Unelmaleffa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Unelmaleffa

26.09.04 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kertokaapa kaikki mikä olisi teidän unelma elokuvanne. Ketkä näyttelijät haluaisitte siihen, minkälainen olisi juoni, ja kuka sen ohjaisi, sekä valmistusvuosi. Saa kertoa niin tarkasti kuin haluaa.

Oma unelma leffani olisi suurinpiirtein seuraavanlainen:

Näyttelijät: Gary Oldman, John Malkovich, Jack Nicholson, Al Pacino, Robert De Niro
Juoni: Eletään vuotta 1970. Viisi miestä vapautetaan vankilasta. 20-vuotta sitten he olivat viisi tärkeintä miestä koko New Yorkissa. Jokainen johti omaa rikollista liigaansa omalla tavallaan, samalla kilpaillen keskenään. Nyt heillä ei ole mitään. Ainoastaan toisensa. He pistävät viisaat päänsä yhteen, vaikka se onkin vastenmielistä eikä suju ilman yhteenottoja, ja yrittävät viedä vallan nykyisiltä pomoilta.
Valmistusvuosi: 1998
Ohjaaja: Quentin Tarantino

Naurakaa vaan...... Äijä-elokuvat on vaan yleensä niin loistavia, ja vaikka tuo juoni ei välttämättä kuulostakaan mitenkään hienolta, niin sellaisen minä haluaisin nähdä.

En ainakaan heti löytäny tallaista samanlaista topiccia.... Sanokaa jos tällainen jo on.

ji

26.09.04 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantinon ohjaama Bond voisi olla aika kiva nähdä, ehkä sellainen joskus nähdäänkin.

Ale

26.09.04 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näyttelijät: Schwarzenegger, Stallone, Van Damme, Seagal, minä
Juoni: Neljän miehen erikoisjoukko (Iso-Arska, Sly, Damme, Seagal, minä) lähtevät lahtaamaan pahisjoukkoa jostain syystä. Varmaankin kiristävät maailmaa pommilla ja halluuvat rahaa tai jotain vastaavaa. Joku kovan luokan tappelija vois olla pääpahis, mutta ketään en nyt keksi. Ehkä sen Seagalin tai Van Dammen voisi siihen hommaan pistää.
Vuosi: Ka ihan millon vaan.
Ohjaaja: No minä.

Tahtoisin päästä todellakin tekemään jotain tämän kaltaista ja olla tietysti vetämässä actionroolia. Kunhan nyt ensin kunnon haba saadaan...

Jakke 29
1934 viestiä

26.09.04 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näyttelijät: Edward Norton, Kevin Spacey, Michael Madsen ja Johnny Depp.

Juoni: Neljä yksinäistä miestä. Autokauppias(Kevin Spacey), Itsemurhan partaalla oleva juoppo(Michael Madsen), Postimerkkeilijä (Edward Norton) ja eristäytynyt rähjäisessä mökissä asuva maalari (Johnny Depp). Hiljalleen jokaisen miehen elämä valuu käsistä pois. Kunnes he tapaavat toisensa sairaalassa. Jokainen miehistä on ajanut erittäin rajun autokolarin. Kaikki ovat tietojen mukaan ajaneet kolarin täsmälleen samaan aikaan, vain hieman eripuollilla kaupungin keskustaa. Miehet heräävät sairaalasta vierekkäisiltä pedeiltä ja alkavat selvittämään outoa tapausta. Miehet ystävystävät ja löytävät elämänsä uudelleen.....

pommac

26.09.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

Näyttelijät: Edward Norton, Kevin Spacey, Michael Madsen ja Johnny Depp.

( Johnny Depp). Hiljalleen jokaisen miehen elämä valuu käsistä pois. Kunnes he tapaavat toisensa sairaalassa. Jokainen miehistä on ajanut erittäin rajun autokolarin. Kaikki ovat tietojen mukaan ajaneet kolarin täsmälleen samaan aikaan, vain hieman eripuollilla kaupungin keskustaa. Miehet heräävät sairaalasta vierekkäisiltä pedeiltä ja alkavat selvittämään outoa tapausta. Miehet ystävystävät ja löytävät elämänsä uudelleen.....

Ohjaaja: Quentin Tarantino

Sori, mutta repesin sun unelma leffalle. Etenkin postimerkkeiliä Nortonille. :lol:

26.09.04 klo 23:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

pommac kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:

Ohjaaja: Quentin Tarantino

Mun mielestä tämä taas vaikutti harvinaisen hyvältä.... :shock: Todella hyvältä, itse asiassa.

sami-san

26.09.04 klo 23:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toiminta pätkä, jossa on Arska, Jackie Chan ja muutama "näpsännäkönen" naikkonen, eikä kovinkaan kummoista juonta. Ohjaajana voisin vaikka itse toimia. Juoni voisi olla perinteinen kansainvälinen yhteistyö (Jackie ja Arska ja ne naikkoset) menee ja tuhoaa terroristien ydinaselaboratorion entiseltä Neuvostoliiton alueelta. Kunnon aivot narikkaan pätkä ja kaikki olis onnellisia.

Toinen olis H.P. Lovecraftin novellin Arthur Jermyn pohjalta tehty historiallinen kauhupläjäys Hammer produktioonin tapaan (lähikuvaa ja verta). Siinä olis kanssa yks varmasti hyvä pätkä.

27.09.04 klo 13:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Työnimike: Arnoldie
Pääosissa: Arnold Schwartzenegger, Gerard Depardieu, ranskalaisia (näyttelijöitä)
Ohjaaja: Mies jonka ympärillä tuolit ainakin pysyvät koskemattomina alias John Lennonjohto

Synopsis: Koko kansan Arska tajuaa lopultakin, tuhansien teurastettujen vihollissotilaiden, robottien ja näkymättömien avaruusolioiden jälkeen kammottavat virheensä ja oivaltaa elämän ja humanistisuuden arvon. Tekojaan syvästi katuva Itävallan köriläs päättää tehdä parannuksen ja muuttaa Pariisin Montmartrelle kukkakauppiaaksi ja alkaa vaivihkaa parannella läheistensä ja rakkaidensa elämää pikkuasioiden kautta. Suklaakin maistuu

27.09.04 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

En nyt tiedä unelmaleffasta mutta tuon näkemisestä voisi jo maksaakin.

Et voi olla tosissasi. Arska draamaelokuvaan? Ei siitä mitään tule.

27.09.04 klo 13:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ohjaus: M. Night Shyamalan
Pääosat: Harrison Ford, Tommy Lee Jones, Drew Barrymore, Bruce Willis

Juoni: Nevadan autiomaasta löytyy outoja kalliopiirroksia. Ne paljastuvat kirjoitukseksi. Sitä ei kuitenkaan osata tulkita. Ympäriltä löytyy myös outoja luitta. Ne osoitauttuvat tuhansien vuosien ikäisiksi. Pian tutkimusryhmä joutuu omituiseen seikkailuun.

Filmer

27.09.04 klo 13:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pääosissa: Arnold Schwartzenegger

Siis kuka?

27.09.04 klo 15:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Ohjaus: M. Night Shyamalan
Pääosat: Harrison Ford, Tommy Lee Jones, Drew Barrymore, Bruce Willis

Olis muuten aika kiva nähdä tuo.... Ei varmaan olisi ainakaan huono.

Juhani Sementti

27.09.04 klo 15:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ohjaaja: Tony Kaye

Pääosissa: Ei todellakaan kukaan Tobey Maguiren kaltainen pullaposki, vaan jotkut jotka todella muistuttavat kyseisiä henkilöitä.

Juoni: Huhtikuun 20. päivänä 1999 tapahtunut Columbinen massamurha. Vähän ennen kuin Klebold ja Harris suorittivat kyseisen verilöylyn he käyvät keilaamassa ja näemme takaumina mitkä asiat lopulta ajoivat heidät tähän pisteeseen.

Elokuva ei saisi tehdä Kleboldista ja Harrisista sankareita tms. mutta ei myöskään median uhreja, joihin DOOM-pelit vaikuttivat liian kohtalokkain seurauksin. Lopussa voisi olla vaikka Lassn ja Leevin piirtäjän Bill Wattersonin lausahdus:

"En ymmärrä ihmisiä joiden mukaan lapsuus on elämän parasta aikaa."

27.09.04 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Pääosissa: Arnold Schwartzenegger

Siis kuka?

ji kirjoitti:

Ruikutan siitä, että muut takertuu toisten ruikutuksiin taas jälleen kerran.

Siperia Jones

27.09.04 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Old Times on kertomus parhaat päivänsä nähneestä ex-toimintatähdestä Johista (Stallone), jonka on määrä näytellä osittain hänen omaan elämäänsä perustuvassa draamassa. Todelliseksi luuseriksi vajonnut John on yrittänyt pariinkin otteeseen itsemurhaa ja taustalta löytyy vaimonhakkausta, alkoholismia ja huumeiden käyttöä. Johnia on vaivannut myös lievä skitsofrenia pienestä pitäen, joka on myös osasyynä siihen että John on vajonnut näin alas. Leffan kuvauksissa John tapaa monia kaltaisiaan kuten täysin unohdetun koomikon Garyn (Jim Carrey), rupsahtaneen diivailijan Bridgetin (Daryl Hannah), b-luokan toimintaelokuva ohjaaja Tomin (John Malkovich), sekä täysin pähkähullun ex-pornotähden Adamin (Bruce Campbell). John rupeaa kertaamaan elämäänsä ja miettimään virheitään, yrittäen löytää parempaa minäänsä.

Old Times on kriittikkojen ylistämä oikeasti koskettava draama Hollywoodin kulissien takaa. Stallonen komea paluu, antaa ex-toimintatähdelle täysin uuden suunnnan ja todistaa machoilijan osata myös näytellä. Tarina on ajatuksia herättävä ja surullinen, mutta samalla myös hauska ja ihmisläheinen. Ohjaaja Peter Jackson saa loihdittua elokuvaansa mystisen haihkean tunnelman, joka ei jätä ketään kylmäksi.

Ale

27.09.04 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hui! Painajaisleffani!

27.09.04 klo 16:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällaisiä voi keksiä vaikka miljoona, mutta heitetään nyt yksi:

KOSTAJAT

Ohjaaja: Minä, John McTiernan tai Sam Peckinpahin haamu :lol:

Pääosissa: Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, Al Pacino

Juoni: Stalloneggerit (Arnold ja Sylvester) ovat veljeksiä, ja entisiä huippusotilaita. Mafiapomo Don Fabriccioso (Al Pacino) lähettää muutaman miehen ryöstämään jotain (sivuseikka mitä) Stalloneggereiltä, mutta heidän Rambo-niminen koiransa estää sen. Mafiaveikot ajavat koiran yli, ja Stalloneggerit lähtevät veriselle kostoreissulle... :twisted:

Kostajat on mahtava actionparodiafilmi, joka pilkkaa Swarzeneggerin ja Stallonen aikaisempia elokuvia, ottamalla kaikki niiden kliseet ja korottomalla ne potenssiin 10. Älyvapaan meiningin voi siis ottaa joko ovelana komediana tai mahtavana toimintaviihteenä.

Itse asiassa filmatisoitiin kavereiden kanssa tuo idea, mutta mahtavaahan se olisi nähdä tuo Arskalla ja Syltyllä varustettuna, sekä suurella budjetilla ja pidemmällä kestolla. Meidän versio kesti 8 min. :lol:

SpaceCadet1

27.09.04 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Hui! Painajaisleffani!

Ale luultavasti alkaisi sitten väsäämään jatko-osaa, missä Arnold kilahtaa nuutuneiden orkideoidensa laimeasta värisävystä, ja menee lahtaamaan paikalliset lannnoitevalmistajat mp-40:llä, jota hän varmuuden vuoksi säilytteli multapussissaan 8)

27.09.04 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuon haluaisin nähdä.

Juhani Sementti

27.09.04 klo 19:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Mafiapomo Don Fabriccioso (Al Pacino)

Keksitsä on nimen itse? Aika kova 8)