Suuri seksikeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri seksikeskustelu

NikkeL

21.05.19 klo 16:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko porukalla muuten mitään kokemusta perinteisistä deittisaiteista? Mulla on nyt ollut ihan helvetin hiljaista, koska kaveripiireissä ei enää tutustu uusiin ihmisiin eikä kukaan ei enää jaksa käydä ulkonakaan. Kaverit on suositellut Tinderiä, mutta mä oon nyt swipenny kuukauden varmaan päivittäin oikealle 90% vastaan tulevista ihmisistä ja ei mitään matcheja. Kyseenalaistan vakavasti ko. ohjelman toiminnan, tai sitten olen -3/10 :D

Enkä ole myöskään sellainen sälli, joka lähtee johonkin ruokakauppaan tai lenkkipolulle juttelemaan ihmisten kanssa, nykypäivänä tulee varmaan lähinnä ahdistelusyyte perään.

21.05.19 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tinderiä en ole kokeillut, tai grinderiä (tinderin gay versiota).

Alastomasta suomesta taas on kummasti saanut seuraa paineiden purkuun.

Perinteisistä deittisaiteista voisi sen sanoa, että seuran saanti on haastavinta miehelle, joka etsii naisia. Miehille jotka etsivät miehiä, niin saanti on huomattavasti helpompi.

Naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin ilmoittaa, että tarvii seksiä, niin on inbox tukossa.

Dekkari

10.06.19 klo 08:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Mistä muuten johtuu, että miesten on vaikeampi saada deittisivustoilla seksiä kuin naisten. Onko syy siinä, että miehiä on lukumääräisesti tuollaisilla sivuilla naisia enemmän? Ei sillä, että itsellä olisi jotain kokemusta tälläisesta, mutta aika monta kertaa on tullut luettua, että miesten on vaikeampi saada seksiä kuin naisten.

E:Siis ainakin heteromiesten.

10.06.19 klo 08:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

^

Dekkarin linjoilla ja miksi miehen olisi tehtävä aloite naista kohtaan? En sillä, että itse olisin aloitekyvytön, mutta mistä esim. baarissa tietää ennen kysymättä kuka on ja varattuna oleminen saattaa pistää miehen varpailleen ensi kertaa ajatellen. Nettisivuistoilta ei kokemuksia, mutta kerran lähti naikkonen Play nimisestä kapakasta seuraksi asti.

Kookosbanaani

07.12.19 klo 15:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Erään porukan mukaan maahanmuuttajat vievät heidän naiset ja työpaikat. Heidän tavasta lähestyä asiaa löydämme syyn sille, miksi heiltä puuttuu kumppani.

Itselläni on juurikin tällainen entinen työkaveri. Hän on paitsi äärimmäisen maahanmuuttokriittinen, mutta myös sellainen jonka asenteesta huokuu aavistuksen suomalaista "äijäasennetta". Kyseinen kaveri on vahvasti sitä mieltä, että suomalaiset naiset ovat äärimmäisen pinnallisia ja heille kelpaa vain Brad Pittit ja Johnny Deppit. Hänen tapansa lähestyä naisia on myös mennä juttelemaan heille kadulla, mikä ei kyllä omasta mielestä vastaa juurikaan suomalaista mentaliteettia personal spacesta. Tällaisen asenteen tekopyhyys tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin koputtelemaan kantajaansa olkapäälle, sillä kyseinen työkaveri on myös todella kova kommentoimaan naisten ulkonäköä ja moittimaan esimerkiksi ylipainoisia naisia, vaikka hänellä itsellään on jonkin verran kaljamahaa. Esimerkiksi muutamaa 16-vuotiasta työkaveria hän kommentoi kerran sellaisiksi, jotka kolmekymppisinä muutaman lapsen saatuaan ovat varmaan ihan muodottomia. Kerran kun näin hänen selaavan Tinderiä, niin hän poimi sieltä vain parhaimman näköisiä, eli teinejä ja kolme- nelikymppisiä milffejä. Hän myös totesi kerran, että aikuiset miehet jotka pelaavat videopelejä (mukaanlukien allekirjoittanut) eivät tule saamaan naisia, mikä on kyllä äärimmäisen ennakkoluuloista ja kaukaahaettua. Erästä hänen makuun soveltumatonta hän kommentoi sanalla "menninkäinen". Oman ikäisistään kavereistaan hän totesi, että jokainen heistä on joutunut ottamaan itseään "rumemman" puolison. Meistä molemmista hän taas kommentoi kerran suoraan, että meillä ei ole mukamas edes mahdollisuuksia naisrintamalla Suomessa, että pitää hakea kumppania Venäjältä tai muualta ja että Venäjällä rumilla miehillä on hyvännäköinen nainen. Tässä toki ei tullut ilmi se, että tällaisissa tapauksissa miehellä on usein oltava rahaa.

Luonne ja asenne ratkaisevat, sanon minä.

07.12.19 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noissa parisuhdejutuissa ei koskaan kannata aliarvioida sen ulkonäön merkitystä ihmisille. Kun noita naisten juttuja kuuntelee, niin se ulkonäkö taitaa olla monelle se kaikkein tärkein kriteeri ihan jo pelkästään siksi, että hyvä ulkoinen habitus viittaa monesti hyviin elämäntapoihin ja elämänhallintaan, kun taas laiskat pummit ja hulttiot tapaa päästää helpommin itsensä ihan huningolle, eikä niiltä sitten voi odottaa mitään kovin positiivista muutenkaan. Sama kai koskee ihan naisiakin.

Elämä on aika julmaa ja varmaan moni tästäkin polttaa päreensä koska "sisäinen kauneus", mutta itsestään kannattaa ihan oikeasti opetella pitämään huolta ainakin sen verran ettei pelkällä olemuksellaan karkota kaikkia ihmisiä ympäriltään. Viimeistään työelämässä tämä asia luulisi tulevan nopeasti selväksi.

Kookosbanaani

07.12.19 klo 16:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Tuossa jälkimmäisessä tuntuu sekin ratkaisevan enemmän, että kuinka siisti ihminen on. Esimerkiksi pukeutuu sellaisiin vaatteisiin, jotka sopivat ja ovat persoonallisia ja pitää itsestään ja omaisuudestaan huolta. Siihen vielä päälle positiivinen luonne, joka tekee ihmisestä helposti lähestyttävän ja mukavan niin sitten on mielestäni good to go. Ei ole olemassa pelkkiä ääripäitä, eli veistoksenkaltaisia Adonikseja ja sitten rapajuoppoja ja sairaalloisen ylipainoisia.

Dekkari

16.01.20 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun tuossa mainittiin tuosta maahanmuuttokriittisyydestä, niin olen huomannut, että länsimaisilla incel-miehillä tuntuu olevan hyvinkin rasistisia mielipiteitä. Toki länsimaissa asuu varmasti maahanmuuttajataustaisiakin inceleitä.

Olen miettinyt että syy selittyy sillä, että maahanmuutto ja monikulttuurisuus ovat yleisiä tämän päivän moderneissa yhteiskunnissa ja moderni yhteiskunta on yksi niistä asioista jota incelit vastustavat.

Ironista kyllä, ilman modernia yhteiskuntaa incelit eivät välttämättä olisi löytäneet toisiaan, sillä internet on luonut monia "yhteisöjä".

E: En viitannut suoraan kookosbanaanin työkaveriin incelinä.

07.02.20 klo 23:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkän tarkkailuajan perusteella voin sanoa että moiset palvelut ovat menneet entistä huonommiksi ja samalla niiden käyttäjäkunta on kutistunut. Kaikki ovat kyllästyneet huijariyritylmiin ja epämääräisiin ihan-vaan-kattelijoihin. Tinderillä ei Allekirjoittaneen mielessä ole minkäänlaista arvoa 200 km:n säteen näyttäessä tyhjää hyvin laajoilla hakukriteereillä. Enkä minä ole Antarktiksella.

John117

20.02.20 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dekkari kirjoitti:

E:Siis ainakin heteromiesten.

Siitä alkukantaisesta syystä että munasolut ovat rajallisempi resurssi kuin siittiöt. Vaikka tarkoituksena olisikin etsiä vain yhden yön juttuja itselleen, biologisen lisääntymisvietin koukerot ne siellä alitajuisesti ohjaavat valitsemaan ensisijaisesti kaikkein laadukkaimmat yksilöt teknisten tietojen perusteella. Lisätään tähän vielä tutkittu 80/20 sääntö + miesten lukumääräinen enemmistö niin ei ole mikään ihme että suurin osa ukoista jää nuolemaan näppejään. Ei tuolla juuri normot miehetkään pärjää kuin bottien koukuilla, se on vain karu fakta. Incel miehillehän tämä netttideittailun aikakausi on yhtä myrkkyä, kuten täälläkin on tuotu esille.