Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

07.06.19 klo 18:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onnea kummallekin, itsellä vielä vuosi jäljellä ennen kuin (toivottavasti) loppuu. Tänään voin ainakin henkkoht iloita erinomaisen mukavasta työ- ja palkkapäivästä. Törmäsin vielä kotimatkallakin yhteen kouluaikojen kaveriin ekan kerran varmaan kymmeneen vuoteen.

Braman

18.06.19 klo 11:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loma alkaa 3 päivän päästä, äkkilähtö varattu. Pääsee lataamaan täydellä teholla pitkälle hiekkarannalle, kaulaa myöden margaritoissa, parhaan ystävän ja jättimäisen kirjapinon kanssa.

Kevät ollut työn osalta hektinen ja vaikea, muutoksia tullut oikealta ja vasemmalta, ylennys ja sen mukana tuoma vastuu, muutosvastaisuus ja henkilökemiaongelmat alkavat jurnuttaa kohti parempaa tulevaisuutta. Vahva kutina, että kyllä tästä selvitään ja mä pärjään, tuntuu päivä päivältä selvemmältä. Voittajafiilis niin sanotusti.

Sosiaalinen elämä loistaa kavereiden puolesta, rakkausrintama yhä hiljainen ja maaliskuun episodin jälkeen en kaipaakaan mitään kainalokeppiä sorkkimaan vereslihalla olevaa sydäntä ja sekoittamaan nuppendaalia entisestään.

Klisee on, että päivä kerrallaan, mutta jumaliste se on osuva!

25.06.19 klo 22:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hahaa, keksinpäs alkaa valmistella gradua jo näin juhannuksen korvilla. Nyt kun aihe on mielessä, on helppo kerätä materiaalia valmiiksi ja kuoria kermat siitä päältä sitten, kun pääsee ja ehtii oman tiedekunnan kirjastoonkin. Pääseepähän ainakin puolet vähemmällä sitten kun pitäisi jotain samaan aikaan vähän opiskellakin. Pääasia että loppuu tämä opiskelijaelämän kurimus joskus.