Mahtavaa !!!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mahtavaa !!!

Nirpi

24.05.13 klo 13:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uneton48 alkaa ihan kohta! Oppilaitoksellamme on ilmeisesti ollut tapana osallistua kisaan, joten liityinpä sitten aamulla joukkuevahvuuteen. Odotan jännityksellä, päädynkö esittämään kiveä vai puuta.

26.05.13 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kahden vuoden oppisopimusrupeama tuli päätökseensä, kun pääsin kahdesta viimeisestä arviointikeskustelusta läpi. Meinasi aika loppua, niin yhdistin ne. Nyt tässä sitten odotellaan tutkintotodistusta uudesta ammatista eli olen Koulunkäynnin- ja aamu- ja iltapäivätoiminnanohjaaja. Aikaisemmasta elämästä on tuo painokoneenkäyttäjän papru. Molempia ammatteja olen elämäni aikana neljä vuotta tahkonnut ja tämä viimeisempi on kyllä paljon mielekkäämpää.

Jatkostakin olen alustavasti sopinut ja huomenna alkaa viimeinen työviikko ennen parin kuukauden ansaittua "lomaa". Siksi " merkit, koska olen kesän työttömänä liiton rahoilla. Ei se paljoa ole, mutta kyllä sillä jotenkin pärjää. Jotain huhua stipendistäkin on kuulunut, eli sitä voi kaikki hakea jos on riittävästi työkokemusta ja valmistuu ammattiin. 366e pitäisi mielestäni olla hakemuksen lähettämisellä selvä. http://www.koulutusrahast.../ammattitutkintostipendi/

Kesällä ajattelin katsella paljon elokuvia. Mitäpä sitä muutakaan. Erittäin mahtavaa, että ei tarvitse enää tehdä koulujuttuja. Niissä oli kova vääntäminen.

Makke_95_

27.05.13 klo 19:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaahas, tänään olikin iloinen yllätys postilaatikossa. Nimittäin Sylvester Stallonen uusin elokuva Bullet to the head! Julkaisun pitäisi olla vasta 29.05 mutta varasin sen Discshopista noin kuukausi sitten ja se tulikin tänään. No eipä mitään, mukava piristysruiske muuten todella paskaan päivään. Onneksi kohta alkaa kesäloma.

hebbu

30.05.13 klo 11:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään klo 23:10 MTV3 esittää Steven Seagalin debyyttileffan Nico (Abowe the law) Trailerin perusteela vaikutti hyvältä ja odotettavissa on viihdyttävä turpaanvetoa 99 minuutin verran.

vallu_87

30.05.13 klo 12:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Onhan tuo joskus leikeltynä vhs:nä tullut nähtyä. Paljon en kyllä muista, mutta taitaa olla ihan Stevenin uran parhaita. Ei taida silti pystyä mainoskatkojen kera katsomaan. Aamuvuoro laittaa kellon rimpauttamaan ennen viittä.

jööra

01.06.13 klo 14:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

J.Lipponen kirjoitti:

Eilen oli viimeinen työharjoittelu päivä ja nyt vain odotellaan tutkintotodistuksen saamista(tutkintona liiketalouden perustutkinto elikkäs merkonomi). Ja työpaikkakin luultavasti siunaantuu ainakin puoleksi vuodeksi.

Kuin myös täällä tuore merkonomi siunattuna 5 kuukauden työpystillä!

Batman

02.06.13 klo 14:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt on Batman ansainnut valkolakkinsa.
Eilen nautittiin ylioppilasjuhlan huumaa kun sain vihdoin ja viimein laittaa ylioppilashatun päähäni sekä korkata kuoharit toisensa perään omalle saavutukselle. Todistuksen mukana tuli stipendi maantiedosta sekä tietenkin ruusuja iso kasa. Perinteiset juhlat ovat hienoja, myös näemmä silloinkin kun juhlat ovat omat! Kakku maistui ja sukulaisia on aina hauska nähdä. Edes flunssa ei laskenut fiilistä!
Juhla jatkuu myös tänään, kun tyttöystävän kanssa juhlistamme 2-vuotis päiväämme edellispäivän ylijäämä kuohareilla.

Toinen huikea uutinen saapui kirjekuoressa. Pääsin sisään ilmavoimiin! 5-vaiheiset testi olivat mielenkiintoisia mutten koskaan olisi uskonut pääseväni kurssille. Elämys Tikkakoskella alkaa jo heinäkuussa eli kesä jää lyhyeksi, mutta tieto vuoden tapahtumista innostavat. Edessä on vähintään 35 lentotuntia, "inssi" ja sen jälkeinen yksinlento, kyyti Hawk-hävittäjässä sekä ainakin yksi pakkolaskutoiminen laskuvarjohyppy.

Nyt pitääkin suorittaa koko kesän suunnitelmat kuukauden sisällä ja leffojakin yritettävä katsoa koko ensi vuoden edestä.

Keräilijä

05.06.13 klo 10:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kesäloma pidetty ja työt taas alkanut. Iloisin mielin eteenpäin.

Alien

08.06.13 klo 22:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tää oli mielestäni mahtava. Kaikkien jotka tietää Xbox Onen, tulis nähdä tää :D

Alien

09.06.13 klo 18:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaveri osti Steamista Arma 3 Alphan, niin se pysty antaan 3 Arma 3 Alphaa ilmaseks sen kavereille, niin se anto yhen mulle. Jes!

Liikavarvaz

09.06.13 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitäköhän mahtavaa nyt tällä hetkellä kuuluu? Noh, olen kotona ensimmäistä kertaa kuuteen viikkoon ja huomenna on lähtö Porin suuntaan ja seuraavana päivänä taas Turkua kohden nokka käy katsastamaan muutamaa kaveria.
Lisäksi olen tässä huomannut, että kun pelleilee tarpeeksi kauan gimpillä ja photarilla, niin saa aikaan jotenkuten hienoja pilakuvia, joita olen sitten postaillut blogiini. (http://elokuvankirja.blog...skeita-elokuvakansia.html)

Ja lisäksi sain uuden puhelimen... Joka on tosin äidin vanha... Ja se on HTC... Ja se on vanha HTC, jossa ei ole kunnolla tilaa sovelluksille... Mutta silti, se on parempi, kuin vanha puhelimeni.

wednesday

20.06.13 klo 02:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtavaa on, että keskellä tätä kauneinta kesää ja vielä lähes täysi-ikäisenäkin ostin itselleni valomiekan!! The force is strong!!

Sgt.Rane

21.06.13 klo 17:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lämpötila keikkuu hellelukemissa ja edessä on pitkä ilta vanhojen kavereiden kanssa, joita olen nähnyt viimeksi viime vuoden puolella. Se on keskikesän juhla! Vaikka pidän juhannusta yleisenä ryyppyjuhlana (joka se on ja on omalla kohdallani aina ollut) se on kuitenkin kesän hienoimpia hetkiä: unetonta yötä, kirkasta yötä, suuren kuun tuijottelua, rakastelua, juhannustaikoja, kokkojen pystyttämistä, veneilyä, hyvää ruokaa ja seuraa, huoletonta meininkiä, iloisuutta, kauniita ihmisiä (kiitos alkoholin), akkujen lataamista kohti kaamosta (hyi olkoon!!).

Juhannus on valoisan ajan joulu!

Toivotan tasapuolisesti kaikille tykkiläisille (paitsi trolleille, te olette perseestä!) erittäin mieleenpainuvaa ja mukavaa juhannusta. Syökää ja juokaa hyvin ja nauttikaa valoisasta yöstä. Etsikää nainen/mies, menkää naimisiin, rakastelkaa niin helvetisti, älkää hukkuko, sytyttäkää maailman suurin kokko, älkää polttako mökkejänne, olkaa iloisia.

Maximus

21.06.13 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yleinen "masentunut" kuva Suomesta ei muuten sovi meikäläisen mentaliteettiin, mutta keskikesän juhla ja kesä muutenkin suomessa on joulun ohella parhainta aikaa maan päällä. Oltiin tuossa aikaisemmin tyttöystävän ja perheen kanssa mumman mökillä grillailemassa, meressä hieman pomppimassa ja kaikenmaailman mökkipelejä pelailemassa. Nyt juomiskellaan kotosalla singstarin kera ja illemmalla suunnataan johonkin baariin, joka luultavasti hohtaa tyhjyydellään, mutta pidetään sitten hauskaa pikkuporukalla. Jokatapauksessa:

HAUSKAA JUHANNUSTA KOKO TYKISTÖLLE!

gojira

05.07.13 klo 13:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ah, se aika taas vuodesta. RuisRääkki. Ei mulla muuta. Loppu.

Kurt

05.07.13 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Neljän viikon (todella) paskamainen kaupungin kesätyö ohi terkkarin vuodeosastolla. Nyt lomaa reilu kuukausi, sen jälkeen jatkuu aherrus amiksessa. Toivotan kaikille tykkiläisille aivan helvetin hienoa lomaa (keillä sitä nyt sitten onkin). Ryypätkää, naikaa tehkää kaikkea mitä laki sallii eikä salli. Nyt olutta.

Nutipää pohjolasta

15.07.13 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen kokenut totaalisen valaistumisen!

23.08.13 klo 20:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

"MTV3 Total tarjoaa runsaasti ilmaista sisältöä tällä viikolla perjantaista sunnuntaihin. Kampanjaan lukeutuvat kanavat ovat katseltavissa sekä kaapelin, laajakaista-tv:n, satelliitin että antennin kautta.

Ilmaiseksi nähtävissä olevaan sisältöön kuuluvat kanavat MTV3 MAX, MTV3 MAX Sport 1, MTV3 MAX Sport 2, MTV3 Juniori, MTV3 Leffa, MTV3 Fakta, MTV3 Fakta XL, MTV3 Sarja, MTV3 Komedia, C More Tennis, C More Extreme ja C More Sport HD.

C Moren tv-sarja- ja elokuvakanavat eivät lukeudu kampanjaan.

Viikonloppuna on tarjolla muun muassa lukuisia elokuvia ja urheilutapahtumia, kuten Belgian F1-osakilpailu, Valioliigaa ja Saksan MM-ralli. Urheilutapahtumia voi seurata ilmaiseksi myös Katsomo-palvelun kautta."

03.09.13 klo 22:59 - linkitä tähän kommenttiin: #