Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

10.11.19 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voiskohan joku tulevaisuudessa kehitellä edes jossain määrin uskottavia mainoksia nettifoorumeille ihmisiä häiriköimään?

Terve. Tässä Pera. Kiipesin eilen jäiselle katolle ihmettelemään maailmanmenoa ja liukastuin, tipahdin kolmoisvoltilla kerien suoraan betoniin. Pää meni halki ja selkääkin jomottaa mutta onneks on pikavippisaitti mistä sain heti 666 000 rahanpaskaa niin sain ostettua vähän mobilaattia.

www.mobilaattiakupoliin.haistapaska.com

10.11.19 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harvinaisen sydämetöntä touhua markkinoida pikavippejä pikavippaamalla velkaantuneille, ja vielä joksikin self–help-sivustoksi naamioituneena. Tuon bisneksen pyörittäjät (ja botin ohjelmoijat) ovat varmaan ylpeitä panoksestaan yhteiskunnalle.

10.11.19 klo 21:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kokolailla kusipäistä touhua.

11.11.19 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi turkasen sinkkujen päivä.

Koko aamun pirissyt puhelin ja sähköposti tuota sinkkujen päivän spämmiä, mistä päättelen että sen on oltava taas joku uusi black friday -villitys, jolla lähinnä houkutellaan ihmisiä törsäämään vähät rahansa jollain tekosyyllä kaikenlaiseen turhaan roinaan mitä ei oikeasti koskaan tarvitse. Näköjään kaikki kuviteltavissa olevat inhimilliset elämänvaiheet ja ominaisuudet kelpaa tarvittaessa tuotteistamiseen.

Mieluummin itse ottaisin sen tyttöystävän, sinkkuelämä on perseestä.

Parin viikon päästä sitten vielä itse black friday, taidan vetäytyä siksi aikaa vaikka telttaan asumaan.

11.11.19 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Black Friday on kyllä turhauttavinta, ja turhinta paskaa ihan oikeesti kun järjellä ajattelee. Olis mielummin semmonen päivä, että annettas sitä turhaa ja tarpeetonta krääsää omista nurkista pois sellasille jolla se tulis vaikka tarpeeseen. Nykyään ihmiset tarvii kaikennäköstä espressokonetta, kolme telkkaria, älypölyimurin, ja ties mitä perseenpäristintä. Mitään ei voi hankkia käytettynä, eikä kierrättää, vaan sitten ku siitä töllöstä hajoo joku osa, tai tulee uudempi ja parempi ostettua Black Friday -tarjouksena, niin se vanha köijätään kaatopaikalle. Ja ympäristö kiittää.

Näkisin vielä, että tulevaisuudessa kun kokoajan pusketaan halvemmalla kaikkee laitetta tarjolle, ja kilpailu kiihtyy, niin nää Black Fridayt tulee oleen vielä kuukausittaista matskua. Sylettävää touhua.

02.12.19 klo 23:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä nyt taas inhottaa.

Olin viime viikonlopun porukoiden luona ja narautin vahingossa pihamaalta kaksi epäilyttävän näköistä häiskää nuuskimassa nurkkia keskellä yötä kello yhden maissa.

Seuraavana yönä oli ilmeisesti taas käyty vähän "rundilla", koska pihalta löytyi uusia jälkiä ikkunoiden alta. Pojat käyneet vähän vakoilemassa rehellisiä veronmaksajia.

No, ei muuta kuin takaisin vahtia pitämään. Todennäköisesti ne kusipäät koettaa nyt ensin selvittää ihmisten arkirutiineja ja iskeä sitten kun ketään ei ole kotona. Jos lähiaikoina luette uutisia "hätävarjelun liioittelusta" ja "murtovarkaiden pahoinpitelystä" niin tiedätte ainakin kenestä on todennäköisimmin kyse.

04.12.19 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Valitettavasti vaan oikeus on rikollisen puolella, jos uhri alkaa läksyttää roistoa.

Mikähän rikollisjärjestö on nämä nykylait oikein lobannut?

04.12.19 klo 23:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmph... äänestin Soundin parhaista suomalaisista 2000-luvun levyistä, ja bonuksena kun sai pistää vapaavalintaisen oman levyn niin äänestin Sentencedin Downia. Ja näin muutama päivä myöhemmin tajusin et se onkin ysärilevy... Että tällästä. No ainakin on hyvä levy!

04.12.19 klo 23:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Tuon väkivallan suitsimisen vielä jotenkin ymmärtää, mutta nykyään jos esimerkiksi onnistuu saamaan kuvan kesämökille iskeneestä varkaasta, niin sitä ei saa laittaa mihinkään näkyville, koska se kuulemma "loukkaa rikollisen yksityisyyttä". Yhdestä nettiin laitetusta kuvasta voi joutua maksamaan murtovarkaalle enemmän korvauksia kuin mitä se murtovaras joutuu itse korvaamaan siitä varastetusta tavarasta ja muusta vahingosta.

dbgirl kirjoitti:

Sentencedin Down...

Mitämitä!? Joku muukin täällä tykkää Sentencedin Downista!? Ihan huikea levy.

Dekkari

05.12.19 klo 13:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Kaipa sen kuvan voi julkaista jos kysyy viranomaisilta lupaa. Meinaan vaan tätäkin. https://www.iltalehti.fi/...iset/a/201704032200096112

Perjaatteessa vaan kaikissa julkisissa kuvissa on se huono puoli, että se voi johtaa täysin sivullisen ihmisen häiritsemisiin ym. jolla ei ole mitään tekemistä rikoksen kanssa. Saman asian takia harvassa Euroopan maassa on mitään Yhdysvaltojen seksuaalirikosrekisteriä vastaavaa järjestelmää. Ja murtovarkaus on aina törkeä rikos joten tuomio ja vahingonkorvaukset eivät varmasti ole pieniä.

Enkä nyt yritä mitenkään puolustella rikollisia.

05.12.19 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Poliisia ja yksityishenkilöitä koskeekin eri laki: poliisi saa halutessaan julkaista epäillyn kuvan tai vaikka kymmenen, yksityishenkilö taas loukkaa [www.iltalehti.fi] sillä pelkästään rikollisen yksityisyyttä ja joutuu itse rosikseen. Sillä ei oikeasti ole edes väliä vaikka siinä kuvassa olisi rikollinen itse teossa eikä kukaan muu.

06.12.19 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Brutus kirjoitti:

Mitämitä!? Joku muukin täällä tykkää Sentencedin Downista!? Ihan huikea levy.

Kyllä, edelleen saan säväreitä siitä, joskus 2000-luvun alussa ostin. Ihan oikeasti yksi parhaimpia suomalaisia levyjä ikinä eikä kalpene parhaimmille ulkomaisille saman genren levyille pätkääkään. Sentenced ei muutenkaan ole huonoja levyjä tainnut tehdä :)

17.12.19 klo 20:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yleensä olen ollut jouluihmisiä ja on ollut kivaa että joulu on tulossa.

Mutta nyt tuntuu lähinnä siltä, että haluaisi jonkin suodattimen telkkariin ja nettiin joka suodattaisi joulujutut pois. Ei oikein pysty iloitsemaan asiasta kun on useammanlaisia huolia nyt elämässä.

Dekkari

22.12.19 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ottaa päähän Finnpulpin tehdashankkeen kaatuminen. Eihän asia varsinaisesti minua koske kun en asu kuopion seudulla, mutta harmittaa. Toivotaan kuitenkin, ettei asiasta seuraa mitään dominoefektiä.

Luonnonsuojelijat ei toisinaan tunnu ymmärtävän elämän realiteettejä. Jos ei ole teollisuutta, niin ei valtio saa myöskään rahaa mitä voisi käyttää ympäristön suojelemiseen.

Jautsi

27.12.19 klo 11:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Järvien vedenlaatukin on elämän realiteetti.

27.12.19 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Posti näemmä taas nostanut hintoja. Jos kirjeen paino on yli 250g, niin postimaksu alkaa lähenellä postipaketin hintaa.

Jännitysnäytelmiä joskus postissa asiointi. On niin suuri mahdollisuus, ettei tiedot hinnoista ole enää ajan tasalla.

17.01.20 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sain myytyä muutaman kirjan ja rahat laitettiin tulemaan mulle tilisiirrolla eilen.

Nyt kello on jo yli 14, eikä rahoja näy vieläkään. Taisi mennä nyt viikonloppu suunnitelmat pilalle.