Kumman valitset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kumman valitset?

Sgt.Rane

05.09.13 klo 20:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Levy taitaa kestää vähemmän aikaa, joten valitsen Tauskin kuuntelemisen.

Kumman valitset: Asuisitko mieluummin viikon äärimuslimin kanssa vai viikon uusnatsin kanssa?

Nirpi

05.09.13 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm, ehkä äärimuslimin. Voisimme yhdessä pidättäytyä sianlihasta ja teologisista keskusteluista, miksipä hän harhaoppisen naisen kanssa niitä kävisi. Muslimi voisi kenties perehdyttää minua arabikulttuuriin, uusnatsi tuskin mihinkään järkevään.

Kahvi mustana vai maidolla?

Maximus

05.09.13 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Molemmat käy, mutta maidolla mielummin. Toisaalta väsyneenä voisi tehdä terää ihan mustana. Jokatapauksessa, valintani on maidolla, koska maku ja koostumus ja helpompi juoda.

Työtön työkkärin toimistossa vaiko työssäkäyvä pomon huoneessa?

05.09.13 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nirpi: Kummastakin olen selvinnyt hengissä, mutta kyllähän kumpikin aivan oksettavaa oli. Mustan join kylmänä ihan rajojani kokeillakseni.
Jos maidon ja kahvin määrän saa valita itse, vastaukseni on MAIDOLLA. Lusikallinen kahvia ja loppumukillinen maitoa.

Maximus: Työttömänä hakemassa ja saamassa töitä mieluummin kuin työllistettynä saamassa potkuja ala-arvoisen käytöksen vuoksi (työkaveri latasi aiheesta jo videonkin nettiin). Monitulkintaiseen kysymykseesi vastaan edellä mainitun.

Syötkö mieluummin 9 kuukautta vanhan Saarioisen pitsan, jota on säilytetty takapihan kiven takana, vai HK:n burgerin, jonka viimeiseen käyttöpäivään on vielä viikkoja mutta jonka joku on kuitenkin syönyt jo sinua ennen pureksien ja niellen?

06.09.13 klo 00:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

HK:n purilaisen. Oletettavasti Saarioisen pizzan kimpussa on ollut kaikenlaisia ötököitä ja muita eläväisiä sekä bakteeja ja lisäksi se on todennäköisesti muutenkin erittäin likainen ja homehtunut, joten otan riskin ja tartun ennemmin hampurilaiseen.

Kumman uuden ihmisen seurassa viettäisit enemmin illan: ujon tyypin, joka ei uskalla sanoa sanaakaan ellei häneltä kysytä kyllä/ei-kysymyksiä vai henkilön, joka on äärimmäisen ärsyttävä eikä anna sinulle ollenkaan suunvuoroa?

Kauhuhullu

06.09.13 klo 07:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viettäisin illan varmaankin sen ujon tyypin seurassa. Hän ainakin olisi hiljaa ja saisin saunottua rauhassa. Voisihan se hieman kiusallista olla, että saunotaan eikä puhuta toisille, mutta aina se jonkun ärsyttävän voittaa ketä ei osaa olla hiljaa.

Kumman valitset: Sinua lyödään erittäin kovaa lekalla polveen vai sen että sinua heitetään tikalla erittäin kovaa poskeen?

06.09.13 klo 09:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tikka poskeen. Jos se on elävä, se lentää muualle ennen osumaa, eikä se kuolleenakaan satu läheskään lekan tavoin. Dart-tikastakin jäisi varsin pieni reikä verrattuna elinikäiseen polvivaurioon.

Kummat menetät mieluummin: asuntosi, rahasi, henkilöllisyytesi, puhekykysi ja kaikki elokuvasi vai kaikki hampaasi ja kolme sormea? Irrotustapa vapaa.

vallu_87

06.09.13 klo 09:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hampaat ja sormet. Sormet katkaisisin "työtapaturmana", ja ottaisin paksun sairaseläkkeen, jolla hankisin vaikka saatana kultahampaat. Hampaat voisin irroittaa pelkästä ilosta, kun ei tarvitsisi mennä enää duuniin.

Tässä teille pähkinä purtavaksi: Ikuinen ripuli vai ikuinen stondis? (naiset, älkää vastatko!)

06.09.13 klo 09:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ikuinen stondis on vähemmän sotkuinen asia.

Kumpi on pahempi? John Kramer vai Mark Hoffman?

17.10.13 klo 23:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Kramer. Hänen käheä äänensä ja kamala naamansa on jäänyt vähän liiankin elävästi mieleen, kun olen katsellut Saweja aamun pikkutunteina.

Jos sinun olisi pakko muuttaa loppuelämäksesi jompaan kumpaan näistä, olisiko se Kenia, jonka läpi kulkee päiväntasaaja, vai Keski-Siperia, jonka ylängöt ovat ikiroudassa?

Hobbes

19.10.13 klo 10:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keski-Siperia, siellä sentään tulee kunnon talvi.

Itsemurhatapana kuula kalloon vai hyppy kerrostalon katolta?

myggyra

25.10.13 klo 00:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

25.10.13 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sohva, Se on aina saatavilla ja mukavan tuttu, sen ääressä on mukava katsella leffaa/telkkua tai lueskella jotain, riippumatossa tulee harvoin oltua.

Lumia vai Samsung?

gojira

25.10.13 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en omista kumpaakaan, mutta sanotaan että Lumia, koska nostalgia Nokiaa kohtaan.

Ilmainen matka Marssiin pelkällä menolipulla vai jääminen rakkaalle Tellukselle? (Huom. korkeintaan 5 vuoden sisällä, ei vanhuksena)

spp21

23.11.13 klo 19:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

En kyllä haluaisi ikuisiksi ajoiksi planeetalle, jossa ei ole elämää. Marssissa on myös hyvin kylmä. En lähde Marssiin edes ilmaiseksi, vaan pysyn Maassa!

Kysäisen vaikka: Google Chrome vai Mozilla Firefox?

Nirpi

23.11.13 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mozillaa käytän, Chromea vierastan. En tiedä, miksi.

Muuttaisitko mieluummin Pohjois-Lappiin vai ulkosaaristoon?

23.11.13 klo 23:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kumpikaan ei asuinpaikkana houkuttele, mutta en tykkää korkeista pakkasista ollenkaan, joten vastaan ulkosaaristo.

Kirpputorin tavarat vai upouudet tuotteet?

25.11.13 klo 00:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Upouudet tavarat. Köyhät käyttää kirpputoreja.

Eläisitkö mielummin maailmassa, jossa kaikki omaisuus on jakautunut tasaisesti ihmisten kesken, vai mielettömän rikas samalla kun muut näkee nälkää?

gojira

25.11.13 klo 15:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt kun puhutaan omaisuudesta, ei siis täsmennetysti rahasta, niin eläisin mieluiten maailmassa, jossa kaikki omaisuus on jakautunut tasaisesti, eikä rahaa enää olisi nykymuodossaan olemassa.

Eläisitkö mielummin kuuluisana ja arvostettuna henkilönä haluamallasi alalla, mutta vain kolmekymmentäviisi vuotiaaksi vai aivan tavallista peruslaiffii mitään ihmeellisempää saavuttamatta seitsemänkymmentä vuotiaaksi?

myggyra

25.11.13 klo 19:12 - linkitä tähän kommenttiin: #