Suuri sukupuoli- ja seksuaalivähemmistökeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri sukupuoli- ja seksuaalivähemmistökeskustelu

22.10.11 klo 00:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Ei minulle ainakaan kotona puhuttu yhtään mitään homoudesta.

Olisi voinut tehdä ihan hyvää puhua siitä siellä kotosalla. Siis jos vanhemmat olisivat osanneet puhua siitä asiallisesti ja myös opettaa jotain. Homofobisten vanhempien olisi syytäkin olla hiljaa. Samoin kuin kiihkouskovaisten ja rasististen vanhempien. Lapsille pitäisi kertoa eri ihmisistä ja ihmisten uskomuksista neutraalisti ja lapsi saisi sitten itse päättää mihin uskoo.

Lebowski

22.10.11 klo 01:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Louis C.K. sen hienosti laittoi:

Jaaha

22.10.11 klo 11:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

... Ihmisiähän on maailmassa liikaa eikö vain? Emme kaikki mahdu tälle pienelle pallollemme. Ruoka ja vesi ei riitä kaikille yms. Homot keksivät loistavan ratkaisun tähän ongelmaan.

Se siitä suun kiinni pitämisestä.

Jerry C

22.10.11 klo 11:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei juma...
Ei pitäisi lukea tällaisia topicceja, kun on julkisella paikalla. Ihmiset luulee ihan täysin pöljäksi, kun yrittää jatkuvasti pidätellä naurua.

No niin blaze, luovutatko jälleen argumenttini edessä?

Tämä oli ehdottomasti oma suosikkini. Voi sitä huutonaurun määrä, kun kotiin pääsen :D

mauge

22.10.11 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sukupuoli on joko nainen tai mies. Sen voi tarkistaa haaravälistä. Siellä on uloke tai sitten sinne voi työntää sisään vaikka sormensa.

Hei ei tää voi olla sen vaikempaa.

Kuka tahansa voi keksiä eri perversioita tai sovelluksia, mutta pultin päähän sopii loogisesti vain mutteri, ei toinen pultti. Menkääpä kokeileen luonnossa näitä asioita, niin tajuatte fyysiset realiteetit.

mauge

22.10.11 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

...mut jos perseeseen pitkän parrun saisin....

22.10.11 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

mauge kirjoitti:

Hei ei tää voi olla sen vaikempaa.

Ai nämä siis ovat hyviä argumentteja? Seksi ei ole sellainen asia johon olisi joku ohjekirja jota noudattaa kunnolla. Sellaista asiaa kuin vääräntyyppinen seksi ei ole, paitsi raiskaus ja muu hyväksikäyttö.

22.10.11 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

mauge kirjoitti:

...mut jos perseeseen pitkän parrun saisin....

En ole eläessäni saanut mistään kiinni. Pari harrastusta auttavat tässä muutaman vuoden kerrallaan eteenpäin. Tämäkin kirjoittelu toimenkuva tykissä tuntuu vaivaannuttavalta, koska jääräpäisiä paksukalloja riittää moneen lähtöön, jotka eivät sitten muuta käyttäytymistään selittämällä. Aivan sama, vaikka joku Maksimus tai DDM tms. sanoisivat tehneensä tätä ja tuota, kun ei ne puheet rehvastelemisella todelliseen elämään eli käytäntöön muutu paremmaksi.

Jamii

23.10.11 klo 00:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keskustelua osittain lukematta (arvaten kuitenkin minkälaista schaibaa täällä eräät nimeltämainisemattomat henkilöt suoltavat ulos) sanon tämän: seksuaalien suuntautuminen on jokaisen oma asia. Se ei kuulu KENELLEKKÄÄN. Jos kummatkin osapuolet parisuhteessa haluavat naimisiin, niin miksi sitä ei voisi oikeusvaltiossa järjestää? Tällaiset homofoobiset tyypi pistävät lähinnä raivostuttamaan. Miksi ette anna ihmisten olla sellaisia kuin he itse haluavat? Hankkikaa haukkujat oikeasti oma elämä ennen kuin toisen omaa menette haukkumaan.

edit. Ja nyt keskustelun lukeneena

Spoileri: näytä

Blaze

23.10.11 klo 01:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jamii kirjoitti:

Kyllähän se voidaan järjestää. Kyseessä on vain oikeusvaltion mukaan "rekisteröity parisuhde". Ainoat käytännön erot avioliiton ja rekisteröidyn parisuhteen välillä ovat, että ne kirjoitetaan eri tavalla. Eli käytännössä ihmisen tiedoista voi päätellä tämän seksuaalinen suuntautuminen, mikäli ilmoittaa olevansa rekisteröidyssä parisuhteessa. Mutta eihän tämän nyky-yhteiskunnassa pitäisi kiinnostaa ketään?
Minun puolesta 'rekisteröity parisuhde'-nimihirviö voidaan muuttaa avioliitoksi.

Jamii kirjoitti:

Eikös tämä avioliitto pähkinänkuoessa ole vähän niin kuin heterokristittyjen juttu miehen ja naisen välillä? Häh? Hankkikaa homoavioliitonpuoltajat oma juttunne ennen kuin toisen omaa menette haukkumaan jne.

Maximus

23.10.11 klo 01:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä keskustelu on saman asian toistoa kun kumpikin osapuoli väittää olevansa oikeassa eikä kukaan perustele mielipiteitään. Turhaa paskanjauhantaa.

23.10.11 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Lainaan aikaisempaa kommenttiasi, nappaan siitä vaan asiaan sopivan kohdan, enkä välitä muista sanoista. Koska sitä minä teen.

Maximus kirjoitti:

"...uskomukseni tähän asiaan, etenkin adoptio-oikeuteen on vankka ja pysyy, vaikka se kuinka perusteltaisiin ja todistettaisiin vääräksi."

Että miksi vaivautua perustelemaan yhtään mitään, kun herran usko on niin vankka, että se hämärtää järkipuheen. On se järkipuhe sitten miten järkevää tahansa.

Maximus

23.10.11 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

En sanoisi, että täällä kovin järkevää puhetta on kuultu homojen adoptio-oikeuksista, niin puolesta kuin vastaan. Tiedän, että itse olen seisonut uskomukseni takana heiveröisin perustein, mutta sitä samaa teette myös te. Eiköhän se ole niin että molemmat osapuolet ovat tässä samalla linjalla, ihan sama kuinka hyvin vastustajat tai puolestapuhujat ovat perustelleet kantaansa niin vastaan väitetään silti hampaat irvessä. Minua ärsyttää se, että teikäläiset puhuvat kuin olisin ainoa joka omaa vankan uskomuksen, jota on melkein mahdotonta muuttaa, mikä on kyllä osittain totta, mutta ainakin omasta mielestä te teette ihan samaa. Pidätte vankan uskomuksenne ilman sen kummempia perusteita.

vasara88

23.10.11 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blaze kirjoitti:

Ei todellakaan. Ihmiset ovat solmineet avioliittoja jo ennen kristinuskon syntyä. Jokaisessa kulttuurissa ja uskonnossa on omat avioliitto riittinsä. Se on miehen ja naisen tapa vahvistaa rakkautensa. Avioliitto on myös vala jolla luvataan rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan. Siihen ei kirkkoa tai kristusta kaivata. Pakanat kuten minä voi nykypäivänä vahvistaa suhteensa maistraatissa.

Homoille ja muille friikeille en tätä oikeutta soisi, koska niiden puuhat on luonnon ja järjenvastaisia. Bang! Vasara on iskenyt taas, ja liberaali hipit kiehuvat.

Blaze

23.10.11 klo 17:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tälle keskustelulle voisi lyödä jo eeppisen keskustelun leiman.

23.10.11 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

vasara88 kirjoitti:

Hei kamoon! Tämä argumentti on niiiiin Wanha! Etkö tosiaankaan keksinyt mitään uudempaa? Noh, konservatismin idea nyt ei olekaan kehittää mitään uutta.

Sgt.Rane

23.10.11 klo 18:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

vasara88 kirjoitti:

Bang! Vasara on iskenyt taas, ja liberaali hipit kiehuvat.

Liberaalihipit on yhdyssana.

23.10.11 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blaze kirjoitti:

Tämä homous ilmeisesti kumpuaa kaiken maailman Roomalaisten pitojen ja muiden vastareaktiona. On ollut sotia, joissa naisia raiskataan ja vainotaan syyttä. Noitavainot tästä esimerkkinä, jollaista raivoa ja tunteettomuutta hevillä ymmärrä. Milloin mitäkin perusteita vahingoittaa vahvempaa ihmisten sukupuolen edustajaa eli naista, joka elää todistetusti miestä pidempään ajassa mitaten. Asutus keskittyy joka läänissä ja perikunnassa vain ja ainoastaan sinne, missä on nainen. Näin se on tullut pysyäkseen ja jäädäkseen eli maailman suurin ja kaunein petoeläin.

Jamii

23.10.11 klo 18:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

vasara88 kirjoitti:

Jaahas, eli mielestäsi avioliitto-oikeus pois kaikilta niiltä joista et pidä ja jotka ovat "sairaita" ja "luonnonvastaisia" tulisi kieltää? Ja mitä tarkoitat "muilla friikeillä"? Tarkoitatko, että kaikkien maailman avioliittohakemusten läpikäymiseen tulisi olla naamaraja? Jos näin on niin tervetuloa vuoteen 2011. Täällä on mukavaa, olisitpa sinäkin jo täällä.