Minä olen...

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Minä olen...

Horsmankukka
Käyttäjä
22 viestiä

31.07.15 klo 18:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

19-vuotias rovaniemeläinen. Koulutukseltani kosmetologi, mutta tällä hetkellä lusmuan välivuodella ja yritän tässä miettiä seuraavaa siirtoa.

William Wernus Film
Käyttäjä
97 viestiä

02.10.15 klo 19:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin pistetään omatkin panokset mukaan peliin...

Eli olen oikealta nimeltäni Ville Vernus Tapionpoika Salonen ja elokuvahullu...no...Sehän selittääkin käyttäjänimeni joten sitä ei tarvitse enää kenenkään miettiä.

Profiilikuvani on tietenkin selfie omasta 14-vuotiaan pärstästäni. Niin...tosiaan olen erittäin omalaatuinen persoona ja pidän nahkahattua päässä...lisäksi käytän usein pikee- tai ruutukauluspaitoja...

Elokuvamakuni on erittäin monipuolinen ja äitini ihmetteleekin kuinka voin pitää huipppuleffoina vaikka sekä Pulp Fictionista että Leijonakuninkaasta (molemmat 94 heh heh). Olen kirjautunut erittäin moneen "leffapaikkaan", mutta ehdottomasti aktiivisimmillaan olen Imdb:ssä ja tietenkin täällä tykissä.
Ikärajat olivat aluksi minulle iso raja, mutta nyt jotenkin 14 ikävuoden täytettyä olen päässyt nauttimaan jopa esim. Pulp Fictionista ja Fight Clubista (aivan huippuleffoja!). Jee!
Minulla on hyvä ystävä jonka kanssa katsomme elokuvia, ostamme niitä halvalla kirppareilta, ja jauhamme paskaa...
Lisäksi haluan puhua leffoista tietenkin myös vanhempieni kanssa, mutta he ovat kyllä välillä aika puhi puheistani...onneksi on tämä kaveri ja muutama opettaja koulussa...

Asun tosiaan Järvenpäässä ja käyn 8-luokkaa. Kesälomalle menin ilomielin hyvin arvosanoin (8.9 keskiarvo). Aineet missä en oikein menesty on liikunta (tosin uinti ja tanssi sujuu monta muuta paremmin, ja olen aktiivinen ja aina mukana) sekä (joskus kemia ja fysiikka) sekä tietenkin matikka (mitä nyt tämänpäivän potenssitestistä tuli 5..)
Valinnaisaineeni ovat kotitalous (olen myös innokas kokkaamaan), kuvataide (olen kai sitten myös luova persoona ja aika lahjakas...) sekä musiikkidraama (rakastan esiintymistä, olen esittänyt myös naista joulujuhlassa).

Luonteeltani olen huumorintajuinen (etenkin mustahuumori (ei silti paskoja vauvavitsejä)), outo ja kai ihan mukava (mitä nyt kutsutaan helvetin ärsyttäväksi). Saatan helposti suuttua ja haukkua toisen pystyyn, jonka jälkeen alan sättimään itseäni 100 kertaa pahemmin...

Minulla on myös youtubekanava, missä olen välillä aktiivinen videontekijä ja välillä on taukoja pitkään...https://www.youtube.com/c...E36-tnY7KOZzLE6VZw/videos
Musiikkia kuuntelen paljon ja aika laidasta laitaan.

Minun perheelläni on koira jota lenkkeilytän ja muina kotitöinäni hoidan kaupassa käynnin ja ruoanlaiton...

Olen myös aika aktiivinen facebookin käyttäjä, mutta kuitenkin sopivissa määrin...https://www.facebook.com/...100006442146733&ref=br_rs

Loppujen lopuksi olen aika sekava (mutta kai ihan mukava persoona)...

Nosfecoff
Käyttäjä
657 viestiä

02.10.15 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

William Wernus Film kirjoitti:

Minulla on myös youtubekanava

Löysin Youtube -kanavasi sattumalta kuukausia sitten jonkin suomalaisen musiikkivideon kommenttiosiosta. Naama näytti tutulta täältä Tykistön puolelta..

William Wernus Film
Käyttäjä
97 viestiä

02.10.15 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:
William Wernus Film kirjoitti:

Minulla on myös youtubekanava

Löysin Youtube -kanavasi sattumalta kuukausia sitten jonkin suomalaisen musiikkivideon kommenttiosiosta. Naama näytti tutulta täältä Tykistön puolelta..

oliko ihan kamalaa katseltavaa?

TatiTeThird
Käyttäjä
170 viestiä

03.10.15 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällaisiin on sen verran hauska vastata, että laitanpa nyt oman korteni kekoon.

Olen Nummelassa [www.youtube.com] asuva ja lukion toista (2.) vuotta käyvä miespuolinen henkilö. Profiilikuvassani oleva olento on Ice Age -elokuvien Sid, en minä. Olipas huono.

Elokuvat ovat ehdottomasti paras mahdollinen vapaa-ajan viete. Kliseisesti sanottuna ne ovat kuin pako todellisuudesta, vaikka ei minulla kyllä mitään tarvetta todellisuudesta olekaan päästä pakoon.

Musiikki on toinen viihdemuoto, jolla on suuri rooli jokapäiväisessä elämässäni. Pääasiassa kuuntelen enemmän tai vähemmän raskasta musiikkia, josta ehdoton ykkönen on Nightwish. Uskallan kutsua itseäni jopa aika suureksikin yhtyeen faniksi. Heti Nw:n jälkeen suosikkini ovat metallin suurnimet Metallica ja Iron Maiden, joiden tuotantoa on tullut kuunneltua aivan järjetön määrä. On monia muitakin bändejä, joita kuuntelen, mutta en nyt ala niitä sen kummemmin listaamaan.

Harrastus, jota teen päivittäin, on rumpujen soitto. Minkäänlaisena ammattilaisena en itseäni soittimen parissa pidä, mutta se ei ainakaan itselleni ole mikään ongelma. Paukuttelenkin lähinnä omaksi ilokseni.

Poikkean siinä mielessä suurimmasta osasta ikäkaimoistani, että en pelaa oma-aloitteisesti oikeastaan ikinä minkäänlaisia videopelejä. Syy tähän ei ole se, etten pitäisi pelaamista hauskana tai nautittavana, vaan minulla ei yksinkertaisesti ikinä ole ollut tarpeeksi kiinnostusta aloittaa mitään peliä. Tähän asiaan tulee melko varmasti joskus tulevaisuudessa muutos.

Ulkonäöstäni sen verran, että se on yhtä huono kuin sisänäkönikin. En aluksi halunnut käyttää silmälaseja, mistä seurasi ongelmia koulussa, kun en nähnyt, mitä taululla luki. Nykyään olen kuitenkin sujut asian kanssa.

William Wernus Film
Käyttäjä
97 viestiä

11.10.15 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

https://www.youtube.com/watch?v=g0M5JrQe-IQ

tässä koulussani kuvattu mafiaelokuva

[VAROITUS!: Elokuva on kliseinen, ennalta-arvattava ja ylinäytelty), silti katsottava...

K@ltsu
Käyttäjä
16 viestiä

12.10.15 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

...työtön alkoholisti. Leffojen katselun aloitin 70-luvulla. Ja edelleen maistuu elokuvat sekä alkoholi.

pirpana
Käyttäjä
445 viestiä

09.04.17 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen juuri 20 vuotta täyttänyt anonyymi mies, tuntemattomassa locaatiossa.

Olen aina ollut erilainen, koko elämäni olen kuullut muilta olevani outo. Olen unelmoija isolla U:lla. Minulla on ollut jos mitäkin unelmia, kaikki unelmat ovat liittyneet aina itseeni, unelmat joissa minä olen valokeilassa ja maailman mielenkiintoisin tyyppi.

Olen unelmoinut olevani seuraavia asioita (ei tietenkään kaikkia yhtäaikaa) ...

näyttelijä/ohjaaja/käsikirjoittaja, show painija, rallikuski (12v), metsästäjä, muusikko ja laulaja, peliyrityksen luova johtaja, maailmaa matkaava seikkailija... ja tietysti naisia kaatava pelimies.

Unelmat ovat toimineet minun elämänhalujeni lähteenä, hassua on että voisin olla mikä vaan noista unelmista. Toivottavasti saan edes jonkun noista toteuteuksi. :)

Aina olen halunnut elää valtavirrasta poikkeavaa elämää, pääni olen miettinyt puhki, minulle on naurettu, haukuttu, ivattu. Haluaisin päästä pilviin, ja heilutella muille alaspäin. Haluan mennä sinne minne haluan... kaikki on itsestäni kiinni, kukaan ei minua ole estämässä...

Muttahei... olen vasta 20-vuotias! Pitää vain ryhtyä toimeen, ja kenties ottaa vähän rennommin tässä elämässä, ei sen elämän tarvitse olla niin kuoleman vakavaa. :D

pirpana
Käyttäjä
445 viestiä

17.10.17 klo 01:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jotenkin tekee mieli kertoa hieman tarinaa itsestäni... taidanpa sitten kertoa. Olen iloinen jos yksikin teistä jaksaa lukea alusta loppuun, kiitos jo näin etukäteen jos tähänasti selvisit. :)

Niinkuin arkkitehtuuri topikissa sanoinkin olen kotoisin Tampereelta ja muutimme toiseen paikkakuntaan. Ehdin asua Tampereella 3k syntymäni jälkeen, ja sitten muutimme toiseen kuntaan (en kyllä uskalla sanoa minne, mutta toivottavasti ei haittaa).

Minulla on tietynlainen viha-rakkaus suhde paikkakuntaani kohtaan missä asun tällä hetkellä. Paikkakunnalla on mielenkiintoinen ja rikas menneisyys, mutta ne ajat ovat kauan sitten menneet ohi. Paikkakuntani kuten koko kunta on ollut taantumatilassa jo pitkän aikaa, asiat ovat tässä kunnassa menneet todella huonoon suuntaan, täältä on lähtenyt porukkaakin pois. Vihaan nähdä kuinka paikkakuntani kärsii ja on kärsinyt jo pitkän aikaa.

Kunnassani on kaksi keskusta. Joista toinen on jostain syystä valittu paikaksi jossa on kunnanhallinto. Niin kauan kuin tämä kunta on ollut pystyssä on näillä kahdella paikkakunnalla ollut nahinaa ja kahinaa, riitoja, valtapeliä. Tämän kunnan kulttuurikin on jakautunut näihin kahteen paikkakuntaan, kummallakin on omat vahvat identiteetit ja kulttuurierot. 90-luvulla on ollut pesäpallomaila tappeluitakin näiden kahden paikkakunnan välillä, vihanpitoa on ollut aina ja niin se edelleenkin jatkuu.

Tämä vaikutti hyvin syvästi minun ajattelumaailmaani silloin lapsena ja nuorempana, oma kylä oli kullanarvoinen ja puolustettava, loukkaus sitä kohtaan oli kuin olisi omaa äitiä haukuttu. Jumalauta se vääntö oli niin intensiivistä ja henkilökohtaisuuksiin menevää. En käynyt koulua kotikylässäni, enkä luojan kiitos tuossa hallintopaikkakunnassa, jouduin käymään pienessä koulussa toisella paikkakunnalla (syistä joita en rupea sepittämään). Ja tässä pienessä koulussa oli molempien paikkakuntien lapsia sekaisin, ja ai jumalauta että joskus tuli oikein kunnon tappeluita kun kyläriita syttyi.

Syntyi todella paljon uhmaa ja uhoa silloiselle Pirpanalle. Toisen kylän isot pojat olivat kyllä todella pelottavaa sakkia, ja sain kyllä tuta nahoissani kun olin juuri siitä paikkakunnasta. Olivat aikas väkivaltaista sorttia ja he herättivät oikeaa uhkaa, kyllä siinä pelkoa syntyi kun isoja poikia oli edemmän kuin yksi siinä ympärillä. Opettajatkin haukkuivat minun kylääni ja kyläni ihmisiä, jumalauta että pisti vihaksi sellainen vittuilu.

Maailma tuli hyvin mustavalkoiseksi ja pelottavaksi. Onneksi ne ajat ovat ohi. Minua edelleen vituttaa nähdä kuinka hallintopaikkakunta sortaa minun kylääni, minun kyläni on koko kunnan talouden maitolehmä, ja toinen vie lehmän sekä maidot.

Vähän on sekasortoista tämä teksti, mutta halusin tämän nyt julkaista. :)

Kiitos kaikille jotka minun postauksia jaksaa lukea. :)

pirpana
Käyttäjä
445 viestiä

17.10.17 klo 10:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ehkä just tästä syystä aloin ihailla toden teolla pahiksia/anti-sankareita elokuvissa, show painissa, sarjoissa, ja muissa viihdemuodoissa.

En ole ikinä käyttänyt väkivaltaa ketään kohtaan, verbaalisti tottakai on tullut sanottua jos mitä. Minulle on opetettu kodista alkaen mikä on oikein ja mikä väärin, ja aina on teioilla seurauksia. Olen lainkuuliainen enkä ikinä tule tekemään mitään rikoksia, minulla on moraalit ja etiikka, mutta...

Mitä minä sitten näin heissä? Näin heissä voimaa, pelottomuutta, määrätietoisuutta, he ovat brutaaleja ja julmia, he käyttävät keinoja likaisimpia, he luovat oman oikeutensa ja omat sääntönsä, he voivat olla sitten niin perkeleen älykkäitä ja kylmän laskelmoiviakin, he ovat aina niitä kaikkien mielenkiintoisimpia hahmoja minun mielestäni, he kiehtovat minua. Stan Lee:kin on sanonut että "Älkää samaistuko supersankareihin, vaan superpahiksiin".

Itse kun koin heikkoutta ja pelkoa. He ovat täysin päinvastaisia kuin minä olin, epäitsevarma, pelokas, ahdistunut. Ammensin heistä jonkinlaista voimaa. Sain itsevarmuutta, uhoa, ja voimaa. En enää pelännyt koulun poikajengejä jotka tulivat aina silloin tällöin uhkailemaan, ja ivaamaan. Tiesin että pysyn kylmän rauhallisena, minä olen tilanteen tasalla, minä olen tilanteen herra. Ja kappas vaan säästyin itse monilta ongelmilta, ja elämä muuttui helpommaksi. Opin hillitsemään itseäni paljon paremmin... "minä olen se joka hallitsee tätä tilannetta" kuului sisäinen monologini. :)

Eli käytin tätä ihailua hyvään asiaan ja itseni parantamiseen. Nyt tietysti on tullut aikuistuttua ja nämä ovat menneitä asioita. Mutta pahikset ovat silti parhaita (Viihteessä) !

"It's so good to be bad"

pirpana
Käyttäjä
445 viestiä

17.11.17 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Skidinä ja teininä minulla oli ajatus että "Haluan elää sellaisen elämän, että siitä voisi tehdä elokuvan". En ole luopunut siitä ajatuksesta.

Keskustelut