Kysy ja vastaa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kysy ja vastaa

04.03.19 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä olisi hyvä veruke, jolla voisin kieltäytyä hakemasta nenäsumute addiktille nenäsumutteita apteekista?

05.03.19 klo 11:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiusallistahan se on, mutta olisin itse tuossa tilanteessa rehellinen. Ei addikti kuuntele tekosyitä, vaan keksii kuvitteelliseen ongelmaan ”ratkaisun” ja sitten ollaankin taas lähtöpisteessä. Et sinäkään vihjailuja uskoisi, jos olisit ollut monta päivää syömättä ja kaveri sanoisi, ettei ehdi käymään puolestasi kaupassa kun pitää kytkeä styroksi päälle. Ja onhan se kohteliampaakin puhua totta. Ties vaikka herättelisi vähän ajattelemaan.

15.04.19 klo 12:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi minun facebook temppuilee? Tarkoitan tässä sitä, että kun kirjaudun facebookkiin, kavereiden päivitysten sijaan näen ilmoituksen "tervetuloa facebookkiin" ja kehoituksen lisätä kavereita. Mutta kun minulla on jo melkein 30 kaveria facebookissa joiden päivitykset pitäisi näkyä. Uudelleen kirjautuminen ei auta asiaa mitenkään.

21.07.19 klo 09:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luin kerran keskustelua leffagenre joka ei vain iske. http://www.leffatykki.com...ffat-yleisesti/314977?p=6.

Muistaakseni Brutus tai Joku (käyttäjä) oli laittanut viestin, että Screamin innoittamina tehdyt slasherit vuosina 1996-2002 eivät kiinnosta. Muistaakseni viestissä oli myös, että elokuvissa soitettiin tekoaikanaan suosittua rap-metallia. Nyt kun yritin etsiä viestiä en sitä löytänyt.

Onko tälläinen viesti ollut vai kuvittelenko omiani?

21.07.19 klo 10:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

^en muista ainakaan itse kirjoittaneeni, vaikka tuohon aikaan tuotettu genre ei ihan oikeasti iskekään.

21.07.19 klo 15:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahdatko tarkoittaa tätä keskustelua [www.leffatykki.com]:

Joku kirjoitti:

Valentine, jonka siis eilen katsoin, noudattelee tätä perinteistä ysärin ja kakstuhattaluvun vaihteen slasherien kaavaa. – – Valentinessa myös soi tohon aikaan kovasti tapetilla ollut jenkki nu-metal.

Räppihevin käyttö vuosituhannen vaihteen kauhuleffoissa ja yleisemminkin teiniyleisölle tarkoitetuissa "rankemmissa" tekeleissä oli kyllä raastavaa.

Mistä tulikin mieleeni: The Greatest Hit of Disturbed [www.youtube.com].

21.07.19 klo 16:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Joo toi oli se keskustelu. Kiitoksia paljon.

22.07.19 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten youtuben aikalinkkiä käytetään? Jostain syystä en osaa enää mitenkään toimimaan. Vaikka laittaisin videon linkin ja sen perään =12s, niin ihan alusta alkaa joka kerta video ja kun otan jaa kohdan ei linkkiin tule lainkaan aloitus kohtaa.

Miten aikalinkin saisi taas toimimaan kun aikaisemminkin on toiminut!

22.07.19 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

22.07.19 klo 20:30 - linkitä tähän kommenttiin: #