Hiukset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hiukset?

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

05.08.04 klo 22:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:
gggolem kirjoitti:
SpaceCadet1 kirjoitti:

Noniin; Mike Patton-italoslikki kaipasi jo vähän vaihtelua, ja nyt tuli tilalle perinteisen lyhyt kesäotsatukka, niin kauan kun kesää vielä täksi vuodeksi riittää 8)

Patton muuten näyttää aivan italialaiselta. Miksihän....

Johtuneekohan jotenkin siitä että Mike taitaa italiaa kuin toista äidinkieltä, ja että mies on naimisissakin italialialaisen neitosen kanssa...

Voipi olla :) Mutta silti, aika hassua että se näyttää niin paljon OIKEASTI italialaiselta. On se Patton vaan ihana....tyypillistä tyttöilyä.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

25.08.04 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen ajatellut, että synttäreiden kunniaksi voisi ajaa pään kaljuksi.

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

25.08.04 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Onnea siihen hankkeeseen. Anteeksi vaan, mutta ajattelen sut aina kiinalaisena. Siis niin usein ku mä sua ajattelenkin... :D No, SpaceCadet1 on ollu mulle Patton täs jonkun aikaa.... Avatarit luo tiettyjä mielikuvia ulkonäöstä. Paitsi mun kohdalla.

graniitti
Käyttäjä
917 viestiä

26.08.04 klo 07:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:
Filmer kirjoitti:

Onnea siihen hankkeeseen. Anteeksi vaan, mutta ajattelen sut aina kiinalaisena. Siis niin usein ku mä sua ajattelenkin... :D No, SpaceCadet1 on ollu mulle Patton täs jonkun aikaa.... Avatarit luo tiettyjä mielikuvia ulkonäöstä. Paitsi mun kohdalla.

Ehkä me muut kuvittelemme sinut kaljuksi uusnatsiksi :D

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

26.08.04 klo 10:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:
ji kirjoitti:
Ale kirjoitti:
ji kirjoitti:
Ale kirjoitti:

Jee! Nyt on takatukka-lookki!

No mitäs hauskaa siinä on :)

Höh... Takatukka on tyylikäs. Ei siulla ole tyylitajua. :wink:

...se joka sanoo, että takatukka on tyylikäs on jäänyt ikuisesti unholaan.

Nyt Ji on varmaan iloinen sillä foorumissa on yksi takatukka vähemmän. Parturi kyni mahtavan lettini pois 12-milliseksi.

Jätkähän on luopio.

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

26.08.04 klo 13:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:
Filmer kirjoitti:

Onnea siihen hankkeeseen. Anteeksi vaan, mutta ajattelen sut aina kiinalaisena. Siis niin usein ku mä sua ajattelenkin... :D No, SpaceCadet1 on ollu mulle Patton täs jonkun aikaa....

Mairitteleva, joskin hieman yliampuva vertailu :D Pitäisi muuten vielä värjätä tämä musta otsatukka oranssiksi, ja olisin ilmetty.. noh, kyl sä varmaan tiiät :wink:

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

26.08.04 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:
Filmer kirjoitti:

On muuten ensimmäinen kerta, kun olen naisten fantasioissa kiinalaisena miehenä. :D

3972 viestiä

26.08.04 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällainen lyhyet hiukset. Käyn parturissa, kun alkaa olla helppo tarttua niihin.

Juhani Sementti

26.08.04 klo 18:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin tässä lopettaa värjäämisen, jottei tartteisi ihan siiliksi ajaa kutreja parturissa...Olisiko sen arvoista?

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

26.08.04 klo 18:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös fledojen värjäys muutenkin ole kallista leikkiä? Jossakin mestassa kyselin blondauksesta; 60 egee :shock: A bit out of my league...

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

26.08.04 klo 18:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

Eikös fledojen värjäys muutenkin ole kallista leikkiä? Jossakin mestassa kyselin blondauksesta; 60 egee :shock: A bit out of my league...

Kannaattaa ostaa kaupasta väripurkki ja pistää äiti levittämään väri päähään, niin tulee hyvää jälkeä. Eikä maksaakkaan paljoa....

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

26.08.04 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:
SpaceCadet1 kirjoitti:

Kannaattaa ostaa kaupasta väripurkki ja pistää äiti levittämään väri päähään, niin tulee hyvää jälkeä. Eikä maksaakkaan paljoa....

Ellei äiti sittten vie lapsensa kaikkia rahoja korvauksena työstä :lol:

Ajatelkaas kun kävisi parturissa vaikka kuukauden välein ja maksaisi 15 ekeä kerta, niin kas vain, DVD-rahoja on kulunut 180 eskon verran :wink: Kyllä se vaan kannattaa ajaa ruma pää kaljuksi niin ei tarvitse edes huolehtia pehkon tilasta.

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

26.08.04 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:
SpaceCadet1 kirjoitti:

Ajatelkaas kun kävisi parturissa vaikka kuukauden välein ja maksaisi 15 ekeä kerta, niin kas vain, DVD-rahoja on kulunut 180 eskon verran :wink: Kyllä se vaan kannattaa ajaa ruma pää kaljuksi niin ei tarvitse edes huolehtia pehkon tilasta.

Kerropas missä parturi maksaisi VAIN 15 egeä :wink: En kyllä voisi ollenkaan kuvitella itseäni kaljuna; meikäpoika kun saa jotain kummallista mielihyvää oman tukan kampaamisesta ja geelauksesta :) Ja sit kun se näyttää erittäin onnistuneen coolilta, itsetuntokin tuntuu jotenkin kohenevan siitä.

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä

26.08.04 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:
Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
Jakke 29 kirjoitti:
SpaceCadet1 kirjoitti:

Kerropas missä parturi maksaisi VAIN 15 egeä :wink: En kyllä voisi ollenkaan kuvitella itseäni kaljuna; meikäpoika kun saa jotain kummallista mielihyvää oman tukan kampaamisesta ja geelauksesta :) Ja sit kun se näyttää erittäin onnistuneen coolilta, itsetuntokin tuntuu jotenkin kohenevan siitä.

Heh :) Sama täällä... En ikinä voisi kuvitellakaan että lähtisin ihmisten ilmoille laittamatta hiuksia.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

21.06.05 klo 23:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt on normaalit lyhyet hiukset, mutta aion kasvattaa pitemmät , ja laittaa geelillä taaksepäin Kummisetä - tyyliin 8) .

rotukissa
Käyttäjä
392 viestiä

21.06.05 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

hiukan pitkähkö jakaus fleda peilistä näkyy.

Nebb
Käyttäjä
672 viestiä

21.06.05 klo 23:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onkohan tämä nyt kovin tarpeellista nostaa näin monta topiccia ylös? :shock:
Aiheeseen kuitenkin liittyen tunnustan että minulla on vaaleat hiukset jotka ulottuvat hartioihin, ehkä pari senttiä ylikin.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

22.06.05 klo 10:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eihän tuo topikkien nostaminen mitään haittaa. Tulee välillä vaihtelua ja kyllä ne sieltä tippuvat ajan myötä unohdettujen suohon. Parempi tämä kuin tehdä lisää tyhmiä topikkeja. Täällä on myös pitkähköt, etutukka ylettyy leukaan asti.

Scarface
Tykittäjä
2431 viestiä

22.06.05 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa olla kyllä vähän tämmöset beatles -hiukset. Joskus oli aika pitkä (Leikkasin pois kun kaikki luuli tytöksi :lol: )

Välillä sitten se muuttuu tavallisiksi lyhyiksi.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

22.06.05 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tosiaan vuodesta 98 lähtien on ollut pitkä ja lyhyt vuorotellen. Kyllä pitkä ihan mukava on, on paljon kivempi moshata lavalla kun soittaa rokkia. Tukka silmillä eikä näe otelautaa. Soitto menee päin helvettiä. Se on hienoa. 8)

Keskustelut