Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

mp40

10.06.04 klo 22:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Johnny Cool

10.06.04 klo 23:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

IMDb on kuin toinen kotini ja mm. leffatykin Hauskoja linkkejä-topikista löytyy aika cooleja saitteja.

Jakke 29
1934 viestiä

08.09.04 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suosittelen Jatkoaikaa, kaikille jääkiekon ystäville. Aivan loistava sivusta, jonka foorumi on täyttä rautaa. Foorumissa on käsittämätön määrä todellisia jääkiekon ystäviä. Paljon loistavia keskuskustelijoita. Foorumia on ilo lukea. Keskustelun taso on erittäin kova. Etenkin nyt World Cupin aikaan kannattaa käydä keskusteluissa lukemassa kuumasti käyviä keskusteluja Summaseen liittyen. Paljon kiinnostavaa tietoa. Foorumi on myöskin kunnioitettavan suosittu. Tälläkin hetkellä foorumissa 833 käyttäjää, vieraat mukaan laskettuna.

Kaiken tämän hehkutuksen jälkeen: http://www.jatkoaika.com

Migelo

09.09.04 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jakke 29 kirjoitti:

Kaiken tämän hehkutuksen jälkeen: http://www.jatkoaika.com

Totta, mutta ainut "vika" siinä on, että kun olet päivän poissa, niin siellä on heti tullut n. 50 vast./ketju. Läheppäs sitten siinä niitä kahlaamaan... :D Siltä on niitten olennaisten viestien ettiminen aika hankalaa. Mutta kaiken kaikkiaan hieno ja asiallinen sivusto. Toimii hyvänä jääkiekon tietopankkina ja uutistoimistona.

gggolem

09.09.04 klo 17:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

www.leffatykki.com
www.letsmakesomenoise.com
www.funkin.com
www.imdb.com
www.allposters.com (Täällä tulee aina välillä käytyä ja sitte itketään kun ei oo mahdollisuutta saada itselle mitään....)
www.neopets.com :D

www.leffatykki.com
www.film-o-holic.com
www.imdb.com
www.cdon.com

Sitten tulee selailtua noita TV-kanavien sivuja aika aktiivisesti.

Kaiser

01.12.04 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Uskomattoman laaja metallimusiikin tietokanta. Tietoa käytännössä kaikista hevibändeistä, jotka ovat joskus levyttäneet jotain.

- Varsin mielenkiintoisia leffa- ym. arvoisteluita ja kaikkea muuta hauskaa. Tsekatkaa vaikka tämä 80s Action Guide [www.ruthlessreviews.com]. :)

- jotain hirveetä :mrgreen:

arska

02.12.04 klo 18:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaiser kirjoitti:

Melko puutteellinen tietokanta mielestäni parin pistokokeen perusteella. Ei löytynyt esim. tällaisia 70-90 luvun "hardrockjenkkibändejä" kuin Y & T ja Blackfoot. Kyllä nuo pitäis sentään löytyä. Ajattelin että jos ne ei ole tarpeeksi metallia, muta pitäisi olla kun esim. Vixenkin löytyy.

Kyllä taidan luottaa itse enemmän tähän: http://www.allmusic.com

Kaiser

03.12.04 klo 11:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:
Kaiser kirjoitti:

Kyllä taidan luottaa itse enemmän tähän: http://www.allmusic.com

Juu, mutta Metal Archivesta löytyy silti satoja metallibändejä, joista ei ole mainittu sanaakaan Allmusicissa. Puutteita toki löytyy aina. Esim. Metal Archivesta ei löydy bändiä nimeltä System of a Down, jota todella ihmettelen. Ehkä se ei vain ole sivun ylläpidon mielestä tarpeeksi metallia. No minusta ainakin on. :roll:

Mielenkiintoisin ominaisuus M-A:ssa on nimenomaan Browse bands by country [www.metal-archives.com]. Hauska katsella, minkälaisia ja -nimisiä bändejä löytyy esim. Israelista [www.metal-archives.com] tai vaikka Iranista [www.metal-archives.com]. :)

Grass

15.07.05 klo 13:44 - linkitä tähän kommenttiin: #