Mukaan elokuvanteko-ryhmään?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mukaan elokuvanteko-ryhmään?

Vampire Slayer

11.05.17 klo 17:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei!

Olen 25-vuotias miespuolinen elokuva-harrastaja Liedosta, joka on nyt ajatellut viedä harrastuksensa askeleen pidemmälle ja alkaa tekemään omia leffoja mutta eihän semmoinen onnistu ilman kunnollista elokuvatiimiä. Tässä kohtaa kuvaan astut SINÄ. Omat kaverini ovat näet sen verran lavakammoisia etteivät uskaltaudu edes kameran taakse. Olitpa sitten kiinnostunut näyttelemisestä, käsikirjoittamisesta, puvustuksesta, lavastuksesta tai mikset vaikka näistä kaikista niin tervetuloa mukaan:) Jos asut Turussa tai muuten Liedon lähellä niin aina parempi mutta kauempaakin saa tulla jos vain matkanteko onnistuu. Erityisesti tarvitaan näyttelijöitä mutta myös esim. efektien tai maskeerauksen kanssa kunnostautuneet ovat tervetulleita. Jos sinulla on myös joitakin taitoja joita ei tässä mainita mutta joista uskot olevan hyötyä elokuvanteossa niin ilmoita toki itsestäsi. Tähän loppuun vielä hiukan infoa itse elokuvista; ne tulevat olemaan fantasiaa, scifiä ja kauhua eli vähän erikoisemmilla poluilla liikutaan kuin valtavirran suomalaisissa elokuvissa. Elokuvien teko olisi tarkoitus suorittaa ideoinnista tuotantoon asti yhdessä joten mukaan kannattaa tulla saman tien jos haluat vaikuttaa elokuvan lopulliseen muotoon. Palkkaa en valitettavasti voi luvata mutta ainoa vaatimukseni onkin into elokuvan tekemiseen. Etsin pääasiassa 20-30-vuotiaita ihmisiä mutta teoksesta riippuen nuoremmatkin ovat tervetulleita mukaan:) Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä tämän ketjun kautta tai ilmoita sähköpostiosoitteesi niin ollaan yhteydessä:) Kuvaamisiin!

Katmand0r

16.05.17 klo 22:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Milloin oisit alottelemassa tätä projektia? Tää kuulostaa mielenkiintoselta, oon ite 22-vuotias turkulainen, mutta kesän vietän muualla. Jos alotat esim. syksyllä niin oisin mielelläni mukana. Lisäks ois hyvä tietää, miten paljon sitoutumista ajankäytön suhteen tää tulis vaatimaan. Miten hyviä näyttelijöitä etsit? Tarvitseeko olla aiempaa kokemusta vai riittääkö hyvä asenne ja ripaus itseironiaa?

Alustavasti olen kiinnostunut, sähköposti tu.a.timisja@gmail.com

vpmovieguru

17.05.17 klo 10:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Morjensta, oon veli-pekka ja asustelen naantalissa. Leffat kyl kiinnostaa; näyttelijäksi / ohjaajaksi / käsikirjoittajaksi en olis tulossa tuohon sun juttuun mut kaikkee muuta voisin ehkä kyl tehdä. Teet siis ihan harrastusmielessä sellaisella rennolla meiningillä eli mitään taloudellisia menestyspaineita / tarpeita ei sulla ooo millään lailla,..? Kauhu leffoist en kyl ooo kauheen innostunut muut kyl menee. Föli-kortil taitaa päästä lietoon. Se on tosiaan tärkeetä tietää et kuinka paljon ajallisesti vie ja millon alkais..

Eli sen verran kiinnostunut oon et haluun lisätietoa, sitä voit laittaa osoitteeseen vpsaario@gmail.com

18.05.17 klo 03:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen itse asiassa ikähaarukkaa vanhempi, mutta voin korjata sen puutteen oikealla media-alan pätevyydellä (diploni on).