Hiukset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hiukset?

Ale

22.06.05 klo 18:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alkaa olla aika heviletti jo. Moshaamisen ilon takia kannattaa kasvattaa.

Acedia

22.06.05 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Tosiaan vuodesta 98 lähtien on ollut pitkä ja lyhyt vuorotellen. Kyllä pitkä ihan mukava on, on paljon kivempi moshata lavalla kun soittaa rokkia. Tukka silmillä eikä näe otelautaa. Soitto menee päin helvettiä. Se on hienoa. 8)

Kyllä sitä voi päin helvettiä soittaa lyhythiuksisenakin ja ei tarvi edes lavalla olla; oma huone riittää. On tullut nimittäin testattua. :wink:

22.06.05 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Acedia kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:

Tuo on totta, mutta omassa huoneessa jos soittaa väärin ei ole väliä, mutta lavalla...

Laulunlapsi

22.06.05 klo 21:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

minulla on musta paksu tukka joka ulottuu reilusti hartioiden alapuolelle ja takkuuntuu helposti.Hoitoaine ja päivittäinen harjaus pakollisia.Mutta letistäni en hevillä luovu.On oikeastaan mielenkiintoista nähdä kuinka kapakassa nämä ''epäonnistuneen hitsarin epäonnistuneet pojat'' tulevat vittuilemaan minulle koska omaan pitkän letin ja olen mies.Yleisin vittuilu mitä kuulen on Ootko mies vai nainen,hintti,pummi(olen muuten säänöllisesti töissä)ja kaikkea muuta vastaavaa paskaa saa kuulla.

Tolppanen

04.08.05 klo 16:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Normaali, lyhyt kuontalo mulla on. Kesän alussa olisin vastannut siili.

Sappy

06.08.05 klo 13:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaippa tätä päänlämmittäjää voisi luonnehtia jonkinlaiseksi Beatles-lookiksi, joka yrittää koko ajan epätoivoisesti päästä Cobainin takkutukka-mittoihin, siinä kuitenkaan täysin onnistumatta.

Hush-hush

06.08.05 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä tää on nyt kasvanut takaisin aika tavallisiksi lyhyiksi hiuksiksi. Ehkä silti pitäisi leikata kohta, intin aikana aloin ihan oikeasti pitämään mahdollisimman lyhyistä hiuksista.

Tulikettu

06.08.05 klo 16:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä on melko lyhyet hiukset. Ennen oli pitkä letti, mutta lopulta kyllästyin siihen. :wink:

pommac

06.08.05 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päivitetäänpäs vähän informaatiota omasta päästäni:
Etutukka ylettyy leukaan, takatukka hartioille ja väri on muuttunut mustaksi.
Eli tukka on sellainen kun hevimiehellä kuuluukin olla!!??
Vielä tarvis vaan opetella moshaan yhtäaikaa kun soittaa kitaraa...

06.08.05 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maanantaina käyn parturissa leikkauttmassa hiukset sivuilta ja takaa.

Tolppanen

06.08.05 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mäki varmaan meen. Siilin vois ottaa takas.

Galeazzo

07.08.05 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Normaalit lyhyet tai lyhyehköt omaan. Ai niin, väri on blondi (luonnolinen väri).

11.08.05 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään kävin parturissa, nyt on hiukset 12 mm pituiset.

Jakke 29
1934 viestiä

11.08.05 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tälläiset kohtalaisen pitkät hiukset ovat. Parturiin en mene ennenkö veto on voitettu. :D

Lara

20.08.05 klo 09:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällaiset yli olkapäiden olevat tummat hiukset.

Silent-J

20.08.05 klo 23:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lara kirjoitti:

Tällaiset yli olkapäiden olevat tummat hiukset.

Täällä kans 8)

21.08.05 klo 00:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leukaan asti ruskeat hiukset joissa vaaleita raitoja ympäriinsä.

24.01.06 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pahoittelen, että nostin tämän topicin ylös, mutta hiustyylini on muuttunut hiukan siten viime postauksen tähän topikkiin. Tällä hetkellä hiukset ovat hiukan pitkähköt, taaksepäin kammatut Al Pacino-tyyliset hiukset.

SpinalCrap

24.01.06 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla taitaa olla vähän Beatles-lookiksi mennyt, mutta tällä viikolla nuo tulee leikkautettua, joten kauaa ei tarvii sitä ihmetellä. :P

minna

24.01.06 klo 23:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:

Lääh lääh! :P Jätkä, anna mulle puhelinnumerosi! :wink: Huh, kun ottaa sydämestä... Mutta tarkoitat kai Michael Corleone-tyylisiä hiuksia, etkö vain? :)