Kumman valitset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kumman valitset?

nimetön

26.11.13 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anarkistisissa yhteisöissä mieluummin. Tasa-arvo ja valinnan vapaus, niin on parempi.

Kumpi leffasarja mieluummin: Terminaattorit vai Rambot?

Tertsi

26.11.13 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rambot. Vaikka Rambo III onkin melkoisen keskiverto, nosti IV tason niin korkealle, ettei ainakaan Terminator Salvation pysty vastaamaan. Saa nähdä muuttaako T:n suunniteltu rebootti voimasuhteita..

John Woo vai Quentin Tarantino?

26.11.13 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Quentin Tarantino on elokuvantekijä, Woo on elokuvan jumala. Valitsen Woon. Sitä paitsi Hänen nimeään ja "suosituksiaan" ei ole painettu joka helvetin "kulttielokuvan" dvd:n kanteen.

Tyyli ja viihteellisyys vai syvällisyys ja tunteikkuus elokuvassa?

27.11.13 klo 06:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tyyli ja viihteellisyys ehdottomasti. Viihdyttäviä elokuvia ei ole koskaan liikaa.

Facebook vai Twitter?

vallu_87

27.11.13 klo 09:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Facebook ehdottomasti. Paljon selkeämpi ja suositumpi. Nälkäinen leijona vai kiimainen gorilla? (ilman häkkiä tietysti.)

WillFilm2001

21.07.14 klo 08:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valitsen kiimaisen gorillan. Johtuen siitä, että sitä luultavasti pääsee karkuun, leijonaa ei. Kyllä leijonan pureskelu myös tuntuu voimakkaammin, kuin gorillan "hellyydenosoitukset".

Ikuinen taistelu suomalaisen pikaruan mestaruudesta, eli McDonalds vai Hesburger.

22.07.14 klo 04:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

McDonalds, laajempi valikoima ja mielestäni paremmat hampurilaiset.

Huumeriippuvuus vai alkoholiriippuvuus?

22.07.14 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt pistit Makke rankkaa kamaa. Itselläni ei ole kiinnostusta mitään "nautintoainetta" kohtaan, mutta jos nyt on ihan helvetillinen pakko valita, niin otetaan alko. Jotenkin tuntuu, että se ei aiheuta ihan niin voimakasta aitoa fyysistä addiktiota.. mutta enhän minä tiedä.

Kumpaa kuuntelet mieluummin: 8 tuntia kaupallisen radion mainoksia VAI 6 tuntia Tauskin, Tony Halmeen, Jukka Pojan, Frederikin ja 90-luvun Syksyn Sävel -epäonnistujien yhteistä kokoelma-albumia kovalla (ei kuitenkaan vahingoittavalla) äänenvoimakkuudella - takaperin soitettuna? Kummassakin tapauksessa sinut on lukittu huoneeseen, jossa ei ole muuta viihdykettä eikä kuulosuojaimia.
Tämä on paha.

22.07.14 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tää on kyllä paha niinkun sanoit. Kaupalliset mainokset vituttaa jo puolen minuutin annoksina, puhumattakaan kahdeksasta tunnista. Sitten taas Tauskin jne kuunteleminen pelkästään etuperin saa veren vuotaan korvista aika hapiaan. Hmm. Ehkä vastaan noi mainokset, luultavasti kuitenkin molemmissa tapauksissa pääkoppa vaurioituu pysyvästi.

Seuraava kysymys olkoon urheiluaiheinen, eli vanha kunnon jääkiekko vaiko jalkapallo? Plus perustelut siihen päälle.

23.07.14 klo 04:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valitsen jääkiekon. Molemmat lajit ovat mielettömän tylsiä junnauksia joita pakkosyötetään ties mistä, mutta lätkän etu on se että se on hieman sähäkämpää seurattavaa, siinä tapellaan (toivottavasti) ja ennen kaikkea Boston Red Wingsin maalivahtimaski on slasher-alagenren tunnetuin naama.

Olet slasher-leffan murhaaja. Käytätkö murha-aseenasi hiekkapaperia vaiko kirjoituspaperia?

Wayne 64

17.10.14 klo 13:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hiekkapaperi koska sillä voi raapia päätän(jos täitä/miehekkyys)

Pier paolo Pasolini vai Walerian borowczyk?

17.10.14 klo 15:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nerokas fasismia ja sortoa alastonkidutuksen ja häpäisyn keinoin kuvaava taide-elokuvaohjaaja Pasoliini, koska en tiedä tuosta toisesta mitään enkä aio ottaa selvää.

Aurinko vai Aura? Saat tulkita miten haluat.

17.10.14 klo 15:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sanotaan nyt äkkiseltään Pasolini, kun hänen leffoja on katsottuna enemmän.

Eläisitkö mielummin yhteiskunnassa, joka on turvaton, mutta samalla saisit tehdä mitä haluaa, vai yhteiskunnassa, jossa on turvassa, mutta henkilökohtaista vapautta on rajoitettu?

17.10.14 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo ei ole digitaalinen valinta, sillä rajusti henkilökohtaista vapautta rajoittaneet yhteiskunnat ovat olleet myös turvattomia tai ovat sellaisia. Silti pidän jälkimmäistä vaihtoehtoa parempana edellyttäen, sillä sitä sanotaan yhteiskunnaksi.

Paljaalle jalalle putoaa kilon paino puolen metrin korkeudelta. Onko paino kultaa (Au) vaiko hopeaa (Ag)?

1961 viestiä

22.10.14 klo 12:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurpo kirjoitti:

Kultaa. Jalka saattaa mennä, mutta pätäkkää tulee ovista ja ikkunoista. Turussa on useampikin "Ostan kultaa käteisellä!" -putiikkia. Murtovarkaan erikoinen.

Juotko ennemmin kylmää kaljaa kylmässä vai lämmintä kaljaa lämpimässä?

22.10.14 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurpo kirjoitti:

Juotko ennemmin kylmää kaljaa kylmässä vai lämmintä kaljaa lämpimässä?

No kylmä kalja kylmässä tottakai. Kylmä olut on aina paikallaan säästä tai lämpötiloista riipumatta.

Pystyisit olemaan näkymätön vai pystyisit pysäyttämään ajan?

mäskipää

22.10.14 klo 14:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Makke_95_ kirjoitti:

Pystyisit olemaan näkymätön vai pystyisit pysäyttämään ajan?

Viime aikoina jatkuva kiire eri asioiden suhteen on saanut aikaan itselläni halun pystyä muokkaamaan ja hidastamaan aikaa siten, että pystyisin kaikessa rauhassa saamaan tarvittavat tehtävät tehdyiksi. Kuitenkin, jos ajan pystyy pysäyttämään, pystyisikö ajan pysäyttänyt henkilö itse toimimaan pysähtyneessä ajassa normaalisti, vai pysähtyisikö kyseisen henkilön toiminta samalla, koska ilman aikaa ei voi olla toimintaa? Tapahtuisiko myös pysähtyneessä ajassa normaaliajan puitteissa tapahtuvaa vanhenemista, jolloin esimerkiksi muutaman viikon ajanpysäytysjaksot vuodessa vanhentaisivat henkilöä niin monen viikon mittaisen ajanjakson, kuin mitä aika on ollut pysähdyksissä? Tällöin ajan pysäyttänyt henkilö vanhenisi huomattavasti enemmän kuin normaaliaikaan sidotut.

Näistä vaihtoehdoista lopulta paremmalta kuitenkin vaikuttaisi mahdollisuus olla näkymätön. Tällöin fyysisen olemassaolonsa voisi kumota, ja elää vapaamatkustajana muun yhteiskunnan ohella.

- - - - - - - -

Lukisitko loppuelämäsi ajan

a) pelkkiä Carl Barksin piirtämiä Disney-sarjakuvia, ilman muita Disney-sarjakuvia,
b) kaikkia muita paitsi Carl Barksin piirtämiä Disney-sarjakuvia?

1961 viestiä

22.10.14 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

mäskipää kirjoitti:

b) kaikkia muita paitsi Carl Barksin piirtämiä Disney-sarjakuvia?

Tämä on todella paha kysymys, semminkin kun en ole lukenut kaikkia Barksin tarinoita. Lienenkö edes suurinta osaa? Niitä vain on niin tolkuton määrä. No, joka tapauksessa olen lukenut kaikki Minä Aku Ankka / Roope-Setä / Tupuhupulupu -kirjat, juhlasarjat, etc. joten arvioisin voivani vastata kysymykseen. Kyllä minä lukisin ennemmin Barksia kuin niitä kaikkia muita. Paitsi tietenkin jos kysymyksellä tarkoitettiin, että mitään muuta paitsi Carl Barksin sarjakuvia ei saa lukea, ei niin mitään. Siinä tapauksessa ottaisin ennemmin muiden Disney-piirtäjien jutut. Hulluksihan siinä tulisi, jos saisi koko loppuelämänsä lukea vain yhden taiteilijan tuotoksia.

Conan ja Terminaattori tappelivat, kumpi voitti? (Tässä ei nyt mitata elokuvasarjojen laatua vaan päähenkilöiden nyrkkien kovuutta.)

22.10.14 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Terskalta loppuivat ammukset kaiken sen aseettomien kyttien ja siviilien ammuskelun myötä. Conan lävisti hänet miekallaan. Miekka jäi tiukasti kiinni, joten loput hoidettiin nyrkeillä. Conan on hakannut niin paljon kameleita, että sekin hoituu kyllä. Terminaattori sanoo "fuck you asshole", mutta se ei auta, koska primitiivinen barbaari ei ymmärrä nykyajan puhetta.

Ja sitten taas masokistiosastolle: Kirvestä kylkiluihin vai veistä vatsaan? Kumpikaan ei tapa.

22.10.14 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Veitsi mahaan kuulostaa jostain syystä pahemmalta. Valkkaan ton kirveen ja toivon että lyöjänä on helvetin huono metsuri ja kolauttaa vahingossa hamarapäällä.

Seuraavana kysästään että kumpi on kovempi scifimölliäinen, Alien vaiko Predator?