Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

Nirpi

15.11.13 klo 21:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ou jea nyt mieki sain ajokortin! Uudesta vaarasta pohjoisilla maanteillä on täten varoitettu :D

Tertsi

18.11.13 klo 08:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

AMK:n koeviikko puskee uhkaavasti päälle, mutta allekirjoittaneella on onneksi pakosuunnitelma.

Huomenna!

13.03.14 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kylläpäs Autopsy fanipoikia taas hemmotellaan oikein olan takaa!

1. Savagery
9. Deep Crimson Dreaming
10. Parasitic Eye
11. Burial
12. Autopsy

Julkaisupäivän pitäisi näillä näkymin olla 25.4, joten ihan puskista pääsi tämä uutinen yllättämään. Sen verran vakuuttavassa kunnossa on bändi ollut paluunsa jälkeen, joten uskallan odottaa vähintäänkin hyvää viemäripolkkaa.

Jykii

29.03.14 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykypäivänä ja tämänhetkisen työttömyysasteen aikana on aina piristävää saada duunia, vaikka vain kesäksi. Muutaman vuoden tuskailin amk:sta valmistumisen jälkeen ilman työtä, jonka jälkeen mitta tuli täyteen. Päätin hakeutua aikuispuolelle opiskelemaan puolentoista vuoden tutkinnolla sähköasentajaksi. Päätös oli hyppy tuntemattomaan, koska tekniikan ala ei ollut ikinä niitä ns. omia heiniä, ruuvimeisseli saattoi jotenkin pysyä kädessä, mutta käden taidot olivat luokkaa Ö. Talouskin tuntui kaatuvan päälle heti kättelyssä kun opintotuella ei taaskaan kyennyt juuri muuta maksamaan kuin vuokran ja muutaman kassin ruokaa.

Valinta lähteä vielä kerran opiskelemaan oli omalla kohtaa kuitenkin ihan onnistunut. Kummallekin kesälle sain tekniikan alan opiskeluiden ansiosta töitä terästehtaalta, tärkeitä kontakteja ja työkokemusta. Sähköasentajan paperit olisi nyt yhtä näyttöä vaille takataskussa ja ennen työhommia olisi useampi viikko luppoaikaa omistaa vaikka sitten elokuvien tiirailulle.

Työsuhteen päättyessä syksyllä on luvassa uudet haasteet. Kiikarissa on mahdollisesti hieman pidempää työsuhdetta, alalla, joka ei vieläkään vastaisi koulutuksiani, mutta työtä silti. Mahdollisuudet paikan saamiseen ovat hyvät. Tulevaisuus näyttää pitkästä aikaa valoisemmalta ja varmemmalta kuin aikoihin, siksi tämä avautuminen tähän threadiin. Hyvää alkavaa kevättä ja aurinkoista kesää !

02.04.14 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ou jea. Luin jostain, että soittamalla vinyyliä takaperin monet naarmut ja "hyppäykset" on mahdollista korjata. Kaivoinkin pari kiekkoa, joiden muistin saaneen vammoja ja pyörittelin hetken levyä edes takaisin pompun kohdalla. Hommahan toimii! Jumalaut! Hyvältä kuulostaa!

Nirpi

06.04.14 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miihkali: tuota täytyy kyllä kokeilla, kiitos vinkistä!

Tulipa käytyä Murmanskissa, nähtyä siellä öbaut 15 "Suuren isänmaallisen sodan" sankarimuistomerkkiä, taivallettua lumimyrskyssä, pogoiltua paikallisen hc-punkin tahdissa ja ostettua ne pakolliset tuliaisshampanskajat, vodkat ja teet. Isojen kontrastien kaupunki, jossa luksusmaasturit ja vanhat Volgat juuttuvat samoihin ruuhkiin. Ehdottomasti käymisen arvoinen, elokuvallinen paikka!

09.04.14 klo 09:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihte palasin juuri Gdanskista. Olihan se jännä syödä pippuripihviä 2 kertaa päivässä. Ostin matkalaukunkin ja täytin sen 28,5 kilolla tuliaisia, lähinnä juotavaa. Ny kelpaa.

jonathan

22.05.14 klo 17:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on huomenna treffit! Keväisestä erovitutuksesta selvitty ja nyt tuntuu rehellisesti sanottuna helvetin hyvältä. Aurinko paistaa ja loma alkaa ensi keskiviikkona. Tämä kelpaa.

Leffaholisti

22.05.14 klo 22:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Takki kääntyy ja fiilis muuttuu, mutta olihan tuo Suomen uroteko Kanadaa vastaan vaan jotain helvetin hienoa! Huhhuh..

Leffaholisti

24.05.14 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja finaaleissa ollaan! Huomenna vielä kun Leijonat venyisi samanlaiseen urotekoon niin päästään torille juhlimaan ja laulamaan Sankareita!

Kurt

24.05.14 klo 22:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä olisi tosiaan uskonut turnauksen alussa, että Westerlundin Leijonat kykenevät tälläisen tempun tekemään. Kirosin jengin tiukan Kazakstan pelin jälkeen syvimpään helvettiin, mutta tästä sitä nyt sitten mentiin heittämällä finuun. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.

Edeltävän lisäksi maanantaina alkaa kauan odotettu kesäloma :'))) Jolloin luvassa road trippiä, mahdollisesti rokkiin sekä tietenkin ihan vitusti kuppia!!

Key

20.06.14 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ulkona näyttää aurinkoiselta, vaikka säätiedotus lupasi toista. Hauskaa juhannusta!

T-2000

21.06.14 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä viesti tulee luultavasti keräämään hemmetisti miinuksia, mutta väliäkö sillä. Eli minusta on mahtavaa, että niin monien rakastama ja ylistämä Espanjan jalkapallojoukkue jää mm- turnauksen alkulohkoon. Itse en ole koskaan pitänyt joukkueen pelityylistä ja varsinkaan Fernando Torresista. Mahtavaa on myös se, että kisoissa on nähty niin monia yllätyksiä ja odottamattomia neljännesvälieriin menijöitä, esimerkkinä Chilen 2-0- voitto Espanjasta ja Costa Rican eilisiltainen 1-0- voitto Italiasta. Englanti täytti ainakin omat odotukseni ja näyttäisi jäävän alkulohkoon, ja Ranska vaikuttaisi olevan parhaassa terässä vuosiin, sen osoitti viimeistään 5-2- voitto Sveitsistä eilen. Onneksi Sveitsin jatkomahdollisuudet eivät kuitenkaan ole vielä täysin menetetty.

M16

24.06.14 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pääsinpä minäkin vihdoin kesäloman viettoon. Eipä se olisi voinut parempaan aikaan tullakaan, työmotivaatio ei ole hetkeen ollut aivan korkeimmillaan, mahtavaa päästä lataamaan akkuja muutamaksi viikoksi. Ja vaikkei erityisemmän kesäistä säätä olekaan lähipäiville luvassa, ei voi valittaa. Viikonloppuna fiilistellään bändejä Tuska Open Airissa ja pari viikkoa myöhemmin suuntana Joensuu ja Ilosaarirock. Festarit kun kuuluvat aina niin olennaisesti omaan kesään, näitä kahta tapahtumaa odottelen oikein innolla.

Motivaatio liikuntaan on vihdoin ja viimein löytynyt, kehosta tippunut viimeisen kahdeksan kuukauden aikana noin 13 kiloa. Pienenmuotoinen matkakuumekin painaa päälle, varattiinpa juuri siskon kanssa rantaloma lokakuulle, tällöin kohteena Malta. Huippua kesän jatkoa tykkiläisille!

Nanopoli

02.08.14 klo 01:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli vietettyä hurjan pitkä 4 päivän kesäloma metsäfestivaaleilla.
Uskomattoman hieno tapahtuma, jäi kyllä uskomattoman hyvät fiilikset sieltä :)
Jos jotain kiinnostaa; http://www.youtube.com/watch?v=hPfPeDy62UA

28.09.14 klo 22:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selailin tänään oikein huolella Harhakuva.org sivustoa ja sieltä bongasin tällaisen. http://www.youtube.com/watch?v=zAYp9Fda_RA Kyllä tuli hyvä mieli. :)

11.11.14 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

En minä rikas ole, mutta tänään teki mieli satsata laatuun. Ostin pari pihviä Lidlistä (-20%), pussillisen sekavihanneksia ja ihan omin kätösin värkkäsin jauhoisista potaateista ranskalaisia. Sitten vielä päälle pullo Hoegaardenia per nokka. Kyllä teki hyvää, suorastaan gutaa. Jotenkin sitä vain tuntee itsensä paljon onnellisemmaksi kun on syönyt kunnolla. Emäntä oli samaa mieltä, joten kyseessä ei ole vain omien pikkuaivojeni tuottama aistiharha.

23.11.14 klo 10:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

En minä rikas ole, mutta tänään teki mieli satsata laatuun, osa II.

Kymmenien leukaa kirveltävien suihkujen jälkeen alennuin lopulta ostamaan Gilletten partahöylän. Joku viisiteräinen, sen enempää en osaa sanoa. Olihan se kallis verrattuna rupuhöyliin ja vaihtoterien hinnalla melkein söisi halvassa ravintolassa pizzan, mutta myös ehdottomasti maineensa veroinen. Parranajo tuntuu enemmän hieronnalta kuin karvojen irti rahnuttamiselta. Partakonetta en edes harkinnut. Kun käytin sellaista ensimmäisen kerran, luulin masiinan olevan rikki. Sittemmin on selvinnyt, että partakoneen on tarkoitus tuntua siltä kuin tuhat pientä giljotiinia hakkaisi ihoa pikkuhiljaa rikki.

23.11.14 klo 15:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

En minä rikas ole, mutta tänään teki mieli satsata laatuun, osa II.

Aina on vaihtoehto olla pihi ja miehekäs...

23.11.14 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sanos muuta!