Suuri seksikeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri seksikeskustelu

NikkeL

21.05.19 klo 16:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko porukalla muuten mitään kokemusta perinteisistä deittisaiteista? Mulla on nyt ollut ihan helvetin hiljaista, koska kaveripiireissä ei enää tutustu uusiin ihmisiin eikä kukaan ei enää jaksa käydä ulkonakaan. Kaverit on suositellut Tinderiä, mutta mä oon nyt swipenny kuukauden varmaan päivittäin oikealle 90% vastaan tulevista ihmisistä ja ei mitään matcheja. Kyseenalaistan vakavasti ko. ohjelman toiminnan, tai sitten olen -3/10 :D

Enkä ole myöskään sellainen sälli, joka lähtee johonkin ruokakauppaan tai lenkkipolulle juttelemaan ihmisten kanssa, nykypäivänä tulee varmaan lähinnä ahdistelusyyte perään.

21.05.19 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tinderiä en ole kokeillut, tai grinderiä (tinderin gay versiota).

Alastomasta suomesta taas on kummasti saanut seuraa paineiden purkuun.

Perinteisistä deittisaiteista voisi sen sanoa, että seuran saanti on haastavinta miehelle, joka etsii naisia. Miehille jotka etsivät miehiä, niin saanti on huomattavasti helpompi.

Naisen ei tarvitse tehdä muuta kuin ilmoittaa, että tarvii seksiä, niin on inbox tukossa.

Dekkari

10.06.19 klo 08:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Mistä muuten johtuu, että miesten on vaikeampi saada deittisivustoilla seksiä kuin naisten. Onko syy siinä, että miehiä on lukumääräisesti tuollaisilla sivuilla naisia enemmän? Ei sillä, että itsellä olisi jotain kokemusta tälläisesta, mutta aika monta kertaa on tullut luettua, että miesten on vaikeampi saada seksiä kuin naisten.

E:Siis ainakin heteromiesten.

10.06.19 klo 08:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

^

Dekkarin linjoilla ja miksi miehen olisi tehtävä aloite naista kohtaan? En sillä, että itse olisin aloitekyvytön, mutta mistä esim. baarissa tietää ennen kysymättä kuka on ja varattuna oleminen saattaa pistää miehen varpailleen ensi kertaa ajatellen. Nettisivuistoilta ei kokemuksia, mutta kerran lähti naikkonen Play nimisestä kapakasta seuraksi asti.