Kumman valitset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kumman valitset?

07.11.12 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kannattaa vilkaista omaa viestiä vielä kirjoittamisen jälkeen, tähän ketjuun näyttää tulevan niin nopeasti vastauksia, että osa menee päällekkäin ja jotkut kysymykset jäävät ilman vastausta.

ilmastointiteippi kirjoitti:

Barak Obama vai Sauli Niinistö?

Obama. Todella karismaattinen mies. Luen juuri elämänkertaa.

Kurt kirjoitti:

Ikuinen sota: Xbox360 vai Playstation 3?

Kummatkin omistan, mutta viime päivien käyttömäärän perusteella sanon PS3. Xboxiin olen koskenut viimeksi joskus kolmisen viikkoa sitten kun uusin episodi Walking Dead -pelistä ilmestyi.

sulo kirjoitti:

Kummasta luopuisit, vasen käsi vai vasen jalka?

Luopuisin vasemmasta jalasta. Veikkaan, että toisen käden puuttuminen rajoittais enemmän elämää kun toisen jalan. Mieluummin kenkkaisin menemään prosteettisen jalan turvin kun yrittäisin opetella pelamaan Änäriä jollain koukkukädellä.

Istuisitko syyttömänä turkkilaisessa vankilassa viisi vuotta (kannattaa katsoa Keskiyön pikajuna) ja saisit vapautuessasi 500 000 euroa korvauksia vai kolme vuotta suomalaisessa vankilassa ja korvauksia vain 30 000 euroa?

07.11.12 klo 20:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

07.11.12 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

myggyra kirjoitti:

Kuten aina tyylinä on All-In. Elikkä Turkki kutsuisi. Kävi, miten kävi.

Olisitko mieluummin täysi erakko erämökissä keskellä ei mitään, vai julkkis, jota rakastettaisiin kuin Johanna Tukiaista?

Pakko kysyä lisäkysymyksiä ennen vastaamista. Onko kyseessä jokin kompakysymys? Johanna Tukiaistako oikeasti rakastetaan...joku muukin kuin unelmamiäs Arto? Tarkoittaako täysi erakko erämökissä sitä, että ei ole etes nettii? :0

edit. saa tähän vastata jos pystyy siihen ilman lisäkysymyksiäkin. En varaa tätä itselleni.

07.11.12 klo 22:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vasuri

08.11.12 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Kummasta luopuisit, vasen käsi vai vasen jalka?

Pakko vastata, on sen verran puhutteleva aihe. Vasen käsi mielummin. Koska olen oikea kätinen on vasen käsi melko turha. Ja toiseksi, käveleminen on hyvä taito, pääsee paikasta toiseen. Mutta kai sitä pyörätuolillakin pärjäisi, sehän on asennekysymys.

Nehän ovat kumpikin ääripään ehdotuksia, joten iskit pahan. Vastaan silti, että erakko. Julkisuudessa on omat varjopuolensa, joita en kaipaa, kuten esim. jatkuva esillä olo ja yksityisyyden poistuminen elämästäni. Mut Tuksu voisi painua hemmettiin, yksi turhimmista julkimoista, mitä Suomi-neito (vai onko se nykyään Suomi-eukko?) paapoo.

14.11.12 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omakotitalo, ei ehkä suurempää pihaaluetta mutta parempi kuitenkin.

Oma koira vai oma pelikonsoli?

14.11.12 klo 22:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma koira vai oma pelikonsoli?

Tuo ei ole kysymys vaan toteamus. Oma konsoli tietysti.

Yhteiskunnan romahtaessa voit valita Uzin tai Desert Eaglen välillä. Uzi käyttää .40 S&W:tä ja Desert Eagle .50AE:ta.

14.11.12 klo 23:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jurpo kirjoitti:

Valitsen (kullatun) Desert Eaglen. Kahdesta syystä:

1) Yhteiskunnan romahdettua nousen aika satavarmasti jonkinlaiseksi sotapäälliköksi/despootiksi ja väittäisin, että Desert Eagle kourassa näyttäisin aika kovikselta (joka yrittää epätoivoisesti kompensoida jotain) ja sotapäällikköhommissa jos missä on ensivaikutelmalla merkitystä. Rivimiehet kantakoot Uzeja.

2) .50-kaliiperin Dessuun on hankalampi saada ammuksia (etenkin yhteiskunnan romahdettua) eli kaikki näkisivät heti että olen raha-/oravannahka-/pullonkorkki-/mikälievaluuttaonkaankäytössä-mies.

NHL-kausi alkaa huomenna vai koko kausi perutaan ja Änäri-vahvistukset pelaavat SM-liigajoukkueissa koko loppukauden? (Kärpät on muuten rautaa)

15.11.12 klo 08:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uskon että nhl-kausi ei ala ollenkaan tai vasta selvästi myöhemmin.

Jokerit, kalpa vai saipa?

15.11.12 klo 10:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

15.11.12 klo 11:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Australia, vai Kanada?

Kanada, koska jääkiekko ja vähemmän vaarallisia eläimiä. Lisäksi ilmasto on lähempänä tätä mikä meillä on Suomessa, en usko että jaksaisin elää kovin pitkään missään jatkuvassa helteessä. Soijaa puskee!

Mäkkäri vai Hese?

Sgt.Rane

15.11.12 klo 11:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mäkkäri. Hese ei piittaa keliaakikoista.

Pubi vai yökerho?

Madmasa

15.11.12 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pubi, tottakai. Suomalaisissa yökerhoissa on rehellisesti sanottuna kaikki todella ankeaa. Mieluummin istun pubissa kaveriporukan kanssa rauhassa juomassa ja fiilistelemässä, kuin yökerhossa huutamassa toisten korvaan paskan musiikin soidessa liian kovaa.

Michael Bay vai jetiporno?

15.11.12 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Michael Bay vai jetiporno?

Luulen että Michael Bay jaksaa viihdyttää pitempään, joten valitsen sen.

Kiertopotku vai takakiertopotku omaan päänuppiin?

15.11.12 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

30.11.12 klo 22:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehkä vasen käsi koska ilman kättäkin voi kävellä.
Mutta sitten taas on kehitetty laitteita joilla saa metallijalan
ehkä käsi.

Grinch

05.12.12 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

myggyra kirjoitti:

Hyppäisitkö kumman venäläisherran kera kehään? Vladimir Klitshko, vai Fedor Emelianenko? Molemmat siis olisivat uransa parhaassa kunnossa.

Jos kyseessä olisi vapaaottelu muoto, niin Klitshkoa vastaan. Muussa tapauksessa Emelianenko.

Mossberg 590 vai Mossberg 500?

06.12.12 klo 02:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mossberg 590 vai Mossberg 500?

Ovat lähes samanlaisia, mutta valitaan 590. Ihan vain näppituntumalta.

Jättiläismustekala vai megahai?

06.12.12 klo 09:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos pitäisi valita kumman syödyksi tulee niin varmaan megahain koska se puraa kerralla kuoliaaksi kun taas jättiläismustekala tappaa hitaasti ja kivuliaasti.

Kumman valitsisit jos saisit valita television tai internetin?

M16

06.12.12 klo 12:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

ohoto+ kirjoitti:

Kumman valitsisit jos saisit valita television tai internetin?

Internetin, ei tuo töllö näy muutenkaan.

Black Sabbath vai Led Zeppelin?