Minä olen...

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Minä olen...

JoonaPrkl

04.03.08 klo 03:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Clarice

26.03.08 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä olen Clarice hei. Olen 17 vuotias tyttö ja leffatykkiin olen liittynyt vasta ihan hiljattain. Tosin olen aikaisemmin käynyt aina kurkkimassa tänne :>

Mitäs minä nyt itsestäni kertoisin...? No, rakkain harrastus on ELOKUVAT (yllätys). Parhaita ohjaajia omasta mielestäni ovat Tim Burton, Hiyao Miyazaki ja Jean-Pierre Jeunet. Varsinkin Burtonia olen jo pitkän aikaa ihaillut. Sitten olen suuri Jodie Foster ja Helena Bonham Carter fani, samoin Jason Isaacs on ihan huippu ja John Malkovich. Äh, turhaa noita näyttelijöitä listaamaan kun niin moni on hyvä. Lempielokuvani on iätajat ollut Uhrilampaat, mutta perässä tulee esim. Totoro, Yksi lensi yli käenpesän, Delicatessen jne.

Muita harrastuksia löytyy piirtäminen/maalaaminen, sellon ja kitaran soitto ja ah, kirjoittaminen<3 , olen myös innostunut lähiaikoina valokuvauksesta.

Ihmisenä olen ihan mukava. Tulen kohtalaisesti kaikkien kanssa toimeen vaikka jotkut olisivatkin ärsyttäviä. Pidän ihmisistä, mutten aina ymmärrä heitä ja viihdyn omissa oloissani erinomaisesti. Suurin haave olisi päästä asumaan Lappiin<3

Musiikin suhteen olen aika avoin. Tällä hetkellä kuuntelen ehkä eniten CMX:ää, Tori Amosta ja Absoluuttista nollapistettä. Sitten on miljoonia "vaanhyviäbiisejä" joita on kiva kuunnella.

Mitäs vielä... Kaverit sanoo minua kummalliseksi (toivottavasti hyvällä), mutta emmeköhän me kaikki ole.. Mulla on paha tapa höpöttää vaan kaikkea mitä sylki suuhun tuo, kuten näköjään rupeaa tässäkin käymään -_-' Sen voisi vielä mainita, että olen suuri HYVÄN kauhun ystävä. Niin elokuvien kuin kirjojenkin suhteen. Se on sitten eri asia minkä katson hyväksi kauhuksi. Suspiria on hyvä esimerkki.

Ai, piti Tim Burtonin lyhytelokuva Vincent mainita koska olen ihan rakastunut siihen. Tässä lauseessa ei ole mitään pointtia... Nyt minä lopetan !

Clarice kiittää ja kumartaa.

micco

27.03.08 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voisi kait sitä itsensä esitelläkkin, vaikka olenkin jo kohta neljä vuotta tykissä oleillut. Eli siis, nimi on Mikko, ikää on kohta 19 vuotta, asun kalajoella ja opiskelen kokkolassa ravintolakokiksi. Elokuvia on tullut katseltua ihan penikasta asti ja niitä löytyy hyllystä n. 50 kipaletta. Erityisesti pidän kauhu- ja komediaelokuvista.
Musiikin puolelta erityisesti kolahtaa death/trash-metal (Cannibal corpse, Crytopsy, Slayer, Death ym.), drill n`bass (Aphex twin, square pusher) ja chiptunes (Nullsleep, Bit shifter, Random). Muita harrastuksia onkin sitten pyöräily ja netissä surffailu.
Muuten olenkin sitten tällainen yksikseen viihtyvä perustyyppi. Että terve vaan kaikille!

andy

10.07.08 klo 15:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tervehdys kaikille. On aika esitellä itseni, kun onhan sitä tänne jo hetken aikaa kirjoiteltu. Eli olen nimeltäni Antti, josta sain idean pistää itseni Andyksi tänne tykkiin ja syntynyt olen muistaakseni 9.12.84, joten reilun 23-vuoden ikäinen X-Files dikkari tässä ollaan ja Treen-Nokian rajamailla olen asunut koko aikani.

Leffat ovat olleet aina suuri-harrasteeni ja onhan noihin rahaakin uponnut, mutta mikä harrastus ei sitten maksaisi. Genrenä meikälle menee kaikki ja joskus on kiva katsoa oikeasti huonojakin elokuvia, sama koskee musiikki makua. Kuten "Harmonica" kyseli, että katseleko vain 90% nyky-elokuvia, niin koko ajan olen haalimassa kasaan vanhempia elokuvia, mutta kun olisi vaikka ylimääräinen viikonloppu niin voisi pistää tuuleen vanhempaa materiaalia. Leffojen ohella tulee joskus käytyä biljardia pelaamassa, mutta tuo on vähän jäänyt syrjään, viime aikoina.

Keittiöhommiin olen itseni opiskellut, mutta tällä hetkellä olen vailla duunia, mutta tuokin korjaantuu hyvin pian. Olen kokeillut myös talkkarin hommia parin-kesän ajan. Nyt vain pitäisi löytää vakkari-työsuhde ja sen jälkeen voisi alkaa harkitsemaan muuttoa omaan asuntoon, johon olisi tarkoitus järjestää ikimuistoiset tuparit. Ibizalla olisi kiva käydä piipahtamassa, jossain vaiheessa.

Eli lyhyesti olen tälläinen rento-huumorintajuinen, Lizzy Caplania fanittava mainstream-poika. Mutta Leffatykki.com on aivan mahtava sivusto!.

Lamourhaaja

11.07.08 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

No niin. Olen miettinyt pitkään, että pitäisikö vastata tähän topikkiin, mutta ehkä on sen aika, vaikka jostain syystä pitkään kannatinkin jos jonkinmoista anonymiteettia foorumeilla.

Olen siis Mikko nimeltäni. Asun Oulussa. Ennen asuin Lohjalla. Opiskelen journalismia. Olen ennen hengenpitimikseni mm. kirjoitellut sanomalehtikolumneja ja ollut kouluavustajana. Olen iso mies, siis kiloja on kertynyt, mutta myös kohtuullisen pitkä ja suht raamikas. Mulla on karvoja naamassa pukkimaiseen tyyliin, käytän pikkutakkeja ja lierihattuja tavaramerkkinäni. Seurustelen. Tyttöystäväni ei täysin ymmärrä elokuvaharrastustani ja siihen liittyviä elitistisiä piirteitä. Mutta eivät ne naiset yleensäkään mitään ymmärrä. Kiva tyttö se kumminkin on.

Joku voisi sanoa, että olen niin sanottu nuori vihainen mies. Tällaisten väitteiden esittäjille voin sanoa olevani tulevaisuudessa vanha vihainen mies. George Carlinin sanoin: "I turned seventy a while ago. I call it 69 with one finger up my ass." Tai jotenkin noin se meni.

Lapsuuden hyviin elokuvamuistoihin kuuluvat Boormanin "Excalibur", Bressonin "Lancelot du Lac", Hitchcockin "Takaikkuna", Kitanon "Hana-bi", Tarantinon "Reservoir Dogs", Kurosawan "Seitsemän samuraita", Arska Kvartsinikkarin filmit tsiigattuna faijan kanssa, "Poliisiopistot", "Beverly Hillsin kytät", Jim Carreyn filmit. Näille pohjille elokuvaharrastukseni on rakentunut: korkealle taiteelle ja oksettavalle paskalle. Teini-iässä en oikeastaan katsellut elokuvia kovinkaan paljoa. Aloitin filmien katselun itseasiassa noin kaksi ja puoli vuotta sitten todella foorumikäyttäjä Nosokin kanssa lyödyn vedon jälkeen. Vedossa minun piti katsella 10 kirjastosta lainattua elokuvaa ja kirjoittaa jokaisesta essee. Voitin vedon, jotten olisi ollut täysi pussypussypussssyyyy. Tämän jälkeen lainasinkin oikeastaan turbovauhdilla kirjastosta leffoja ja aloin ostella niitä ulkomaisista liikkeistä. Ensimmäinen dvd:ni oli prestigen Hitchcock-boksi. Sain sen syntymäpäivälahjaksi kaveriltani Antilta kun täytin 18.

Elokuvien lisäksi harrastan toki muutakin. Kirjallisuus on sydäntäni erittäin lähellä ja erottamaton osa minua runoudesta esseisiin, romaaneista sananlaskuihin. Kirjoitan jonkin verran (tosin ennen enemmän), runoja, pätkiä mahdolliseen romaaniin, esseitä ja jos ei muuten niin blogiin.

Juon mielelläni, siis alkoholia (lahden sininen, plevnan päärynäsiideri, saarenmaa, kossu, bailey's), mutta muutenkin: mehuja, jääteetä, light limuja jne. Juominen on yleensä kivaa puuhaa, mutta harjoitan sitä harvoin. Tahtoisin aloittaa drinkkien sekoitteluharrastuksen, mutta taloudellinen tilanteeni ei vielä oikein anna periksi. Nautin hyvästä ruoasta, teenkin sitä harvoin mutta mielelläni. Olen kiinnostunut historiasta, filosofiasta, uskonnosta, maantieteestä ja oikeastaan kaikesta jonkin verran.

Ennen piirsin varsin paljon, nykyään vähemmän. Harrastin myös noin 10 vuotta roolipelaamista. Levyjä ja vinyylejä minulla on myös kelpo keko, kyseessä olikin suurin intohimoni ennen elokuvaharrastusta. Soitin pari vuotta bassoa, varsin kehnolla menestyksellä. Bring on the jokes.

Olen kotirotta. Pidän matkustamisesta, mutta kotiinpaluun tunne on silti mahtavimpia maailmassa. Tämä on oikeastaan ihan hyvä selitys sille miksi taideaineet, filmit mukaan lukien, ovat aina kiinnostaneet.

Ja ennen kaikkea olen elitisti henkeen ja vereen. Muutamia periaatteitani: paljastan erittäin harvoin mitä olen katsonut ja paljonko, mielestäni se on foorumeilla hieman sama juttu kuin paljastaisi aseensa toiselle ennen hyökkäystä. En myöskään välitä kumarrella kauheasti, jos näen toisten ihmisten ajattelussa selkeitä reikiä. Ja kolmannekseen, olen kumminkin suht mukava ja seuranhaluinen ihminen, joka rakastaa ennen kaikkea keskustelua ja on vittuuntunut siitä epäkeskustelun suunnasta minkä foorumit ovat viime kuukausina ottaneet. Annan tykille kovaa kritiikkiä, mutta on täällä joitakin hienoja ihmisiä kumminkin.

Teh end!!!11

Trinity

11.07.08 klo 23:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elikkäs, Juha on oikea nimeni ja Länsi-Suomesta olen kotoisin. Elokuva harrastukseni on hieman rajoittunut näihin suuriin kassamagneetteihin mutta löytyy hyllystä myös vanhempia suosikeita.

Pidän todella paljon toiminta-, draama- ja komediaelokuvista. Suosikkeja olisi liian paljon laitettavaksi mutta lähellä sydäntä ovat ainakin ensimmäinen Rocky, Airplane sekä Sin City. Televisiota tulee seurattua ahkerasti. Siellä pätevät samat mieltymykset kuin elokuvissa.

Ja mitäs muuta... Alkoholia en käytä (ties mistä syystä) nautintoaineena IKINÄ. Nykyään yritän liikkua aktiivisesti kun päässyt tätä painoa nyt viime vuosina liikaa kertymään. Uskonnollinen ihminen olen vaikka kirkossa tuskin käynkään. Uskon asiat kiinnostavat yleisesti. Kouluaineista pidän todella paljon historiasta, uskonnosta ja kuvaamataidosta. Isona sitten jollekin historiaa tutkivalle alalle.

Mutta... siinä taisi olla kaikki olennainen.

The Wolf

12.07.08 klo 14:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Porilainen, 18 vuotta keväällä täyttänyt lukiolainen täällä hei. Harrastuksiini elokuvien lisäksi kuuluu musiikki, kuvataide sekä erään ruotsalaisen tupakkavalmisteen ylistäminen. Elokuvien katselu on muutamina viime kuukausina valitettavasti jäänyt aika pahastikin taka-alalle, mutta niistä keskusteleminen on aina yhtä suuri intohimo. Suurimmat suosikkini elokuvan saralla ovat tällä hetkellä neuvostotaiteen helmi, Stalker, puolalaisen TV-tuotannon mestariteos, Dekalog sekä amerikkalaisen keskiyön elokuvan pimeääkin pimeämpi lapsi, Eraserhead. Vihaan ylisentimentaalista (hollywood)paskaa.

Musiikin puolelta suurimmat suosikkini ovat Pink Floyd sekä Death. Tärkein idolini kuvataiteen saralla on Salvador Dalí.

Lukion jälkeen suuntaan armeijan harmaisiin, jonka jälkeen toivon pääseväni taidealalle jatko-opinnoille. Elän avoliitossa. Käytössä meillä on näppärän kokoinen, valmistusvuodeltaan '04 oleva yksiö keskustan lieppeillä.

Lassomies

12.07.08 klo 18:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moro.

Olen kuuleman mukaan Lasse Rovaniemen syövereistä. Edustan Tykin hieman nuorempaa verta, -90 oli vuosiluku, kun epäilemättä syntymäni johti NL:n hajoamiseen.
Olen hirveä kusettaja varsinkin tutustuessa uusiin ihmisiin, koska huumorintajuani harvemmin ymmärretään. Ja mitä huumorintajuun tulee, minun luonnollinen sellainen kärsii, koska hölmöä läppääni ymmärtää ehkä 4 tuntemaani henkilöä, ja niitäkin harvemmin näkee. Lukiossa on joutunut kehittämään täysin uudenlaista hetulanheittoa, jotta ei mene päivät ihan mökötykseen. Onhan surkea peli siinäki.
Olen, voisiko sanoa, "paperiviisas". Eli hyvin tuolla koulun penkillä menee, jos numeroihin katsoo, mutta luen vain enemmän kuin muut, eikä se ole mikään saavutus. Jos nyt jokin kiinnostava aihe kuitenkin heitetään, niin onhan se englanti ollut aina ihan toimiva.

Harrastuksista elokuvat on nyt varmaan etusijalla, elettyään sellaisen 5 vuoden (?) suvantovaiheen, jolloin katsoin silkkaa patonkia edes tietämättä siitä. Alen kanssa on muuten aika vahvasti samoilla linjoilla: kun sille päälle sattuu, tulee mieletöntä tilitystä ja haaveilua kasariactioneista. Jos olisin innokas kuin Peter Jackson aikanaan, toteuttaisin haaveeni mm. Predator 3:sta, RoboCop 4:stä, ehkä kuudennesta Likaisesta Harrystakin. Alitajunnassani varmaan homoitsen Sylvester Stallonea, sen verran nuo juonettomat räiskepätkät on sydämessä. Ainoa vaan, että Arnold-elokuvat Sylttyä enemmän.
Tykkään muutenkin katsoa helppoja elokuvia ja sitä vastoin myös lytätä kehuttuja elokuvia. Tämän lisäksi kiroan itsekseni aina paikalliseen sanomalehteen kirjoittavan leffakriitikon mielipiteitä.
Uusia elokuvia taas en katso lähes lainkaan. Jokin trauma on tainnut jäädä tylsistä mainoksista ja trailereista tahi jotain. Niin ja metelöinnistä, vittu se se ei lopu kun on speciaal effeksit niin kehityksessä.

Harrastan jonkin verran piirtämistä. Sarjakuvia en lue viikottaista Aku Ankkaa enempää, mutta sarjakuvamainen tyyli on ainoa mitä osaan. Maalaamisessa tuhertaisin vain omaan naamaan.
Deviantartista löytyy yksinkertaista kynäilyä ja vähän MS Paintin käyttöä jos kiinnostaa nähä http://soposoposopo.deviantart.com/

Musiikki on tärkeä osa elämää ja hyvinvointia. Suurin vaikuttaja kuunteluuni on yhtään kiertelemättä Fintelligens. Ja voitte uskoa minkälainen irc-gallerian west siden heiluttelija olin vielä kahdeksannella luokalla. Vaatetus saattaa olla yhä samannäköistä, mutta pitää ne läskit johonkin mahtua. Rytmisen puheriimittelyn kuuntelu on jäänyt taka-alalle viime vuosina jo aika reilusti. Saksofonin ottaisin kyllä, jos semmosta tarjottaisiin.

Jotain minä sentään inhoankin. Jääkiekko on ihan jännittävä laji katsella joskus, mutta se muu kulttuuri, mikä siinä mukana tulee, on vain tyhjänpäiväistä. Ei ole MITÄÄN juntimpaa kuin fanit, jotka huutaa "ruotsalaiset on homoja", tappelut yleensäkin kesken pelin ja kaiken huipennuksena Esa Tikkanen soittamassa "kovana" paskasta suutaan jäällä. "Tikitalk" - aika hot. Sitten kun näitä kisoja hehkutetaan joka vuosi ja joka vuosi Tapsa Suominen ja muut haikailevat johonkin MM95:een. Jalkapallo on hyvä peli.

Normaalisti olen aika rauhallinen veikko, mutta patoan paljon vihaa. Metelistä en piittaa ja nyrkki heiluu pasifistillakin, kun helvetin tarkoitushakuisen voimakas nauru kaikuu korviin.
Viime aikoina olen ollut jokseenkin väsynyt ja turhautunut tämän hetkiseen elämäntilaan. Yksi ja toinen asiaa vaan ottaa kuuppaan ehkä ilman syytäkin. Joskus oikein seurallisistakin ajoista on nyt sitten ajauduttu siihen, että olen kai yhden ihmisen kaveri ja se käy kylässä kai juuri siksi, ettei muista minkä vuoksi edes käy. Joskus olisi mukavaa olla parin viikon ajan joku muu. Parikymppisenä minun voi kai odottaa olevan sosiaalisesti lahjaton ja istuskelevan sillan alla ostoskärryissä. Nyt tuokaa ihmeessä esille niitä Afrikan lapset -kortteja! (Jatkossa nämä valitus-topikkiin)

Että tällanen mie oon. Ihan niinkuin kaikki muutkin.

Nosoki

12.07.08 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

Soitin pari vuotta bassoa, varsin kehnolla menestyksellä.

Höhö, neljä kieltä, höhö

Leivo

12.07.08 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei tähän keksi kirveelläkään mitään hyvää aloitusta, joten mennään suoraan asiaan.
Olen Sanna niminen tallustaja Sallasta, joka taas on tälläinen olemattoman pieni paikkakunta Lapissa keskellä erämaata. Kauan tykkiä seurailin sivusta ennen kuin rohkenin rekisteröityä ja senkin jälkeen vähän ujostelin tänne kirjoitella. Tyypillinen suomalainen tuppisuu.

Kolmos vuosi alkaa lukiossa syksyllä ja 18 vuotta tulee täyteen ensi viikolla, joten kohti aikuisuutta tässä kai mennään. Mitään hajua ei ole siitä mitä lukion jälkeen haluaisi tehdä. Elokuvat tottakai kiinnostaisivat mutta mutta..
Viihdyn sekä luonnossa että kaupungissa, mutta Lappiin haluaisin kyllä sitten lopulta asumaan.
Hmm.. mitäpä vielä.. Rakastan kunnollisia väittelyitä joissa esitetään perusteltuja mielipiteitä. Varsinkin ihmiset vanhanaikaisine ja mustavalkoisine mielipiteineen nostavat minulta karvat pystyyn ja halun ruveta laukomaan faktoja tiskiin. Esim. meidän isä politiikassa.. hyrr.. miten jollakin voi olla niin vanhanaikaiset näkökannat.
Mutta joo, eiköhän tämä paasaus nyt riitä tältä erää. Toivotaan aurinkoisia ilmoja sillä täällä ainaki on satanu vettä jo aivan nokko.

El Wray

14.07.08 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

Soitin pari vuotta bassoa, varsin kehnolla menestyksellä. Bring on the jokes.

Mistä tietää, että esiintymislava on suorassa?

Basistilla valuu kuola molemmista suupielistä.

15.07.08 klo 03:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

Mutta eivät ne naiset yleensäkään mitään ymmärrä.

...Tiedän tunteen.

cuckaracha

18.07.08 klo 19:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uudempaa tykkipolvea esittelyyn:

Tiedostettavasti mukava, hiljainen, ujo ja sisäänpäinvetäytynyt. Ei meikäläisen heiniä millään lailla.

Koneelta poistuttaessa tottelen nimeä Samuli, se mukava hyypiö jonka puoli Jyväskylän UG-seuraa tuntee. Se Samuli joka osaa olla parhaimmillaan erikoinen, hauska ja charmantti yksilö... ja se Samuli jonka vittuilut sattuvat ihan oikeasti, vaikka kovin naurattaakin. Se Samuli, jonka kanssa kaverisuhde tuskin koskaan erkanee.

Se Samuli joka tietää aina kaikesta kaiken ja on täysi mulkku.
Sitten on tietysti "se anorektisen narkkarin näköne jätkä jolle puhuin kännis ja joka hoiti mun stressin pois psykologisilla otteilla. Ihan mukava kundi"

Niin, jokainen pitää omalla tavallaan mua viisastelevana kusipäänä ja maailman parhaana kaverina samaan aikaan.

kurkkuharja

19.07.08 klo 13:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päivää kaikille, nimeni on Joonatan, tunnetaan myös kyseenalaisilla nimityksillä Nilkki ja Lokki, ja suojelen tukikohtaani Hellsingin koillis-osien laitamilla melko lähellä Vantaan kaupunkia. Olen 19. ikävuoden loppua kohti kompuroiva, arvatenkin miehistä sukupuolta edustava ja perhanan oudolla huumorintajulla varustettu hyypiö.

Luen melko paljon kirjallisuutta, lempiväsääjinäni esimerkiksi Charles Bukowski, Irwine Welsh sekä George Orwell. Kirjoitusten lukemisen ohella kuuntelen myös kiitettävissä määrin musiikkia, josta menee kaikki hyvältä kuulostava aina Geto Boysista Panteraan ja Irwinistä Matti Nykäseen, tällä hetkellä tosin itken hajonneita kuulokkeitani ja haaveilen uusien ostamisesta heti, kun laiskan takalistoni jaksaisin kauppaankin asti rahdata.

Tärkeimpiä asioita elämässäni ovat elokuvien (joihin suurin osa budjetistani katoaa kuin tuhka tuuleen) ohella esimerkiksi ystäväni ja vanhempani. Teen töitä varastolla ja käyn ammattikoulua ja itken jo valmiiksi tulevaa työssäoppimisjaksoani, mutta eletäänpä vain päivä kerrallaan siihen saakka.

Parhaita hetkiä on, kun joku ystäväni tulee ovelle ja sanoo että "nyt lets mentiin!", haemme ensin matkaeväiksi yhdet erikoisoluet, patikoimme kohti Lidyliä, josta mukaan tarttuu kuuden pakkaus olutta kahteen pekkaan, suuntaamme Tikkurilan sillan alle juomaan yhdet, mistä matka jatkuu Heurekan vesiputousten kautta jonnekkin kallioille (ihme etten seurustele kenenkään kanssa...[paskat, päivityksenä mainittakoon tässä lokakuun puolivälissä viättäväni kohta muijan kanssa kaksikuukautispäivää, ja juomiseni on näemmä siirtynyt vakavasti taka-alalle...]).

Vihaan Steven Seagalia ja turhan vakavaa meininkiä, yritän kynsin ja hampain olla polttamatta tupakkaa ja olla tuhlaamatta lompakkoni viimeisiä kolikoita keskiyöllä paikalliselle snägärille.

En yritä vetää showta tai esittää mitään, olen epä-cool muodissa pysymätön idiootti, mutta ainakin rehellisesti. Kiitos siitä, isä.

Lamourhaaja

23.07.08 klo 23:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosoki kirjoitti:
Lamourhaaja kirjoitti:

Soitin pari vuotta bassoa, varsin kehnolla menestyksellä.

Höhö, neljä kieltä, höhö

Suulla on suussa vain yksi kieli, muttet sitäkään osaa soittaa, saatana!

vomppa

08.10.08 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nimeni on Volmari ja valtakuntani sijaitsee Haukiputaalla. Olen 10 vuotias poika, ja leffatykin löysin tuossa viime vuoden loppupuolela. Olen arvostellut täällä leffoja myös nimellä vomppa_98. Leffoja olen katsellut koko ikäni, muihin harrastuksiin kuulu uinti (ja kaiken tekeminen pieleen).

Leffojen lisäksi tykkään kovasti lukemisesta (olen Harry Potter fani).
Tykkään Rock-musiikista, lembibändejä on Lordi, Kiss, Lovex + kaikenlaista muuta samanlaatusta. Olen muodista mitään tajuamaton, mutta enpä kyllä haluasi/jaksaisi muotia seuratakaan. Vaateparsi kun ei ole mulle niin tärkeä.
Pidän futiksesta PENKKIURHEILUNA, oikeana urheiluna en tykkää yhtään.

08.10.08 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Terve.

Olen 18-vuotias Juha-Matti, alunperin Kemistä. Nykyään asustelen Rovaniemellä Rantavitikan opiskelija-asuntolassa kun käyn täällä koulua Lapin ammattiopistossa (tietojenkäsittelyn perustutkinto).
Olen käynyt Kemissä peruskouluopinnot Karihaaran koulussa ja lukiotakin siellä suunilleen pari vuotta. Parin vuoden päästä jätin sen paskan kesken ja suuntasin työkkäriin. Sitä kautta pääsinkin tänne Rovaniemelle opiskelemaan

Olen harrastanut pienestä pitäen videopelejä ja elokuvia. Isosiskolla oli jokin vanha Atari, jolla mätin jotain avaruuspeliä. Isosiskolla oli myös Commondore 64 -tasavallan tietokone ja NES, jotka ovat siirtyneet minun omistukseeni. Varsinainen pelaamisharrastus alkoi saatuani joskus vuonna -95 ensimmäisen PlayStationin. Siitä lähtien olen keräillyt pelejä edellä mainituille koneille sekä PC:lle, PS2:lle, N-Gagelle, GameBoy Advancelle, Xboxille ja GameCubelle.

Kuten jo mainitisin, elokuviakin olen harrastanut ihan pienestä pitäen. Isosiskon teini-iän poikaystävä näytti minulle kaikki klassikot Rambosta Die Hardiin, jolloin Julle 5-vuotta ihastui näihin. Rispektiä isosiskon eksälle.

Tässä muutama vuosi sitten peliharrastus siirtyi aika paljonkin syrjään elokuvaharrastuksen vuoksi. Aloin keräilemään leffoja, aluksi se oli sitä, että kun katsoin alelaareja niin yhden alepelin hinnalla sai kaksi tai useamman DVD:n. Nykyään elokuvia keräilen rakkaudesta niitä kohtaan, en sen takia, että niitä saa halvemmalla kuin pelejä.

Ja loppuun viellä tämmöistä nippelitietoa: omistan mopon (Aprilia RX50, vuosimallia 2000), omistan tyttöystävän (vuodesta 2006) sekä iso- ja pikkusiskon.

Terve.

www.irc.fi/Slavegoat

Nanopoli

09.10.08 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jee. Eli oikealta nimeltäni olen Jyri, ja olen 15-vuotias poika Orivedeltä. Tykkiä tuli jo ennen rekisteröintiä selailtua ja myöhemmin liityttyä. Arvosteluja ei ole tullu vielä (muiden onneksi) rustailtua, eikä ihan heti ole suunnitelmissa.
Leffoista lempigenre on ehdottomasti kauhu. Kauhua jaksa katsella lähes missä tahansa mielentilassa. Suosikkileffat löytyy profiilista.
Melko paljon tulee liikuttua ja urheilusta muutenkin pidän. Lempilajeja salibandy (tänään taas harkat) ja jalkapallo..
Koulussa lempiaine oli historia mutta loppui juuri viime vuonna. Nykyään liikunta on pro ja fysiikka perseestä.

Lebowski

11.10.08 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläinen virtasi tänne kun eräs kohtuu suuri suomalainen musiikkifoorumi ei tarjonnut enää tarpeeksi mahdollisuuksia jakaa valtaisaa kiinnostustani elokuvia kohtaan. Siellä olin aktiivinen käyttäjä, ja toivottavasti tulen sitä olemaan myös täälläkin.

Olen 18-vuotias mieshenkilö Kirkkonummelta, ja elokuvat ovat minulle tinkimätön elämäntapa. Päivää ilman elokuvaa en halua elää, ja leffateatterissa käyminen on aina siistiä, oli itse kuva kuinka huono tahansa.

Elokuvien lisäksi harrastan myös musiikkia. Sitä kuuntelen ja teen itse, sekä käyn aktiivisesti myös keikoilla ja musiikkitapahtumissa.