Asutko maalla vai kaupungissa?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Asutko maalla vai kaupungissa?

TheShining

09.06.04 klo 23:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin eli asutko maaseudulla vai ihan kaupungissa? Itse allekirjoittanut asuu kaupungissa.

Hush-hush

10.06.04 klo 00:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaupungissa mutta onneksi sentään todella rauhallisella omakotitaloalueella, enkä juuri mukavampaa paikkaa osaisi kuvitellakaan.

Jakke 29
1934 viestiä

10.06.04 klo 00:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika paha meikäläisellä.Noh,kyllä minä aika kaupungissa asun.Ei täällä mitän peltoja ole!Keskustaan autolla noin 20 min.Tampereellahan minä kuitenkin asun.
Mukavan rauhallinen paikka asua.....

Cuomi

10.06.04 klo 00:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh. En oikeastaan maalla enkä kaupungissa. Tälläinen pieni paikkakunta joka on lähempänä maata kuin kaupunkia. Joten maata äänestin.

ji

10.06.04 klo 01:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaupungissa...Keskustaan joku pari kilsaa...jos sitäkään.

pera p06

10.06.04 klo 01:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

maalla, ja vieläpä pohjan :lol:. okei vakavasti puhuen, taitaa lapua olla kaupunki. tehkää omat johtopäätöksenne http://www.lapua.fi/.

Mask

10.06.04 klo 10:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse asun kaupungilla.

Arsi T. Elokolikko

10.06.04 klo 10:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykyinen asuinpaikkani Oulu laskettaneen kaupungiksi poroista :twisted: ja kehäkolmosen puuttumisesta huolimatta. :roll:

Edit: Vihreidenetsintäpartio paikkaili mokia, joita lyhyeen lauseeseen voi näemmä siunaantua aikalailla.
Edit2: Mokia havaittu myös edellisessä. :D

10.06.04 klo 10:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuusula ei ole kaupunki. Täältä pääsee silti Helsinkiin puolessa tunnissa, mutta maalla kait asutaan, kun ei tämä mikään kaupunkikaan ole.

arska

10.06.04 klo 12:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaupungissa... 3.5km kotoa keskustaan ja keskustassa ollaan töissä. Oulu on silleen kiva että täällä on kaikkea mitä ihminen tarvii, mutta silti koko on jotenkin passelin snadi.

Juhani Sementti

10.06.04 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

7 kilometriä autolla/mopolla/pyörällä, mutta talvella voi mennä jään yli latua pitkin niin se on sellaiset 3 kilometriä. Kai minä nyt kaupungissa asun :roll:

Kaiser

10.06.04 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaupungissa. Tosin pienessä sellaisessa.

10.06.04 klo 15:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taajamassa maalaiskunnassa.

mp40

10.06.04 klo 15:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

ihan maalaispoika oon...ja panen raidia kainaloon :)

Kebottaja

10.06.04 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helsingissä kun olen, niin enköhän kaupunkilainen ole. Tästä on autolla ihan keskustaan, Rautatientorille, sellanen vajaa 20 min. matka. Toiseen keskuspaikkaan, Itäkeskukseen, autolla sellanen 15 min. matka. Alue jolla asun on aikamoista lähiötä lähiön perään. Kyllä itse sanoisin olevani kaupunkilainen. Joka päivä kouluun (:evil:) mennessä täytyy kulkea Rautatientorin kautta, ja muutenkin kaupungilla tullee usein koulun jälkeen vietettyä aikaa (usein elokuva- ja musiikkikaupoissa). Olen kaupunkilainen.

SpaceCadet1

10.06.04 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän tätä Espoon "kiireistä" Olaria luokitella kaupungiksi.

Viisas

10.06.04 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alle kolmen kilsan päässä kaupungista omakotialueella, joka on todella hyvä asuinpaikka. Muuten koko kaupunki on sopivan kokoinen, ettei mene hukkaan.

pommac

10.06.04 klo 16:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paha kysymys, koska en asu maalla enkä kyllä ihan kaupungissakaan. Kallistun silti kaupungin puolelle, koska ei täällä lehmät hypi tiellä eikä peltojakaan näy.

ji

10.06.04 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kebottaja kirjoitti:

Helsingissä kun olen, niin enköhän kaupunkilainen ole.

Juuri tuollaista asennetta vihaan...ei ole oikeasti mitään noin itsestään selvää asiaa.

pk-seudustakin isot prosentit on landea... Yksinkertaisesti: kaupungin nimi tuossa prifiilissa ei merkkaa paskaakaan tähän topicciin. Jokaisella kaupungilla on oma seutu. Kaupunki lahdessa 100 tuhatta ihmistä. Lahden seutu yhteensä noin pari sataa tuhatta...

Viisas

10.06.04 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerran teeveessä eräs tyyppihelsinkiläinen sanoi, että Vantaa on landea.