Suomen paras kaupunki?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suomen paras kaupunki?

TheShining

10.07.04 klo 21:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tampere on ylivoimaisesti Suomen paras kaupunki.
Oulukin on oikeasti ihan mahtava kaupunki, eli lasken rakkaan kotikaupunkini kakkoseksi ja aion asua täällä koko loppu-
elämänäkin. :)

11.07.04 klo 00:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voin sanoa, että itse olen sentään käynyt monessa muussakin kuin näissä kaupungeissa lomailemassa, että en nämä on rehellisiä mielipiteitä. Joten vinkkinä niille ketkä ei edes ole ollut edes monessa merkittävässä kaupungissa paria päivää pidempään... minun mielestäni ne ketkä ei ole käynyt kuin omassa kapessa + hesassa...heidän ei tähän topicciin kannata edes vastata.

01. Lahti - basic 100 tuhanannen possen mesta, missä kaikki on normaalia. Mahtavat yhteydet kaikkialle
02. Jyväskylä - basic alle sadan tonnin, Lahden jälkeen 1 lemppareista.
03. Oulu - mukava paikka, mutta jotenkin aika tylsä ja kaukana kaikesta

Viisas

11.07.04 klo 11:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Turku on kyllä aika perseestä, suoraan sanottuna.

Totta puhut, mutta Rauma on ehkä vielä enemmän sieltä :wink: omalla bottom-listan kärkisijasta taistelevat Turku ja Rauma. Kankaanpää on hyvä kakkonen tässä listassa.

Joskus tuli käytyä futistiimin kanssa sellaisessa paikassa kuin Toijala, joka oli todella pieni, mutta viihtyisä.

mp40

11.07.04 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jyväskylä, Lahti ja Mikkeli on aina ollu mun suosikkipaikkoja. Lieksassakin on ollut ihan mukava välillä käydä, ja Joensuussa kanssa. Minua viehättävät nuo pohjois-karjalan maisemat, niin tuleehan sitä samalla käytyä kahdessa viimeksimainitussa aika usein.

11.07.04 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

No Jyväskylästä mä oon aina tykänny, mut se onkin mun kotikaupunki ja siksipä olen tämän suhteen hiukan puolueellinen. Mutta kyllä toinen ehdoton suosikki on Mansesteri. Saattaapi olla, et sinne vie tie kahden vuoden päästä opiskelemaan... Tai eihän sitä vielä tiedä :P

Cuomi

11.07.04 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

Vähän nyt on off-topiccia mutta sanopas sinä Migelo kun asut Jyväskylässä. Niin että onko Videodivari kuinka laadukas paikka?

Ville

11.07.04 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tampere on ihan kiva paikka asua. En haluaisi ainakaan Helsingissä asua. Siellä on liian ruuhkaista. Tampere on sen sijaan mukavan kokoinen kaupunki. Kaikki myös löytyy helposti. Täällä myös pääsee liikkumaan moneen paikkaan busseilla.

11.07.04 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Tampereellakin on kuitenkin omat ongelmansa, mm. pitkät välietäisyydet. EI se nyt mikään paratiisi ole, mutta Tykittäjien miitille tarjosi erinomaiset puitteet (itsekehu krhm :D ). Åbo rulezzzz 4-evahhh. Ei siitä keksi mitään pahaa sanottavaa. :wink: Aurajoen ranta...

OneNiceUser
2016 viestiä

11.07.04 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

U're talking so true :wink:
Joo, Aurajoki kuuluis olla joku nähtävyys, että ihmiset tulis kattoo sitä :lol:
Jos ei muuten niin veden värin :)

Screwball

11.07.04 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:
John Lennonjohto kirjoitti:

U're talking so true :wink:
Joo, Aurajoki kuuluis olla joku nähtävyys, että ihmiset tulis kattoo sitä :lol:
Jos ei muuten niin veden värin :)

Mikä siinä Turussa viehättäää? Kamala paikka, kamala paikka, ja kaiken päälle hanavesi on juomakelvotonta!

11.07.04 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hanavesi on juomakelvotonta!

Aijaa! Vaikka Oulunkin mainitsin, niin sen huonoja puolia on mm. huono pohjavesi, eli siellä...vesi on ikävä kyllä hirveetä kuraa.

Lahden pohjavesi on tunnetusti parhaimmistoa, siksi osasyynä (toinen tietenkin yhteydet) hartwall on suosinut päätehtaillaan tätä kaupunkia.

11.07.04 klo 21:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

No tuota, onhan se siinä mielessä ihan laadukas paikka, että sieltä saattaa löytää monia semmoisia tuotteita, mitä ei muualta kannata edes etsiä (lähinnä importteja), mutta se paikkana on semmonen tosi nuhjuinen ja syrjäinen ja siellä on erittäin pienet tilat, tai ainakin oli kun minä siellä viimeksi olen käynyt (siitä taitaa olla n. vuosi aikaa). Muutenkin tulee vähän semmonen "underground"-fiilis kun siellä käy. :D Hinnatkaan eivät kyllä ole sieltä kilpailukykyisimmästä päästä. Mutta kyllä siellä ehdottomasti kannattaa käydä, jos täällä päin liikkuu, mutta en minä ainakaan sen takia lähtisi toiselta puolelta Suomea sitä varta vasten katsomaan...

Zorge

11.07.04 klo 21:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

No järvenpääläisenä mä en kyllä voi kehua paikkakunnan vesitilannetta. Ainakin toi Järvenpään puolellekin tuleva Tuusulanjärvi on niin kuravettä, että...kerran muuten vähän pienempänä saatiin kaverin kanssa sieltä virvelillä vaahtosammutin! :lol: Ihan tosissaan!

Screwball

11.07.04 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Hanavesi on juomakelvotonta!

Täällä päin (porissa) on myös onneksi erittäin hyvä pohjavesi

Cuomi

11.07.04 klo 22:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

No kyllähän siinä tapauksessa voisi katsastaa. Suomen kaupungeista nimittäin Jyväskylässä vierailen kaikkein useiten.

Rakr

11.07.04 klo 22:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sanotaan nyt vaikka Pietari.

Todellisuudessa luultavasti Turku

11.07.04 klo 22:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

Juu, kyl se tarkastamassa kannattaa käydä, kun vaan tilaisuuden saa. Munkin pitäis siel joku päivä käydä, kun on viime käynnistäkin niin paljon aikaa...

arska

11.07.04 klo 23:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikista suomen kaupungeista löytyy positiivisia puolia. Poikkeuksena on Lahti ja Joensuu... Näistä paikoista ole löytänyt vielä mitään positiivista. Sori, mutta näin tää vaan mulla on. Toivottavasti löydän myös näiden kaupunkien positiiviset puolet joskus.

Kapa

11.07.04 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oulu,Turku ja Tampere siinä ne kolme kovinta.

12.07.04 klo 01:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:

Hehe... se avaantuminen voi viedä useamman vuoden.