Elokuvalegendat, joista haluaisit nähdä elokuvan (kuka sopisi päärooliin?)

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Elokuvalegendat, joista haluaisit nähdä elokuvan (kuka sopisi päärooliin?)

William Wernus Film

31.08.14 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen miettinyt, että olisihan se kiva nähdä valkokangasalegendoista kertovia elokuvia lisää (on tehty aika vähän). Mitä mieltä itse olette. Kuka nykynäyttelijöistä sopisi näyttelemään jotakin edesmennyttä ikonia. Itsellänikin on muutamia, mutta odotan muiden kommentteja.

31.08.14 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikäli äijäelokuvien legenda Steve McQueenista tehtäisiin elokuva, näyttelisi sen pääosaa tietenkin..

Spoileri: näytä

Pyydän anteeksi.

04.09.14 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Clark Gable - George Clooney olisi liian selvä vaihtoehto, mutta toisaalta hän ei enää passaisi nuoreksi Gableksi. Joku tuntemattomampi nimi, jota ei liika yhdennäköisyyskään painaisi, voisi olla kiinnostava vaihtoehto. Gabriel Macht Pukumiehistä ehkä.

Doris Day - yksi harvoista yhä elävistä legendoista (90 v.). Jotenkin Day on minusta aina tuntunut muista valkokankaan tähtiblondeista erilliseltä, ehkä tomeruutensa ja kodinhengetärmäisyytensä takia hänen sex appealinsa on toisenlaisella tasolla verrattuna Grace Kellyyn tai Marilyn Monroeen, puhumattakaan Kim Novakista ja muista. Greyn anatomiassa näytellyt ja huhujen mukaan hankala työtoveri Katherine Heigl on hymyineen päivineen eri tavalla muista tämän päivän amerikkalaisista naisnäyttelijöistä irrallaan mutta kuitenkin hänet voisi melko helposti stailata Dayksi.

27.09.19 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Charles Bronsonista voisi saada kiinnostavan elokuvan:

Wikipedia kirjoitti:

Bronson learned to speak English when he was a teenager; before that, he spoke Lithuanian and Russian.

Bronson was the first member of his family to graduate from high school. When Bronson was 10 years old, his father died and he went to work in the coal mines, first in the mining office and then in the mine. He later said he earned one dollar for each ton of coal that he mined. He worked in the mine until he entered military service during World War II. His family was so poor that, at one time, he had to wear his sister's dress to school for lack of clothing.

Kurjan lapsuuden seurauksena Bronson oli yksityiselämässään pidättyväinen, ihmiskuvaltaan kyyninen ja arvoiltaan vanhoillinen. Todellisia ystäviä hänellä oli vain vähän, jos yhtäkään.

Miehestä kerrotaan kaikenlaisia kaskuja. Kun Väkivallan vihollinen 2:n käsikirjoittajan meni Bronsonin kotiovelle esittelemään käsikirjoitusta, vastaanotto oli varsin kylmä. Myöhemmin käsikirjoittajalle selvisi, että Bronson inhosi sekä VV:n jatko-osia että yksityisyyttään loukkaavia ihmisiä. Miehen kämppä oli luonnollisesti täynnä aseita.

Tulevan vaimonsa Jill Irelandin Bronson iski tokaisemalla Irelandin tuolloiselle miehelle: ”Aion naida vaimosi.”

27.09.19 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onkos Peckinpahista tehty mitään? Siinä olis mielenkiintoinen henkilö kaikkine erikoisuuksineen ja sekoiluineen. En sit tiiä kuka näyttelis Veri-Samppaa. Onko ideoita?

JuicyFruity

28.09.19 klo 00:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tähän en osaa sanoa mitään, mutta Fidel Castro ja Liam Neeson

28.09.19 klo 02:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nikolaus Günther Nakszynski, eli Klaus Kinski olisi täydellinen aihe elämäkerralliselle repostelulle. Ennen kaikkea sen pitäisi perustua Klausin itsensä omaelämänkertaan ja noudattaa rashomonilaista kerrontatapaa joka loisi vastakohtaisuutta Kinskin imagon (pähkähullu seksimaanikko ja riehuja) ja mahdollisemman totuuden (mielenterveytensä kanssa painiva ukko joka on erittäin tietoinen puutteistaan ja on erinomaisen taitava näyttelijä) välillä. Mukana pitäisi olla myös kohtaus missä Kinski lyö Werner Herzogin pään irti miekalla ja tämä vain jatkaa puhumistaan ja kohtaus missä Herzog ampuu seitsemän kutia Kinskiin kiväärillä ja sitten viimeisen itseensä.

JuicyFruity

28.09.19 klo 03:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vincent Price
Legendaarinen b-elokuvien vakiokasvo Roger Cormanin elokuvista

28.09.19 klo 23:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä mitä tapahtui.

Meni viesti aivan väärään ketjuun. Siirsin viestin päivän pulinoihin minne sen alunperin pitikin mennä.

Nyt kun postasin jotain tänne niin laitetaan jotain topikkiin liittyvää sisältöä.

Ronald Reaganista elokuva. Elämänkerta voisi olla sopiva tapa toteuttaa se. Pääosiin joko Joko Josh Brolin tai Willem Dafoe.

29.09.19 klo 02:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse haluaisin nähdä elokuvan Harvey Weinsteinista. Tylsän draaman sijaan siitä tulisi mieluummin vaikka puoliksi fiktiivinen musta fantasiakauhukomedia, jossa Harvey itse on nuoria leikkaamattomia naisia metsästävä ikivanha vampyyri, jonka Beverly Hillsin kummituslinna asuttaa jos jonkinlaista ihmissutta ja muuta Tsernobylin kummajaista. Vain yöaikaan liikkuvan verenimijän outoja tapoja siedetään, koska Harveylla on rahaa ja vaikutusvaltaa.

En tiedä miten tarina loppuu, mutta koska kyseessä on sympaattinen koko perheen komedia, niin lopunkin on oltava onnellinen. Ehkä Harvey menee lopussa naimisiin vaikka Sharon Osbournen kanssa, perustaa vampyyriperheen ja alkaa hevilaulajaksi.

Spoileri: näytä

Pääosaan vaikka Danny Devito tai Wallace Shawn.

29.09.19 klo 10:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se olisikin ihan kiinnostavaa jos Reaganista tehtäisiin elokuva, jossa presidenttiys sivuutettaisiin kokonaan ja keskityttäisiin uraan näyttelijänä. Yleensähän tuon tyyppisissä leffoissa on jotain enteellisiä kohtauksia, jotka ovat mielekkäitä vain sen metatason tiedon valossa, jota katsojilla on.

”Sä Ronnie oot kyllä luontainen johtaja!” Ja nuoren Reaganin näköiseksi maskeerattu näyttelijä seisoo kuin sattumalta Yhdysvaltain lipun edessä ja ryhdistäytyy hetkeksi nostaen katseensa ylväästi kohti tulevaisuutta.

Leffa Reaganista ilman tuollaisia olisi rohkea ja kiinnostava veto. Siksi sellaista ei tulla koskaan tekemään.