Kysy ja vastaa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kysy ja vastaa

10.05.15 klo 16:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Wayne 64 kirjoitti:

Mä oon nyt ihan kujalla. Miten voi kirjoittaa tummennettuja sanoja leffatykissä?

[ b ] "haluamasi sana" [ / b ]
Ilman välilyöntejä

Wayne 64

10.05.15 klo 16:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

kiitos

JohnRambo

16.06.15 klo 12:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meillä ei kotona toimi PlayStation 3:n nettiyhteys, koska konsoli valittaa IP-osoitteen puuttumista. Pleikkarin sivuilla neuvotaan ottamaan selville WEP-koodi, Mistä saa tietää tietokoneen/langattoman nettiyhteyden WEP-koodin? Ei löytynyt modeemin pohjasta. Monet Googlesta löytyvistä ohjeista ovat aivan liian vanhoja toimiakseen.

Kiitos avusta etukäteen!

the grandi-ma

18.07.15 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomasin asian,kun näytin profiiliani ystävälleni,että kun ei ole kirjautunut sisään profiilillaan ja katsoo top-listansa,niin ne ovat päin puuta! Vaadin selitystä! Täytyyhän ne oikein olla!

30.03.16 klo 18:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vituttaa kämppiksen tapa soittaa kaikkea musiikkia viereisestä huoneesta ovi auki ja volat ihan vitun täysillä. Raivostuttaa koska ei vaan jaksaisi pakkokuunnella tuota hemmetin humppapotaskaa mitä kämppis tälläkin hetkellä luukuttaa.

Mikä olisi mahdollisimman kohtelias tapa pyytää sulkemaan oven musiikkia kuunnellessa? Vai olisiko vain parasta ärähtää ja sanoa että laita se ovi nyt kiinni koska ei kiinnosta pätkääkään kuunnella tuota paskaa?

Ehdotuksia?

30.03.16 klo 19:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pyydät vaan kohteliaasti sulkemaan oven. Kyllä ihmiset yleensä ymmärtää. Jos ärähtämään rupeaa, niin se saattaa sitten heikentää yhteistyöhaluja.

08.05.16 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos ajaa poliisin tutkaan ylinopeutta, niin saako poliisit yleensä heti samantien peräänsä, vai voidaanko olla ylinopeutta ajaneeseen yhteydessä myöhemmin? En huomannut tänään ajoissa poliisia tutkan kanssa ja ajoin 120km 100km rajoituksen aluella. Poliisi ei tullut pysäyttämään. Kyseessä oli toki moottoritie, joten mietin että keskittyikö poliisimies kenties johonkin toiseen autoon kun ajoin ohi.

09.05.16 klo 00:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Käsittääkseni lähettävät kirjettä perään, mikäli katsovat tarpeelliseksi. Täällä ei taideta kovin innokkaasti lähteä jenkkityylisesti heti perään, mutta niinkin käy joskus. Kerran, vuosia sitten perheen kanssa kaahailemassa tulivat pysäyttämään, kun ei faijan sen hetkinen vauhti miellyttänyt.

Sompa86

20.11.16 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tää on ehkä hieman erikoinen kysymys tälle palstalle, mutta onko kukaan onnistunut pudottamaan painoaan tolla Jutta Gustafsbergin dieetillä? Sillä on ainakin tuo sen oma ja maksullinen dieetti Superdieetti, mut sitten löysin netistä tollaset ohjeetkin sen johonkin vanhempaan, mutta kai ihan toimivaan dieettiin kuin Go-fat-go ruokavalio.

Kellään mitään kokemuksia noista, tai vinkkejä parempii dieetteihin?

20.11.16 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Paras ja nopein dieetti on vähiten tarpeellisten sisäelinten ja raajojen poisto. Ei maksa muuta kuin leikkuuvälineiden hinnan. Pitää vain katsoa mistä napsaisee ettei lähe liikaa.

20.11.16 klo 16:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saatanan botit.

21.11.16 klo 10:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vittu nää mainokset menee päivä päivältä vaan typerämmäks.

21.11.16 klo 18:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niinpä. Ei vastata enää seuraavaan. Poistan sen suosiolla, kun se tulee. Eivätpä saa ainakaan klikkauksia. Poistan nyt vielä ihan kiusallani linkit tuosta botin edellisestä viestistä.

22.11.16 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vittumaisimpia on nämä mainokset jotka aika ajoin tukkivat minun sähköpostilaatikon. Olen muka voittanut jotain tai saamassa jonkun hemmetin mustepatruunan. Ja iänikuiset lainamainokset jossa tyrkytetään lainaa.

Saatan saada päivässä noin 10-15 viestiä. Niistä usein on vähintään 6-8 on mainospaskaa. Pahimmassa tapauksessa mainoksia oli reilusti yli 10.

abneri

19.02.17 klo 12:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miksi jenkkileffoissa ihmiset katsovat aina todella vanhoja leffoja ja ohjelmia?
Aina ihmiset vetää popcornia naamaan sohvalla ja tv:ssä pyörii Three stooges
tai joku 40-luvun leffa.
Onko se joku tekijänoikeusjuttu ettei alle 50v.ohjelmaa saa näyttää toisessa ohjelmassa tms?
Tuntuu vaan hölmöltä että 15v.teinit olis aina innostuneita Hammer-yhtiön klassikkokauhusta..

19.02.17 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enpä ole ajatellut asiaa katsottavien elokuvien iän kannalta. Olen vain huomannut sen kammottavan kliseen, että aina ihmiset vetää popcornia naamaan sohvalla, kuten sanoit, koska elokuvaahan ei missään nimessä ole mahdollista katsoa vetämättä popcornia.

20.02.17 klo 16:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri kirjoitti:

Kyllä sanoisin että elokuvassa saa näyttää vaikka viime vuonna tullutta ohjelmaa tai tv-ohjelmaa. Veikkaankin enemmän, että syy miksi amerikkalaisissa elokuvissa aina katsellaan tosi vanhoja elokuvia ja tv-ohjelmia, johtuu enemmän ohjaajien mieltymyksestä.

abneri

21.02.17 klo 21:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko tykkiläisillä aavistusta mistä vois löytää vanhoja tv-ohjelmatietoja??
Olisin kiinnostunut lähinnä 80-luvun tiedoista,siis ihan vaan mitä ohjelmia tuli
ykköseltä/kakkoselta(/kolmoselta) päivän aikana.
Paras vaihtoehto taitais olla divarista etsiä Apu-,Seura-tai Katso-lehtiä tuolta ajalta,
mutta mahtaisko netistä löytyä?Googlettamalla en päässyt kovin pitkälle ajassa taaksepäin.

22.02.17 klo 10:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sanoisin että eipä niitä taida netistä löytyä kovin paljon kovin vanhoja ohjelmatietoja. Ellei joku ole skannannut lehtiä nettiin nähtäväksi. Eli minä ainakin metsästäisin niitä vanhoja paperisia lehtiä.

Meillä on jossain vanhoja lehtiä vuodelta 1980. Pari vuodelta 1979. Ainakin 80-luvun alun tv-tarjonta vaikutti olevan hieman ankea nykyajan katsannosta. Vuosikymmenen loppupuoli kaiketi oli jo hieman parempi. Tosin olen syntynyt vasta 1990, joten minun tiedot tuosta ovat aika aukkoisia.

Pelimies

23.02.17 klo 00:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miten saan laitettua itselleni profiilikuvan?