Legendaloota

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Selkääntaputtelua

Selkääntaputtelua

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 38 | Seuraava sivu

esimies

Käyttäjä
1779 viestiä

06.07.04 klo 16:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kai tällaista topicia vielä ole? Jos vastaus on ei, niin kyllähän tämmöinen pitää ehdottomasti olla. Eli tämä topic on omistettu niille ruusuille ja risuille, jotka koskevat foorumilaisten väsäämiä leffa-arvioita. Itse olen viime päivinä innostunut kahlaamaan läpi noita leffatykki.comin arkistoihin kasautuneita arvosteluita, ja jos kukaan muu ei innostu tästä topicista, niin siinä tapauksessa höpisen sitten vaikka itsekseni.
Heti kärkeen täytyy nostaa hattua SpaceCadet1:sen aivan MAINIOLLE The Ladykillers-revikalle. Käykää lukemassa se! Nyt heti! Uusi Coen-leffa kiinnostaa allekirjoittanutta aina, ja SpaceCadetin arvostelu oli suoranainen lukuelämys. Iso käsi myös Arsin taannoiselle Unbreakable-arviolle, siinä sai jälleen laatupläjäys arvoisensa tuomion. Lisäpisteitä Arsille myös siitä, että mies muisti mainita tulevan Shyamalan-leffan The Village. :D

Tähtääjä
3504 viestiä

06.07.04 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmerin Godzilla-arvostelu oli aika erikoinen, mutta hauska.

esimies

Käyttäjä
1779 viestiä

06.07.04 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Heh! En ollutkaan tuota Filmerin Godzilla-revikkaa aiemmin lukenut. Tuollaiset ideat ovat tiettyyn pisteeseen asti ihan hauskoja, ja ne tuovat mukavasti vaihtelua "tavanomaisten" arvioiden joukkoon. Jälleen kerran siis luovuuspisteitä Filmerille.

Migelo

Käyttäjä
2561 viestiä

06.07.04 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Todellakin! Hieno ja piristävä arvostelu normaalien ja "tylsien" joukossa!

Söpö

Ylläpitäjä
2111 viestiä

06.07.04 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Da, tuo Godzilla-revikka on tosiaan piristävän erilainen.

(Mitä SpaceCadetin naputteluun tulee, vähän pitkä ja alkuperäinen Naisentappajat kannattaa kyllä ehdottomasti katsastaa ;) , sillä uskon vakaasti sen olevan uutta versiota parempi [Sellers & Lom & Sir Alec! Ainakin meikätytöllä oli hauskaa sitä katsoessa...].)

Mask

Käyttäjä
1233 viestiä

06.07.04 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu, tuo Filmerin Godzilla-arvostelu on kyllä hauska. Myös SpaceCadet1:sen Ladykillers on hyvä arvostelu.

Jakke 29

Käyttäjä
1934 viestiä

06.07.04 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sementin Kill Bill vol.1 arvostelu on todella hyvä. Leffatykissä on aivan jumalattomasti hyviä arvioita.

Yhtä arviota en voi kuitenkaan sulattaa J.Rexin arvostelu Casablancasta: http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=399

Mask

Käyttäjä
1233 viestiä

06.07.04 klo 17:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

Sementin Kill Bill vol.1 arvostelu on todella hyvä. Leffatykissä on aivan jumalattomasti hyviä arvioita.

Yhtä arviota en voi kuitenkaan sulattaa J.Rexin arvostelu Casablancasta: http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=399

Tuo arvostelu on kyllä ärsyttävä.

Tähtääjä
3504 viestiä

06.07.04 klo 17:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

http://www.leffatykki.com...mit=review&elokuva_id=399

Omituisen lyhyt ja muutenkin suppea. Miten tuollainen on ylipäätänsä pääsyt tykittäjien seulan läpi? Joku on tainut nukahtaa.

John Lennonjohto

Käyttäjä
5264 viestiä

06.07.04 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse pidän J. Rexin revikasta todella paljon! :) Rento, mutta asiallinen, leffanhenkinen, ja message tulee selväksi ilman turhaa jauhamista. Eihän se olekaan tarkoitettu ryppyotsaisille. Juuri näin!

Vaikka täytyy myöntää se tosiseikka että olen nähnyt Filmerin Godzilla-revikassa käytettyä tekniikkaa sovellettavan ennenkin, se ei suinkaan poista sitä tosiseikkaa että se on hauskaa luettavaa. :wink:

Viisas

Käyttäjä
2453 viestiä

06.07.04 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

J. Rex on Söpö??? Jotenkin on sellainen mielikuva :|

Pingutyypille, Arsilla ja Naquttajalle tässä nyt ekana tulee mieleen antaa ruusuja näin yleisesti.

SpaceCadet1

Käyttäjä
3044 viestiä

06.07.04 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Heti kärkeen täytyy nostaa hattua SpaceCadet1:sen aivan MAINIOLLE The Ladykillers-revikalle. Käykää lukemassa se! Nyt heti! Uusi Coen-leffa kiinnostaa allekirjoittanutta aina, ja SpaceCadetin arvostelu oli suoranainen lukuelämys.

Suuret kiitokset! :D Ehkä tämä innostaisi tekemään noita arvosteluja tiuhempaankiin tahtiin....

Filmerin Godzilla-arvostelu oli erittäin hauska, vaikkakaan se ei liiemmin itse leffa käsitellytkään (luojan kiitos :D )

Jakke 29

Käyttäjä
1934 viestiä

06.07.04 klo 18:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyypin arviot ovat myös poikkeuksetta mahtavaa luettavaa.

Edit:Myöskin Arsin arvostelu American Beautysta on kerrassaan loistava tykitys tästä mestariteoksesta.

Mask

Käyttäjä
1233 viestiä

06.07.04 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Myös Jaqqe Nakuttajan arviot on mukavaa luettavaa.

Mask

Käyttäjä
1233 viestiä

06.07.04 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo Low Riderin Mean Streets-arvostelu on mielenkiintoista luettavaa. Kannattaa lukea.

Filmer

Käyttäjä
2897 viestiä

06.07.04 klo 20:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos, kiitos. Ihan mukavaa palautetta Godzilla arvostelu on tuonut, jopa saa kuulla siitä keskustassakin. En voi sille mitään että olen niin kauhea Emmerich fani.

Mask

Käyttäjä
1233 viestiä

06.07.04 klo 20:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Kiitos, kiitos. Ihan mukavaa palautetta Godzilla arvostelu on tuonut, jopa saa kuulla siitä keskustassakin. En voi sille mitään että olen niin kauhea Emmerich fani.

Äsken lukaisin arviosi ja oli hersyvän hauska. :D

Scuzzball

Käyttäjä
757 viestiä

06.07.04 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lennonjohdon Saving Private Ryan arvostelu on kyllä yks parhaista tykityksistä joita oon lukenut. Siinä annettiin oikeutetusti risuja Spielbergille ja itse leffalle joka niitä ansaitseekin. Lennonin muutkin arvostelut ovat kaikki oikein päteviä.

Screwball

Käyttäjä
2932 viestiä

06.07.04 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mask kirjoitti:

Tuo Low Riderin Mean Streets-arvostelu on mielenkiintoista luettavaa. Kannattaa lukea.

Mutta lopussa hän mainitsee sen kukkakannen olevan Jupiterdvd:n julkaisema, mutta eikös se ihan Scanboxin julkaisema ole? Pikkuasia, mutta pisti silmään, vai onko Scanbox ja Jupiter DVVD yksi ja sama :o

TheShining

Käyttäjä
1309 viestiä

06.07.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pingutyypin arvosteluille menevät suurimmat ruusut, asiallisia ja hauskoja arvioita.

Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 38 | Seuraava sivu