Politiikkaa, politiikkaa!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Politiikkaa, politiikkaa!

15.04.19 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyvin harvoin tulee oikeasti mitään poliitikkoja tai puolueita suoranaisesti vihattua, mutta sinisten kohdalla koko puolueen olomassaolo ja vuosikausien ylimielinen mölinä oli sen verran iso keskisormi kaikkia vanhoja puoluetovereita, kannattajajäseniä, äänestäjiä ja muita tukijoita kohtaan, että pieni katkeruus ja vahingonilo on omasta mielestä ihan ymmärrettävää. Ei se ehkä hyviin tapoihin kyllä siltikään kai kuulu.

Onneksi tämä irvokas pelleily on nyt kerta kaikkisesti ohi, niin voi vaan yksinkertaisesti unohtaa koko jutun ja palata takaisin harmaaseen päiväjärjestykseen. Vastaavaa sirkusta ei onneksi taida olla enää näköpiirissä.

Väyrystä vastaan ei itsellä taas ainakaan ole mitään, mutta rajuun alamäkeen ajautuneen vanhan veteraanin soisi kyllä jäävän mieluummin ilolla ja suosiolla eläkkeelle kuin pilaavansa lopunkin maineensa hengaamalla vähän enemmän jonkun Ilja Janitskinin kaltaisten kavereiden kanssa. Nythän tuo näyttäisi toteutuvankin, mikä ei välttämättä liene vanhalle ketulle itselleenkään todellisuudessa se kaikkein huonoin ratkaisu. Luulisi kaikista eduskuntavuosista ainakin sopeutumisrahaa riittävän.

Manco

16.04.19 klo 23:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tein viimehetkellä eräälle vaaliehdokkaalle tv-spotin täydelliseltä amatööripohjalta. Hän pääsi eduskuntaan ja vaikka itse en edes äänestänyt häntä, koen voivani taputtaa itseäni olalle. On sitä kai paskemmillakin meriiteillä hautaan menty. Vielä kun kampanjaa kehuttiin lehdissä jälkeenpäin kaikin puolin tehokkaaksi. Itse asiassa vaalitulosten ilmestyttyä jouduin heikkoluontoisena ihmisenä niin egotrippaavan tunteen valtaan että suunnittelin jo firman perustamista: ''Haluatko eduskuntaan? -soita minulle''

17.04.19 klo 10:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eivät kansanedustajat päätä asioista, vaan se joka päättää kansanedustajat!

14.05.19 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikö olekkin irvokasta, että Ay-liike, joka ei maksa veroja, vaatii yrityksille lisää veroja ja yrittäjille suunnattujen verohelpotusten purkua?