3rd Annual Leffatykki Awards 2013

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › 3rd Annual Leffatykki Awards 2013

vallu_87

05.01.14 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuosi on vaihtunut, joten jatketaanpa Maximuksen aloittamaa hauskaa perinnettä. On toivottavaa, että uudemmatkin tykkiläiset osallistuvat palkintogaalaan.

Hommahan toimii simppelisti, elikäs heität kategoriohin omat suosikkisi ja perustelet äänesi. Mikäli et halua tai tiedä kenet valitsisit johonkin kategoriaan, jätä se tyhjäksi. Kaikkiin kategorioihin ei ole siis mikään pakko valita jotain. Mikäli keksit itse jonkun uber hyvän kategoria idean, voit lisätä sen noiden ehdokkuuksien lisäksi. Uutena kategoriana tänä vuonna on paras profiilikuva

Paras arvostelu (elokuva):
Paras arvostelu (tv-sarja):
Paras topikki:
Vuoden postaaja:
Vuoden moderaattori:
Vuoden ylläpitäjä:
Vuoden ostaja (leffa ostokset):
Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa):
Hauskin käyttäjä:
Ystävällisin käyttäjä:
Ärsyttävin käyttäjä:
Paras profiilikuva:

Minäkin pistän omat suosikkini, kunhan ketju lähtee rullaamaan.

05.01.14 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuosi on pitkä aika, joten väkisinkin muistihavainnot painottuvat tuonne loppupäähän. Joka ikinen päivä olen täällä kuitenkin käynyt, joten yritetään:

Paras arvostelu (elokuva): (Pakko myöntää, että vähälle on näiden lukeminen jäänyt)
Paras arvostelu (tv-sarja): (Sarjat eivät kiinnosta minua.)
Paras topikki: Varmasti viihdyttävin ketju omalla kohdallani on Valitusta/ruikutusta, tällainen ruikuttaja kun itsekin olen. Jos pitää valita vuonna 2013 aloitettu, niin kunniamaininta menee Makelle Toimintaa, toimintaa -topikin aloittamisesta. Pidin myös hahmo- ja kuvavisailuista sekä Arvostele edellinen biisi:stä, joka on tällä hetkellä kuollut.

Vuoden postaaja: Jokainen, joka postailee järkevää ja hyvällä kielellä kirjoitettua tekstiä riittävän usein. Yhtä ylitse muiden en osaa valita. Tarkoitan sekä foorumia että leffakommentteja.

Vuoden ostaja (leffa ostokset): Jokainen, joka jaksaa nähdä vaivaa kuvien järkevään asetteluun. Esimerkkeinä Villetys, Key, Maximus, Seonsiinä.. Itse en todellakaan kuulu tähän joukkoon.

Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa): Varmasti kurkkuharja ja Tumppimies, jotka poistivat joka ikisen koskaan kirjoittamansa leffakommentin.

Ärsyttävin käyttäjä: Jokainen, joka pitää "virheitä tykityksissä" -topikkia niin tärkeänä, että jaksaa listata sinne elokuvien parilla minuutilla heittäviä virheellisiä kestoja.

Paras profiilikuva:

Tertsi. Ei vain siksi, että rakastan Death Wishiä, vaan myös koska punainen sävy tekee elokuvan upean lopetuskuvan entisäkin ultracoolimmaksi. Kunniamaininta T-2000:n hienolla Chow'lle.

Oma ehdotukseni uudeksi kategoriaksi on Paras käyttäjänimi. Siinä tapauksessa oma valintani on henkilö nimeltä Mad movie man.

Jokainen, joka lukee tämän viestin, on omatuntosyistä velvoitettu listaamaan omat ylistyksensä. Edellisvuosien vastauksetkin ovat mielenkiintoista luettavaa!

vallu_87

06.01.14 klo 16:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras arvostelu (elokuva): Sand Sharks (Raato-A) Täysin erillainen arvostelu haastattelumaisesta näkökulmasta. Hauska Lukea.

Paras arvostelu (tv-sarja): Batman Animated series (Liikavarvaz) Lapsuuden kovimpia sarjoja ja simppelisti esitetty arvostelu, jossa kaikki tarvittava tekstitiedostoina löytyy.

Paras topikki: Toimintaa, toimintaa ja päivän pulinoihin pääsee helposti mukaan keskusteluun.

Vuoden postaaja: Maximus on ottanut kantaa moneen topicciin ja täten koittaa pitää foorumin aktiivisen puolella.

Vuoden moderaattori: Miikhali täällä enää lähinnä tuntuu pyörivän. Asiallinen ukko.

Vuoden ylläpitäjä: Söpö

Vuoden ostaja (leffa ostokset):
Makke_95 On todellakin samaistunut meikäläisen leffamakuun ja tultu muutenkin hyvin juttuun.

Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa): Secreterial on ahkerasti jaksanut kirjoittaa arvosteluja, joiden taso hipoo jo korkeuksia.

Hauskin käyttäjä: Nosfecoff. Hauskoja käännöksiä ja kielikuvia hyvän pituisissa kommenteissä. Taitaa olla tykin suorapuheisin kommentaarorikin.

Ystävällisin käyttäjä:Grinchistä on ollut suuri apu leffojen hankkimisessa ja häneltä kysymällä /seuraamalla on moni asia selvinnyt.

Ärsyttävin käyttäjä: James _Bond jakamassa yhtä tähteä kaikille värillisille ja tutuille elokuville. Kommentit ovat silti haudanvakavia ja täten hauskoja. Jatka samaan tahtiin, tuplanollaseiska.

Paras profiilikuva:Kerpeleen Pelle-Hermannia paremmaksi ei voi pistää kukaan.

Paras käyttäjänimi: Foorumilla vilahti joskus pornoriippuvainen cunt-eater.

Grinch

07.01.14 klo 00:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras arvostelu (elokuva): Lento (Chinook). Kokonaisuutena varsin hyvä paketti, jota oli mukava lukea asiallisuuden merkeissä.

Paras arvostelu (tv-sarja): Pasila - 6. tuottis (Arsi T. Elokolikko). Niinkin vähän, kun tv-sarjoja on arvosteltu, niin ei voinut olla myöskään huomaamatta kyseisen sarjan päätöksestä tehtyä arvostelua, joka oli hyvin kynäilty muistellen mitä sarja toi.

Paras topikki: Tältäkin suunnalta ääni menee helposti Toimintaa, toimintaa! lokeroon, jonne toki voisi saada pidempiäkin keskusteluja aikaan.

Vuoden moderaattori: Miihkali on ainut, joka on tullu vastaan.

Vuoden ylläpitäjä: Hexter se jaksaa ähertää aina, kun kerkee. Joten hienoa, että joku on taustalla näkymättömänä toteuttamassa muiden toiveita.

Vuoden ostaja (leffa ostokset): vallu_87 on väläytelly ostoksillaan sen verran näppärästi, että itselle on myös tullut valoa tunnelin päähän, kun tiettyjä harvinaisuuksia on sittenkin myynnissä jossain.

Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa): Johnny depp on ollu aika hyvin esillä muutamissa topiikeissa, ja uskaltanu pisteyttää vähä negatiivisemmin suosittujakin elokuvia (kun ei iske, niin ei iske), joten tänäkin vuonna vaan samaan malliin.

Ärsyttävin käyttäjä: schwartzya vastaan ei ole mitään, mutta hämmentäviä kommentteja. En tiiä ymmärtääkö aina mikä oli aiheen idea.

Paras profiilikuva: TheNamelessille menee tämä kunnia, hienon ilmeen ansiosta.

JohnRambo

07.01.14 klo 12:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras arvostelu (elokuva): Raato-A:n Deathstalker II-revikka. Persoonallista ja hyvin perusteltua tekstiä, kuten ukon tyyliin kuuluukin. Itselleni heräsi myös mielenkiinto nähdä nimenomaan tuo leffa (ykkösosa ei kiinnosta).

Paras arvostelu (tv-sarja): Tulee harvemmin luettua.

Paras topikki: Menee väännöksi "Toimintaa, toimintaa" ja "Kauhugenre parhaimmiston" välille. Hiuksen hienoista omista mieltymyksistä johtuen action-miehet vievät tämän.

Vuoden postaaja: En nimeä yhtä vaan laitan jalustalle molemmat, Vallu87 ja Nostecoff. Molemmilta tullut aktiivisesti persoonallista ja hauskaa luettavaa. Osittain näiden herrojen ja Tykin muiden toimintamiehien ansiosta uskoni genreen on elvytetty.

Vuoden moderaattori: -

Vuoden ylläpitäjä: Söpö. Vaikka revikoita ei enää tulekaan niin tiuhaan tahtiin, niin ne ovat aina laadukasta luettavaa. Söpön Star Trek-arvosteluilla oli iso vaikutus meikäläisen tutustumisessa franchiseen.

Vuoden ostaja (leffa ostokset): Selaan ostosketjua yleensä niin nollat taulussa, että en osaa sanoa.

Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa): Munkin pitää vastata, että tuo kurkkuharjan ja Tumppimiehen lähtö.

Hauskin käyttäjä: Se yksi trolli, jonka nimeä en enää muista. Totesi kuitenkin jossain jollekin että "mitä paskaa selität". Sai nauramaan ääneen.

Ystävällisin käyttäjä: -

Ärsyttävin käyttäjä: James_Bondin ja AP:n kuivan huumorittomat kommentit ja persoonattomat leffamaut, jotka ovat kuin jostain oppikirjasta otettu.

Paras profiilikuva: Se on totta kai mun oma! :D

Makke_95_

07.01.14 klo 17:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras arvostelu (elokuva): Itse tykkäsin vallu_87 Keskiyön kostaja leffan arvostelusta, en osaa selittää mutta se vain iski meitsiin. Myös Grinch:in arvostelu leffasta Cold Harvest oli hyvä, ja tuota leffaa onkin nyt tullut etsiskeltyä.

Paras arvostelu (tv-sarja): Enpä ole muistaakseni oikein lukenut.

Paras topikki: Mitä tuli ostettua? On aina mukavaa katsella toisten elokuvaostoksia ja päivitellä välillä omiakin.

Vuoden postaaja: Tähän en pysty valitsemaan vain yhtä mutta näiltä käyttäjiltä omaan mieleeni parasta kommenttia tullut tasaiseen tahtiin: vallu_87, Nosfecoff, JohnRambo, Lassomies ja Visailija.

Vuoden moderaattori: -

Vuoden ylläpitäjä: hexter jaksaa korjailla virheitä ja hyväksyä arvosteluita ym. aika tiuhaan tahtiin. Lähiaikoina on kyllä vauhti ehkä hieman hyytynyt.

Vuoden ostaja (leffa ostokset): vallu_87 ja Grinch ovat onnistuneet innoittamaan itseänikin ostoksissa/katseluissa.

Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa): Kyllä sanon itsekkin että Kurkkuharjan ja Tumppimiehen pois lähtö. Kavereilta osasi aina odottaa värikkäitä, hauskoja ja omaa laatuaan olevia kommentteja/arvosteluja joita oli mukava lukea. Ikävää että lähtivät siis.

Hauskin käyttäjä: Nosfecoff onnistuu aina välillä naurattamaan hyvässä mielessä värikkäillä kommenteillaan.

Ystävällisin käyttäjä: - Täytyy sanoa että vallu_87, kun saatiin hyvää leffakauppaakin aikaiseksi. Muutenkin asiallista meininkiä topiikeissa.

Ärsyttävin käyttäjä: James_Bond antamassa joka leffalle 1 tähteä koska se on niin kliseinen ja schwartzy:n kommentteja joutuu yleensä ihmettelemään. Olen jopa aikoinaan epäillyt trolliksi. Älkää silti pojat ottako itseenne.

Paras profiilikuva: Näin äkkiseltään tulee mieleen Mad movie man:in profiilikuva. Bruce Lee on vain niin kova.

Key

08.01.14 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras arvostelu (elokuva): En enää yleensä lue paljon arvosteluja, paitsi fanitettavieni joskus. Mieleen on jäänyt ainakin Jurpon Nazis at the Center of the Earth arvostelu.

Paras arvostelu (tv-sarja): Original - The Walking Dead: 1. tuotantokausi

Paras topikki: Tänä vuonna perustetuista ketjuista Metalhead90:n aloittama Kauhugenren parhaimmisto.

Vuoden postaaja: Vallu_87 näyttää olleen kaikkein aktiivisin ja myös Chinook on ainakin loppuvuodesta.

Vuoden moderaattori: -

Vuoden ylläpitäjä: Hexter on ahkerasti hyväksynyt lisäämiäni elokuvia ja tietettävästi kuviakin.

Vuoden ostaja (leffa ostokset): Villetyksen ostoksia olen joskus kadehtinut.

Vuoden yllättäjä (arvostelu, ostos, viesti, mikä tahansa): Itsekin täytyy myöntää, että Tumppimiehen ja Kurkkuharjan lähtö hämmensi. Mielelläni olisin jatkossakin lukenut heidän omintakeisia kommentteja ja arvosteluja.

Hauskin käyttäjä: Vaikea valinta. Ehkä Sulo, vaikka onkin hiljaisempi fooruumeilla kuin aiemmin.

Ystävällisin käyttäjä: Maximus.

Ärsyttävin käyttäjä: -

Paras profiilikuva: Villetyksen entinen Inferno 80 profiilikuva.