Kiinalaiset ravintolat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kiinalaiset ravintolat

OneNiceUser
2016 viestiä

19.08.04 klo 10:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onkos sitä tullu käytyy Kiinalaisissa ravintoloissa? On tullu muutaman kerran käytyy kaverin kanssa.. Todella hyvää ruokaahan sieltä löytyy! Entäs muut?

Ascaris

19.08.04 klo 12:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole koskaan käynyt. Lahdestakin löytyy tietääkseni pari ravintolaa, ja ehkä sielläkin eksyy joskus käymään. Ehkä kiinalaisissa ravintoloissa käyneet voisivat suositella meille käymättömille jotain.

Arsi T. Elokolikko

19.08.04 klo 12:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä oon kerran käynyt sellasen hyvin epämääräisen (ketähän neki oikein oli? :D ) porukan kanssa Kiinalaisessa restaurantissa Mansessa. Huippu ruokakan se oli, vaikka opiskelijalle aika tyyris.

JarkkoK

19.08.04 klo 13:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käyn melko usein kiinalaisessa (tai muussa itämaisessa) syömässä ja pidän siitä ruuasta todella paljon.

Filmer

19.08.04 klo 14:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen käynyt noin kymmenessä erilaisessa kiinalaisessa ravintolossa ja voiton vie yksinkertaisesti turkulaiset kiinalaiset ravintolat. Erityisesti lempipaikkani on China Beijing Restaurant, joka sijaitsee Wiklundin vieressä keskustassa. Paikka on upea, ruoka hyvää ja helvetin halpaa. Ruoka maksaa 5-5.50€ ja hintaan nähden se on kuitenkin paras kiinalainen ravinto missä olen käynyt.

Helsingin, Tampereen ja Savonlinnan kiinalaiset ravintolat ovat todellakin tyyriitä, vaikkakin hinnat ovat silti halvempia verrattuna johonkin suomalaisen ravintolan hintoihin.

19.08.04 klo 14:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika usein. Kun olen vaikkapa perheen kanssa ostoksilla tai matkalla jossain, niin kiinalaiseen ravintolaan tulee usein suunnattua, jos sellainen löytyy. Kolmeen neljään kuukauteen ei ole kuitenkaan tullut käytyä, mutta varmaan uusi tilaisuus aukeaa joskus lähiaikoina. Niin, että onhan se ruoka hyvää.

Filmer

19.08.04 klo 15:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Te, jotka olette käyneet kiinalaisessa ravintolassa niin kertokaa se parhain ja sen hintataso. Kuten mainitsin, paras ravintola mielestäni on China Beijing Restaurant Turussa, hintataso 5-5.50€.

Spoon

19.08.04 klo 15:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki Itämaiset ruuat on sairaan hyviä.
Helsingissä on joku suhteellisen halpa NBC (joku Banboo Centre).
Siellä oli sairaan hyvää ruokaa.
Intialainen keittiö on myös hyvä, kenties jopa voittaa Kiinalaisen.

19.08.04 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, jostain syystä mulle ne kiinalaiset ravintolat ovat ihan samanlaisia ja muistaakseni jokainen on ollut aika kalliskin. Kuitenkaan en hintatasoa muista.

Viisas

19.08.04 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tottakai! Ruoka on todella hyvää, ja aika usein käyn joskus kello yhdentoista aikoihin kiinalaisessa seisovassapöydässä, jolla on hintaa 8€, mutta täysin hintansa arvoista. Kiinassa en sitten missään muualla syönytkään kuin kiinalaisessa ravintolassa. Ihmekös tuo.

Mask

19.08.04 klo 15:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Silloin tällöin tulee käytyä kiinalaisessa ravintolassa. Ihan hyvää ruokaahan siellä on.

Migelo

19.08.04 klo 16:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oo koskaan käyny kiinalaisessa tai muussakaan itämaisessa ravintolassa. Joskus tekis kyllä mieli kokeilla...

19.08.04 klo 17:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

Kato, mulleki on käyny just noin! :lol:

SpaceCadet1

19.08.04 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitähän tota kiinalaista tulee joka toinen viikko syötyä, yleensä take-ininä. Alkaa pikkuhiljaa pursuamaan ulos korvista, mutta hyvää joka tapauksessa, ei ikinä petä :D Ylivoimaisesti parasta on mustekalaa mustapapukastikkeen kera. Paikalliset kiinalaisraflat eivät hintatasoltaan ole erityisen kalliita verrattuna mihinkään muuhun ravintolaan. Hyvä tapahan on mennä isolla porukalla syömään, ja tilata vain muutama ruokalaji, josta jokaisesta kaikki sitten kippaa vähän omalle lautaselleen (koska joskus ne ruokalajiannokset voivat olla helvetin isoja yhdelle syöjälle). Ja riisiähän voi syödä niin paljon kuin sielu sietää; se on ilmaista :wink:

TheShining

19.08.04 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän sitä joskus tulee piipahdettua kiinalaisessa ja sapuskakin on ihna hyvää, mutta hyvin harvoin kuitenkin aterioin sellaisissa.

Jakke 29
1934 viestiä

19.08.04 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen syönyt montakin kertaa. Ruoka on erittäin maukausta. Pidän siis paljon.

Juhani Sementti

19.08.04 klo 19:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

En vielä, mutta toivottavasti joskus käyn.

whait

19.08.04 klo 19:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aikalailla nuorempana eksyin tädin kanssa Tukholmassa kiinalaiseen ravintolaan. Oli justiinsa seisova lounaspöytä, mutta tuohon aikaan olin aika nirso ( oikeastaan olen yhä ) niin ei oikeen muuta tullut syötyä kun jotain taikinassa uitettuja katkarapuja. Ne oli kyllä helevatan hyviä.

Grr

20.08.04 klo 11:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan noita kiinalaisia ruokia tullut syötya ja hyvää on. Tosin tuntuu että nykyään kaikkialla, tällä perukalla, on samankaltainen lista joten on alkanut hieman puuduttamaan. Tauko paikallaan.

Kebottaja

20.08.04 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Empä muista ikinä kiinalaisessa ravintolassa syöneeni.. :roll: