Mies vai nainen?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mies vai nainen?

Seba91
Käyttäjä
116 viestiä

03.01.06 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies tai siis nuori 14v...

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

03.01.06 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:
Acedia kirjoitti:
terwapiru kirjoitti:

Mitäs tuo nyt tarkoitti? Maailmojahan tässä sortuu, mikäli et edustakaan maskuliinisempaa sukupuolta kuten kaikista viesteistäsi ja avatarvalinnoistasi on ilman muuta voinut päätellä ;)

Sait ylipuhuttua. Fani(e)ni iloksi/suruksi voin vahvistaa, että edustan miessukupuolta. :oops:

Nyt kannattaisi heittää jokin kinkkinen kysymys jollekulle. Päivän pulinoissa on tänään sellaista taikaa, joka saa ihmiset tekemään paljastuksia. :wink: Huh, nyt mä voin olla ihan rauhassa, jos satun ihastumaan Acediaan, kun tiedän hänen edustavan vastakkaista sukupuolta. :P

Vaikuttaa siltä ettet ole ainakaan yhden miehen nainen, kun kerta useampiin olet jo ihastunut tai ihastumassa. Onneksi olen jo liian vanha (vai oliko se liian nuori) sinulle :wink:

minna
Käyttäjä
913 viestiä

03.01.06 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Vaikuttaa siltä ettet ole ainakaan yhden miehen nainen, kun kerta useampiin olet jo ihastunut tai ihastumassa. Onneksi olen jo liian vanha (vai oliko se liian nuori) sinulle :wink:

Noh, olen kyllä yhden miehen nainen. Ihastuminen on asia erikseen. Ihastun suurin piirtein jokaiseen vastaan tulevaan mieheen, mistä mun kaverit aina mua sättivät. Minkäs sitä luonnolleen todellakaan mahtaa? Sä olet just hyvän ikäinen, etkös ole yli 20 vuotta? :) Mitä tuo "onneksi" tarkoitti? :P

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

03.01.06 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

minna kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:

Noh, olen kyllä yhden miehen nainen. Ihastuminen on asia erikseen. Ihastun suurin piirtein jokaiseen vastaan tulevaan mieheen, mistä mun kaverit aina mua sättivät. Minkäs sitä luonnolleen todellakaan mahtaa? Sä olet just hyvän ikäinen, etkös ole yli 20 vuotta? :) Mitä tuo "onneksi" tarkoitti? :P

Vaikka ulkonäköni varmasti antaa ymmärtää muuta, tämä herra ei ihastu tai rakastu (enää) ihan kehen tahansa ja elää mielummin yksin, kuin kuluttaa aikaansa jonkun kanssa joka ei vaikuta "siltä oikealta". Jos siis joku olisi minuun ihastunut, olisi se toki imartelevaa, mutta jotain joka ei tulisi johtamaan mihinkään. :wink:

minna
Käyttäjä
913 viestiä

04.01.06 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Vaikka ulkonäköni varmasti antaa ymmärtää muuta, tämä herra ei ihastu tai rakastu (enää) ihan kehen tahansa ja elää mielummin yksin, kuin kuluttaa aikaansa jonkun kanssa joka ei vaikuta "siltä oikealta". Jos siis joku olisi minuun ihastunut, olisi se toki imartelevaa, mutta jotain joka ei tulisi johtamaan mihinkään. :wink:

Ei suotta paista läpi, että olet horoskoopiltasi herkkä Kalat. :wink:

Leeloo

11.01.06 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nainen olen.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

11.01.06 klo 13:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Nyt on foorumilla tasan 10 naista, kohdelkamme heitä kohteliaasti, jotteivät häipyisi. :)

Taikaviitta
Käyttäjä
26 viestiä

11.01.06 klo 14:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies hän minä, mutta nuori sellainen.

jEsse
Käyttäjä
205 viestiä

11.01.06 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies mutta nuori.

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

11.01.06 klo 16:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taikaviitta kirjoitti:

Mies hän minä, mutta nuori sellainen.

Nuori? Minä kun olen käsittänyt Aku Ankkaa lukiessani, että sinun pitäisi olla aikuinen. :wink:

Kevarimies
Käyttäjä
49 viestiä

11.01.06 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuori mies. Kuinkas muuten? 8)

Clementiney
Käyttäjä
62 viestiä

17.01.06 klo 23:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sivustakatsojan roolista pitäisi kai päästä. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja palaan taas astioille. Siispä, nainen olen :wink:

tähti kriitikko
Käyttäjä
57 viestiä

30.01.06 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tietysti mies

Aleka's Attic
Käyttäjä
28 viestiä

01.04.06 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nainen/nuori nainen/tyttö. Miksikä kukin 16-vuotiaan tuntee. ^^

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

02.04.06 klo 01:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aleka's Attic kirjoitti:

Nainen/nuori nainen/tyttö. Miksikä kukin 16-vuotiaan tuntee. ^^

"Ihminen on juuri niin vanha, kuin miksi itsensä tuntee. Siksi minä olen 42 -vuotias." Terveisin fyysisesti 16 v. 8)

withnail
Käyttäjä
236 viestiä

24.08.06 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nainen olen.

Mr. Pink
Käyttäjä
1243 viestiä

24.08.06 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuori miehenalkuhan minä :)

Kheldar
Käyttäjä