Suuri seksikeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri seksikeskustelu

30.04.11 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Okei, kun sä innostuit taas kirjoittamaan niin alan minäkin sitten vähän selittämään miten asioiden laita on.

Lonkero kirjoitti:

^Vai alkaisiko sittenkin käden edestakaisella liikkeellä... Sitä suuremmat puheet sen pienemmät teot.

Antakaa bänääniä tai miinustakaa, se on tän arvosta!

Tuo oli VITSI. Pelkkää huulenheittoa. DDM taisi siitä alkaa jotakin selittämään, mutta oma on häpeänsä kun ei erota vittuilua pienestä huulenheitosta.

Lonkero kirjoitti:

Sä oikeasti vain kerjäät noilla sun viesteilläs tätä. Niin, ei tusinaa kumppania, MUTTA ENTÄS 19?! PISTÄT KAIKKI HUUTAMAAN!

Noniin, olkaa ihmisiksi. Minä lopetan tämän linjan tähän.

Toi meni kieltämättä perseilyksi jo mutta noihin doomsdaymachinen aikasempiin tarinoihin viittasin, pilke silmäkulmassa myöskin. Oma häpeä jos joku tuostakin loukkaantui, kun en sillä mielellä sitä kirjoittanut.

Heinätonttu kirjoitti:

Alkaako todella? Yritin muodostaa jonkinlaista kokonaisukuvaa edeltävästä keskustelusta ja doomsdaymachinen osallisuudesta siihen, ja vaikka huomasin pian olevani siihen kykenemätön, ei minusta DDM:n seksuaalisuus ollut millään lailla olennaisena tekijänä kinasteluissa.

Olisi ollut ehkä parempi sanoa että doomsdaymachine YLEENSÄ on se jonka jutuista nämä kinastelut lähtevät.

Pyydän polviltani anteeksi doomsdaymachinelta jos hänen mieltään jotenkin noilla loukkasin.

Ja nyt palataan asiaan. Seksi on kivaa. Mitä mieltä muut ovat?

30.04.11 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Et loukannut millään tavalla. Minä yleensä tajuan huulenheiton huulenheitoksi, jos siinä käytetään vaikkapa hymiöitä. En siis ollut varma olivatko jotkut sinun kuittailuistasi vittulua vai huulenheittoa. Minun jutut jostain syystä aloittavat kinasteluita, mutta varsinainen syyllinehän minä en ole yleensä ollut. En löydä toimintatavoissani mitään korjaamista.

Ja nyt palataan asiaan. Seksi on kivaa. Mitä mieltä muut ovat?

Seksi on ihanaa. On ihanaa laittaa jotain toisen sisään.

Mielessäni olisi heittää eräs kysymys tänne, mutta en tiedä kannattaako se.

EDIT: Tai kysynpä kuitenkin. Onko leffatykkiläisillä näkemyksiä siitä miksi kristinuskon ja muiden uskontojen suhde seksuaalisuuteen ei ehkä ole se helpoin? Ihmisen seksuaalisuudelle kun on uskonnoissa säädetty tiettyjä rajoitteita.

Heinätonttu

30.04.11 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Kristinusko kuten monet muutkin valtasukonnoista perustuvat ammoisiin moraalikäsityksiin, joita ei Jumalan sanana voi muuttaa ja joita toteutetaan hyvin normatiivisesti.

Todellisen syyn selvittääkseen täytyy mennä Raamattua pidemmälle, sen kirjoittaneisiin ihmisiin. Kun kirjassa on osia yli tuhannen vuoden ajalta ja kirjoittajien määrää ei tiedetä, voitaneen olettaa että Raamatun moraalinäkemykset ovat jonkinlainen kokelma aikakausilla vallinneista moraalikäsityksistä Israelin alueella. Raamatun kirjoittajat ovat kirjoittaneet oman kulttuurinsa ehdoilla, ja silloinen näkemys homoseksuaalisuudesta oli enemmistölle (heteroille) kielteinen, joten sama näkemys päätyi opukseenkin. Ehkä ne paasaajat olivat muutenkin pimeissä nurkissaan sulkakyniä heiluttelevia änkyröitä, jotka tunsivat jonkinlaista häpeää ja epävarmuutta seksuaalisuudestaan, millä selittyy uskonnon muutenkin hyvin siveellinen suhde seksiin.

Nähtäväksi jää, voivatko tiukimmat uskonnolliset ihmiset muuttaa Raamatun ajan kulttuuriin sidonnaisia näkemyksiään kulttuurien normien muuttuessa liberaaleimmiksi ja kehittyvien tieteiden antaessa yhä parempaa kuvaa ihmisistä ja maailmasta.

30.04.11 klo 23:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heinätonttu kirjoitti:

Toivoa sopii että jotain muutoksia asenteissa tapahtuu. Mietitäänpä muutamia tapauksia vuosisatojen takaa. Herra nimeltään Nikolaus Kopernikus tajusi ensimmäisenä sen tosiasian, että maa kiertää aurinkoa eikä toisinpäin. Tähtitieteilijä Galileo Galilei asettui Kopernikuksen näkemyksen taakse jolloin kirkko antoi hänelle huutia niin että korvat soi. Nykyään tiedetään että Kopernikus oli oikeassa. Ehkä samoin käy monien raamatun seksuaalisuus näkemyksien kanssa. Yksi raamatunkirjoittajien keinoja asettaa rajoituksia ihmisten seksuaalisuudelle on se että kaikki avioliiton ulkopuoliset seksuaaliset tapahtumat ovat syntiä. Ihminen on luonnostaan seksuaalinen olento ja seksuaalisuus on osa luonnon ihmismiin ja muihin eläviin olentoihin koodaamia ominaisuuksia. Yrittivätköhän raamatun kirjoittajat siis seksuaalisuutta rajaamalla siis erottaa ihmistä luonnosta? Mene ja tiedä.

01.05.11 klo 01:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Mites kaiken maailman Barbiet ja Kenit. Missä piilee raja ja milloin todellinen luonto alkaa taas tulla esiin ja astua täyteen loistoonsa.

Vaikea varmasti kirjoittajana muotoilla teksti "yksiin raameihin" ja löytää tavallaan esimerkki malleja tuleville sukupolville käytäntöön sopivaksi.

Maximus

01.05.11 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hieman offtopic, mutta täytyy kehaista Heinätonttua loistavasta tekstistä. Ainakin tuo ensimmäinen viesti sisältää kaiken mitä itse ajattelin, mutten saanut ulos päästäni. Loistavaa ilmaisutaitoa mies siis omaa. Ja siinäkin olen samaa mieltä, että mielummin näin kuin se, että Tykki olisi totaalisen kuollut. Niitä kuolleita ajanjaksojakin ikävä kyllä tulee aina välillä. Mitä monet eivät kuitenkaan huomaa on se, että he yrittävät kaiken aikaa löytää tapoja korjata tätä foorumia, vaikka se on oikeastaan juuri hyvä tälläisenään ja tekee siitä sen, oman fooruminsa kaikkineen käyttäjineen. Joten vaikka joskus tulee vittuiltua heikosti tai sitten taidokkaasti, väiteltyä tai mitä nyt tuleekaan (omia tekstinpätkiäni ei tarvitse aina ottaa kovin totisesti, saatika itseensä) niin omasta puolestani kiitän kaikkia aktiivisia keskustelijoita.

Ja itse aiheesta. No, en tiedä mutta olen huomannut että meikäläisen halut ovat ehkä kovimmillaan baarireissun jälkeisenä aamuna. Jos taas runkkauksen jättää hetkeksi väliin, niin ei mene kauaa kun kaupungilla kävellessäkin kaikki naiset muuttuvat silmissäni alastomiksi ja kuola suupielessä valuen päästän mielikuvitukseni valloilleen ja zaijaijai niitä näkyjä.

01.05.11 klo 20:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Pienikin määrä alkoholia saa hormonit eli testoronin jylläämään meillä miehillä, näin väittävät. Yksilökohaista sekin on sillä itse en allekirjoita tuota ollenkaan, itse en saa edes seisomaan millään jos vähänkin enemmän otan vaikka samalla HC-pornoa katsoisi ja kalu olisi jonkun penishierojan sisällä täydellä paineella.

Ja tuo runkkaustauon jälkeinen kiimakin on ihan tuttu tunne sekin, onhan seksi yksi meidän perustarpeista ja ei kukaan pärjää kauaa ilman edes pientä seksin tapaista, onhan runkkauskin jonkunnäköstä seksiä sekin. Viikossa menee mulla raja omakivan suhteen, muuten seisoo aivan joka paikassa ja ei saa ajatuksia pois seksistä millään.

02.05.11 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy myöntää, että tässä viestissä sekä kehuit minua kauniimmin kuin kukaan koskaan aiemmin että sanoit totuuden monesta asiasta. Epäilen vain, että vaikka näihin keskusteluihin puuttuisikin rankemmalla kädellä (poistaisi vittuilun, lukitsisi käsistä karanneet keskustelut), ei siitä olisi mitään apua. (Pari kertaa on tosin tullut sen tasoista juttua että olen poistanut viestin - mutta ei täällä yleensä mitkään tappouhkaukset lennä, ja pahat ylilyönnit toimivat yleensä vain huvittavina ja vahingoittavat enemmän kirjoittajansa imagoa kuin muita.)

Mutta jos tässä nyt alkaisi leikkiä asiallista moderaattoria... Ensin keskustelut siirtyisivät muihin topicceihin, ja jos niiden lopettaminen muuttuisi tavaksi, ihmiset siirtyisivät muille foorumeille. Jostain sitä asiallista keskustelua pitäisi saada, mutta mistäs revit. Mitenkään omaa osuutta korostamatta, kyllähän sen näkee tästä keskustelusta. Postasin ruman Tekken-kuvamuokkauksen, ja keskustelua versoi parissa päivässä kahden sivun verran. Samoihin aikoihin kirjoitin myös pitkän jutun Arskan elokuvaurasta ja Conan barbaarista Päivän pulinoihin, eikä plussiakaan kertynyt kuin kolme!!!!11 Ymmärtänette mitä ajan takaa. Sitä paitsi, kuten Maximus sanoi, toimiihan tämä keskustelu vittuilulinjallakin. Muutakin olisi kiva olla, mutta näillä mennään ja siitä päätellen, että imiset täällä roikkuvat, ei ihan hakoteillä olla.

Ja kyllä, mielestäni seksi on kivaa.

02.05.11 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

^^Miihkali
No ei täällä nyt tartte kaikkea niin kirjaimellisesti ottaa... Se mun viestini oli ihan pelkkää huulenheittoa ja sitä kuuluisaa sarkasmia, ihan niinkuin mua oikeasti häiritsisi tän foorumin "vittuilut". Itekkin nauroin sille. Ja joo, vähän sinuun viittasinkin siinä viestissä mainitulla modella, mutta ihan niinkuin sekin oikeasti haittaisi, kingi sä oot, välillä oikeasti ihan hauskakin noiden välikommenties kanssa, jatka samaan malliin!

Ja noi "vittuilut" on oikeasti ihan hauskaa luettavaa, ihmisten hauskat jutut on se joka mut tänne ajaa kerta toisensa jälkeen ja joskus saa mut jopa osallistumaan niihin, joka kerta saa nauraa millon millekkin kinastelulle.

Ja seksi on tosiaan ihan helvetin kivaa, ettei ihan offtopikiksi mene.

02.05.11 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisi mahtavaa antaa kyytiä jollekin kiimaselle milf rouvalle.

14.05.11 klo 12:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Osaman piilopaikasta löytyi pornoa"

Minkähän tyyppistä pornoa veikkaisitte löytyneen Bin ladenilta? Oma veikkaus on jotain S&M tyyppistä pornoa jossa jenkkinaisille annetaan piiskaa.

14.05.11 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Osaman piilopaikasta löytyi pornoa"

Hmmm, erittäin mielenkiintoinen ja ajankohtainen kysymys. Veikkaisin jotain eläimiin liittyvää, tai vaihtoehtoisesti myös kääpiöporKETÄÄN EI KIINNOSTA.

14.05.11 klo 15:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:

"Osaman piilopaikasta löytyi pornoa"

NO ANTEEKSI NYT VI..STI KUN NYT VAIN KYSYIN!

15.05.11 klo 00:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jospa nyt vaan pistetään tää suosiolla säppiin. Perusta, DDM, itsellesi oma mellestys-topic. Sovitaan ettei siellä saa antaa miinuksia. Ja ei nyt jakseta koko aika vittuilla miehelle, ainakaan jos ei keksi mitään hauskaa solvausta. Alkaa kyllästyttää jopa minua... Ja ehkä sen Osamankin voi antaa levätä rauhassa.

(Miihkali leikkii adminia.)

01.02.12 klo 14:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska keskustelut tuntuvat jatkuvasti lipsuvan naval alapuolelle, on Suuri seksikeskustelu jälleen avattu! Nyt vaan kaikki irstailemaan. Taidan vielä kiinnittää tämän ainiaaksi Legendalootan ykkössivulle, jotta paineita osataan tulla purkamaan oikeaan paikkaan.

01.02.12 klo 18:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oletteko kiinnostuneet telakoitumisen iloista? Tai kenties jo kokeillutkin?

Tumppimies

01.02.12 klo 18:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Tämähän sopisi ehdottomasti leffatykin miittien saunailtoihin.

01.02.12 klo 20:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai sitten miittiläiset kertovat jos ovat ryhtyneet tumppimiehen ajatuksista tekoihin? :D

Meikäläistä taasen kiinnostavat hiukan miehekkäämät "telakoitumiset" enemmän.

Ja kiitokset miihkalille tämän ketjun uudesta avaamisesta. Kiitos ja kumarrus.

JohnRambo

02.02.12 klo 00:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:

"Osaman piilopaikasta löytyi pornoa"

Hahah, onhan tohon tiettyä pientä kiellettyä mielenkiintoa, kun poken tuijottelu on varmaan ainakin noin äärimuslimikulttuurissa varmaan jokseenkin epäsovinnaista. Paineiden purkaaminen on siis voinut lähteä hyvinkin erikoista väylää pitkin. Rankka työ, rankat huvit :D

Tässä videossa kaksi jannua heittää aika hyvää rykää aiheesta: http://www.youtube.com/watch?v=RDAMAr-UKT0

08.02.12 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä tulee yksi (ikuisuus)galluppeja.

Naiset: Onko peniksen koolla merkitystä?

Miehet: Onko rintojen koolla merkitystä?

Ja nyt niitä rehellisiä vastauksia kehiin

Vastataanpa nyt itsekkin. Naisen rintojen koolla ei sinänsä ole merkitystä suhteessa, vaikka aktin aikana suuret rinnat saattavat joillekkin miehille tuottaa lisäkiihotusta. Mutta kyllä kelpuutan mielelläni pienirintaisen naisenkin, vaikka myönnänkin että sellaiset suurehkot rinnat näyttävät kiihottavimmilta. Rinnat ei myöskään näytä enää hyviltä. Eräässä pornoleffassa näin laihan naisen, joka oli laittanut itselleen niin suuret silikonit, että rinnat näyttivät siltä että niihin oli laitettu jalkapallot. Ei siis hyvä. Rinnat voivat olla hyvät sekä silikonisina että luomuina. Tärkeintä on sopiva koko kroppaan nähden ja sopivan täyteläiset.