Syvällisiä ajatuksia

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Syvällisiä ajatuksia

17.04.18 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andy Kreist kirjoitti:
pirpana kirjoitti:

Tuli mieleen tälläinen kiinnostava aihe, kuin minkälaiset mielikuvat teillä on maalattuna mieleenne tänne kirjoittelevista henkilöistä..

..Minulle on polttunut mielikuva Miihkalista ihan ainoana Drakula/vamppyyripäänä, ja hänen astuessaan sisään muuttuu huone pelosta punaiseksi. :D

Miltä minä näytän mielikuvituksessanne? :)

Sillä lailla mukavasti kävi että pääsin yllättäen käsiksi salaisiin valokuva-arkistoihin ja vuodan nyt julkisuuteen osan näistä kuvista. Esimerkiksi tässä on kuva pirpanasta:

NO VOI NY SAATANA! :D

17.04.18 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko jollain jotain mielikuvaa minusta?

Voin myöhemmin kertoa mielikuvaani muista.

John117

17.04.18 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei helvetti Andy Kreist nauroin vedet silmissä tuolle, kiitos!!

Mitä tulee tuohon mystiseen kuvaan.. en muista rukoilinko tuossa mustassa kaavussa huppu päässä vai mitä mahtoi päässä liikkua, mutta minähän siinä. Keskimittaista sorttia olen yleensä porukassa ja teema jatkui ilokseni myös tuossa 4 hengen homoeroottisessa tapahtumassa :D

17.04.18 klo 15:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harva ei-sisäpiiriläinen tietää, että Leffatykin eliitin vuosikokous tapahtuu Animeconin yhteydessä. Nykyään, Internetin aikakaudella, arkaluontoisten salaisuuksien pitäminen valitettavasti vaikeutuu vuosi vuodelta. Todennäköisesti siirrymme seuraavana kesänä Ropeconin puolelle. Myös Andy Kreist kantajineen on tervetullut, kunhan jättää norsupyssynsä narikkaan.

Vuodetusta valokuvasta sen verran, että olen toinen oikealta. Sittemmin olen tosin joutunut hankkimaan huomattavasti vahvemmat silmälasit.

DDM:stä ei valitettavasti ole kuvaa housut jalassa, eräästä hänen lukemattomista naisystävistään sentään löytyy.

17.04.18 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Andy Kreist kirjoitti:

Ja tässä kuvassa Leffatykin vuosittaisesta Annual-FT-meetingistä juurikin Miihkali, Brutus, Joku, sekä John117, mutta en kyllä tiedä kuka on kukin (?) Eli tässä voisi vaikka Joku hieman auttaa:

Joo, tää oli miitistä tosiaan räppästy. Eli siis oikealla olen itse antamassa siunausta tilaisuuden aloittamiseksi. Sitten seuraavana on Miihkali pukeutuneena ylpeästi barbaari-rooliasuunsa. Seuraavana on Brutus näyttämässä, että loppuillasta leikitään kahden sormen haastetta jahka iloliemet on juotuna, ja sitten viimeisenä vasemmalla John117 on laittamassa käsiä ristiin, jotta joku hänet vielä pelastaisi tästä tilanteesta!

17.04.18 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Illalla pelattiin vielä saunaklonkkua. Aamuyöllä lauteiden alla huhkiessa ei kyllä kehut olleet ensimmäisenä mielessä, mutta näin jälkeenpäin on pakko nostaa hattua Jokulle, joka ankarasta yrittämisestä huolimatta ei nostanut persustaan lauteilta eikä näin ollen joutunut Klonkuksi ollenkaan.

17.04.18 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saunaklonkku kuulostaa kyllä hauskalta seuraleikiltä. Lähtisköhän uimahallin saunassa jengi mukaan jos kysäsis?

Andy Kreist

18.04.18 klo 10:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Onko jollain jotain mielikuvaa minusta?

Voin myöhemmin kertoa mielikuvaani muista.

Meillä on täällä nämä kuvalliset tiedot, eli:

Olen omanlaiseni persoona. Omanlaiset ajatuskuviot ja heppu joka ei turhaan toisia kumartele. Jääräpää, omalla päällään ajatteleva kansalainen. On esitetty että olen muka trolli vaikka en ole.
Mutta mukava heppu olen loppujen lopuksi :)

Ja musiikkia tulee kuunneltua ahkerasti.
Meikäläisen musiikkimakuun kuuluu rap/hip hop,
ja sitten vielä myös elektronisempaa musaa.

Rekisteröitynyt: 07.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Ylivieska
Harrastukset: elokuvat, seksuaalinen kanssakäyminen monissa muodoissaan

Sitten meillä on täällä myös näköjään arvostelija-kriitikko Andyn tiedot. Andyhän on kirjoittanut peräti puolensataa elokuva-arvostelua, ja pisteyttänyt yli kaksituhatta elokuvaa, eli katsellut filmejä lähes puoli vuotta yötäpäivää! :

Andy

X-Files & Lizzy Caplan Fanboy!. Sekä tietenkin Best Friends & party, very cool. Bruce Campbell is king. Roskaviihdettä ei ole koskaan liikaa, mutta pitäisi sitä perehtyä edistämään elokuvallista elämystäkin.

Rekisteröitynyt: 16.02.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Harrastukset: Elokuvia en ole pahemmin katsellut, enkä varmaan tiedä niistä mitään. Biljardi, Rentoilu, musiikki.

Rainafriikki taasen on: "Kovan luokan cinefiili jolle menee melkein kaikenlaiset elokuvat." Rainafriikki on katsellut vieläkin enemmän elokuvia kuin Andy!

Ja tietysti Leffa Timppa

joka harrastaa mm. partiota. Kuvassa Timppa valmistautuu lippukunnan järjestämälle rankalle pitkäviikonloppu-lipunryöstö -leirille!

Spoileri: näytä

Leffa Timppa

18.04.18 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä, mistä FBI:n salaisista kansioista tuollaisia kuvia olet haltuusi saannut, mutta noiden kuvien paljastumisesta tulen tuskin koskaan toipumaan.

18.04.18 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luullakseni sivuston omistavan tahon kuten myös varsinaisen ylläpitäjistön toive on, ettei foorumille lisäillä pornoa edes huumorimielessä. Tämä jo siksikin, että sivusto pyörii mainosrahoitteisesti. Henkilökohtaisesti en myöskään pidä synnynnäisille kehityshäiriöille naureskelemista erityisen hauskana tai muutenkaan suotavana.

Eli: syvällinen ajattelu jatkukoon, mutta ilman kääpiöitä, pornoa tai kääpiöpornoa.

18.04.18 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miihkalin näkemys on ehkä lähimpinänä totuutta.

Todellisuus on kuitenkin lähempänä ylläolevaa herraa.

Andy Kreist

18.04.18 klo 17:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

..Henkilökohtaisesti en myöskään pidä synnynnäisille kehityshäiriöille naureskelemista erityisen hauskana tai muutenkaan suotavana.

Kait nyt sentään kääpiön kuvia saa laittaa? Se että ne eivät sinua naurata, tuskin tekee siitä kiellettyä. Tai olla syvällinen kera kääpiön?

Sitäpaitsi nuo kääpiöt tuossa edellisessä viestissäni tekivät itsestään naurettavia jo ihan ilman sitä kääpiyyttäänkin; Ensimmäinen sälli on kuvattuna "pullistelemassa" painonnostosalilla ja on kuitenkin totaalinen narukäsi ja narujalka, kyllähän tuommoinen käytös olisi naurettavaa ns. normaaliltakin. Ja kaiken lisäksi se on pukeutunut lasten asusteisiin.

Rainafriikkiä leikisti esittävä kuva on ilmiselvästi photoshopattu, ja siinä ideana (siis minulla) oli naureskella sille että sen silmät ovat liiasta tv:n tuijotuksesta siirtyneet lähemmäs toisiaan koska se ei enää ikään kuin tarvitse kolmiulotteista näköä. Heh-heh-heh.

Viimoisen kuvan kääpiö selkeästi nauttii itse siitä että hänen kikkeliää nuoleskellaan, ja minusta erityisen hauskaa oli hänen ilmeensä, joten en nyt ihan ymmärrä miksi asiasta pitää heti alkaa huohottamaan. Opettele lukemaan kuvia.

Ihanko tosissaan meinaat että tämän sivuston mainosrahoitteisuus niinkun kärsisi esim. noiden minun viestieni vuoksi? Mietippä nyt vähäsen. Mikä on sivuston kohdeyleisö?

18.04.18 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minäkin rakastan sinua, Andy Kreist.

25.04.18 klo 12:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haluan nyt kertoa teille taas vähän ajatuksiani. On siihen nyt hyvä aika. Olen varmaankin idiootti kun tälläisiä kerron, mutta... fuck it.

Minä olen epäsuosittujen mielipiteiden mies. Olen kieltämättä mustavalkoinen ja minun psyykkeeni luo eri asioista vastakkanaisatteluja ja se puoli mitä puollan, niin annan itsestäni kiihkoilevan ja fanaattisen kuvan... kieltämättä rehellisesti sanottuna voinkin olla näitä kahta mainittua asiaa joissakin yhteyksissä. Hyvänä esimerkkinä kiihkoiluni maaseudun paskuudesta ja valtion linjauksesta "pitää koko maata asuttuna". Tämä on minun synnintunnustukseni. Meinasin tehdä topicin "Minun synnintunnustukseni" mutta ei siitä topicista mitään olisi tullut. Miksi me tunnustamme syntimme... ja nyt en puhu mistään saatanan perkeleen uskontoon assosioitavasta paskasta... oho taas se mustavalkoisuus tulee pintaan... vittu. :D

Minä itse menetän paljon potentiaalisia mahdollisuuksia elämässä tälläisellä vahvalla asennoitumisella ja onkin hyvä tunnistaa/tunnustaa omat piirteensä...kyseenalaistaa ne, yrittää parantaa itseään ja keventää syntien painotaakkaa joka vetää ihmistä eli minääni alaspäin. Onnellisuuden ja ennen kaikkea tyytyväisyyden saavuttamiseksi on päästävä jatkamaan eteenpäin. Tunnustakaamme syntimme yhdessä... mikäli te sitä itse haluatte?

Minä tunnen pari kaltaistani mustavalkoisuudessa eläjää. Ironisesti välillä heidän seuransa ei ole millään tavalla miellyttävää vaan se rupee ahdistamaan ja sitten suututtamaan. Kyynisyys/mustavalkoisuus/negatiivisuus... ihminen ei synny noiden piirteiden kanssa, se on vahvasti yhteydessä kasvuympäristöön ja sen ympäristön vaikutuksista persoonan muodostumiseen. Kun olin lapsi minun vanhemmillani oli rankkaa suhteessaan ja jouduin monen riidan pelinappulaksi... kumpikin yrittäen voittaa minua puolelleen. No onneksi he voittivat vaikeudet ja pysyivät yhdessä... kaikillahan noita on, juttelemalla selvitetään asiat.

Mennäämpäs sitten päiväkotiin... lapset ovat lapsia. Lapset ovatkin helvetin rehellisiä, jopa brutaalisen rehellisiä. Lapset sanovat aivan suoraan jos ei sinun seurasi miellytä, ja kun sitä silloin 4-5 vuotiaana halusi joidenkin kanssa leikkiä, niin sieltähän tulee kylmää toruntaa vastaan... "en halua leikkiä kanssasi, koska olet ruma ja tyhmä"... eli päiväkodissa/eskarissa/koulussa sinut kategorioidaan ja hyljeksitään oman ikäisten kommuunissa. Lapset osaavat olla raakoja. Lapsuudella on tärkeä osuus tälläisten piirteiden kehittymisessä. Minussa oli jo silloin pienenä lapsena vähän sellaista vikaa, että tykkäsin lohkaista törkeyksiä aikuisille ja inhota heitä, aikuisillehan oli turvallista lohkaista sellaisia. Oli silloin alkavaa auktoriteetin kyseenalaistamista ja inhoamista vaikka aina kuuntelin ja menin aikuisten määräyksen mukaan. Kai sen Tamperelaisen geeniperimän mukana jonkinlaista kapinahenkeä ja uhmaa on tullut. Sitten kasvoin kylässä joka on kapinahenkinen. :D

No sitten kouluun mentäessä... ongelmana oli kyläläisyyteni ( ja muutenkin ulkonäköni, persoonani, olemukseni ), sen isomman kylän lapsille... ja suurin osa opettajista oli siitä isommasta kylästä... ja voin sanoa, että he olivat ylimielisiä ja omaa puoltaan puoltavia, jos saimme siitä väittelyn aikaan ja joskus ei sitäkään edes tarvinnut että sai pilkata asuinpaikkaani ja sen ihmisiä.

Minulla oli lapsena ja teininä vaikeaa isäni kanssa. Hän oli vähän sellainen mies jolle ei kannattanut kiukkuilla... ei ollut turvallista sellainen homma. Tosin kyllä minussa kasvoi niin paljon uhmaa ja se kehittyikin ihan vihaksi... hän oli vihamielinen minua kohtaan ja sitten minäkin aloin olemaan häntä kohtaan... tämä oli sitä teiniaikaa. Silloiset epävakaat turvattomat kotiolot jättivät vaikutuksensa... oireilin koulussa ja ihmisenä sitten todella paljon. Siinä koulussa oli monenlaisista taustoista ja varallisuustaustoista ihmisiä, minä erotin mielessäni luuserit ja voittajat... olin juonitteleva, aiheutin draamaa, haastoin opettajia ja ilmaisin mieltäni. Obsessoiduin fanaattisesti diktaattoreista ja ihailin diktattoreita... se yltyi niin pahaksi että oli monia viikkoja jolloin minulla ei ollut mitään muuta mielessä kuin omia fantasioita, että olisin kaikkivaltias mahtava diktaattori joka tekee maastaan mahtavan, ja pidän karismaattista agitaatio puhetta parvekkeella heristellen nyrkkiäni ja korotellen ääntäni aiheuttaen yleisössä hurmosta ja kiihkoa. Ehkä sen takia, että koin olevani mitätön, heikko ja syrjitty, näin diktaattoreissa sellaista voimaa/karismaa ja se brutaalius ja syntisyys kutkutti mielikuvitustani. Älkää huoliko nämä ajatukset ovat jo kauan sitten menneet ohi... olin silloin vaan niin psyykkeeltäni huonosti voiva.

Sanoisin että 5-8 luokat olivat tätä vaikeaa aikaa... 9-luokalla sitten muutuin rauhalliseksi "pikku-aikuiseksi" joka ajatteli ottaa vastuuta ja hoitaa asiat kypsästi... olin silloin paljon aikuisempi kuin amiksessa ja nyt aikuisena. Sitten on tietysti amisaika on vaikuttanut mustavalkoisuuteen, josta olen kirjoittanut "elämäntarina" tekstissäni... joten ymmärrätte varmasti.

Eiköhän tää tunnustus ollut tässä. Ei varmasti fiksuin idea tulla tänne vuotamaan tälläisiä, mutta se on nyt tehty... aivan sama. Haluan vaan päästä eteenpäin elämässäni.

27.04.18 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen huomannut jo kauan, että tänne kirjoitellessani on teksteissäni lähes aina käytössä PISTE PISTE PISTE eli ... kyllä hiffaatte... siitä on muodostunut tapa.... voi elämän kevät. Mitähän psykologista juttua tässä nyt oikeen on... ? :)

Oma tulkinta olis, että pääsen skippaamaan yli kaiken ylimääräisen kirjoittelun ja muotoilun. Joskus se sopii tekstiin vallan mainiosti... mutta sitten kun viljelen sitä koko ajan, niin ihmettelen miksi kukaan ei ole minua tästä sivaltanut.

Mitäs te olette mieltä PISTE PISTE PISTE tavasta kirjoitella? Trumppi tekee ihan samaa... :)

28.04.18 klo 20:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli mieleen tälläinen aihe. Tiedättekö mikä on yksi kauheimpia ja pelottavimpia asioita, mitä voisi oikeassa elämässä tapahtua? Unissa se on terrorin ja äärettömän pelon täyttämää. Oikeassa elämässä se voi olla elämästä ja kuolemasta kamppailua. Tietysti helvetillisen pelottavaa.

Ilmiön nimi on "Home Invasion", eli kotiinmurtautuminen. Kuvitelkaa, että joku synkkä ja paha ihminen tunkeutuu yön pimeydessä teidän kotiinne... joka on teidän turvallinen paikkanne. Kuvitelkaa. Oletteko samaa mieltä?

26.06.18 klo 22:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pride kriitikkojen ja lgbt ja hetero vastakkainasettelijoiden innoittamana kysyn seuraavaa.

Onko kumarrus johonkin suuntaan aina pyllistys toiseen sunntaan?

27.06.18 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole.

27.06.18 klo 17:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turvallisin tapa on asettautua kumartaessa kasvot maata kohti erityisvalmisteisessa telineessä. Lisäksi täytyy varmistua lentoreiteistä ja kansainvälisen avaruusaseman sijainnista.

Dekkari

22.10.18 klo 11:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aiheena vanhojen aikojen haikailu.

Kuuntelen paljon vanhaa musiikkia. Kun youtubessa katsoo vaikka 80-luvun musiikin kommenttiosiota niin 80% kommenteista on tälläisia. Suomennan nyt vähäsen. "Oi oispa edelleen 80-luku silloin kaikki oli niin paljon paremmin". Ja kun kuuntelen musiikkia joka on vaikka 1990, 1993, 1999, 2006, 2009, niin sama jatkuu. Eli se että puhutaan miten musiikin tekohetkellä, ei pelkästään musiikki ollut parempaa, vaan miten koko maailma oli parempi paikka. Alkaa oikeasti pikkuhiljaa vituttaa. Mikä siinä nykyajassa on niin kamalaa.

Se vituttaa myöskin, kun ihmiset kirjoittaa niihin kommenteihin emävalheita. Esim yksi henkilö kirjoitti yhteen kappaleeseen mikä oli julkaistu vuonna 2000 miten maailma oli tuolloin paljon parempi paikka kun ei ollut sotia. Tiedä sitten elikö henkilö jossain maassa missä ei ollut sotaa tuolloin, mutta väite itsessään että vuonna 2000 ei ollut sotia on naurettava. Maapallolla ollaan sodittu varmaan kivikaudesta saakka enemmäin tai vähemmän. Sitten yhteen 80-luvun kappaleeseen yksi henkilö laittoi miten 80-luku oli niin hyvää aikaa, koska silloin ei ollut terrorismia.

Tiedä sitten asuiko henkilö maassa, jossa ei tuohon aikaan ollut terrori-iskuja, mutta euroopassa oli terrorismia 70-80-luvuilla. Esim IRA, ETA ja monet marxistis-leniläisetjärjestöt tekivät iskuja euroopassa. Kyseisenä ajanjaksona myös euroopan läpi meni muuri, mikä esti ihmisiä pakenemasta työläistenparatiisista. https://fi.wikipedia.org/...errori-iskuista#1970-luku

Jotkut ihmiset tuntuu ihan oikeesti kuvittelevan ettei länsimaissa ollut terrorismia ennen 9/11-iskuja. Toinen mikä myöskin vituttaa on lausahdus "silloin kun minä olin nuori". Niin, silloin kun henkilö oli nuori, nuoriso käyttäytyi siveästi, kuuliaisesti ja kaveria ei jätetty. Kuulemma nykyään kaikki nuoret käyttäytyy niin huonosti, "koska se kuka vitsaa säästää se lastaan vihaa". Kivaa tuollainen itsestä yleistäminen tai yleistäminen muuten vaan.
Ohessa suomen nuorison toimintaa noin 30 vuoden takaa. Vanhempiakin tapauksia varmasti olisi mutten nyt jaksa niitä kaivella.

Tulee mieleen näissä joiden mielestä maailma on nykyään paska paikka, tule mieleen sitä, että naisten ja seksuualivähemmistöjen oikeudet ovat parantuneet ainakin länsimaissa. Eikö se merkkaa näille ihmisille mitään? Kaikista naurettavinta on se kun jotkut itkevät sitä etteivät voi olla enään miehiä, koska naisellakin on oikeuksia.

Haluan sanoa että jos joku nostalgio ei minulla ole sitä mitään vastaan. Itsekkin teen sitä, mutta mielestäni maailma on edelleen hyvä paikka elää. Aina voi muistalla menneitä, mutta kannataa myös muistaa sanonta "aika kuultaa muistot".

Loppuun haluan sanoa, että nämä joidenka energia kuluu vanhojen haikalemiseen ja nykyajan haukkumiseen, tule mieleen sitä, että eikö energia kannataisi käyttää positiivisemmin. Ei se vanha-aika kiukkutelemalla nykyaikaa kohtaan, tule takaisin.