Kysy ja vastaa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kysy ja vastaa

Chrattac

05.10.10 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole ainakaan kuullut, että olisivat ikinä toimineet noin. Jos niitä ois vähäänkään kiinnostanu, niin oisivat varmaan pysäyttäneet, jos siis ajoit oikeesti sakottamisenarvoista ylinopeutta tahi sillä ylinopeudellas selvästi oisit aiheuttanut sellasta vaaraa. Ne kaikki poliisit kun ei jaksa olla aina kiinnostuneita ihan pienimmistä liikennerikkomuksista.

Itelläni on joskus käyny silleen, että oon ajannu yöllä hyvällä säällä (vuos sitten kesällä) sillä hetkellä vähäliikenteisellä tiellä reilumpaa ylinopeutta ja taakse kääntyny maija tyyty vaan ohittamaan ja hidastamaan vauhtiani sit edessä lorvaillen. Eli on aikapitkälti partiosta kiinni jaksaako sakottaa, jos ei aiheuta selvää vaaraa toisille.

Ville

13.10.10 klo 14:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko tämä DVD-julkaisu [www.discshop.fi] ostamisen arvoinen? Millainen se on laadultaan?

Jerry C

13.10.10 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Ihan laadukas on joo. Tuohon hintaan kannattaa ostaa jos elokuvan halajaa. Tuosta on kyllä julkaistu ihan muovikotelokin, jos tuo pahviläpyskä ei innosta.

13.10.10 klo 20:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm... joku mode on ilmeisesti pienentänyt "Ethan Hawke" tekstin pätkän koon viestistäni Näyttelijöiden roolisuoritukset järjestykseen -topikissa, jonka kooksi laitoin 30 (eikä 30 ole vielä liika iso), koska mielestäni se näytti hienommalta viestissäni. Saanenko kysyä, miksi näin?

13.10.10 klo 20:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tekstin ulkoasu oli aivan liian silmiinpistävä ja tarkoituksenmukaisuudessaan aivan täysin turha. Jos sitä valitsemansa näyttelijän nimeä haluaa hieman korostaa, kannattaa se tehdä esim lihavoinnilla tai alleviivauksella.

13.10.10 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Millaisissa tilanteissa tuota SIZE toimintoa sitten saa käyttää? Kun en tuolta säännöistä ainakaan löydä mitään siihen viittaavaa... toki on ymmärrettävissä nämä sivun peittävät koot, mutta kun omassa tekstissä pysyy, en näe siinä mitään väärää - jos se jonkun mielestä on ruma, niin senkus painaa miinusta. Mikäli taas säännöissä sanotaa, ettei tuota saa käyttää, niin sen ymmärrän.

Omasta mielestäni pelkkä lihavointi ja alleviivaus käy pidemmänpäälle tylsemmäksi, mutta jos hieman kokoa muuttaa edes 15, niin on se komeamman näköistä ja hieman uutta.

13.10.10 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

^

Ja pian sivut ovat täynnä vaihtelevien kirjainkokojen vilinää, ja foorumit näyttävät aivan Seiskan taitteelta. Se, että ominaisuus on käytettävissä, ei tarkoita että sitä olisi pakko käyttää. Sanoisin siis, että jos henkesi ei ole siitä kiinni, pysy oletuskirjainkoossa. Kiitos.

13.10.10 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Kyllähän kaikki vähääkään järkeä omaavat ymmärtävät, miltä sivu tulee näyttämään, jos tuota toimintoa ängetään joka väliin. En kuitenkaan näe mitään väärää käyttää sitä esimerkiksi tuollaisessa tilanteessa missä itse käytin, kun tekstinpätkä ei edes ollut kovin iso. Mielestäni mm. nämä piiloon miinustetut viestitkin rumentavat tätä sivua enemmän. Eihän sitä kukaan pakosta ole käyttämässä, mutta olisi edelleen mukava tietää, millaisissa tilanteissa sitä saa käyttää, jos ei tuo oma tilanteeni ollut tämän foorumin "kauneuden" kannalta sopiva?

13.10.10 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

^

Testaustopicissa sitä saa käydä kokeilemassa miten hölmöltä se näyttää ja päättää sitten ettei enää ikinä tee sitä uudestaan.

13.10.10 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

^

Käytä vaikka aapelissa ja tee semmoiset scriptit itsellesi sinne, että luulevat jo huijariksi pelissä. Täällä sovitaan keskustelunvaihdosta sivistyneen siveellisesti ja välillä mustan huumorinkin puolelle menevistä asioista.

13.10.10 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lebowski kirjoitti:

^

Itsehän kävin jo kokeilemassa ja totesin, että tietyissä tilanteissa se näyttää ihan hienolta, kuten tuossa omassa viestissäni. Voisitko nyt moderaattorina vastata kysymykseen, kuten moderaattorin tulisi, etkä kiertelisi ja kaartelisi asiaa tuollaisilla tyhjänpäiväisillä vastauksilla. Otat kuitenkin huomioon, että kyseessä on täysin makuasia, toiset pitävät, toiset eivät. Jollei sinulla oikeasti ole vastausta kysymykseen, niin älä tule jaarittelemaan turhuuksia.

13.10.10 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lebowski kirjoitti:

^

Jos et rivien välistä sitä saanut napattua, niin ainakin minun henk.koht. linjani on se, että sitä ei tarvitse käyttää milloinkaan. Mutta esimerkkinä, jossa tekstin suurta kokoa en muuttaisi, olisi vaikkapa varoittaessa mahdollisesta huijarista leffojen vaihto- ja myyntipalstalla tms.

13.10.10 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Oolrait. Itse olen sen verran puupää, että jos meikäläistä tulee neuvomaan niin saa sanoa ihan suoraan, sillä tuskin tulen muuten ymmärtämään. Toisinsanoen, sitä saa käyttää oman maun mukaan, joten moderaattorit voivat jatkossa pysyä poissa muokkaamasta viestiäni, kun olen ymmärrettävissä määrin käyttänyt size -toimintoa ja tyytyä painamaan miinusta, jollei se koko miellytä. Palataan asiaan uudestaan, kun ylläpito lisää sääntöihin koko toiminnon kiellon tai poistaa sen voorumeilta.

16.10.10 klo 20:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitäisköhän tänään vetää perskännit?

Jerry C

16.10.10 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Pitäisköhän tänään vetää perskännit?

Vähän myöhäinen ajankohta sulla, mutta kyllä se vielä nousuksi kerkeää.

Lyhyestä virsi kaunis:
Kyllä.

17.10.10 klo 21:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh,,, kännit tuli mutta ei kovin voimakasta känniä tullu. Ei noilla miedoilla saa kovin helpolla känniä enää. Mutta asia muuttuu perjantaina kun tulee 20v täyteen ja ei enää tarvitse mulkata promilleja :) Nyt vaan pitäis viikosta selvitä että saan juhlistaa tätä merkittävää tapausta :)

Crank!

18.10.10 klo 11:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla on semmoinen ongelma, että Mozilla Firefoxilla ei toimi leffetykki kunnolla, joten joudun käyttämään tosi hidasta Exploreria.

Kyllä se jotenkin Mozillallakin toimii, mutta ei näy profiilikuvia, ei näy etusivu/toplista/keskustelu painikkeita eikä pisteytyksiä (pistejakauma kyllä näkyy)

Se vain meni yhtäkkiä tämmöiseksi, tietääkö kukaan mikä olisi ongelmana ja miten se korjataan? Kiitos!

18.10.10 klo 13:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Koita katsoa tuolta Työkalut -> Asetukset -> Sisältö ja katsasta vaikkapa olisiko siinä "Lataa kuvat automaattisesti" kohdalla rastia...

Crank!

18.10.10 klo 13:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä siinä oli rasti...

18.10.10 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Crank! kirjoitti:

Kyllä siinä oli rasti...

En tiedä mikä Firefoxin versio sinulla on, mutta mikäli Työkalut -> Asetukset, paikasta löytyy kohta "Sivutoiminnot", klikkaa sitä ja kun siellä näet kohdan "Ainoastaan sivuston palvelimella", ota rasti pois siitä kohtaa.