Suuri seksikeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri seksikeskustelu

28.04.11 klo 18:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffatykin natsit eli maximus ja vasara88 pitävät kohta ilmeisesti huolta siitä että tämä ketju on taas kiinni vähän ajan päästä.

Menisimmekö tänne tappelemaan maximus?

Maximus

28.04.11 klo 18:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Menisimmekö tänne tappelemaan maximus?

Hömph hömph, korjaan pari asiaa. En ole natsi, vaikka et sitä sellaisenaan tuskin tarkoittanutkaan. :(

Enkä tappele, esitän (oikean) mielipiteeni. En lähde tappelemaan kanssasi, sillä pelkään läheisiä kontakteja kanssasi. :/

28.04.11 klo 18:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Vähän niin ajattelinkin. Nyrkki naamalla kun ei ole samanlaista nannaa kuin se että joku ottaa suihin.

Viikonloppu aloitetaan lantion edestakaisella likkeellä huomenna. Hyvä aloitus viikonlopulle.

28.04.11 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Vai alkaisiko sittenkin käden edestakaisella liikkeellä... Sitä suuremmat puheet sen pienemmät teot.

Antakaa bänääniä tai miinustakaa, se on tän arvosta!

28.04.11 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

Eli sinun mielestä kaikki jotka sanovat ääneen harrastavansa seksiä pian eivät sitä oikeasti tule harrastamaan? En minä nyt ole odottanutkaan ihan tusinaa kumppania huomiselle enkä viikonlopulle.

28.04.11 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sä oikeasti vain kerjäät noilla sun viesteilläs tätä. Niin, ei tusinaa kumppania, MUTTA ENTÄS 19?! PISTÄT KAIKKI HUUTAMAAN!

Noniin, olkaa ihmisiksi. Minä lopetan tämän linjan tähän.

28.04.11 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

28.04.11 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Mä jatkan kunnes saan Doomsdaymachinen huutamaan. Tai edes sut.

Sinä tumpelo saa edes itseäsi huutamaan.

edit. Voihkiminen? Ihan outo sana. Ikinä kuullutkaan sellasta.

28.04.11 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

Noniin, olkaa ihmisiksi. Minä lopetan tämän linjan tähän.

Korjataan asian nyt niin että oikeampi sanamuoto ehkä olisi huutamisen sijaan voihkiminen. Voihkiminen. Painakaa sana mieleen ja lopettakaa tuo apinamainen miinustaminen.

Yritystä sitten kehiin.

Maximus

29.04.11 klo 01:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

lopettakaa tuo apinamainen miinustaminen.

Hehahehuho. Ahehauhohi. Apinamainen? Vihjaatko jotenkin, että kaikki miinustajat, niin naiset kuin miehet hukkuvat omiin ajelemattomiin karvoihinsa? Onko tämä jokin seksuaalinen fantasiasi?

Jaaha

29.04.11 klo 15:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keskusteluhan yltyy lähes kiihottavaksi. Huolettaa kaikkien niiden alle 15 vuotiaiden tykkiläisten puolesta, niin pienet ei voi vastustaa seksiin liittyviä asioita. He tulevat tänne ja saavat iänikäiset traumat, eivätkä ikinä uskalla puhua seksistä, saati harrastaa sitä. Hävetkääs nyt edes vähän näiden poloisten nuorten tähden. ;)

29.04.11 klo 17:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meneillään oleva tahtojen kamppailu ja älyjen mittelö innoitti minut paint-taiteeseen.

Jatkakaa samaa rataa. Leffatykkiin voisi ehkä perustaa PIFfin tyyliin roskakorin, jossa eräät vanhat tuttumme voisivat temmeltää rauhassa. Tämän pahemmaksihan tilanne ei oikein edes voi mennä. Jopa oma ylemmyydentunne-elitismivarastoni alkaa ehtyä, sen verran kovaan käyttöön se on joutunut. (Kyllä, olen kusipää, jolta hyvät vitsit ovat loppuneet.)

29.04.11 klo 17:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun piti mennä Leffatykki.com. Kirjotinkohan osotteen ihan oikein, tää taitaa olla sittenkin Perseilytykki.com...

Tiiviste

29.04.11 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

Aijaa, mun mielestä nämä doomsdaymachinen kysymykset kuulostavat enemmän sellaisilta, mitä kysytään 4chanin/ylilaudan /b/-osiossa.

29.04.11 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiiviste kirjoitti:

Mikä oli sitten se sinun musahomo kysymys jossakin ketjussa joku aika sitten? Ei kuulostanu ainakaan yhtään paremmalta.

Maximus kirjoitti:

Pidän enemmän karvattomasta kuin karvaisesta. Ainakin siistitty on parempi kuin viidakko.

Jamii

30.04.11 klo 14:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oho, Maximus haukkuu homoja ja DDM perseilee muuten vaan.

Tavallinen päivä leffatykki.comissa.

edit. lonkero on ainoa täysjärkinen tyyppi keskustelemassa, jatka samaa rataa.

30.04.11 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

Ainoo mitä mä satunnainen kävijäkin tästä teidän ikuisesta kinastelustanne (vaikka itse olenkin ollut yllyttäjänä pari kertaa, pyydän anteeksi) voin enää sanoa on että te olette kaikki aivan totaalisen saatanan mulkkuja. Henkisesti rajoittuneita lerssiotsia.

Yrittäkää nyt tehdä joku kompromissi asian suhteen tai lähettäkää joku mode heidät jäähylle tai poistakaa vain tämä jumalan hylkäämä ketju. Tai ei teistä modeistakaan aina tiedä, eräs nimeltä mainitsematon mode itsekin käyttäytyy välillä kuin idiootti vaikka kanssakirjoittelijoille mallia pitäisi antaa.

Leffatykin foorumin voisi nimetä Paskatykiksi, lapsellisesti riehuvien ja rähisevien vajakkien leikkikentäksi. Pidetään se vittuilu siellä SuomiKaksNelosessa.

Jonkun moden olisi varmaan tämäkin pitänyt kirjoittaa, mutta kun ei niin ei.

AAMEN.

Heinätonttu

30.04.11 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

Miinuksista päätellen te äpärät ette tajunneet tän mun viestin pointtia. Tän mun lyhyen leffatykki"urani" aikana varmaankin 2/3 täältä lukemastani tekstistä on ollut vittuilua, perseilyä, naljailua ja kinastelua millon mistäkin...

Lyhyen "urasi" vuoksi et varmastikaan näe näitä kinasteluja sun muita samasta näkökulmasta kuin muut, eritoten kinastelun osapuolet. Ei heidän toimintansa ole mitään raivokasta taistelua, vaan pikemminkin tavallista läpänheittoa ja naljailua vanhojen kavereiden kesken.

Lonkero kirjoitti:

Satunnaisena käyttäjänä sinun on vähän paha mennä valittamaan näistä jutuista. Kaikki eniten sinua kinasteluillaan häiritsevät henkilöt ovat kuitenkin antaneet suuren panoksen Leffatykille sivustona, kukin omalla tavallaan. En nyt sano, että kun on tietyn ajan viettäyt aikaa jossain saisi oikeuden perseilyyn, mutta kyseessä on aivan normaalia toimintaa ihmiselle, paikasta tulee eräänlainen koti jonka jälkeen voi helpommin tehdä mitä huvittaa. Satunnaiselle uudelle käyttäjälle tämä sitten näyttäytyy miten näyttäytyy, kuten yllä sanoinkin.

Lonkero kirjoitti:

Leffatykin ongelmana ei niinkään ole tämä asian viereisen keskustelun määrä, vaan korvaavan keskustelun puute. Varsinaisen keskustelun synnyttämä tyhjiö ja joutilaisuus sitten purkautuu tällaisena perseilynä. Itse en kyllä koe tätä paskanheittoa mitenkään ongelmallisena, mielikuvituksellinen vittuilu on päin vastoin hyvin hauskaakin. Mieluummin vaikka näin päin kuin kokonaan kuollut foorumi.

En ole varma oliko koko viestisi vain sarkasmia, mutta tulipahan nyt avauduttua.

30.04.11 klo 17:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku valopää päätti antaa mun puolitosissaan heitetylle lausunnolle oikein insinöörimäisen analyysin, mukavaa. Toi oli osittain sarkasmia, osittain totista tekstiä.

Mäkin halusin vain avautua tästä idioottimaisesta riehumisesta joka alkaa aina samasta aiheesta, eli DDM on homo. Antakaa hänen olla homo, vaiko oliko hän peräti bi, älkää kiinnittäkö huomiota asiaan. Toisaalta omapa on häpeänsä jos noita tekstejään tänne kirjoittelee, kirjoitti niitä provona tai ei, mutta vielä typerämpää on vastata niihin provona ja aiheutta tuota iänikuista kinastelua samasta asiasta josta kinastellaan sitten sivukaupalla, joten doomsdaymachinea ei ainakaan voi tappeluiden aloittamisesta syyttää.

Puhutaanko nyt siitä seksistä?

Heinätonttu

30.04.11 klo 19:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lonkero kirjoitti:

No sori. :cry Sitä kannattaisi kuitenkin suht. tuoreena käyttäjänä sanoa sitä mitä tarkoittaa, eikä sitä mitä mahdollisesti tarkoittaa. Monitulkinnallisen tekstisi lisäksi sanomasi epäselvyyttä lisää se, että ylhäällä olet itsekin vittuillut DDM:lle, ja sitten kuuden viestin jälkeen käännät kelkkasi yhtäkkiä.

Lonkero kirjoitti:

Alkaako todella? Yritin muodostaa jonkinlaista kokonaisukuvaa edeltävästä keskustelusta ja doomsdaymachinen osallisuudesta siihen, ja vaikka huomasin pian olevani siihen kykenemätön, ei minusta DDM:n seksuaalisuus ollut millään lailla olennaisena tekijänä kinasteluissa. Yleisesti ottaen en muutenkaan onnistu näkemään näitä "kinasteluja" mitenkään erityisen negatiivisina tai pahansuopina, käytännössä kaikki keskustelijat ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä ja aiempi seksi/seksuaalisuuskeskustelu oli ketjun aiheeseen kuuluvaa ja tämä myöhempi läpänheittokin harmitonta ja joviaalia kiusoittelua, jonka taustalla olevan ilmiön voi hyvin selittää vaikka sinun sanojasi lainaten:

Lonkero kirjoitti:

Antakaa bänääniä tai miinustakaa, se on tän arvosta!

Tietysti jos DDM tai joku muu kokee asian esim. kiusaamisena voi asiaan puuttua. Maximuksen ja muiden heikosti argumentoidut ja provosoivat kommentit voi sitten jättää omaan arvoonsa.