Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Brutus
Käyttäjä
751 viestiä

02.09.19 klo 12:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sähköpotkulaudat.

Mistä ihmeestä ne on tänne Turun katukuvaan ilmestyneet muutaman naurettavan kuukauden aikana kun olen ollut poissa? Silloin kun niitä toheloita hipsterikuskeja ei joudu väistelemään jalkakäytävillä, niin sitten niitä hujan hajan parkkeerattuja ja ihmisten tielle jätettyjä romuja, joita löytyy jokaisen kaupan, opiskelutilojen ja jopa oman kämpän oven edestä jalankulkijoiden ja autojen tukkona.

Kenen mielestä tämä kaaos mahtoi olla oikeasti edes hyvä idea? Alle vuorokausi kaupungissa ja tekisi mieli jo nyt heittää kaikki vastaan tulevat sähköpaskat aurajokeen.

Joku
Käyttäjä
1064 viestiä

02.09.19 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hah! Kävin kans Tampereella tuossa taannoin, ja helvetti mitä vauhtihirmuja noi potkulaudat on. Hipsteriviikset kermavaahdossa ohi sujahtelevia suttueemeleitä väistellessä olo oli kun ois jotain risteilyohjuksia ollu pakosalla. Huh.

Miihkali
Moderaattori
2455 viestiä

02.09.19 klo 18:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun kotipihan nurkalla on niiden parkkipaikka.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1552 viestiä

20.09.19 klo 10:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Liityin instagramiin.

Nyt haluaisin lisätä sinne kuvia, mutta se on tehty todella vaikeaksi. Ei missään ole "lisää kuvia" painiketta tai vastaavaa.

Miten helvetissä noin luotaantyöntävän vaikea sovellus on noin suosittu?

Minun mielestä on aika paha juttu, että joudun katsomaan youtubesta tutoriaaleja siitä, miten lisään jonnekkin kuvia tai päivityksiä.

EDIT: Kävi ilmi että puhelimella on helppo lisätä kuvia, mutta tietokoneelta se on tehty todella vaikeaksi. Ihan kuin ihmiset ei käyttäisi nykyään läppäreitä ja pöytäkoneita.

Edit: Ongelma ratkesi, mutta ei sitä pitäisi tehdä näin vaikeaksi.

Keräilijä
Käyttäjä
84 viestiä

20.09.19 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikä prkl tämä juttu on että maustetut rommit kielletään ! Kyrsii ja pahasti....

Joku
Käyttäjä
1064 viestiä

20.09.19 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei niitä kielletä, vaan niitä ei saa enää kutsua nimityksellä "rommi".

Miihkali
Moderaattori
2455 viestiä

21.09.19 klo 10:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

”Mausteinen rommijuoma.”

Brutus
Käyttäjä
751 viestiä

21.09.19 klo 10:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edit. Saa poistaa.

Alkuperäinen viesti sisälsi muutenkin pienen romaanin verran pelkkää katkeraa avautumista ja kiukuttelua koko rommiuutisen joutavanpäiväisyydestä ja ensimmäisen maailman ongelmista, joten parempi kai kun olen tällä kertaa vaan hiljaa ja menen vaikka ulos jäähdyttelemään. Pinna vähän kireällä taas.

Keskustelut