Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

abneri

02.10.18 klo 10:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onneksi olkoon Dekkari!

02.10.18 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri kirjoitti:

Onneksi olkoon Dekkari!

Kiitos!

20.11.18 klo 07:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Iiih!1 Criterion on avaamassa [www.polygon.com] keväällä omaa suoratoistopalveluaan. Toivottavasti tulee myös Suomeen tämä, Criterionilta/Janukselta on paljon tasokkaita art house -julkaisuja mutta ne fyysiset kopiot on vaan yleensä harmittavan kiven alla.

Ilmeeni uutisen luettuani:

11.12.18 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuosi sitten sain niin pienen veronpalautuksen että lähinnä vain vitutti.

Mutta nyt tänään sain tililleni suurimman veronpalautuksen mitä olen koskaan saanut.

Saa tuntea itsensä nalleksi ainakin hetken.

23.12.18 klo 21:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Löysin tänään yhden musiikkikappaleen jota olin etsinyt 8-9 vuotta. En uskonut että tämä päivä tulisi.

23.12.18 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä kappale lieneekään kyseessä?

23.12.18 klo 21:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

https://www.youtube.com/watch?v=4nqb4hIBVsg Tämä. Kuulin alunperin yhdessä youtube videossa, mutta kanava sekä videot poistettiin maaliskuussa 2010 ja siitä saakka tuli etsittyä.

21.01.19 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain eilen ensimmäisen palkan työstä. Oli enemmän kuin olin kuvitellut. Nyt voi mennä työvuoroon hyvillä mielin.

17.02.19 klo 14:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onpas muuten harvinaisen nätti ja aurinkoinen kevätpäivä. Toivottavasti tällainen kevätkeli jatkuisi vielä loppuun asti ilman suurempia pakkasjaksoja.

17.02.19 klo 15:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

On kyllä, mutta pirun liukasta. Saa olla tarkkana ettei oo turvallaan kun tua kävelee. Muuten kyllä ihan täydellinen keli. Ekoja päiviä kun aurinko oikeesti lämmittää tänätalvena.

17.02.19 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nukuin viime yön metsässä taivasalla. Tähdet näkyivät kauniisti. Tänä aamuna oli kohtalainen hankikanto. Viheltelin ruokaa laittaessani Deathstalker II:n tunnusmusiikkia [www.youtube.com], jolloin laavulla istuskeleva, entuudestaan tuntematon partasuti huudahti: ”Deathstalker! Katsoin sen yläasteella kasetilta, ihan helvetin hirveä elokuva.”

18.02.19 klo 00:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kautta Cromin, joku muukin on joskus uskaltautunut tutustumaan tuon barbaarisen mestariteoksen hirveisiin hienouksiin! Mielipide vain on kovin kerettiläinen.

18.02.19 klo 09:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kautta Cromin kun olisin rahoissani, tilaisin vähän lisää barbaariäksöniä itsekkin. Josko kuun vaihteessa sitten taas pistetään ostohousut jalkaan ja seuraavat genreherkut tulemaan :D

Deathstalker on hyvin vahva kandidaatti seuraavaks hankinnaks.

18.02.19 klo 14:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laitoin pitsaa ruoaksi, mutta viime viikon pe haastiksen jälkeen masis päällä. Sairauteen viittasivat ja lähdin lätkimään paikan päältä. Aina voin hakea yliopistoon, jossa historia ja avoin mahdollisuus kinostaisi lakitiedon lisäksi filosofian puolelta.

Sólstafir - Fjara live vetona.

abneri

03.03.19 klo 10:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun musavideo tehdään oikein.

Mahtavaa!