Suuri seksikeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri seksikeskustelu

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

05.04.11 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Ja noista koulukiusaamis hommeleista, se nyt vain sattuu olemaan fakta mitä ei noin vain korjata ja kyllä tämä on yksi seikka miksi moista adoptiota ei voi sallia. Siitä voidaan sitten itkeskellä kelle tahansa, mutta fakta pysyy faktana. :/

Tuollaisten teikäläisen tapaisten vesipäiden takia "se nyt vain sattuu olemaan fakta". Älä jaksa jauhaa paskaa, et halua homojen saavan adoptio-oikeutta koska et pidä heistä ja siitä mitä he keskenään tekevät, ei sillä adoptoitavalla lapsella ole mitään tekemistä sun tai kenenkään muun homofobian kanssa.

Mihail
Käyttäjä
128 viestiä

05.04.11 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän ole jo aika läpinäkyvää, että Storyt... Maximuksella on se vanha kunnon trollivaihde päällä, ja hän selvästi naatiskelee kun porukka vinkuu hänen päättömyyksilleen.

Ja jos tähän keskusteluun voisin jotenkin vielä ottaa kantaa. Hieman huvittaa ihmiset, jotka eivät mitenkään voi elää sen kanssa, että homoseksuaaleilla voisi mahdollisesti olla samat oikeudet kuin heillä, vaikka se ei millään tavalla vaikuttaisi heidän elämäänsä. Kyllä Suomi lopulta seuraa muita pohjoismaita tässäkin asiassa.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

05.04.11 klo 22:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:
Maximus kirjoitti:

Ja noista koulukiusaamis hommeleista, se nyt vain sattuu olemaan fakta mitä ei noin vain korjata ja kyllä tämä on yksi seikka miksi moista adoptiota ei voi sallia. Siitä voidaan sitten itkeskellä kelle tahansa, mutta fakta pysyy faktana. :/

Tuollaisten teikäläisen tapaisten vesipäiden takia "se nyt vain sattuu olemaan fakta". Älä jaksa jauhaa paskaa, et halua homojen saavan adoptio-oikeutta koska et pidä heistä ja siitä mitä he keskenään tekevät, ei sillä adoptoitavalla lapsella ole mitään tekemistä sun tai kenenkään muun homofobian kanssa.

Itseasiassa tässä tapauksessa sillä, mitä homot tekevät keskenään ei ole mitään tekemistä mielipiteeni kanssa adoptio-oikeuksista. Usko tai älä, mutta en minä valehtelemaan menisi. Olen varmasti lukemattomat kerrat pyytänyt ettei sanojani väärennettäisi, niinkuin nyt teet. :p

Itseasiassa olen tosissani huolissani lapsista, jotka joutuvat mahdollisen koulukiusaamisen uhreiksi homovanhempiensa takia.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1484 viestiä

05.04.11 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja minä olen ihan oikeasti pitänyt maximusta hyvänä tyyppinä mutta sekin näkemykseni on osoittautunut vääräksi. Olen jopa pohtinut aloittaa hänen fanittamisensa. Jos sen olisin tehnyt se olisi ollut typerin tekoni täällä ikinä.

Ja jos tähän keskusteluun voisin jotenkin vielä ottaa kantaa. Hieman huvittaa ihmiset, jotka eivät mitenkään voi elää sen kanssa, että homoseksuaaleilla voisi mahdollisesti olla samat oikeudet kuin heillä, vaikka se ei millään tavalla vaikuttaisi heidän elämäänsä. Kyllä Suomi lopulta seuraa muita pohjoismaita tässäkin asiassa.

Olen lukemattomat kerrat ihmetellyt tuota. Jotkut perustelevat tuota adoptio oikeuden eväämistä perhearvoilla, ja syyllistyvät siinä samassa arvojen väärin käyttöön. Monesti taitaa olla kyseessä lapsena ja nuorena koetut negatiiviset ympäristön vaikutteet. Lapsena ja nuorena kaverit tai pahimmasssa tapauksessa vanhemmat ovat sanoneen lapselle että homoseksuaalit ovat arvottomia ihmisiä joilla ei ole mitään ihmisarvoa.

Maximus kirjoitti:

Itseasiassa olen tosissani huolissani lapsista, jotka joutuvat mahdollisen koulukiusaamisen uhreiksi homovanhempiensa takia.

Huomaa että tässä tapauksessa vika ei ole vanhemmissa yhtään sen enempää kuin lapsissakaan.

Lordi-fani
Käyttäjä
647 viestiä

05.04.11 klo 23:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Se, että niitä lapsia kiusataan, ei ole vanhempien syy vaan niiden älykääpiöiden, jotka niitä lapsia kiusaavat. Kaikki on kiinni asenteista ja siitä, miten lapsia ja ihmisiä yleensäkin opetetaan suhtautumaan erilaisuuteen. Lapsia pitäisi vain opettaa hyväksymään se, että toisella on erilaiset vanhemmat ja jos siitä kiusataan, kiusaajia rankaistaan niin kuin mistä tahansa muustakin asiasta. Logiikka, että homot eivät voi adoptoida, koska lapsia kiusattaisiin, oikeuttaa kiusaamisen. Samalla logiikalla, jos jotakuta kiusattaisiin vanhempien isojen nenien takia, ei kiusaajia käskettäisi lopettamaan vaan kiusatun vanhempia käskettäisiin hankkiutumaan eroon nenistään tai muuten lapset vietäisiin heiltä pois.

Tuli tästä homokeskustelusta muuten mieleen yksi lempivitseistäni:
http://www.youtube.com/watch?v=in9SiDtJLaU

Lebowski
Moderaattori
619 viestiä

05.04.11 klo 23:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska kaikki väittelyt vaativat kunnon pie chartteja tai muuta graafista sanojen tueksi, tulin postaamaan seuraavan todenmukaisen kuvan:

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

05.04.11 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

ole mitään ihmisarvoa.

Maximus kirjoitti:

Huomaa että tässä tapauksessa vika ei ole vanhemmissa yhtään sen enempää kuin lapsissakaan.

Olenhan tässä vain kokoajan kertonut, että vikahan ei ole homoissa. Se on yhteiskunnassamme. Jokatapauksessa tulos on samanlainen, en ole tästä homoja syyttänytkään. Sitten kun yhteiskunta on korjattu, olisi tämä seikka homojen adoptio-ongelmasta selvitetty (mutta koitappa saada se pilkka-leikki pois lapsilta ala ja yläasteelta). =)

rillijulle
Moderaattori
3843 viestiä

06.04.11 klo 00:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Nyt on pakko sanoa jotain, vaikka varmasti hieman hataraa tekstiä tulee.

Ihmisiä vaan yksinkertaisesti on erilaisia. On homoja, yli- ja alipainoisia sekä niin edelleen. Kiusaamista tapahtuu väistämättäkin jossain peruskoulun ala-asteella, aivan sama onko homoseksuaalien vanhempien kakara vai ei ja siihen tietenkin pitää saada kuri, mutta siitähän tässä ei nyt ollut kysymys. Vaan siitä, että kun on lihava tai homo, niin mitäpä haittaa tämä on tehnyt yhteiskunnalle tai toiselle yksilölle? Ei todennäköisesti mitään, koska läski ei jännity ja homot ovat muuten vain leppoisia ja rauhaa rakastavia henkilöitä.

Ymmärtääkseni kerpele tuossa yllä meinasi sitä, että puheistasi on saanut sellaisen kuvan, että voisit ihan itse olla yksi niistä kiusankappaleista, jotka ovat haitaksi viattomien lasten mielenterveydelle ja koulunkäynnille. Mutta koska olet jo aikuinen ihminen niin et todennäköisesti mene aukomaan päätäsi itsestäsi poikkeaville ihmisille.

Tämä keskustelu on muutenkin ihan uskomatonta luettavaa. Kiertänyt kehää monta sivua ja useat pointit ovat perusteluiltaan hyvin hataralla pohjalla. Kirjoitelkaa vaikkapa omia eroottisia novelleja ja pastetkaa niitä tänne.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

06.04.11 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomi on tällainen vanhanliiton pikkumaa, jossa kaikki erilainen on väärää - sen asian sisäistäminen pistää väkisinkin vituttamaan.

Anteeksi.

Madmasa
Käyttäjä
572 viestiä

06.04.11 klo 00:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lebowski
Moderaattori
619 viestiä

06.04.11 klo 00:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän tämä ollut tässä. Otetaan uusiksi vuonna 2012.

sulo
Käyttäjä
3289 viestiä

26.04.11 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lebowski kirjoitti:

Eiköhän tämä ollut tässä. Otetaan uusiksi vuonna 2012.

Hähää! Siveä Lebsku. My mään Julle rulez!

http://www.leffatykki.com...oota/310213?p=21#c-358504

tuota voisi mielestäni jatkaa täällä, tai sitten jokin muu erittäin kiinnostava aihe käsittelyyn.

Mitäpä tuohon lisäämään. Itsensä pussaus on notkeiden herkku. Itsellä ei ole mahdollisuutta sitä koittaa, koska olen siihen liian jäykkä.(hihihi) Jotenkin se tuntuisi oudolta...tai ehkä jopa hyvältä, eikä sen mahdollinen yhdistäminen homouteen itseäni haittaisi. Eli siksi en sitä jättäisi tekemättä, mutta muuten ajatuksena ei oikein innosta. Ehkä jos olisin notkeampi ja se olisi mahdollista, niin ajattelisin toisin.

Miihkali
Moderaattori
2222 viestiä

26.04.11 klo 22:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma seksuaalisuuteni on kiteytetty kappaleeseen, jonka tein kaverini kanssa vuosi pari sitten. Kappale sävellettiin ja sanoitettiin pääosin Turun tuomiokirkossa.

http://www.myspace.com/autofellaatio

doomsdaymachine
Käyttäjä
1484 viestiä

27.04.11 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sitä olen ihmetellyt miksi sperman nieleminen jättää suuhun joskus sellaisen kuivan ja karhean tunteen joskus. En ole netistä ainakaan saanut selvää miksi näin on.

Mowgli
Tykittäjä
1314 viestiä

27.04.11 klo 22:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sitä olen ihmetellyt miksi sperman nieleminen jättää suuhun joskus sellaisen kuivan ja karhean tunteen joskus. En ole netistä ainakaan saanut selvää miksi näin on.

Ehkä, koska se ei ole koostumukseltaan ihan mitä tahansa virvoitusjuomaa, joka sammuttaa janon jättäen raikkaan tunteen kurkkuun?

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

28.04.11 klo 10:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis oikeasti. Hyi helvetti. Tälläiset kertomukset voisit jättää sinne omaan tietoisuuteesi tai sitten jonnekin muualle.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

28.04.11 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Siis oikeasti. Hyi helvetti. Tälläiset kertomukset voisit jättää sinne omaan tietoisuuteesi tai sitten jonnekin muualle.

Aijai, taas tuo sun ruma homofobia nostaa päätään. :( Jos doomsdaymachine olisi nainen, ei sulla olisi mitään tota kertomusta vastaan.

vasara88
Käyttäjä
581 viestiä

28.04.11 klo 12:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi ei, suuri homokeskustelu on taas auki. Mä taidan pysyttellä suosiolla poissa täältä. Tsemppiä Maximukselle taistelussa puppelipoikia vastaan. Olkoon heterovoima kanssasi.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

28.04.11 klo 12:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

vasara88 kirjoitti:

Voi ei, suuri homokeskustelu on taas auki. Mä taidan pysyttellä suosiolla poissa täältä. Tsemppiä Maximukselle taistelussa puppelipoikia vastaan. Olkoon heterovoima kanssasi.

Kiitän, pidän puoliamme urheasti viimeiseen hengenvetoon asti!

Editionti =)

kerpele kirjoitti:

Jos doomsdaymachine olisi nainen, ei sulla olisi mitään tota kertomusta vastaan.

Totta turiset veliseni. Mitä sitä turhaan kiertelemään, juuri noinhan se menee. ^^

Miihkali
Moderaattori
2222 viestiä

28.04.11 klo 12:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki merkit viittaavat siihen että täällä rönsyilee pian korkeatasoinen, mielenkiintoinen ja rakentava keskustelu. http://www.hs.fi/kuvat/is...webkuva/1135264608886.gif

Keskustelut