Legendaloota
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Mistä leffasta repliikit?
Mistä leffasta repliikit?
PingutyyppiKäyttäjä |
04.08.03 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: # Aloitetaanpas tälläkin foorumilla perinteinen guess the quote-leikki. Säännöt menee yksinkertaisesti tällviisiin: repliikin perusteella leffan oikein arvannut saa pistää seuraavan repliikin. Nettiä ei saa käyttää apuna. Jos repliikkiä ei arvata viikon kuluessa, kuka vaan saa pistää uuden. Ja tästä lähtee eka: "See that clock on the wall? In five minutes you are not going to believe what I just told you." |
FilmerKäyttäjä |
04.08.03 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: # en ole varma mutta oliko se repliikki blue velvetistä. |
PingutyyppiKäyttäjä |
04.08.03 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: # Kyllä oli. Sun vuoro. |
FilmerKäyttäjä |
04.08.03 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: # "Even if I were blind,desperate, starved and begging for it on a desert island, you'd be the last guy I'd ever fuck." siitä vaan arvailemaan. |
Raato-ATykittäjä |
04.08.03 klo 20:15 - linkitä tähän kommenttiin: # Aaarrggh! Mä tiiän ton! Mä oon nähny sen!! En muista!! |
JarkkoKKäyttäjä |
04.08.03 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: # Kuulostaa ihan repliikiltä, joka James Bondille sanottaisiin... |
FilmerKäyttäjä |
04.08.03 klo 20:38 - linkitä tähän kommenttiin: # ei ole mikään bond leffa. ei edes lähellekään. |
JarkkoKKäyttäjä |
04.08.03 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: # Jackie Brown ? Pulp Fiction ? (tuo Bond heitto oli huumoria...) |
FilmerKäyttäjä |
04.08.03 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: # ei, ei, ei, ei. menkää taaksepäin vuosissa. eli pulp fiction on tehty vuonna 94, menkääpäs muutama (tai enemmän) vuotta taaksepäin. |
JarkkoKKäyttäjä |
04.08.03 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: # Lunttaamatta vuosiakaan mistään... Trainspotting ? |
FilmerKäyttäjä |
04.08.03 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: # nyt meni liian pitkälle Trainspotting taitaa olla vuoden 96 leffa. miettikää missä elokuvassa fuck sanaa käytetään todella paljon siis todella paljon |
Juhani SementtiTykittäjä |
05.08.03 klo 12:10 - linkitä tähän kommenttiin: # Hahaa mä tiedän!!! Scarface!!! Michelle Pfeifferin kommentti Al Pacinolle vai mitä???? Enks mä oo vähä paras |
FilmerKäyttäjä |
05.08.03 klo 14:28 - linkitä tähän kommenttiin: # oikeassa olit. se oli elokuvasta scarface. no se on nyt sun pistää repliikkiä peliin. |
05.08.03 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: # No tässä tulee repla suoraan sementtikengistä: "Oh bliss! Bliss and heaven! Oh, it was gorgeousness and gorgeousity made flesh. It was like a bird of rarest-spun heaven metal or like silvery wine flowing in a spaceship, gravity all nonsense now. As I slooshied, I knew such lovely pictures! Yrittäkää arvailla ja mä annan voittajalle palkinoksi tilaisuuden kirjoittaa oman replan. |
John LennonjohtoKäyttäjä ![]() |
05.08.03 klo 14:48 - linkitä tähän kommenttiin: # Clockwork orange!!! Biddy well!!! |
05.08.03 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: # Wellywellywellywellywlellywellywell!!! Johnnyboy! Sinä tiesit sen. Minä tiedän että tisit etkä arvannut. Kumminkin. Anna palaa!!! |
05.08.03 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: # Jeh, mullaki on kellopeliappelsiinin käsikirjotus "-Can you imagine the kind of live he must have had kuten jo varmaan arvasittekin nii kyseessä ei oo mikään äksönpläjäys |
Raato-ATykittäjä |
05.08.03 klo 15:17 - linkitä tähän kommenttiin: # John, sen täytyy olla Elefanttimies! |
05.08.03 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: # "I am not an animal" mut sä oot täysin oikeassa |
FilmerKäyttäjä |
06.08.03 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: # camoon raato-a. pistäppäs repliikkejä peliin. on siistiä arvailla mistä leffasta se on otettu. |

: