Legendaloota
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Selkääntaputtelua
Selkääntaputtelua
esimiesKäyttäjä |
06.07.04 klo 16:09 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei kai tällaista topicia vielä ole? Jos vastaus on ei, niin kyllähän tämmöinen pitää ehdottomasti olla. Eli tämä topic on omistettu niille ruusuille ja risuille, jotka koskevat foorumilaisten väsäämiä leffa-arvioita. Itse olen viime päivinä innostunut kahlaamaan läpi noita leffatykki.comin arkistoihin kasautuneita arvosteluita, ja jos kukaan muu ei innostu tästä topicista, niin siinä tapauksessa höpisen sitten vaikka itsekseni. |
VilleTähtääjä |
06.07.04 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: # Filmerin Godzilla-arvostelu oli aika erikoinen, mutta hauska. |
esimiesKäyttäjä |
06.07.04 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #
Heh! En ollutkaan tuota Filmerin Godzilla-revikkaa aiemmin lukenut. Tuollaiset ideat ovat tiettyyn pisteeseen asti ihan hauskoja, ja ne tuovat mukavasti vaihtelua "tavanomaisten" arvioiden joukkoon. Jälleen kerran siis luovuuspisteitä Filmerille. |
MigeloKäyttäjä |
06.07.04 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #
Todellakin! Hieno ja piristävä arvostelu normaalien ja "tylsien" joukossa! |
SöpöYlläpitäjä |
06.07.04 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: # Da, tuo Godzilla-revikka on tosiaan piristävän erilainen. (Mitä SpaceCadetin naputteluun tulee, vähän pitkä ja alkuperäinen Naisentappajat kannattaa kyllä ehdottomasti katsastaa ;) , sillä uskon vakaasti sen olevan uutta versiota parempi [Sellers & Lom & Sir Alec! Ainakin meikätytöllä oli hauskaa sitä katsoessa...].) |
MaskKäyttäjä ![]() |
06.07.04 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: # Juu, tuo Filmerin Godzilla-arvostelu on kyllä hauska. Myös SpaceCadet1:sen Ladykillers on hyvä arvostelu. |
Jakke 29Käyttäjä |
06.07.04 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: # Sementin Kill Bill vol.1 arvostelu on todella hyvä. Leffatykissä on aivan jumalattomasti hyviä arvioita. Yhtä arviota en voi kuitenkaan sulattaa J.Rexin arvostelu Casablancasta: http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=399 |
MaskKäyttäjä ![]() |
06.07.04 klo 17:30 - linkitä tähän kommenttiin: #
Tuo arvostelu on kyllä ärsyttävä. |
VilleTähtääjä |
06.07.04 klo 17:44 - linkitä tähän kommenttiin: # Omituisen lyhyt ja muutenkin suppea. Miten tuollainen on ylipäätänsä pääsyt tykittäjien seulan läpi? Joku on tainut nukahtaa. |
John LennonjohtoKäyttäjä ![]() |
06.07.04 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: # Itse pidän J. Rexin revikasta todella paljon! Vaikka täytyy myöntää se tosiseikka että olen nähnyt Filmerin Godzilla-revikassa käytettyä tekniikkaa sovellettavan ennenkin, se ei suinkaan poista sitä tosiseikkaa että se on hauskaa luettavaa. |
ViisasKäyttäjä |
06.07.04 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: # J. Rex on Söpö??? Jotenkin on sellainen mielikuva Pingutyypille, Arsilla ja Naquttajalle tässä nyt ekana tulee mieleen antaa ruusuja näin yleisesti. |
SpaceCadet1Käyttäjä |
06.07.04 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #
Suuret kiitokset! Filmerin Godzilla-arvostelu oli erittäin hauska, vaikkakaan se ei liiemmin itse leffa käsitellytkään (luojan kiitos |
Jakke 29Käyttäjä |
06.07.04 klo 18:22 - linkitä tähän kommenttiin: # Pingutyypin arviot ovat myös poikkeuksetta mahtavaa luettavaa. Edit:Myöskin Arsin arvostelu American Beautysta on kerrassaan loistava tykitys tästä mestariteoksesta. |
MaskKäyttäjä ![]() |
06.07.04 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: # Myös Jaqqe Nakuttajan arviot on mukavaa luettavaa. |
MaskKäyttäjä ![]() |
06.07.04 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: # Tuo Low Riderin Mean Streets-arvostelu on mielenkiintoista luettavaa. Kannattaa lukea. |
FilmerKäyttäjä |
06.07.04 klo 20:10 - linkitä tähän kommenttiin: # Kiitos, kiitos. Ihan mukavaa palautetta Godzilla arvostelu on tuonut, jopa saa kuulla siitä keskustassakin. En voi sille mitään että olen niin kauhea Emmerich fani. |
MaskKäyttäjä ![]() |
06.07.04 klo 20:12 - linkitä tähän kommenttiin: #
Äsken lukaisin arviosi ja oli hersyvän hauska. |
ScuzzballKäyttäjä |
06.07.04 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: # Lennonjohdon Saving Private Ryan arvostelu on kyllä yks parhaista tykityksistä joita oon lukenut. Siinä annettiin oikeutetusti risuja Spielbergille ja itse leffalle joka niitä ansaitseekin. Lennonin muutkin arvostelut ovat kaikki oikein päteviä. |
ScrewballKäyttäjä |
06.07.04 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
TheShiningKäyttäjä |
06.07.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: # Pingutyypin arvosteluille menevät suurimmat ruusut, asiallisia ja hauskoja arvioita. |

Rento, mutta asiallinen, leffanhenkinen, ja message tulee selväksi ilman turhaa jauhamista. Eihän se olekaan tarkoitettu ryppyotsaisille. Juuri näin!