Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

02.12.14 klo 19:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

En minä rikas ole, mutta tänään teki mieli satsata laatuun, osa II.

Kymmenien leukaa kirveltävien suihkujen jälkeen alennuin lopulta ostamaan Gilletten partahöylän. Joku viisiteräinen, sen enempää en osaa sanoa. Olihan se kallis verrattuna rupuhöyliin ja vaihtoterien hinnalla melkein söisi halvassa ravintolassa pizzan, mutta myös ehdottomasti maineensa veroinen.

Aina on vaihtoehto olla pihi ja miehekäs...

Kovasti yritettiin koko marraskuu, helkkari sentään.

03.12.14 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusi look.

En ymmärrä miksi ihmiset osoittelee kadulla. Chaplin rules...

Kookosbanaani

20.12.14 klo 10:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulihan se inttikin käytyä loppuun saakka vaikka monta kertaa hajottiin ja kärsittiin yhdessä. Oli loppujen lopuksi ihan kiva ja kasvattava kokemus. Opin katsomaan asioita varsin toiselta kannalta, muun muassa vapautta arvostan nyt ainakin tuplasti enemmän kuin ennen palvelukseen astumista. En ehkä ollut komppanian pätevin varusmies, mutta tykkäsin kokemuksesta omalla tavallaan. Varsinkin ne ikävimmät kokemukset ovat jälkikäteen katsottuna niitä parhaimpia.

20.12.14 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varsinkin ne ikävimmät kokemukset ovat jälkikäteen katsottuna niitä parhaimpia.

Tämä on erikoinen, mutta ehdottomasti olemassaoleva ilmiö, joka pätee esimerkiksi kännitoilailuihin ja krapuloihin hämmentävän eksaktisti.

Kookosbanaani

20.12.14 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varsinkin ne ikävimmät kokemukset ovat jälkikäteen katsottuna niitä parhaimpia.

Mieleenpainuvin kokemus lienee se, kuinka upposin marssin aikana pimeän tullen reittä myöten suohon. Kiva siinä oli sitten lompsia takaisin kassulle saapas täys mutavelliä.

21.12.14 klo 00:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varsinkin ne ikävimmät kokemukset ovat jälkikäteen katsottuna niitä parhaimpia.

Minulle kävi noin kolmosluokan metsäretkellä.

23.12.14 klo 11:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaahas.

Labra-alan kaikki opintoviikot suoritettu, eli sain päättötodistuksen. Aikataulu piti paikkansa.

12.01.15 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vihdoinkin päästin veljen kanssa vierailemaan sarjakuvakeskuksen Batmanin 75-vuotis juhlanäyttelyyn. Hieno oli.

22.01.15 klo 18:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Linda Blair täytti tänään 56 vuotta,mutta piti mennä tänään töihin vähemmän viehättävän naisihmisen kiusattavaksi.Töiden jälkeen mieli muuttui paremaksi, kun katsoin juhlan kunniaksi Youtubesta Lindan tähdittämän rullaluisteluspedeilyn Roller boogien 2.kerran. Sen jälkeen menin netistä katsomaan Lindan Playboy-kuvia, jotka löytyvät, kun kirjoittaa Googleen Linda Blair Playboy ja klikkaa ensinmmäistä hakutulosta.

22.01.15 klo 22:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyä Linda osaa.

20.02.15 klo 12:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rupesin tykittelemään kuolemattomia eurodance-klassikoita kultaiselta yhdeksänkymmentäluvulta. Näitä minä luukutin samalla kun pelasin RuneScapea. E-Typen Life taisi olla tuolloin suosikkini. Tämä on kyllä vähä-älyisintä musiikkia ikinä. Jokainen biisi kuulostaa täsmälleen samalta ja naurattaa sekä tahallaan että tahattomasti. Huonoja puolia ei oikeastaan ole. Dr. Dick rulaa! Tai jotain sellaista.

20.02.15 klo 19:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään alkoi hiihtoloma ja kävin Kantsun ostarilla vetäisemässä pizzan huiviin.

20.02.15 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oliko hyvää? Aiotko hiihtää paljon? Mikä on Kantsu?

Nutipää pohjolasta

25.02.15 klo 19:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mää olen tainnut vähän pihkaantua yhteen mukavaan tyttöön ja mikä mukavinta, hänkin vaikuttaisi pitävän hieman minusta. Onhan tämä ihan älyttömän mukava tunne, vaikka en mie mitään vuosisadan rakkaustarinaa tästä odotakaan. Jossain välissä alkoi jo tuntua siltä, että en minä enää edes osaa ihastua kehenkään.

25.02.15 klo 19:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Oliko hyvää? Aiotko hiihtää paljon? Mikä on Kantsu?

c

Kantsun on Kannelmäen lempinimi. Hyvää pizza oli ja eipä ole tullut paljon hiihdettyä, kun lumet alkavat pikku hiljaa sulamaan.

Bjarska

25.02.15 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nutipää pohjolasta kirjoitti:

Tuo on hieno tunne, onnea! :)

28.02.15 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kävin tänään kotiparturissa leikkauttamassa itselleni irokeesin.

10.03.15 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kävin tänäön ostamassa Kampin Lamina -skeittaustarvikeliikkeestä Aloha-paidan. Tammikuussa ostin sieltä myös Antihero-pipon.

Kaamos

14.03.15 klo 23:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

2000. leffapisteytys! Samainen summa tuli täyteen myös levyjen kanssa reilu kuukausi sitten. Ilmeisesti olen katsonut 1000 aikaisemmin näkemätöntä filmiä viimeisen kolmen vuoden ja yhdeksän päivän aikana, joten se tekee 0.91 uutta leffaa päivässä. Päälle vielä kaikki ne uusintakatselut ja tv-sarjat!

Keräilijä

17.03.15 klo 12:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vietimme kihlattuni kanssa mukavaa iltaa syöden ja katsoen elokuvia. Kissa päätti protestoida mieltymyksiämme vastaan ja väänsi kihlattuni jalkojen juureen tortut. Saatiin elokuva iltaan romanttinen sonnan tuoksu.