Mies vai nainen?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mies vai nainen?

Seba91

03.01.06 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies tai siis nuori 14v...

03.01.06 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:
Acedia kirjoitti:
terwapiru kirjoitti:

Mitäs tuo nyt tarkoitti? Maailmojahan tässä sortuu, mikäli et edustakaan maskuliinisempaa sukupuolta kuten kaikista viesteistäsi ja avatarvalinnoistasi on ilman muuta voinut päätellä ;)

Sait ylipuhuttua. Fani(e)ni iloksi/suruksi voin vahvistaa, että edustan miessukupuolta. :oops:

Nyt kannattaisi heittää jokin kinkkinen kysymys jollekulle. Päivän pulinoissa on tänään sellaista taikaa, joka saa ihmiset tekemään paljastuksia. :wink: Huh, nyt mä voin olla ihan rauhassa, jos satun ihastumaan Acediaan, kun tiedän hänen edustavan vastakkaista sukupuolta. :P

Vaikuttaa siltä ettet ole ainakaan yhden miehen nainen, kun kerta useampiin olet jo ihastunut tai ihastumassa. Onneksi olen jo liian vanha (vai oliko se liian nuori) sinulle :wink:

minna

03.01.06 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Noh, olen kyllä yhden miehen nainen. Ihastuminen on asia erikseen. Ihastun suurin piirtein jokaiseen vastaan tulevaan mieheen, mistä mun kaverit aina mua sättivät. Minkäs sitä luonnolleen todellakaan mahtaa? Sä olet just hyvän ikäinen, etkös ole yli 20 vuotta? :) Mitä tuo "onneksi" tarkoitti? :P

03.01.06 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:

Vaikka ulkonäköni varmasti antaa ymmärtää muuta, tämä herra ei ihastu tai rakastu (enää) ihan kehen tahansa ja elää mielummin yksin, kuin kuluttaa aikaansa jonkun kanssa joka ei vaikuta "siltä oikealta". Jos siis joku olisi minuun ihastunut, olisi se toki imartelevaa, mutta jotain joka ei tulisi johtamaan mihinkään. :wink:

minna

04.01.06 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei suotta paista läpi, että olet horoskoopiltasi herkkä Kalat. :wink:

Leeloo

11.01.06 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nainen olen.

Jope Pitkäviha

11.01.06 klo 13:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Nyt on foorumilla tasan 10 naista, kohdelkamme heitä kohteliaasti, jotteivät häipyisi. :)

Taikaviitta

11.01.06 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies hän minä, mutta nuori sellainen.

jEsse

11.01.06 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies mutta nuori.

Tolppanen

11.01.06 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taikaviitta kirjoitti:

Mies hän minä, mutta nuori sellainen.

Nuori? Minä kun olen käsittänyt Aku Ankkaa lukiessani, että sinun pitäisi olla aikuinen. :wink:

Kevarimies

11.01.06 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuori mies. Kuinkas muuten? 8)

Clementiney

17.01.06 klo 23:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sivustakatsojan roolista pitäisi kai päästä. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja palaan taas astioille. Siispä, nainen olen :wink:

tähti kriitikko

Nainen/nuori nainen/tyttö. Miksikä kukin 16-vuotiaan tuntee. ^^

02.04.06 klo 01:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aleka's Attic kirjoitti:

Nainen/nuori nainen/tyttö. Miksikä kukin 16-vuotiaan tuntee. ^^

"Ihminen on juuri niin vanha, kuin miksi itsensä tuntee. Siksi minä olen 42 -vuotias." Terveisin fyysisesti 16 v. 8)

withnail

24.08.06 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nainen olen.

Mr. Pink

24.08.06 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuori miehenalkuhan minä :)

Kheldar

25.08.06 klo 13:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, minähän ole 17v poika.

Schwarzenegger

25.08.06 klo 16:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

"mies" ja onneksi olenkin.

mbay

25.08.06 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #