Minä olen...

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Minä olen...

Ale

29.09.04 klo 11:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Okei, eli nimi on Aleksanteri ja kutsumanimi on ollut pikkasesta asti Ale ja siitäpä sitten tämä nimimerkkikin. Opiskelen media-assistentiksi ja erikoistun TV-puolelle. Koen elämäntehtäväkseni tehdä kunnon kasa toimintasplattereita, joissa kukoistaisi Stallone- ja Schwarzeneggerleffa-vaikutteet. Arvelisin, että vanhan kunnon kasarityyliselle toiminnalle olisi vieläkin kysyntää näiden Jackie Chanien ja xXxien keskellä. Ja tottakai rankkaa martial art's-actioniakin tahtoisin väsätä.

Tykkään muutenkin 80-luvun jutuista ja tyylistä. Pop-musiikkin oli silloin varsin siedettävää toisin kuin nykyään.

Harrastan luonnollisesti elokuvia ja lueskelen ajoittain sarjakuvia. Vaikka elokuvamaku on käsittää eniten toimintaa ja kauhua tykkään kovasti Stanley Kubrickin leffoista ja draamatkin ovat silloin tällöin poikaa.

Musiikkimaku on rajoittunut heavyyn ja rokkiin. Salilla käyn muutaman kerran viikossa reenamassa itselleni Rambo-muskelit ja juuri aloitin Shitoron-Karaten (toivottavasti kirjoitin oikein). Kamppailulajeista ja niiden filosofiasta olen aina ollut kiinnostunut.

Huumorintajuni on aika ilkeää ja monen mielestä sairasta, mutta erittäin inhimillistä. Mustat komediat nappaavat lujaa ja satiirista tykkään paljon. Olen ehkä vähän turhankin iloinen luonne ja nauran suht helposti. Silti olen yhä edelleen vähän ujo, mutta sitäkin asiaa korjaillaan koko ajan.

Tässäpä taisi olla tärkeimmät asiat omasta itsestäni.

Migelo

29.09.04 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:

Olisitte jonkun kaavakkeen väsännyt niin ei tarvitsisi kauheasti mielikuvitusta uhrata tälle. No mutta ehkäpä jaksan lyhyesti kertoa itsestäni.

Näin ilman kaavaketta jokainen kirjoittaa itsestään sen, minkä kokee tärkeäksi eikä mitään omasta mielestä turhanpäiväistä, kuten vaikka lemmikkieläintensä nimet (toki niistäkin saa kertoa jos siltä tuntuu :) ). Samalla teksti toivottavasti ilmentää jotenkin kirjoittajaansa...

Ja Scuzz, mielikuvituksen käyttö on välillä ihan suotavaa :wink:

OneNiceUser
2016 viestiä

02.10.04 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

...Tämmönen tavallinen miehenalku :lol: Tykkään leffoista, polkupyöräilystä, ja tietenkin Tykistä (ja on niitä muitakin..). Tarttis se punttisali alottaa... Ihan kiva tavallinen turkulainen. :roll: :roll:

pommac

05.10.04 klo 13:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minun nimeni on Jesse. Olen 16 vuotias lukiolainen. Harrastuksiini kuuluu pesäpallon pelaaminen mansepp:ssä (kolmos polttaja) ja kitaran(akustisen, toistaiseksi) soittaminen. Aika mikä jää harrastuksista ja koulusta kuluu mukavasti musiikkia kuunnellessa, elokuvia katsellessa, lieroa pelaillessa ja läksyjä lukiessa.
Musiikki makuni kallistuu raskaamman musiikin puolelle. Tällä hetkellä ehdottomia suosikkeja on: Marilyn Manson, Metallica, Korn, Kotiteollisuus, Niskalaukaus ja CMX.
Elokuvia on tullut seurattua pienestä pitäen, mutta vasta nyt kolmen vuoden sisällä olen alkanut katsomaan ”hyviä” elokuvia, joissa on jotain ideaa. Suosikki elokuvia on mm. Memento, Pulp Fiction ja Reservoir Dogs.

Kustaa

05.10.04 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Population1 kirjoitti:

Onpas melkoinen yllätys muiden foorumilaisten ikä. Kun olen vielä ihastellut elokuvatietämystänne ja lähestymistapaanne niihin. Ennen tätä forumia ei ollut kuin pari ystävää joiden kanssa voi jutella elokuvista ja jotka tiesivät elokuvan nimen lisäksi vaikka päänäyttelijät ja ohjaajan. Leffamokista ja nippelitiedosta puhumattakaan. Olisin kuvitellut suurimman osan olevan minun ikäisiä, tai muutaman vuoden vanhempi. Mutta lähes kaikkihan ovat vielä 14-17-vuotiaita pojankoltiaita. Mikä sinänsä hyvä juttu, koska kun itse olin sen ikäinen vuosia sitten, niin yhtään nuorta en tiennyt jolla olisi yhtä laaja elokuvatietämys, kuin ehkä itseni. Ja te saamarin klapit menette mustakin jo ohi. Pitäiskö jo lopettaa elokuvien töllääminen tähän paikkaan, kun nuorempi sukupolvi on jo elokuvien Einsteineja täynnä. Ei vaan, vaikka elokuvista tietäisittekin enemmän niin uskon vakaasti että olen elokuvia enemmän nähnyt elämäni aikana kuin kukaan teistä. Tosin kun te olette minun iässäni, olette tämänhetkisen kapasiteettini ylittäneet antaumuksella. No, tällaista on elämä.

Älkääkä ottako viestiäni negatiivisesti. Paskaahan minä jauhoin. Hyviä jannuja te ootte kaikki vaikka olettekin vielä niin nuoria. Ihan tuntee itsensä jo vanhukseksi.

Heh. Tuolta voi pällistellä enemmänkin ikäjutskia. Ehkä aktiivisin porukka on hieman nuorempaa mutta... meitä hieman vanhempiakin löytyy. Todettakoon että sivustoa ylläpitävät Sohvaperunat ovat kaikki yli kolmekymppisiä ja aktiiviväestäkin löytyy...

...vaikka elokuvista tietäisittekin enemmän niin uskon vakaasti että olen elokuvia enemmän nähnyt elämäni aikana kuin kukaan teistä.

:wink: En muuten usko. (yli 10 vuotta aktiivista leffakatseluaikaa enemmän...). Kokonaisuudessaan ikäjakaumastahan on koko ajan meneillään tutkimusta leffatykki.comin kohdalla kyselyn merkeissä: http://www.leffatykki.com/html/kysely.php
Kokonaisuutenakaan ajatelleen aktiivisimpiin leffankuluttajiin nähden ikäjakauma yleiselläkin tasolla näyttää olevan aika lähellä totuutta. No joka tapauksesta itsestäni kerron kaiken tarpeellisen (pitäs vähän päivittää kun jaksaa) täällä:
Että silleen...

05.10.04 klo 15:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun en kerran näytä tänne aikaisemmin kirjoittaneeni, niin täältä sitten tulee jotain. Minä olen Tuukka, 16-vuotias lukiolainen, joka koulussa käymisen ohella jaksaa katsella paljon leffoja. Paljon on elämän aikana tullut harrastettua, mutta ne kaikki hommat ovat saaneet väistyä leffojen tieltä 8). DVD-kokoelma kasvaa sitä mukaan mitä käyn Anttilassa. Aktiivisesti leffoja on tullut keräiltyä vasta pari kolme vuotta, mutta liikkuva kuva on vetänyt pienestä asti ruudun eteen. Tuusulassa on nyt tullut vietettyä vähän yli kymmenen vuotta aikaansa, eikä täältä lähiaikoina olisi tarkoitus minnekään lähteä. Eipä tässä varmaan muuta pidä sanella.

ji

02.11.04 klo 00:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaivoin tämän topicin taas esille, Population1 on jättänyt minulle pienet traumat eräästä keskustelusta, jossa hän kertoi, että ei jaksa selailla sivuja....

02.11.04 klo 07:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Olen pahoillani :?

Zorge

02.11.04 klo 19:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tjaahh, mitäs tässä kertois...
Olen vuonna 1987 syntynyt nykyinen toisen vuoden lukiolainen ja miähen alku, Lauri nimeltään. Ja siis täällä Sibben ja Myllyrinteen Väinön kotikonnuillahan asustelen. Vuosien mittaan on tullut aikas monenlaista harrastettua, mutta tähään ikään mennessä muut, paitsi lätkä, kitaran rämpyttely, leffat, salibandy ja kuntoilu, ovat jokseenkin jääneet. Elikkäs aika tavallinen ukko olen...

Leffafoorumilla kun nyt ollaan, niin leffamausta sananen. Varmaan on jo tässä ajan myötä muillekin, ainakin vähän vanhemmille foorumilaisillle, tullut selväksi, että kyllä ne Kummisedät meikäläisen ykkösleffoja on. Muita ihastuksen kohteita on dollaritrilogia ja niiden myötä Kill Billit, ja De Niron ja Pacinon klassikkoleffat. Leffoja tulee mieluiten kahteltua ylhäisessä yksinäisyydessä.

Musamaku on aikojen kuluessa kehityynyt ja monipuolistunut. Nykyään tulee kuitenkin eniten kuunneltua kitaroinnin seurauksena Steve Vaita, Eric Claptonia ja Jimi Hendrixia. Bändeistä Iron Maiden, Led Zeppelin ja Buena Vista Social Club (vähän erilaista :lol: ) on jysähtäny aika mukavasti.

Mitäs vielä muuta....? No, siinä tais tärkeimmät olla! :lol:

DELETED

03.11.04 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

whait

03.11.04 klo 19:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Okei, tämmönenkin on kerta jäänyt väsäämättä. Olipa kerran...

Turkulainen, 19-vuotias Ammatkorkeakoululainen miekkonen jonka harrastuksiin lukeutuu sälilla käyminen ja leffojen tapitus. Lättysoittimen sain päälle kuukausi sitten, enkä ole sen koommin rupuisiin veehooässiin koskenut. Musa makuun kuulu pääosin vanhempaa räppiä, lempi sakkeihin/artisteihin lukeutuu: Run DMC, Cypress Hill, NWA (+kaikki soolot), 2Pac, Beastie Boys ja Bone Thugs-N-Harmony. Lähikuukausina kylläkin on tullut kuunneltua huolestuttavan paljon AC/DC:tä sekä Iron Maidenia, ehkäpä joku kaunis päivä uskallan kutsua itseäni rokkariksi. Pop-musa ei juuri liikauta, paitsi kasari-osasto ja Madonna. Lempielokuva oli vielä pari kuukautta sitten DePalman sekä Pacinon parhaimmistoon lukeutuva Scarface, mutta sitten telsusta tuli Sergio Leonen Hyvät, Pahat ja Rumat ja tämä sälli oli myytyä miestä. U-pe-aa. Kärkeen sijoittuvat myös Kummisedät, jopa kolonen on jumalainen meikäläisen mielestä. QT:n tuotanto on myös ollut jo kauan suosiossa, itse asiassa Reservoir Dogs oli lempielokuva about 6 vuotta. Lempiohjaajia ovat tällä hetkellä QT ja Sergio Leone. Lempinäyttelijöitä taas Clint Eastwood, Samuel L. Jackson ja Al Pacino. Loppukevennykseksi sopinee likainen salaisuus: tämä poika tapittaa mielellään Julia Robertsin leffoja, oli kysymyksessä sitten vakavasti otettava draama taikka romanttinen komedia.

Siin o.

03.11.04 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

whait kirjoitti:

Okei, tämmönenkin on kerta jäänyt väsäämättä. Olipa kerran...

Siin o.

Rehellisyys maan perii. Hieno homma. Moni ei uskaltaisi myöntää vaikka noin tekisikin. :D

whait

04.11.04 klo 19:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luulin että likainen salaisuuteni olisi ollut turvassa, mutta Pop1 tosiaan teki niin radikaalin tempun että meni lukemaan mun viestin. Dääm juu. :)

Dim

05.11.04 klo 17:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä olen Dim. Asun Nurmossa, joka on nimestäkin päätellen tylsä paikka. En tee vapaa-aikana juuri muuta kuin kuuntelen musiikkia, katon elokuvia ja hengailen Gggolemin kanssa. Gggolem on hauska kaveri. Lempibändejä on Primus, QOTSA, Faith No More, Mr Bungle. Oon myös aika ujo, enkä tykkää olla puolituttujen hysteerikkojen kanssa. Että aikamoinen erakko myöskin. Käyn lukiota, enkä kyllä tajua miks, kun ei oikeen suju... Kuulostan käsittämättömän tylsältä, mutta mun ulosanti ei oo kovin hyvää :D Eipä muuta!

SpinalCrap

16.01.05 klo 01:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oon 13-vuotias ja 7.luokalla. Asun maaseudulla. Harrastuksia ei nyt tällähetkellä pahemmin ole :roll: , paitsi nuo elokuvat jos se lasketaan harrastukseks.
Leffoista innoistuin kunnolla tuossa vajaa vuosi sitten, jolloin aloin lataileen niitä netistä ( :roll: ) ja kattelin isäni dvd:itä. Jouluna sain myös oman dvd-soittimen ja muutamia leffoja oon ostanut ja joitakin polttanut. Paras elokuva on toistaiseks ollut Hyvät, pahat ja rumat, toisena Yksi lensi yli käen pesän ja kolmantena Armoton. Suosikkinäyttelijä ja ohjaaja ehdottomasti Clint Eastwood. Myös Samuel L. Jackson, Bruce Willis ja Jack Nicholson ovat hyviä.
Musiikkikkia en hirveästi kuuntele. Iron Maidenia ja joitain satunnaisia biisejä saattaa joskus tulla kuuneltua.

Tuosta nyt ei varmaan kovin paljoa selvinnyt. :roll:

Grass

16.01.05 klo 03:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

hmm, tämmöinenkin yön pimeinä tunteina tulee esille, Olli poikahan olen ja ikää on 22v. Vaikutan tampereella ja kovasti kalastan niin kesällä&talvella pyhäjärvellä, leffoja tulee katseltua liikaa nykysin ja olen liian tunteellinen heppu musiikin suhteen joka menee koneellisesta metalliin ja metallista klassikko(varsinkin suomalaisiin biiseihin). Koulutus on peruskoulu + amis (putkiasentaja) jonka hommia en ole tehnyt tuntiakaan.. kokiksi olisi tarkoitus lähteä opiskelemaan ensikuun alusta..

edit: kokiksi en kuitenkaan ryhtynyt, nyt on tahkottu Nokian Renkailla ilmastointihuoltajana 7kk.

DonJulzu

16.01.05 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen 14-vuotta, ja käyn Kemin Karihaaran koulua.
Olen erittäin huono koulussa, mutta en silti ole mikään hulivili (en polta, juo tms).

Kesäisin kalasta ja ajan mopedilla mökillä kavereiden kanssa. Sielä kun on n. 15 km kytätöntä tietä. Mökkini on Pellossa, Alposjärvellä.

Talvella aika kuluu pelatessa ja leffoja katsoessa.
Pelikonsoleita minulla on Xbox ja PS2, ja tietokoneella pelaan TC: E:ä netissä hyvällä menestyksellä
Xboxilla pelejä on n. 30 ja PS2:lla sama määrä.
Omistan myös Commondore 64:n, 8 bittisen Nintendon, Atarin ja Super Nintendon. Niissä minulla on pelejä noin 50.
Omistan noin 600 leffa enemmän tai vähemmän (uskotaa tai älkää), joista n. 200 on DVD:ä (ettekö usko?).

Pihallani on myös skeittiramppi, josta joskus laskin, mutta sekin jäin mopoilun alle.

Olen saanut kärsiä koulukiusausta koko elämäni. Minua jopa kiusataan harrastuksistani: leffoista ja peleistä.

Kuvani löytyy ii2.orgista nikillä Tuoppiz, ja kuvan katsominen on sitten omalla vastuulla.

Ale

16.01.05 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

DonJulzu kirjoitti:

Minuakin on kiusattu, mutta se loppui ylä-asteella. Älä masennu kiusaamisesta, minua se loppujen lopuksi vahvisti.

Jope Pitkäviha

30.06.05 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen

11.08.05 klo 22:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pakkohan munkii oli vastata kun tämän löysin.

Oikea nimeni on Jani, ja ikää... :oops: tätä tuskin kehtaan paljastaa... :oops: 14-vuotta. :oops: :oops: No, mutta eihän täällä sillä ole väliä minkä ikänen on. Asun ja vaikutan Kellokoski nimisessä kyläpahasessa, joka sijaitsee Tuusulan kunnassa. Peruskoulua vielä käyn (ja hyvällä menestyksellä(keskiarvo n. 9,4)). Ruumiillisesti olen aika normaalissa mitoissa. Pituutta 174, painoa siinä 70 hujakoilla(viimeksi 68 ). Harrastan kitaran soittamista(aloitin 6-vuotiaana), karatea(eka reeni 7-vuotiaana), pelaamista(yli 50 peliä), leffojen kattelua(vasta alussa, leffoja kertynyt vasta kolmisen kymmentä) ja pimputtelen pianoa(näin olen tehnyt 11-vuotiaasta). Olen myös ajanut motocrossia muutaman vuoden, mutta pyörä meni myyntiin, kun mopokuume iski ja ostin mopon. Ja mitä muuta vielä... olen luonteeltani aika normaali. Harkitsen yleensä, ennen kuin teen. Minut saa ärsyyntymään melko helposti(joskus vain kaikki olemassa oleva ärsyttää)... W.T.F!!! Ja... no eiköhän siinä ollut jo jotain.