ja pätkikset. Tunnen jo kuinka muutun muijaksi tästä karkin ja suklaan syömisestä...

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

22.10.04 klo 18:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ascaris kirjoitti:
OneNiceUser kirjoitti:

Suolapähkinät ja Internet.
Suolapähkinöihin tuli kauhee hinku kun ostin yks päivä 100 g:n pussin kaupasta.. sen jälkeen oon niit sit kauheesti halunnu.. Ostin sen jälkeen jopa 300 g:n pussinkin :?

Nettiriippuvaisuus on itsestäänselvää :o :lol: Jos musta on kyse.

:D Sinäkin brutukseni. Joskus meni rahaa pähkinöihin aivan helvetisti, mutta olen sitemmin hieman rajoittanut ostelua. Yleensä ostan sellaisen 500g pussin ja se menee jossain parissa päivässä.

Pähkinähimo taitaa kyyrätä muitakin :P Ei siinä mitään. Hyvähän se on. Muillakin on sama riippuvuus. Olen jopa ylpeä kun sullakin on sama riippuvuus :wink:

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

23.10.04 klo 00:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lyhkäinen Addiction List:

-Musiikki
-Hiusten geelaus
-Leffatykki-forum

En ole sattumoisin koukussa mihinkään naposteltavaan, mikä on tulevaisuuden painonhallintaa ajatellen ihan jees juttu :)

Spoon

23.10.04 klo 02:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Taffelin Voi-popcornit
- Cola
- Call Of Duty
- Tietokoneella säätö/surffailu/pelailu

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

23.10.04 klo 11:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ai niin joo. Popkorneja tulee vedettyä antaumuksella. Ennen Taffelin voi-poppareita, mutta nykyään Rainbown poppareita. Että ne on herkkua ja loistavasti suolattuja.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

23.10.04 klo 13:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Olenpas kuullut hurjia huhuja, että nettiriippuvuuden takia pääsee armeijasta kotiin :shock:
:?

Näin on, mutta vain väliaikaisesti. Toisin sanoen saat lykkäystä pari vuotta ja kyseessähän ei ole ihan mikään internetin normaalikäyttäjä, vaan näitä pelien clanpelaajia/himoirkkaajia - he voivat olla aikamoisessa koukussa ja siksi he voivat saada lykkäystä tältä osin.

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

23.10.04 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffatykki (muuten en tunnu olevani netistä riippuvainen), elokuvat ja Viiden juttu :) .

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

23.10.04 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

- Cm futismanageripeli

Hyvällä ystävälläni on tismalleen sama ongelma. Ehkä voisitte perustaa jonkinlaisen Anonyymien CM-pelaajien Yhdistyksen. :D

Noille nettiriippuvuuden vuoksi kotiutetuille ei kyllä minulta liikene minkäänlaista sympatiaa. Niinkö se nykyään menee, että metsäkeikalle ei ole pakko lähteä, jos on jännät Counter-Strike-matsit menossa? Voisi kuvitella, että sieltä tulisi iso paha luutnantti ja repisi alokkaan hiuksista pihalle vaikka väkisin. Tuo uutinen on yksi naurettavimmista, mitä olen elämäni aikana kuullut, enkä meinannut sitä aluksi edes todeksi uskoa. Toki tykkään itsekin pyöriä netissä, mutta pieneen mieleeni ei mahdu, kuinka netistä voisi tulla riippuvaiseksi ja vieläpä niin pahasti, että asevelvollisuuden suorittamisesta ei tule mitään. Mielestäni aika pelottavaa.

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

23.10.04 klo 18:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:

- Cm futismanageripeli

Hyvällä ystävälläni on tismalleen sama ongelma. Ehkä voisitte perustaa jonkinlaisen Anonyymien CM-pelaajien Yhdistyksen. :D

Tuntuu cm olevan "ongelma" todella monelle. Varsinkin Englannissa.
Suositteleppa ystävällesi vaikkapa tätä suomalaista cm foorumia/sivustoa, jos hän ei sitä jo tiedä.....
http://fmsuomi.nwps.ws/

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

25.10.04 klo 10:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:

- Cm futismanageripeli

1) Hyvällä ystävälläni on tismalleen sama ongelma. Ehkä voisitte perustaa jonkinlaisen Anonyymien CM-pelaajien Yhdistyksen. :D

2) Noille nettiriippuvuuden vuoksi kotiutetuille ei kyllä minulta liikene minkäänlaista sympatiaa. Niinkö se nykyään menee, että metsäkeikalle ei ole pakko lähteä, jos on jännät Counter-Strike-matsit menossa?

1) Haa, mä olen selvinnyt CM-riippuvuudestani (kavereiden kanssa CM3:sta & CM00/01:stä). Ainoa tietsikkapeli käytännössä mitä tällä vuosituhannella on tullut pelattua, ja onhan se upea peli, mutta olen onneksi ollut kuivilla jo reilut pari vuotta. :D

2) Jännä muuten, että nuo counter strikellä yms. peleillä maailmankuuluiksi sisseiksi nousseet jättävät useimmiten intin kesken (perustuu muutamaan tuntemaani tapaukseen), ja sitten selittävät, että "olin toki ryhmän paras, mutta siinä paikassa oli jotakin joka ei sopinut mulle" (esim. suoraa ylenemistä koksuksi kaivattu, sulkeisia liikaa, kuria myös plaa plaa). :)

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä

25.10.04 klo 16:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainoat taitaakin olla Tykin foorumi, leffat ja Fallout 2. Niin ja taidan olla myös aika koukussa Iron Maidenin kuunteluun.

Keskustelut