Chat-ketju

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Chat-ketju

Lebowski

06.04.11 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska kaikki eivät tuonne mein irkkikanavalle uskalla tulla niin laitetaanpa tällanen pystyyn. Tänne saa kirjotella ihan mitä tahansa, joskin toiveena olisi ettei tästä minkäänlainen viestimääränkasvatusbisnes muodostuisi. Yritetäänhän, jos osaatte olla ihmisiksi niin me pidetään tämä ketju jopa auki! Sovitaan nyt aivan näin aluksi, ettei ihan heti ensimmäisenä ainakaan palata suuren seksikeskustelu-topicin puheenaiheiden äärelle.

Sana on (muuten) vapaa!

06.04.11 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä onkin siinä mielessä näppärä ketju, että yhdistää päivän pulinat ja aamuyön ruikutukset yhteen. Tänään muuten jouduin ensimmäistä kertaa vaihtamaan siskonpojalta paskavaipan, eikä kyllä ollut kaikkein hauskinta puuhaa mitä olen tehnyt, mutta huomattavasti helpompaa kuin oletin sen olevan. Kakara vaan huusi koko vartin mittaisen operaation aikana, siitä miinusta. Miinusta muuten niin hienolle muksulle, että enää on vain neljä ja puoli tähteä.

Mitä mieltä muut ovat vaippojen vaihtamisesta? Ja keksin ratkaisun niille aasialaisille himopelaajille, jotka pelaavat itsensä hengiltä SC:n tai WoWin kanssa kun eivät vessaan ja/tai syömään/juomaan taivu. Vaipat vaan jalkaan ja tippaletku suoneen, niin voi keskittyä olennaiseen, eikä yöpelaamista tarvitse lailla kieltää. Ja siitä unettomuudestakin pääsee kun joku omainen täräyttää aina 12 tunnin välein tajun pois.

Lonkero

06.04.11 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paska homma kun Beck-putki loppu nelosella. Odotin että ne näyttäs ne kaks uusintakin mutta ei vittu sitte. Jäinkö mistään paitsi?

T-800

07.04.11 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykin IRC-chat on aivan tajuttoman mahtava juttu ja sinne kannattaa tulla keskustelemaan. Elämän laatukin paranee kun pääsee kirjoittelemaan toinen toistaan mukavemman henkilön kanssa, mikä on fiilis.

07.04.11 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Ihan perseestä se on...joku Tapio sanoo joka asiaan herpderp ja sitten se on muka hauskaa...

Lonkero

07.04.11 klo 19:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uskaltaako tonne irkkikanavalle edes mennä!? Siellähän voi olla vielä pahemmat tappelut kun täällä!

Maximus

07.04.11 klo 20:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

Siellä on ihan rentoa porukkaa ja suustaan saa olla vapaampi kuin täällä, eikä valiteta miinuksista. :D

Itse en tosin niinkään sopeutunut sinne

07.04.11 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:
Lonkero kirjoitti:

Itse en tosin niinkään sopeutunut sinne

Olisit sopeutunut, jos et olis juonut niin paljon viinaa ja hölmöillyt. Sitten suuttunut siitä, kun ihmiset ei jaksanut katsella kännimölötystä.

1960 viestiä

26.04.11 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jes, 1232. viesti!

Amis

07.02.12 klo 12:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kappas vaan, huomasin, että tykki on saanut uuden TOP ykkösen Kurjet lentävät. Pitää jossain välissä tuokin katsoa, mutta tiedä sitten onko tuo elokuva miten vaikeasti saatava. Pitääkin ruveta hieman googlettamaan :).

Edit: Eipä ole enää, joku on kiireesti käynyt antamassa puol tähteä :)

gojira

04.05.12 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sadas (100) (ja ehkä turhin) (ja varmasti vittumaisin lukea) viesti Tykkiin ja huomenna vuosi täyteen ensimmäisestä kirjautumisesta tänne... HOHOO!

11.05.12 klo 17:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moneshan viesti tämä on?

EDIT: Selvis, 3813.

pirpana

30.04.17 klo 20:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olis mahtavaa jos olis chat mahdollisuus muitten käyttäjien kanssa. Kuulostaa vähän säälittävältä mutta on vähän yksinäistä. Olis kiva tutustuu teihin vähän paremmin. Sais seuraa.

Fuck My Life :(