Mies vai nainen?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mies vai nainen?

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

03.04.04 klo 08:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtaakohan tämäkään olla mikään järkevä topikki, mutta antaa mennä kuitenkin. Elikkäs, onko Leffatykin foorumilla toteutunut sukupuolien välinen tasa-arvo? Täällä on tietääkseni vain yksi kauniimman sukupuolen edustaja (Söpö?), vai onko kenties enemmän? Äänestä siis, oletko mies vai nainen, niin saadaan tämäkin asia hieman selvemmäksi, ja nähdään kummalla on enemmistö. "Joku muu" -kohdan jätin äänestyksestä pois, koska sille tuskin löytyisi käyttöä. Itseni luen miesten joukkoon.

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

03.04.04 klo 08:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies mä oon. Tä topic on ainakin mun mielestä hyvä aihe.

Grr
Käyttäjä
188 viestiä

03.04.04 klo 09:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Naiseksi olen syntynyt.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

03.04.04 klo 10:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jollei se jollekulle ole vielä valjennut niin kaksihaaraisten heimosta tässä maailmaa tutkiskellaan... eli äijä olen.

Kapa
Käyttäjä
793 viestiä

03.04.04 klo 10:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mieshän tässä ollaan.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

03.04.04 klo 10:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies olen.

Juhani Sementti

03.04.04 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä tämä nimi "Juhani" on niin maskuliininen nimi, että ensisekunneilla huomaa hepun täällä typerehtävän.

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

03.04.04 klo 12:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miesten joukkoon itseni luen. Ei näy hirveesti naisia olevan foorumilla, taitaa olla kokonaiset kaks(Grr ja Söpö)..?

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

03.04.04 klo 12:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pakko todeta tähän väliin, että kyllä on lottovoitto syntyä mieheksi. Me miehet olemme sellaisia palikoita, että meillä on väkisinkin elämän varrella hauskempaa kuin naisilla. Ja onhan tästä kaksilahkeisuudesta ihan käytännön etujakin. Ei synnytystuskia, ei raskausarpia, ei alituista meikkaamista(ellei tietty satu olemaan joku glam-rokkari) jne.jne.
Karkeasti arvioiden noin 90% naisista ovat jo aikas rupsahtaneita 40 vuotta täytettyään, siis ainakin ilman meikkiä, kasvothan ne ensimmäisenä valahtavat. Kun taas mies voi näyttää oikein komealta vielä viisikymppisenäkin, jos edes joskus viitsii nähdä hieman vaivaa ulkonäkönsä eteen.
Varmasti sain monta uutta naispuolista fania tämän viestin perusteella :D

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

03.04.04 klo 12:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Varmasti sain monta uutta naispuolista fania tämän viestin perusteella

Joo, jos ei tyttöystävää/vaimoa ollut ennestään, niin ei ole odotettavissa lähiaikoinakaan (ainakaan täältä foorumista) :-)

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä

03.04.04 klo 12:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies olen.

Faith
Käyttäjä
623 viestiä

03.04.04 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen mies.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä

03.04.04 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onpahan varmaan forumin ensimmäinen aihe, missä ei ainakaan pitäisi syntyä erimielisyyksiä äänestyksestä. Noh, mies olen.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

03.04.04 klo 12:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:
esimies kirjoitti:

Joo, jos ei tyttöystävää/vaimoa ollut ennestään, niin ei ole odotettavissa lähiaikoinakaan (ainakaan täältä foorumista) :-)

Tarkennetaan vielä, että en tässä missään nimessä hyökkää naisia vastaan. Ilman oman äitikultani synnytystuskia en edes istuisi tässä kirjoittelemassa näitä joutavia jorinoitani. Mielestäni miehenä vain yksinkertaisesti on mukavampaa, vaikken toisen sukupuolen roolia ole koskaan kokeillutkaan :lol:

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

03.04.04 klo 13:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pistetään vaikka mies (nuori mies). :)

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

03.04.04 klo 13:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:
esimies kirjoitti:

Vau, itse en kyllä olisi kyennyt moiseen kannanottoon... XD

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

03.04.04 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies.

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

03.04.04 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mieshän minä.

Kebottaja
Käyttäjä
1369 viestiä

03.04.04 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mies..

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

03.04.04 klo 14:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Ei alituista meikkaamista(ellei tietty satu olemaan joku glam-rokkari) jne.jne.
Karkeasti arvioiden noin 90% naisista ovat jo aikas rupsahtaneita 40 vuotta täytettyään, siis ainakin ilman meikkiä, kasvothan ne ensimmäisenä valahtavat. Kun taas mies voi näyttää oikein komealta vielä viisikymppisenäkin, jos edes joskus viitsii nähdä hieman vaivaa ulkonäkönsä eteen.

Ensinnäkin, kuka pakottaa ketään meikkaamaan? Toiseksi, tietääkö esimies miksi tämä ns. 40 ikävuoden "rupsahtaminen" tapahtuu? Tolla meikkaamisella ja nuorella "rupsahtamisella" on täysi yhteys...

Niin ja iha male persoona olen...

Keskustelut