Suuri seksikeskustelu

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Suuri seksikeskustelu

Kookosbanaani

12.11.15 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Minulla taas on kaveri, joka on vielä yhä melkein 40-vuotiaana neitsyt, ainakin uskoakseni. Ainakin sanoo ettei ole koskaan seurustellut.

Tai no enhän minä voi olla varma. Olen minäkin seurustellut hyvin vähän, mutta silti harrastanut seksiä paljon elämässäni.

Itseäni ei vielä vuosi takaperin edes kiinnostanut petipuuhat. Vasta nyt intin käyneenä ja etenkin kuunneltua aktiivisesti tupakaverien kertomuksia omista kokemuksistaan olen alkanut miettiä, mistä oikein olen jäänyt paitsi. Olen vain niin tavattoman ujo naisten kanssa, etten ole varmaan siksi edennyt vielä sänkyyn saakka. Noh, oon vasta 21-v. että kyllä tässä vielä kerkee.

Jotkut luulevat homoksi, kun en ole kertaakaan seurustellut tai tuonut tyttöä näytille, mikä on kyllä aivan bullshittiä ja kaukaa haettua.

Sinkkunaisia tuntuu oikeasti olevan todella vähän, ainakin täällä Suomessa.

JohnRambo

12.11.15 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

12.11.15 klo 23:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiedän kyllä että avatar ja osa mielipiteistäni ovat keskenään hieman ristiriidassa.

Itseltäni meni neitsyys siinä 19-vuotiaana, eli hiukan nuorempana mitä kookosbanaani on nyt. Kyllä kookosbanaani vielä ehtii.

03.12.15 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #