Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

PingiMonsteri

02.12.05 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffatykkiä ja sitten Harhakuva.Orgia :I

04.12.05 klo 01:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jokainen meistä oppii virheistään, sen tein myös minäkin. Suomen parasta foorumia ei ole enää, ainakaan siellä ei ole aiheita. Siksipä perustin sellaisen foorumin, minkä vaikutusalue on paljon pienempi. Perustin oman foorumin hevi ja hard rock-musiikille. Luulisin ainakin, että tänne tulee enemmän porukkaa, kun sille aiemmalle "yleisforumille", joka muistutti hieman Leffatykkiäkin. Mutta tämä uusi foorum käsittelee vain yhtä aihealuetta. Ja se on tosi mielenkiintoinen aihe. Siis kukapa ei pitäisi hev ja hardrock-imusiikista? Laitan tähän linkinkin, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan... (eiku oikeasti, on todella hyvä, jos sinne tulee porukkaa, ette voi syyttää ainakaan, että olisin matkinut jostain, ja tiedän, että moni teistä pitää hevistä. Ja jos siitä ei koidu vaivaa, voitte mainita vaikka ohimennen myös kavereillenne.)

Linkki heavy/hardrock-foorumiin: http://www.createphpbb.co...index.php?heavyhardrockfo

04.12.05 klo 09:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta, voisi käväistäkin.

SpinalCrap

04.12.05 klo 10:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Kyllä tuo nyt näyttäisi toimivan. Ulkoasusta sen verran, että itse en suosisi tummaa, varsinkaan mustaa taustaväriä, se tekee viestien lukemisesta jotenkin alakuloista.

04.12.05 klo 13:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpinalCrap kirjoitti:

No ajattelin, että en tekisi aina sitä perinteistä sinistä ylkoasua, kun se on aika tympeä ja liian puolueeton. Tämä mustakeltainen on tummanpuhuva ja mielenkiintoinen ja liittyy aihepiiriin paljon lähemmin, kuin se sinertävä perinteinen. Mukaan vaan, mutta asiallisessa mielessä. Mutta jos vaika liityt jäseneksi, niin voit antaa palautetta ja parannusehdotuksia. (siellä on jotkut pelkurit käyneet vieras-nimimerkillä vähän pelleilemässä, toivottavati ei kukaan täältä. "Metallica on vitsi koko bändi" ja "Led Zeppelin kunniaan, eikä Metallica!" Sanoisin tähän, että jos Led Zeppelin kiinnostaa enemmän kuin Metallica, niin miksi kyseinen henkilö ei rekisteröidy ja luo aihetta Led Zeppelinistä, onhan se yksi merkittävimmistä 60-70 luvulla toimineista hard rock-yhtyeistä. Toivon, ettei kukaan täältä kä siellä pelleilemässä. Ettehän te olisi niin lapsellisia?).

Scarface

04.12.05 klo 14:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpinalCrap kirjoitti:

Kuulostaa nyt epäilyttävästi mun mielipiteeltä. :D

Mutta en ole käynnyt sabotoimassa foorumiasi.

Voishan tota kohta tarkastaakkin, tota foorumiasi.

04.12.05 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päätinpä rekisteröityä Tolppasen foorumille, vaikka hieman epäilyttääkin pysyykö keskustelu siellä asiallisena... no toivottavasti epäilykseni osoittautuvat turhiksi.

EDIT: ai niin, olen siellä nimellä Dystopia

04.12.05 klo 18:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaiser kirjoitti:

EDIT: ai niin, olen siellä nimellä Dystopia

Kaiser, sitä täällä pelkää itse kukin. Yritämpä säätää tuon niin, että niihin voi vastata vain rekisteröityneet ja säännöt sellaisiksi, että asiattomat ja liian lyhyet viestit poistetaan. (esimerkkinä se yksi viesti :? ). Eli jos siellä näkyy asiattomuutta, se ei ainakaan johdu minusta.

EDIT: Ettet olisi kiinnostunut moderaattorin pestistä, Kaiser? Jos asiattomuus häiritsee, niin se olisi sopiva nimitys. Lisäksi se sinun analyysisi Metallicasta on forumin ehdottomasti paras viesti tähän mennessä. Miten on?

Ja muutkin, jotka ovat kiinnostuneita foorumista ja haluaisivat pitää sen asiallisena, niin menkää ja rekisteröitykää ja osoittakaa asiallisuutenne. Ilman näyttöä en voi kenestäkään nimittää mitään.

05.12.05 klo 11:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Kiitoksia vaan, mutta ajattelin kyllä ihan tavallisena rivijäsenenä postailla foorumillesi. En mielestäni tarvitse moderaattorin oikeuksia. Eli kieltäydyn kunniasta, ainakin toistaiseksi. ;)

Dareios

21.12.05 klo 08:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

jEsse

21.12.05 klo 08:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface

21.12.05 klo 12:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

www.leffatykki.com (Laatu sivu. Oletteko kuulleet?)

www.pokeforum.net (Paras porno aiheinen foorumi. Kiitos vinkistä eräälle :wink: )

OutlawPuppet

21.12.05 klo 13:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keskustelupalstat joille kirjoittelen tän lisäksi:
Oulun Kärppien Fan Clubin keskustelupalsta [www.karpatfanclub.net]
Metallican suomenkielinen keskustelupalsta [www.nwps.ws]

Sitten luen päivittäin Iltalehden [www.iltalehti.fi], Ilta-Sanomien [www.iltasanomat.fi] ja Kalevan [www.kaleva.fi] nettilehdet.

Lisäksi jotain musiikkiaiheisia sivustoja seuraan hajanaisesti, kuten Imperiumi [www.imperiumi.net] ja Blabbermouth [www.roadrunnerrecords.com] -sivustoja.

J.Sinivuori

21.12.05 klo 14:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Supervisor

21.12.05 klo 19:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Seuraan seuraavia sivustoja:
www.leffatykki.com
www.dvdplaza.fi

Ja lisäksi sähköpostiani ja kauppaamiani tuotteita huuto.net -sivustolla.

22.12.05 klo 12:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffat
IMDb [www.imdb.com] - raamattu
Elitisti [www.elitisti.net] - asiallinen sivusto, loistavia arvosteluja
Leffatykki [www.leffatykki.com] - loistava sivusto, vaikka arvostelujen taso vaihtelee... älkää nyt kukaan vetäkö herneitä nenään.

Musa
The Metal Archives [www.metal-archives.com] - metalliraamattu
Imperiumi [www.imperiumi.net] - arvosteluita/haastatteluita
Sonos Metallicos [www.sonosmetallicos.net] - toinen laadukas metalliaiheinen arvostelu/haastattelusivu
Last.fm [www.last.fm] - soittolistasivu

Keskustelu
Leffatykki forum [forum.leffatykki.com] - täällähän sitä on tullut pyörittyä jo tovi
MuroBBS [murobbs.muropaketti.com] - Suht paska fooruumi nykyään, mutta silti tulee päivittäin vierailtua. Ja kyllähän siellä joskus kunnon keskustelujakin saadaan aikaan.
VesaBBS [www.vesabbs.com] - netin rennoin mesta, räpellystä ja ei-niin-vakavaa keskustelua ::smoke
Gamingforce Interactive Forums [www.gamingforce.com] - Pelejä, pelimusaa ja kaikkea muuta. Paras englanninkielinen forum.
Imperiumin messulauta [www.imperiumi.net] - paras suomenkielinen metalliforum

Muut
MBnet [www.mbnet.fi] - hintaseuranta, sähköposti yms.
Afterdawn [fin.afterdawn.com] - atk-aiheiset uutiset, oppaat yms.
Helsingin sanomat [www.helsinginsanomat.fi] - uutisia
Lisäksi pari muuta sivua, joita en viitsi/kehtaa/halua täällä mainita. :oops: ;)

Nämä tulee siis tsekattua päivittäin - toiset moneen kertaan ja jotkut vain kerran pari.

TheShining

22.12.05 klo 15:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässähän nämä vakituisimmat sivut joissa enimmäkseen vierailen:

Leffatykki [www.leffatykki.com]
Elitisti [www.elitisti.net]
IMDB [www.imdb.com]
Acid Cinema [www.acidcinema.net] (Oululainen huumorin nerouden huipentuma 8))
Kontu [kontu.merri.net] (Mitäpä voisi muuta toivoa suomalainen Tolkienin ihailija :wink:)
FinFilms [www.finfilms.net]
MBnet [www.mbnet.fi] (kotisivut, sähköposti ja yms)

mokoma

kiekko.tk http://www.kiekko.tk
Hattrick http://hattrick.org

Kevarimies

12.01.06 klo 17:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffatykille olen palannut takaisin eilen.