Suomen paras kaupunki?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suomen paras kaupunki?

Mankimies

20.08.05 klo 09:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Järvenpää on ihan hyvä, mutt kesällä parhaissa kaupungeissa täytyy olla järvi lähellä.

Lara

20.08.05 klo 09:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niitä on monia,mutta mainittakoot nyt tässä Tampere ja Lappeenranta.

mokoma

20.08.05 klo 09:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turku ja Tampere ovat todella viihdyttäviä kaupunkeja (pieni leffakauppa 8) ja monet muut paikat hyvät elokuva stooret).
Helsinki ei nyt niin mukava paikka ole vaikka se olisikin pääkaupunki mutta kun menee vähän kehä 3:sen ulkopuolelle niin alkaahan sitä olla niin pirun kaunista maisemaaa.

Tulikettu

20.08.05 klo 10:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turku ja Oulu tulevat ensimmäisenä mieleen, tosin on tämä Kotkakin ihan mukava paikka.

mokoma

20.08.05 klo 10:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämäkin on periaatteessa makuasia . Jotku tykkää olla hesassa ja jotku ei.
Se nyt rippuu siitä että minkälaisessa kaupungissa kukin tykkää oleskella.

J.Sinivuori

20.08.05 klo 17:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tampere on ehdottomasti paras, siellä on kaikkea :)

20.08.05 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Porista tykkään siinä mielessä, että väkiluku ei ole liian suuri, kaupunki ei ole liian pieni, täällä on jazzit ja yyteri on hieno paikka, eli meri on lähellä.

pirpana

01.05.18 klo 14:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä te nyt tiedätte mitä kaupunkia minä rakastan tässä Suomen maassa.

Tampere. Synnyinkaupunki. Sukujuurieni kaupunki. Kaunis. Kehittyvä. Laajentuva. Kasvava. Kunnianhimoinen. Persoonallinen. Sympaattinen. Positiivinen. Vahva. Moderni ja vanha,... (kymmeniä muita tunnelatauksella ladattuja adjektiiveja). PARAS! Minun kaupunkini.

Andy Kreist

02.05.18 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomen ylivoimaisesti paras kaupunki on Viipuri. Harmi että tuota kaunista ja sijaintinsa puolesta upeaa paikkaa pilaa tälläkin hetkellä vierasmaalaiset rotat. Kyllähän nuo ryssät tietävät itsekin ettei Karjala heille kuulu ja sisimmissään häpeävät typeriä temppujaan. Joten painuisivat suosiolla helvettiin kannakselta niin voitaisiin laittaa kuntoon vanhat upeat konnut.

pirpana

02.05.18 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Heräsi pari kysymystä. Oletko karjalan poikia Kreisti? Oletko käynyt Viipurissa? Mitä mietteitä sinulla on Petsamosta?

Google maps on hieno keksintö ja sen kautta pääsee tutkimaan Viipuria, jos ei venäjälle halua mennä masentumaan. Kaunis kaupunki kieltämättä. Petsamonkin seutuja pääsee kattelemaan ja olisi aivan helvetin upeaa päästä oman maan sisällä jäämerelle asti... olisi se kyllä upeaa. Komiaa seutua sekin.

Andy Kreist

02.05.18 klo 22:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Kylhä mie karjalan poikia olen. "Kooti'muaaani, ompi Swaaami...swaami aaarmas lapsien.." Olen ihaillut Viipuria vain valokuvista ja kertomuksista. En tiedä uskaltaako sinne mennä jos alkaa vaikka se niitten meininki vain ahdistamaan.

Tässä mietteet Petsamosta jne;