Hiukset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hiukset?

OutlawPuppet

25.01.06 klo 09:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiharat about olkapäille ulottuvat hiukset, sellainen kiva heviletti :D Viimeisen neljän vuoden aikana tullut kahesti leikattua latvoja, kummallaki kerralla vain pari senttiä pois. Saas nähä kauan jaksaa kasvattaa, kyllä varmaan vielä muutaman vuoden.

SpaceCadet1

25.01.06 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:
Jope Pitkäviha kirjoitti:

Pahoittelen, että nostin tämän topicin ylös, mutta hiustyylini on muuttunut hiukan siten viime postauksen tähän topikkiin. Tällä hetkellä hiukset ovat hiukan pitkähköt, taaksepäin kammatut Al Pacino-tyyliset hiukset.

Lääh lääh! :P Jätkä, anna mulle puhelinnumerosi! :wink: Huh, kun ottaa sydämestä... Mutta tarkoitat kai Michael Corleone-tyylisiä hiuksia, etkö vain? :)

Meikäläiselläkin oli tuollainen vielä pari viikkoa sitten, mutta piti n:nnen geeliputelin jälkeen todeta, että ylläpito kävi turhaan raskaaksi :D Eli tällä hetkellä fleda on suht lyhyt ylös päin kammattavalla otsatukalla. Ideana oli näyttää hieman säädylliseltä vanhoja tansseja varten :P

Jope Pitkäviha

25.01.06 klo 13:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:
Jope Pitkäviha kirjoitti:

Jep, juuri tuon kuvan tyyliset. :)

bob

25.01.06 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on tämmönen Beatles-tyylinen en hoida hiuksiani/ I don't care-look. Hiustenpesun jälkeen myös havaittavissa lievää peikkomaisuutta.

Tolppanen

25.01.06 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Mäki varmaan meen. Siilin vois ottaa takas.

Huhhuh, mitäköhän mun päässä oikein liikkui puolivuotta sitten??? :shock: Onneksi jätin parturiin menemättä! :roll:

Look ei ole tuosta oikeastaan mihinkään muuttunut, paitsi tietenkin pituutta hiuksiin on tullut jonkun verran. Jos ne tuolloin olivat n. 1,5 sentin mittaiset, niin nyt näen ne jatkuvasti silmilläni. Eli etutukka peittää ja koko otsan ja on joulun jälkeen alkanut tulla yhä enemmän silmille. Suihkussa kun olen, niin märkänä tukka yltää nykyään silmien yli, n. nenänpään tasolle. Sivutukka yltää jo parhaimmillaan leukaan asti ja takatukka on aivan normaali, aika pitkällä jo niskassa. Eli tämä mun nykyistä lookkia kuvaa parhaiten noista vaihtoehdoista Beatles-look.

Ja tavoitteet tukan kasvattamisessa ovat olleet selvät lokakuusta asti ja voimistuvat koko ajan entisestään. Eli parturin penkille tämä poika ei kuukausiin lankea, saattaapi olla, ettei muutamaan vuoteenkaan. Mistäs sitä tietää. Ainakin tällä hetkellä pitkän tukan kasvattaminen tuntuu miellyttävimmältä.

Scarface

25.01.06 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika Beatles look taitaa olla.

Tuosta voi käydä ihmettelemssä keneltä Beatleltä (hiuksista) näytän eniten. :lol:

Tosin hieman pidemmät pitäisi olla jotta olisi Beatlen näköinen.

Hush-hush

25.01.06 klo 18:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuukauden ajan olen meinannut mennä parturiin kun Beatles-tukkakommenttivaara kasvaa koko ajan. Vähän on mukana myös MacGyver-vivahdetta. Pakko leikkauttaa kohta tosi lyhyeksi. Pitkät hiukset on huonot mulla, koska niitä pitää vähän "laittaa" että ne ei näyttäisi tyhmältä ja sittenkin ne näyttää tyhmältä. Lyhyet hiukset on hyvät kun ne näyttävät yhtä khuulilta eli ei teki niille mitään tai ei, ne ei häiritse näkyvyyttä, ei näytä rasvaletiltä vaikka joku päivä unohtaiskin käydä suihkussa, kuivuu nopeammin eivätkä haittaa liikunnankaan yhteydessä.

Clementiney

26.01.06 klo 20:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse sain siskon leikkaamana pari viikkoa sitten rokkitukan...Päältä hyvin paljon reivitetyt ja hieman pitempää tukkaa alla. Sopii hyvin huolettomaan elämäntyylliin, kun voi antaa muidenkin hiplailla mielin määrin :wink:

27.01.06 klo 04:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkästä aikaa pidän taas hieman lyhyempänä.

Puhelinpervo

28.01.06 klo 19:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkät hiukset, sais kyllä kasvaa vielä jonkin verran!

Ale

30.01.06 klo 12:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Piitkät ja paaksut hiukset. Kyllä voi tulla tippa silmään, kun armeija-aika koittaa...

30.01.06 klo 16:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Ääh, ne pitää muutenkin leikata aina silloin tällöin, kärsivät muuten... itse olen jo päättänyt, että intissä vedän ensimmäistä kertaa elämässäni ihan nahkakaljuksi.

J.Sinivuori

30.01.06 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hemmetin paksut ja aika pitkät, olkapäille asti, mutta ajattelin käydä pika puoliin partutissa.

ji

30.01.06 klo 17:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykkään läntätä hieman geeliä, että pysyy kuosissa, style on kutakuinkin tätä:

terwapiru

30.01.06 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vedin reilusti alle inttistandardin eli ihan kaljuksi asti. Ennen inttiä hiukset ylsivät kepeästi suuhun asti, joten sikäli on nyt menty vähän laidasta laitaan. Osittain pakon edessä toki.

jEsse

01.02.06 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kävin just parturis eli nyt on iha "normaalit" hiukset.. :roll:

Ale

02.02.06 klo 10:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
Ale kirjoitti:

Vähän tasoittelee pari kertaa vuodessa latvoista niin hyvä tulee. Intissä kyllä itsekin vedän itseni aivan muliksi ja kans pidän sen sitten. Jos kerta tukkaa ei saa kunnolla olla siellä niin ei kyllä sitten ollenkaan.

02.02.06 klo 17:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jep, mutta just kuulin melkein luotettavaa informaatiota, jonka mukaan intissä saa jo pitää tukkaakin, hiusverkolla... foorumillahan pyörii noita juuri inttiänsä lopettelevia/sen aloittaneita tyyppejä, valaisetteko asiaa?

02.02.06 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikka tämä paikkansa pitäisikin, niin kyllä minä olisin silti leikannut aikoinaan pitkän tukkani lyhyeksi inttiin mennessäni. Tuosta ei olisi ollut kuin haittaa..

Laulunlapsi

02.02.06 klo 17:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen päättänyt että, leikkaan lettiäni lyhemmäsi vasta kun joskus ehkä mahdollisesti alan kaljuuntua. Nyt hiukseni yltävät noin puoleen selkään asti eikä niiden leikkaamiseen ole mitään pakollista syytä eli antaa vain rauhassa kasvaa. Edellisen kerran sakset ovat koskeneet päähäni noin kolme vuotta sitten.