Kysy ja vastaa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kysy ja vastaa

DH

04.09.10 klo 20:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jooh, minä pelaan Liigapörssiä jo neljättä tai viidettä vuotta. Just tein joukkueen uudelle jaksolle ja tulee seurailtuakin sen vuoksi vähän enemmän jääkiekkoa.

Vasuri

08.09.10 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kysyin tätä jo Päivän pulinassa editoimalla viestiä, mutta kysynpä uudestaan. Elikkäs, lähetin Leffat osioon uuden kuvan Yksi lensi yli käenpesän -leffasta. Milloinkahan kyseinen kuva lisätään sinne, vai lisätäänkö lainkaan?

23.09.10 klo 02:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

^En nähnyt kyseistä kuvaa ylläpidossa, joten joko sen lisäys ei jostakin teknisestä syystä ole onnistunut tai joku on syystä tai toisesta hylännyt sen ennen tarkistusjonossa.

Vasuri

23.09.10 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitihän sen arvata, että joku päin mäntyä. ^^ No, ainakin yritin olla hyödyksi. Parempi sekin kai on kuin ei mitään.

WreckMe666

25.09.10 klo 14:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voisiko joku viisaampi persoona kertoa, miten Listalissa saa luettelon lemppari näyttelijöistä ja ohjaajista Movies-laatikon alle?

Matalahiilihappoinen

25.09.10 klo 15:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

WreckMe666 kirjoitti:

Lisäät vaan suosikkinäyttelijät - ja ohjaajat suosikkilistoihin, niin listojen pitäisi ilmestyä automaattisesti Movies-laatikossa/sen alla (laatikossa tai sen alla = sama asia).

Seonsiinä

25.09.10 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulle joku viisaampi persoona voisi kertoa, että kuinka tekstin saisi kirjoitettua silleen paksummaksi (täällä tykissä). Jos joku tietää niin ansaitsee jo nyt kiitokset.

WreckMe666

25.09.10 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

^^Kiitos, täytyy kokeilla.

^Vastaus löytyy vastaamalla launauksella viestiini.

01.10.10 klo 20:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo tota... Meillä on poikien kanssa ollu tuossa bändi noin vuoden. Joulu on tulossa ja mietitään joulubiisiä, etsisimme hyvää covery joulu kipaletta, vähän Rockahtava. Sattuisiko kukaan tietämään jotain hyvää rock/punk/hard rock joulukappaletta nii vois vaikka tässä sen kertoa vaikka :D Ei haittaa vaikka on suomen kilellä.

Jerry C

01.10.10 klo 20:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Coveri tuokin, mutta niin pirun hyvä sellainen :D
Ei muuta ku pojat joulujuhliin soittelemaan!

01.10.10 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko joku käyttänyt xbox 360 Edit. siis langallista, eikä lankatonta ohjainta pc:llä pelaamiseen, ja jos on, niin miten saa äänet kuulumaan normisti? Minun kone vaihtaa automaattisesti äänet kuulumaan ohjaimeen kiinnitettävien kuulokkeiden kautta, eikä niistä edes kuulu mitään.

01.10.10 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jerry C kirjoitti:

Coveri tuokin, mutta niin pirun hyvä sellainen :D
Ei muuta ku pojat joulujuhliin soittelemaan!

Tuommosta sitten jonnekkin päiväkodin joulujuhliin soittelemaan :D

Rocconeverdies^

03.10.10 klo 02:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku aikoinaan mainitsi että on leffatykillä irc kanava? Mikähän on kanavan nimi, jos sellainen tosiaan on?

03.10.10 klo 02:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rocconeverdies^ kirjoitti:

Tämäkin tieto löytyy sivun vasemmassa reunassa olevaa hakua käyttämällä. Kirjoittaa siihen hakuun vaikkapa irc, niin löytyy ketju missä se on aiheena.

Rocconeverdies^

03.10.10 klo 21:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hey Thanks.

04.10.10 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kenellekkään käynyt niin että kun on kirjautunut meseen, niin sen jälkeen se vain sulkeutuu itsestään? Mulla on nimittäin käynyt näin enkä tiedä mikä on ongelmana. Virus tulee ekana mieleen, mutta eipä mitään ole löytynyt. Enkä tiedä mitä tekisi tämän ongelman kanssa.

04.10.10 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

On monta kertaa... Välillä se on niin, että se näyttää koko ajan tilaksi poissa, eikä se vaihdu vaikka kuinka yrittäisi.

05.10.10 klo 15:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja lisää kysyttävää.
Jos ajaa autolla tiellä ja poliisit ajavat takana, sitten ne huomaavat että ajan ylinopeutta. Pysäyttävätkö poliisit aina sellaisessa tilanteessa, vai ottavatko rekisterinumeron ylös ja sakkolappu tulee postissa? Tänään kun aamulla menin töihin, poliisit ajoivat takanani, mutta en ainakaan usko ajaneeni ylinopeutta. En mene kuitenkaan vannomaan, koska auton nomeusmittari ei toimi kunnolla. En tosin tiedä miksi kysyn, mutta tulipahan tälläinen mieleen.

EDIT: Vai tuleeko sakko postiin ainoastaan, jos on ajanut peltipollariin ylinopeutta?