Kiinalaiset ravintolat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kiinalaiset ravintolat

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

04.08.05 klo 12:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Italiassa olessani kävin Ristorante Cinese : "Modesto" - nimisessä ravintolassa. Ruoka oli hemmetin hyvää. Olettekos kuulleet riisispagetista? Nam. :o

Luxi
Käyttäjä
955 viestiä

04.08.05 klo 12:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:

Olettekos kuulleet riisispagetista? Nam. :o

Riisinuudeleista kyllä, mutta että riisispagetti....ihan outo eläin. :)

Kyllä näissä kiinalaisissa on tullut syötyä, varsinkin kun tulee asuttua tuolla Kalliossa. Parhaat kiinalaiset löytyy kyllä tuolta Kampin lähistöltä, kuten jo täälläkin mainittu New Bamboo Center.

Paras ruoka löytyy kuitenkin sellaisesta paikasta kuin Mandarin Court (Svenska teatteria vastapäätä Manskun toisella puolella). Sieltä saa oikeaa kiinalaista gourmet ruokaa (Pekingin ankka on loistavaa), enkä tiedä Suomesta muita paikkoja josta saa aitoa dim sumia. Hinnat ovatkin sitten myös gourmet tasoa.

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

04.08.05 klo 12:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oo tainnu käydä kiinalaisessa, en ainakaan muista.

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

04.08.05 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Monia kertoja olen käynyt.
Pidin varsinkin Myllyssä (se kauppakeskus raisiossa) sijaitsevan Kiinalaisen ravintolan ruoista.
Hhhmmmmm......

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

04.08.05 klo 13:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

mokoma kirjoitti:

Monia kertoja olen käynyt.
Pidin varsinkin Myllyssä (se kauppakeskus raisiossa) sijaitsevan Kiinalaisen ravintolan ruoista.
Hhhmmmmm......

Jep. Kiinalainen ruoka saattaa olla jopa parasta! :wink:

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

04.08.05 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luxi kirjoitti:
Jope Pitkäviha kirjoitti:

Olettekos kuulleet riisispagetista? Nam. :o

Riisinuudeleista kyllä, mutta että riisispagetti....ihan outo eläin. :)

Riisispagetti. Ohutta, suolaista spagettia, joka maistuu riisiltä.

Sappy
Käyttäjä
161 viestiä

06.08.05 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole koskaan käynyt, itse asiassa moista liikettä ei ole tullut edes koskaan pongattua. Täällä päin riisipuikkoja käytetään korkeintaan kukkakeppeinä. :P

Nebb
Käyttäjä
672 viestiä

06.08.05 klo 13:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viime kesänä kävin syömässä kiinalaisessa ennen G3-keikkaa. Paikka oli muistaakseni Kalliossa. Ruoka oli hyvää, tarjoilija hyvännäköinen ja palvelu ystävällistä. :)

withnail
Käyttäjä
236 viestiä

07.05.07 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiinalainen ruoka on ihan parasta. Plussapuolena on myös suhteellinen edullisuus, ainakin take-awayssä. Helsingissä lemppariravintola löytyy Tavastian vierestä (Dragon Spring). Parhainta kiinalaista ruokaa Suomessa olen kuitenkin syönyt Tampereella, siellä Kyttälässä on ihan järjettömän hyvä kiinalainen ravintola (ja take-awaytä odottaessa sai lukea aina Seiskan...).

Tuli tehtyä empiiristä tutkimusta kiinalaisen ruuan suhteen myös viime vuoden puolella Kiinassa :lol:

NitroPupu
Käyttäjä
1054 viestiä

17.10.08 klo 11:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiinalainen on hemmetin hyvää. Eniten olen syönyt itiksen kiinalaisravintolassa, nimeä en muista ;D

vomppa
Käyttäjä
663 viestiä

22.10.08 klo 08:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen mä kiinalaisessa pari kertaa käynyt, ja kummallakin kerralla sain hirveän vatsakivun. Johtui ilmeisesti inkivääristä.

Walken
Käyttäjä
36 viestiä

04.01.19 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidän tosi paljon kiinalaisesta. Taitanee olla oikein parasta syömääni ravintolaruokaa. Lohjan seudun kiinalaisrafloista Nummelan Heng Feng on paras. Kävin muuten juuri tänään hakemassa kiinalaista Lohjan Kun Mingistä.

barros
Käyttäjä
1285 viestiä

04.01.19 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kanawrappeja, kunnon kastikkeita ja salaattia sekä kasviksia. Ahhh tekee mielen vireystason yllä, kun syö hyvin.

Keskustelut