Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

pastamonsteri

10.03.14 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

http://www.johnslots.com/fi/ on seurannassa, kasinouutisia tulee joka päivä niin pysyy hyvin ajantasalla eri bonuksista jne. Foorumeista sit futisforum2 ja peliplaneetta ainakin sellasia et tulee käytyä usein.

24.03.14 klo 20:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Makke_95_

24.03.14 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

↑ Milfzr.com unohtui.

28.03.14 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

ja tubegalore. Kaikille jotain...

pastamonsteri

01.04.14 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

PornMD:hän se paras on... livehakulista on lyömätön :D

bonusmetsästyksen puolelta uus tuttavuus http://mrbet.com/fi/, vaikka aika kesken onkin vielä

Beer Master

youjizz.com
hardsextube.com
beeg.com
motherless.com

Redtube-sivustolla vierailee myös Samuel L. Jackson.

mikkomake

05.07.15 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

pastamonsteri kirjoitti:

Tämä on paremi sivusto kasinobonuksista https://www.mauripekkarinen.fi/

the grandi-ma

01.08.15 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käyn paljon täällä,Rotten Tomatoes:ssa,Imdb:ssä ja Wikipediassa.

Pelimies

Egmont kustanuksen Mustaa valkoisella-palsta
RW kustannuksen sivut
Youtube
Discshop
Ylen,Yle teeman, Nelosen ja Mtv3-elokuvasivut ja lopuksi viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä:

Linda Blairin alastonkuvat Horror unlimited blogspotissa😍

12.02.19 klo 21:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Perus Leffatykin lisäksi maan suurimmat media, Listal, huutonet ja Youtube. Mitään hipsterisivustoja ei enää vanha jaksa eikä oikeastaan ole tarvettakaan.

Edit. Pistin tähän vain jotain ettei tuo botin kasinopaska komeile etusivulla.

12.02.19 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Botin kasinopaska poistettu.

Itse käyn tällä hetkellä aktiivisimmin englanninkielisessä Wikipediassa, josta luen kosmologiaa ja tähtitiedettä käsitteleviä artikkeleja. Enkkuwikissä on paljon hyvää ja asiantuntevan oloista luonnontieteellistä asiaa. Humanistiset tieteet ovat usein heikommissa kantimissa. Ei lähdeviitteitä, suppeat tekstit ja outoja painotuksia. Tai ehkä se johtuu siitä, että itselläni on historian koulutus, joten virheet huomaa paremmin.

LadyLuck

24.09.19 klo 01:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

CasinoPasca [www.mauripekkarinen.fi] sivustoa tulee luettua veikkauksen monopolista, sillä asia kiinnostaa valtavasti minua.

EDIT: Linkki korjattu. -Ylläpito.

24.09.19 klo 02:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä käyn useimmiten bottien mainostamilla kasinopaskasivustoilla, koska ne kiinnostavat minua paljon ja koska niistä voi voittaa paljon manii. Laitoin tämän vain ettei ylempi viesti komeile etusivulla.

24.09.19 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mtgsuomi, imperiumi ja ylen tiede sivustoja tulee seurattua säännöllisesti. Myös Formulaa katson totalsportek.com saitilta streamina.

25.09.19 klo 21:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen moderaattori eräällä foorumilla, jossa on alituisena ongelmana botit. Vituttaa välillä tarkastaa foorumia kun siellä mainospaskaa tyyliin "haluatko naida tänään? Kaunis lola odottaa yhteydenottoasi" Ja jos bannit laittaa yhdelle. tulee joku toinen tilalle. Olisi kiva vaihteeksi bannia joku paskaa jauhava trolli. Siinä saattaisi hyvällä tuurilla löytyä viihdearvoa.

Mutta jota olis jotain ketjun aiheeseen liittyvää niin seuraavia sivuja seuraan joka päivä.

Alaston suomi
Leffatykki
Iltalehti
Facebook
Youtube

25.09.19 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo ”sillä asia kiinnostaa valtavasti minua” on kyllä jo aidosti surrealistinen.