Riippuvuuksia

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Riippuvuuksia

Viisas

21.10.04 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihmisillähän voi olla kaikenlaisia riippuvuuksia. Yleisinhän on tupakka. Olenpas kuullut hurjia huhuja, että nettiriippuvuuden takia pääsee armeijasta kotiin :shock:

Nyt haetaan kuitenkin mitä erikoisimpa riippuvuuksia/rutiineja, joista sinun on vaikea päästä eroon. Jos ei halua kertoa, niin no problem. Ja jos joku haluaa haudata tämän, niin no problem siihenkin.

Minulla on ainakin huulirasvariippuvuus :D Mitähän siihenkin on laitettu... :?

Scuzzball

21.10.04 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinen on koukussa niihin Sisu horna-pastilleihin. Niihin menee varmaan saman verran rahaa kun tupakkaan menis jos polttaisin. Aina pitää olla vähintään yks pakkaus taskussa tai ei selviä hengissä.

Moviemaster

21.10.04 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainoa riippuvuus taitaa olla tuo kahvin juonti. Sitä tulee ryystettyä viidestä - kymmeneen kuppia päivässä.

Migelo

21.10.04 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

No omituisesta en tiiä, mut mulla on ainakin aika paha kahviriippuvuus. Pakko on saada aamulla ja päivällä pari kuppia, tai muuten lähtee päätä särkeen julmetusti. Päivässä menee yleensä semmonen 5-6 kuppia. Joskus oon kokeillu pärjätä koko päivän ilman kahvia, mutta eihän siitä oo mitään tullu. Säryn lisäksi väsyttää ja on kauheen ärtyny. Sen siitä saa ku on juonu kymmenen vuoden ajan kahvia päivittäin, lisääntyvissä määrin...

TheShining

21.10.04 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen myös jäänyt koukkuun kahvin juontiin. Mutta muut yleisimmät itselläni ovat: pepsi ja netti.

sami-san

21.10.04 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Teetä tulee juotua kohtalaisen paljon, joskin se on ihan vaan maun takia :P... Myös Hubba Bubba -purukumiin on jonkinlainen riippuvuus, niitä tulee ostettua harva se päivä. Ei nyt niin omituisia riippuvuuksia, mutta riippuvuuksia silti.

21.10.04 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Internet ja karamellit.

Siperia Jones

21.10.04 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se pahin riippuvuus taitaa olla se tupakki. Kahvista (ei toistaikseksi) ole tullut mitään riippuvuusoireita, vaikka vähintään se yksi kuppi päivässä on iha must. Minkäänsortin nettiriippuvuutta en ole kyllä huomannut.

JarkkoK

21.10.04 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sähköposti ja pari foorumia netissä...

Ascaris

21.10.04 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kahviin on olemassa jonkinlainen riippuvuus, mutta pystyn olemaan myös ilmankin muutaman päivän. Se on kiinni tiukasta mielenhallinnasta. ;) Myös tietokoneet, softa ja rautapuolella ovat suuri himoni. Internet on aika yleinen, mutta asun yhdellä englanninkielisellä foorumilla ja nautiskelen parista muusta. :)

Filmer

21.10.04 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uhkapelit...

Acedia

21.10.04 klo 23:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmaan kaikki salmiakkipitoiset karkit aiheuttaa riippuvuutta ja maapähkinät. Niiden syömistä en osaa ikinä lopettaa ajoissa. Irtokarkitkin voidaan laskea tähän joukkoon.

terwapiru

22.10.04 klo 00:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Netti nyt tietenkin ja hyvänä kakkosena tulee vihreät Pringlesit. Kun ensimmäisen sipsin menee pistämään suuhun, niin se on sitten sen purkin menoa se.

ji

22.10.04 klo 01:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffat, kahvi ja netti on aikamoisia paheita.

22.10.04 klo 02:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen koukussa elokuviin, tupakkaan, elokuvien merkkaamiseen ja pariin foorumiin.

OneNiceUser
2016 viestiä

22.10.04 klo 07:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suolapähkinät ja Internet.
Suolapähkinöihin tuli kauhee hinku kun ostin yks päivä 100 g:n pussin kaupasta.. sen jälkeen oon niit sit kauheesti halunnu.. Ostin sen jälkeen jopa 300 g:n pussinkin :?

Nettiriippuvaisuus on itsestäänselvää :o :lol: Jos musta on kyse.

esimies

22.10.04 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos nyt tuo ilmiselvä leffariippuvuus jätetään huomioimatta, niin sitten mieleeni ei kyllä juolahda muuta kuin appelsiinituoremehu, johon olen ollut pahasti koukussa viimeiset kymmenen vuotta. Tuota ihanaa nestettä menee ihan viikkotasollakin monta litraa, ja yleensä kävelenkin kotona ympäriinsä mehupurkki kädessä.

gggolem

22.10.04 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvat, musiikki ja netti ovat sellaisia asioita joita ilman en voisi elää. Mutta jos ajatellaan oikeen riippuvuuksia ym. hassuja juttuja joita tulee harrastettua vähän liiankin paljon, niin niitä on todella paljon. Esim. ketsupin liiallinen käyttö (laitan sitä lähes joka ruokaan), makaroonin syönti, huuliin pistettävät töhnät yms. Eli kaikkea sellaista liika-käyttöä.

Steambull

22.10.04 klo 13:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Limppari. Kaveripiirini usein vitsaileekin limunjuonnistani.

Kaiser

22.10.04 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai sitä vähän ollaan Intter Netistä riippuvaisia. Ei täällä verkossa muuten niin paljon tulisi kulutettua aikaa. Melkein joka päivä on myös saatava karkkia, ei auta mikään. Pepsiä/Cokista menee myös päivittäin, vähintään 0,5 litran pullo.