Minä olen...

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Minä olen...

juicebox

26.10.08 klo 19:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

freesinä täällä eli siis! hhei tuossa kaksi vai kolme pv sitten rekisteröidyin kun ei mistään mitään järkevää foorumia löytynyt, jonka aiheet siis olisivat kiinnostaneet minua.

eteläsuomesta peräisin neitokainen joka tykkää leffoista, musiikista ja piirtämisestä. paljon. musiikkimausta sen verran että jos livenä näkisitte ja kuulisitte millaista musaa kuuntelen, niin eiii kyllä, nyt kusetat. eli punk,heavy,hardrock,grunge sekä indie!
katson järjettömät määrät leffoja. suurin osa sellaista roskaa etten edes kehtaa myöntää nähneeni sellaista. olen enemmän kiinnostunut hyvistä leffoista mutta minkäs teet kun on niitä ihmisiä, jotka eivät voi jättää huonointakaan leffaa kesken.

soitan itse pianoa, mutta iPodin akku on päivän jälkeen loppu. hyllyt täynnä cdtä sekä! kirjoja. (joitain klassikoita olen pakottanut itseni lukemaan ihan sivistyksen yms kannalta)
edelleen opiskelut kesken mutta kyllä niiistäkin kohta päästään, sitten haluan ostaa ison valoisan asunnon tukholman keskustasta (hehheh niiku joskus olis varaa sellaseen) nojooo asun äidillä siihen asti että löydän miehen.

olen sosiaalinen ja energinen. sekä, erikoisella mutta erinomaisella huumorintajulla siunattu.

kiinnostunut toimittajan työstä ja kirjoittamisesta, mutta tekstistäni päätellen en ole alalle aivan se oikea. yritystä silti on!

nomutta toivon löytäväni foorumin kautta uusia hienoja leffakokemuksia sekä tutustuvani ihmisiin!

Emperor

02.11.08 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

No kai minäkin pitkällisen harkinnan jälkeen paljastan jotakin itsestäni, vaikka olen tuon anonyymisyyden kannalla lujasti.
Eli olen paljasjalkainen Tamperelainen, 17v. Käyn lukiota ihan mukavalla menestyksellä. Koulussa pidän miltei kaikista aineista, mutta kemia on hyvin lähellä itseäni, ja tulevaisuudessa toivon saavani työskennellä kemian parissa.

Elokuvia olen harrastanut tosissani vasta noin puoli vuotta. Se, miten elokuva harrastuksena alkoi kiinnostaa onkin jo toinen juttu. Oikeastaan se vain alkoi (toisaalta iso kiitos siitä kuuluu leffatykille).
Harrastan myös sulkapalloa viikotain kaveriporukalla. Kirjallisuus on myös tärkeä asia itselleni, suosikeitani ovat ainakin Kafkan teokset.
Tällä hetkellä on kellopeliappelsiini luvun alla, ja sen jälkeen on vuorossa Stalker, josta viimein myös pitäisi hankkia se DVD-julkaisu.
Musiikkiakin kuuntelen joskus, mutta yhä vähenevissä määrin.

Kuvailisin luonnettani rauhalliseksi ja toisaalta seuralliseksi. Toisaalta huumorintaju on kohtalainen, joten siinä ehkä voisi olla sparraamista.

Leffatykkin foorumi on ainoa foorumi tällä hetkellä,jota seuraan täysin aktiivisesti (joskus tulee kyllä tiede-lehden foorumikin tarkistettua). Leffatykin sivusto on yleisesti laadukas, ja foorumia on ollut mukava seurata, vaikka nyt näyttäisi olevan laskukautta menossa, kun kunnon keskustelua ei tahdo irrota.

Loppuun totetan vielä tämän hetken suosikki ohjaajikseni ainakin Kieslowskin ja Kubrickin. En harrasta alkoholia, EN ole elitisti, enkä pidä penkkiurheilusta.

Limaa

20.11.08 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

(lyhyesti)

Tervehdys vain! Olen haukiputaalainen (melkein) 11 v. optimisti. Pidän pelien pelaamisesta ja leffojen katsomisesta. Piirtämisestä pidän myös, ja suosikkielokuviani ovat sotaelokuvat. Paperillekkin tulee tuherreltua erilaisia aseita ja sotapiirrustuksia, joita en näytä! Pidän TOSI paljon uudestavuodesta, ja säästän aina rahaa raketteihin. Ja omantunnon purkamista. . . rehellisesti sanottua hermostun hyvin herkästi ja aika paljon tulee karkkia syötyä.

Rocky

23.12.08 klo 19:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Esittäydytään nyt sitten vaikka ketään ei olekaan kiinnostunut omasta paskan jauhamisestani. Eli olen Ville 21- vuotias heppu turusta.

Elokuvista olen pitänyt pienestä pitäen. Pidän elokuvien lisäksi myös musiikista,sarjakuvista ja muustakin taiteen eri muodoista. En ole liikunallinen,sillä peruskoulussa se oli yksitoikkoista.

Suosikki leffa genre on kauhu,draama,jännitys sekä toiminta. Musikaalit eivät innosta. Suosikki ohjaajiani ovat Tim Burton, David Lynch, Martin Scorsese ja monia muita.

Musiikki tyyleistä pidän eniten post-punkista sekä dancesta. Goottityyli on sydäntä lähellä. Olen hiljainen sivustakatsoja enkä välitä pahemmin huomiosta.

Joutsenolainen

02.01.09 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen 15-vuotias koululainen edesmenneestä Joutsenosta. (Nykyään Lappeenranta) Oikealta nimeltäni Aleksi, ystävien kesken Allu.
Perheen toinen penska, se toinen on kotona asumisen ja muuttamisen välivaiheessa. Vanhemmat ovat enemmän tai vähemmän onnellisesti yhdessä.
Rakastan sarjakuvia, lähinnä supersankareita, esim. Teräsmies.
Olen uskovainen isonen, mutten kuitenkaan hihhuli.
Olen hyvin persoonallinen ja muutenkin kiva todellisessa elämässä, ja tämä on poikinut paljon rakkaita ystäviä.
Olen tietääkseeni hetero, mutta tyttöystävää ei vielä ole tulossa.
Olen optimisti ja uskon olevani hyvä ihminen.

E-Mies

02.01.09 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tervepä terve! Pitkän harkinnan jälkeen päätin tännekkin kertoa itsestäni, vaikka kohtuu anonyymejä täällä ollaan. Elikkä, elikkä tämän persoonallisuustuokion kunniaksi voisin vetaista kommenttini ihan puhtaalla laphin murtheella kun täällä pohojosen perukoilla asustelhan. Eli mie olen kohta kolmenkympin kriisin saavuttava miehenjössikkä nimeltä Eetu, Laphin perukoilta, pikkusesta tuppukylästä nimeltä Sodankylä. Ainoat ylpeilynaiheet täällä kotikylässä ovat laajavalikoimainen Kunnan kirjasto ja tietenkin Midnight Sun Film Festivals, jotka keräävät joka kesä hurjasti väkeä ja jota myös allekirjoittanut odottaa kieli pitkällä. Täällä on käyny Coppolan poeka, On nähty Foremanit ja Kaurismäet sun muut jepuskat. Itse olen sopivan kokoinen raamikas heppu, joka asustelee puolionnellisesti vaimonsa kanssa omakotitalossansa tehden kovaa tuunia päivät pitkät. Elokuvien parissa olen hääräilhyt koko pienen elämäni ja uravalinta kohdistuu ehdottomasti elokuvien puolelle. Luonteeltani olen avoimen reipas ja sanavalmis, huumorintajuinen vitsiniekka ja myös kyyninen muailman lopphua lietsova kylähullu karvattomine kissoinee ja terävine vitsoineen. Heko heko, kissoja ei pahemmin löydy eikä lemmikkejäkään (ainakaan päiväsaikaan...). Perheenlisäystä jossain vaiheessa pitäisi tulla, kunnes kaikkivaltias luoja suo ja tätä hetkeä odothellaan myös innolla. Danke schön und hyviä päivänjatkoja!

29.01.09 klo 03:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Debbie kirjoitti:

Minä olen... Minä, enkä aijo kertoa itsestäni mitään! Muhahahahaaa! Muhahahahaa!

Etpä tietenkään, koska suurimmalle osalle meistä kertomasi ei kuitenkaan tulisi enää yllätyksenä... riippumatta siitä, jatkaisitko mascaran käyttöä vai et, Tapio. :P

Debbie

29.01.09 klo 04:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Susihukka

29.01.09 klo 14:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen Lapin metsissä elävä karvainen olento. Tykkään kuunvalosta, ulvomisesta ja punahuntuisten tyttöjen vaanimisesta. Hopealuoteja en voi sietää.

- - - - - - - - -

No eiku oikeesti. Olen Pohjois-Pohjanmaalla asuva nuori mies, joka etsii elämän tarkoitusta ja jonka sielunmaisema on massasta hieman poikkeava. Viihdytän itseäni elokuvien, musiikin ja ulkoilemisen avulla. Urheiluakin harrastan kyllä, viimeiset kolme vuotta taistelulajeja on tullut harrasteltua.

Elokuvia olen katsonut enemmän aina yläasteelta lähtien, tällöin ylivoimaisesti suosikki elokuvagenre oli kauhu. Erityisesti 70- ja 80-lukujen teini/survival-kauhu on edelleen lähellä sydäntä. Nykyään on tosin erilaiset elokuvat on alkanut kiinnostamaan enemmän, esimerkkinä voisi mainita vaikka David Lynchin tuotannon.

Tällästä tällä kertaa. Kysyä saa jos haluaa vielä jotain tietää =D

Plus. Vielä yksi tärkeä informaatio itsestäni. Inhoan näitä keltaisia hymiöitä. " :D "

Debbie kirjoitti:

^ Miellyttävätkö punaiset hymiöt sitten enemmän? " :oops: "

Joo ne on sexympiä!!?!

KolmasMies

01.02.09 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lyhyesti ja epäselvästi:

Olen stadinkasvatti, vaikka tykkäänkin viettää aikaani landella metsän varjossa ja luonnon ytimessä, vain oleskellen ilman arjen aiheuttamaa ainaista stressiä ja huolta. Olen neurootikko ja helvetin harhaluuloinen. Pienenä epäilin, että minulla on vatsasyöpä. Ehkä näistä syistä pidän Woody Allenin elokuvista ja miehen huumorista. Eristäydyn mielelläni päiviksi kotiin ja suljen täysin yhteydet ulkomaailmaan, katson vain elokuvia ja kirjoitan ajatuksiani ylös. Pidän junista, mutta en niillä matkustamisesta. Vierastan ihmisiä ja jännitän tilanteita jossa joudun esiintymään heidän edessään. Nautin päihteistä, lähinnä alkoholista ja tupakasta. Pidän pokerista kahdesta syystä: koska siitä saa rahaa ja raha on kivaa. On myös hauska nähdä kavereideni ilmeet kun he häviävät rouvakolmosilla herttavärille. Monesti sadistiset ihmiset ovat myös sadomasokisteja, minä olen vain sadisti.

Käyn mediapainotteista koulua. Jos siellä mainitsee Jean-Luc Godardin nimen, porukka ihmettelee mitä kieltä puhuu. Joskus tuntuu helvetin ulkopuoliselta seistä ringissä jossa puhutaan asioista tyyliin: mitä kauheuksia rinnakkaisluokan Jarmo tekikään viimeperjantaina Tanjuskan takapuolelle. Välttelen keskusteluja omista kiinnostuksistani kaveripiireissä, koska monikaan heistä ei ymmärrä elokuvista yhtään mitään ja jos mainitsee Ingmar Bergmanin nimen liian monesti saattaa saada kaljapullosta otsaan. Toisaalta arvostan muitten ihmisten mielipiteitä, enkä rupea ruoskalla tyrkyttämään Solarista kenellekään, ja onneksi on muutamia ystäviä jotka tajuavat elokuvista ja saattavat joskus jopa kiinnostua jostain suosituksestani. Kutsun itseäni elokuvaharrastajaksi, koska katson keskimäärin yhden elokuvan päivässä ja pyrin kehittymään harrastuksessani. Olen huomannut, että mitä enemmän katsoo elokuvia ja lukee elokuvakirjallisuutta, sitä enemmän alkaa myös panna merkille asioita elokuvissa ja näkee enemmän.

En pidä itseäni ainutlaatuisena tai erilaisena ja kartan muutenkin sellaista seuraa jotka tosissaan luulevat itsestään, että on itse joku yli-ihminen ja muut ovat häntä alempiarvoisia. Tai no, olen ainutlaatuinen, mutta yhtä ainutlaatuinen on myös naapurin Taneli ja kaikki muutkin. En ole kuitenkaan tasa-arvoinen, koska pidän naisista enemmän kuin miehistä ja kohtelen heitä myös paremmin. Se asia on selkäytimessä selittämättömistä syistä. Ehkä se, että miehet eivät herätä minussa yhtä voimakasta vetovoimaa on jokin selitys kuitenkin.

Huumorintajuni saa jo valmiiksi kuolleen männynkin kuolemaan uudestaan. Osaan vain vitsailla omalla kustannuksellani, enkä pane pahitteeksi jos joku vitsailee minun, kunhan ei vain henkilökohtaisuuksiin kajoa. Iltalehteä voi mielestäni verrata paskafetissiin: molemmat ovat yhtä armottomia ja lukeutuvat käsitykseni ulkopuolelle.

Mr. Pink

02.02.09 klo 06:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

47 faktaa mitä ette ehkä tienneet minusta.

-Vakavasti ottaen mitään seurustelusuhteita ei minulla ole koskaan ollut, ylianalysoin tilanteita naisten kanssa.
-Olen ensimmäistä vuotta lukiossa ja siellä etenenkin yhtä säälittävästi kuin vaikkapa pieni etana.
-Olen leffatykin kahdenneksitoista vihatuin henkilö heti leffamasterin ja hänen lukuisten alter egojensa jälkeen.
-Tänä yönä nukuin ehkä noin tunnin, jos sitäkään ja minulla alkaa yhdeksältä biologian koe, jonka mitä todennäköisemmin reputan.
-Jos en reputa niin juoksen alasti viinipullo sukukalleuksieni edessä ympäri Kampin.
-Todennäköisesti tämän jälkeen minut viedään putkaan peppuraiskattavaksi, minkä sille mahtaa. Olenhan aika karismaattinen persona.
-Oikeasti pidän jossain määrin törkykomedioista ja romanttisista komedioista. En ehkä elokuvallisten arvojensa takia vaan pelkän viihdearvon takia. Mahtava tapa nollata aivot ja jatkuva koulutyö.
-Yli kaiken vihaan suullisia esitelmiä luokan edessä ja mieluummin leikkaan kaksi sormeani irti, kuin alistun moiseen.
-Kielioppiasiat eivät ole minulla hallussa.
-Eikä myöskään matematiikka eikä ruotsi.
-Onkohan tässä jo kohta 47 faktaa?
-Elokuvien suhteen olen melko kaikkiruokainen paitsi science fiction-elokuvia tulee katsottua erittäin harvoin.
-Pidän kylmästä oluesta.
-Krapulaa en usein harrasta. Silloin, kun harrastan niin jos vanhempani ovat kotona niin menen suihkuun helpottamaan oloani oksentamalla lattialle.
-Vihaan myös kaikkia luonnontieteellisiä aineita ja unelmani olisi, että ne korvattaisiin joskus esimerkiksi juuston ja viininmaistelulla.

Yhteenvetona voisin sanoa, että olen saatanan karismaattinen ja outo jannu. Todennäköisesti vietän tulevaisuudessa elämääni Sörkän juoppojen kera pummaamassa anteliailta ohikulkijoilta hiluja.

Lassomies

02.02.09 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Viisi loukkaantui bussien...koneen törmättyä Kampissa [uutiset.msn.hs.fi]
Ehkä bussi- ja kaivinkonekuskit menivät pois tolaltaan nähdessään jotain arjesta poikkeavaa, joten... jollakulla meni biologia läpi?

kurkkuharja

02.02.09 klo 23:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Tervetuloa sitten vain iloiseen joukkoomme.

the grandi-ma

23.07.15 klo 13:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei, minä olen siis 11-vuotias poika Porista. Oikea nimeni on Eero. Olen kirjojen ja leffojen suurkuluttaja. Syntymäpäiväni oli 8.heinäkuuta. Saan usein pilkaa ja vihaa harrastuksestani. Kuten äitini sen tiivistääkin,en puhu mistään muusta kuin elokuvista. Tällä hetkellä olen kirjoittamassa mummuni mökillä samaan aikaan kun Siltalan Pehtoori tulee. Minusta paras elokuva koko maailmassa on Indiana Jones ja Tuomion Temppeli.

Olen katsonut muutamaa päivää lukuunottamatta tänä kesänä joka päivä elokuvan.
Syyt:
Serkkujen luona käyminen (kahdesti)
Syntymäpäiväni
Ähtärissä käyminen

Profiilikuvani on Keltaisesta Sukellusveneestä kohdasta missä Only A Northern Song soi.

Pidän äärimmäisen mustasta huumorista ja minusta melkein mikään ei ole pyhää.
Luonteeltani olen vitsikäs,omituinen,laiska ja äärimmäisen vääristynyt mieleltäni.

Harrastan Pasuunansoittoa ja Teatterinuoria.
Siinä olikin olimmaiset....ai niin! viimeisin leffa jonka katsoin oli eilen aamulla Nuijaninja Netflixistä

Siinä olikin olimmaiset muut löytyvät minä Leffaharrastajana-keskustelusta.

Nähdään jos ei tulla sokeiksi!

Wayne 64

23.07.15 klo 23:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

the grandi-ma kirjoitti:

Olen katsonut muutamaa päivää lukuunottamatta tänä kesänä joka päivä elokuvan.
Syyt:
Serkkujen luona käyminen (kahdesti)
Syntymäpäiväni
Ähtärissä käyminen

Pidän äärimmäisen mustasta huumorista ja minusta melkein mikään ei ole pyhää.

Harrastan Pasuunansoittoa ja Teatterinuoria.

Siinä olikin olimmaiset muut löytyvät minä Leffaharrastajana-keskustelusta.

Nähdään jos ei tulla sokeiksi!

Olet muodostumassa leffatykin nykyisistä persoonista mielenkiintoisimmaksi. Jatka samaan malliin!

the grandi-ma

24.07.15 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos paljon Wayne 64! Yritetään!

Pelimies

24.07.15 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon Pelimies kovakuntoinen eli 2 viikon ja 2 päivän kuluttua 21-vuotias stadilainen dude, joka harrastaa elokuvia,sarjakuvia ja piirtämistä ja on tunnettu syväluotaisista kommenteista täällä Tykissä ja niin edelleen😎