Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

29.05.17 klo 07:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

on ruvennut vituttamaan ne kommentit.

Puolethan on ihan ok,tunteisiin menevän musiikin ansaittua kehua ja ylistystä mutta se toinen puoli..

"Haluan että mun hautajaisissa soitetaan tää samalla kun kyyhkysiä ja yksisarvisia vapautetaan Kultaisista häkeistä ylilentavästä ilmalaivasta..Oon jo sopinu perheen kanssa.."

WTF? Ja jumalauta miehiä vielä iso osa näistä omien hautajaistensa kanssa r..kkaavista.

Perkele.

Tekis mieli kommentoida jo sekaan että sä kuolet likaisessa kellarissa perseraiskattuna,ainoa mikä soi on tekijöiden pierut heidän poislähtiessään..

Että mua ottaa pattiin..

Lassomies

29.05.17 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

abneri kirjoitti:

Teit yhden virheen.

Luit YouTube-kommentteja.

Häpeä lankeaa kokonaan sinulle.

29.05.17 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lassomies kirjoitti:
abneri kirjoitti:

Teit yhden virheen.

Luit YouTube-kommentteja.

Häpeä lankeaa kokonaan sinulle.

Nonii joo mutku...

07.06.17 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi ny hevon perse noita Veikkauksen nettiarpoja.Tarina menee näin:
Parin edellisen päivän kenopeleistä jäin ihme kyllä oikein 40€ voitolle.

Älyn jättiläisenä ja rahankäytön guruna päätin että nythän pelataankin vaikka nokkapokka-arpoja näillä voitoilla,luulisi sieltä ny jokusen euron saavan.

Ehkä jopa kävisi parempikin tuuri..??( AhPa-oireyhtymä )

Hyvä,Aloitetaan. Ja 4€ arvoilla mennään,kuinkas muuten.

Ekasta arvasta sai 2€, no hyvä että edes jotakin,jatketaan harjoituksia.

Jaahas,seuraavista 9:stä arvasta ei sitten saanut mitään,kylläpäs oli kivaa
pelata..?

Perkele.

Että osaa oma tyhmyys vituttaa joskus.

Nettiarvat saa mun puolesta jäädä pelaamatta tästedes.

1960 viestiä

07.06.17 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä paras tunnettu uhkapelisysteemi: aina kun tekee mieli ostaa arpa, laita veikkaukseen korvamerkitty summa säästöpossuun. Kun säästöpossu on täynnä, avaa se. Palautusprosentti 100%.

12.07.17 klo 07:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelosen kesän leffaputki.

Bondit. Vaihteeksi.

12.07.17 klo 12:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ mikä seuraavaksi, Kaikki Pirates of the Caribbean -elokuvat vaiko sittenkin Kaikki Indiana Jones -elokuvat? Nelonen on oksettava.

17.07.17 klo 14:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yritin tuossa sadepäivän viihdykkeeksi katsoa pariakin kauhuleffaa Netflixin puolelta mutta ei niin hirveää klisheepaskaa pysty kettukaan katsomaan karjumatta.

Onko kauhuleffaa tehdessä PAKKO seurata jotakin listaa minkä mukaan kohtauksia on tehtävä,muuten ei leffa pääse levitykseen?

Mitä jos joskus henkilön kuunnellessa pelokkaana korva kiinni ovessa,siihen oveen ei rämähtäisikään äänekkäästi mikään (Ja se kuuntelija ei lentäisi perseelleen) vaan vaikka laho sormi materialisoituisi oven läpi koskien kuuntelijan hiuksia ..?? Tai työntyisi silmästä läpi!!
Ei,aina KATHOMP!! karmeja tärisyttäen oveen ja kuuntelija kirkuu perse lattiaa hinkaten,peruuttaen samalla..

Onko leffan lasten aina pakko olla
A : Sairaita
B : Ihan jäätäviä kusipäitä,varsinkin heräämisen suhteen.Montako kertaa sille äpärälle käydään kiljumassa että "Herää,myöhästyt kohta"?
Ja jos se pikkupaskiainen onkin hereillä niin sitten se aloittaa
videopelin pelaamisen tai muuta yhtä järkevää paskaa touhuamaan,
kiire on täysin käsittämätön asia tälle retardille..
Tuleeko sille yllätyksenä että joka aamu pitää kouluun lähteä??
Aamupalaa se ei ehdi ikinä syömään vaan nappaa eväspussinsa ja juoksee odottavalle koulubussille.(Odottaako se bussi joka helvetin aamu samaa typerystä kiltisti? Bussikuski saisikin napsahtaa ja viedä tämän puupään vähän erilaiselle koulumatkalle..! )

Olisi vitun virkistävää nähdä edes yhdessä leffassa normaali kakara jota kyllä tietysti vituttaa kouluunlähtö mutta joka lähtee silti sinne niinkuin normaali ihminen..

Muutenkin,millaisia idiootteja ihmisten pitää olla että joka saatanan aamu toiminta on niin kaoottista ja typerää sähläämistä?
Luulisi että aika pian se kello tajuttaisiin laittaa 10 min aikaisemmin soimaan.

Samaten helvetin tärkeät työhaastattelut,kokeet,matkat,kokoukset jne ei aiheuta mitään lisäjärjestelyitä tai varmistuksia heräämisen tai matka-ajan suhteen.

"Mut keitetään elävältä ja kaikki mun sukulaiset nyljetään suolakaivoksessa jos en ole huomenaamulla 09.30 sheriffin toimistossa, 200m päässä kotoani"
---Seuraava aamu,09.28...Tyyppi herää kuola poskella maiskutellen ja katsoo kelloa.." OH SHIT.."( Olisko ed.iltana lähtenyt kaverin pyynnöstä kapakkakierrokselle,koska miksipä vittu ei !?!)

Ai joo,oletteko huomanneet että olipa perheenjäsenten ikähaarukka
mikä tahansa,kaikilla on sama vitun aikataulu? Kaikki ceepeilee aina aamutoimiaan samaan aikaan,esikoululaisista töihinlähteviin vanhempiin asti.Vuorotöissä ei muuten käy kuin yksinhuoltajat.

Tulipa taas avauduttua mutta perkele,liian monta pettymystä tullut putkeen varsinkin juuri kauhuleffojen suhteen.Samat kliseet kerta toisensa jälkeen..

Missä mielikuvitus?

17.07.17 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa abneri konkretisoi sitä miksi en yleisesti ottaen katso kauhuelokuvia jotka on tehty tällä vuosituhannella. Ne on usein samaa kaavaa noudattavaa paskaa. Jos kauhua on katsottava niin silloin katson kauhua viime vuosituhannelta. Niille sentään pystyy antamaan ikänsä takia kliseitä anteeksi.

01.09.17 klo 14:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Netflixissä on The Mist-sarja katsottavissa.
Perustuu Stephen Kingin kirjaan ja tästähän onkin tehty jo aikaisemmin elokuvakin.

(Jonka lopputwisti on muuten loistava,paljon parempi kuin kirjan alkuperäinen lopetus)

No,odotukset eivät järin korkealla olleet aloittaessani sarjaa katsomaan ja niinhän siinä kävi että myötähäpeässä kiemurrellen,kliseestä toiseen sarjassa edetään.
(Esim:Kun mennään lasioven lähelle kurkistelemaan sumuun,tömähtääköhän siihen lasiin jotakin ulkopuolelta juuri silloin..?)

Kuten tavallista,se asioiden kertominen ja perillesaanti on jälleen käsittämättömän vaikeeta ,samaten luulisi että esim: Aseistautuminen hoidettaisiin suhteellisen aikaisessa vaiheessa ja kaikkia koskien silloin kun ihmisiä revitään kappaleiksi vasemmalla ja oikealla..Mutta ei,suurimmalla osalla on jumalauta nyrkit ja kyrpä aseena ja lycka till .

Mielessäni ajattelin että kuinkahan aikaisessa vaiheessa tulee se vitun ärsyttävä"Autolla ajetaan kaasu pohjassa pimeässä/ruuhkassa/muuten idioottimaisessa paikassa ja kolaroidaan"-kohtaus?

Se tulee toisen jakson puolessavälissä.

Siihen loppui katsominenkin,ei jumalauta.

Miten leffantekijät saisi ymmärtämään että logiikka ja älynkäyttö voi ja saa esiintyä elokuvissa.?
Ei kaikkien hahmojen tarvitsisi aina olla panikoivia aivottomia idiootteja että saataisiin jännitystä ja tapahtumia leffaan.

01.09.17 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuulostaa kyllä vähintäänkin mahtavalta sarjalta! (not)

Kingihän on itse sanonut, että jos olisi keksinyt tuon leffan kaltasen lopetuksen, olis se ympänny sen siihen kirjaansa alun perinkin. Niin paljon hän diggas tästä erilaisesta lopusta.

24.09.17 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keskusta on aikasemmin kannattanut ankaria viinalakeja ja nyt vielä seksinostoa pyritään tekemään rikollisen.

"Joukko keskustan kansanedustajia esittää seksin oston täyskriminalisointia: "Kukaan ei haluaisi tytärtään alalle"

Nyt minäkin sen uskon, Keskusta haluaa ankeuttaa Suomen.

07.10.17 klo 02:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä ei ole mikään vitsi. Olen aidosti huolissani Nelosen väen mielenterveydestä, sillä näin juuri leffaputki-mainoksen, jossa olivat Alaston ase 2, Beverly Hills mulkku 2, sekä Mission Impossible. Jos Sinulla on käsitys siitä, miten usein nämä esitetään siellä, ymmärrät, että tässä ei ole enää mitään normaalia.

Näen mielessäni taas tuhansia elämiinsä kyllästyneitä kaljankittaajia, jotka zombiemaisessa tilassa selaavat kanavia sohvaltaan, todeten ja toistaen: "Nähty. Nähty. Nähty."

07.10.17 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vartoos Nosfecoff pari kuukautta..

" Nelonen esittää : Joulunpyhinä/vuodenvaihteessa. Kaikki Bondit."

07.10.17 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä on mennyt yllätyksettömäksi tv:n tarjonta kun bondeja näytetään taas.

Mies Ja Alaston Ase elokuvat on kyllä hyviä, mutta ei niitä näin usein tarvisi esittää.

1960 viestiä

08.10.17 klo 09:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuntuu vähän, että fyysisten formaattien kuolema on pitkällä tähtäimellä haitallista elokuvakulttuurille tai ainakin valikoiman monipuolisuudelle. Musiikin kohdalla voisi jopa sanoa, että on käynyt päinvastoin. Jos ei ole todella marginaaliseen kamaan keskittynyt, niin jo Spotifysta löytyy monipuolinen kattaus musiikkia. Itse pidän esimerkiksi 70-luvun progerokista, joka on nykyään suhteellisen marginaalinen genre, mutta jota kuitenkin on suoratoistopalveluissa tarjolla kohtalaisesti.

Elokuvien suoratoistopalvelut sen sijaan (ainakin Suomessa) keskittyvät vain todella kuuluisiin leffoihin ja uusimpaan Hollywood-tuotantoon. Monista klassikoista ei ole tietoakaan, B-elokuvista puhumattakaan. Lisäksi vaihtuvuus on melko suurta, jolloin ei voi laskea sen varaan, että aiemmin nähty leffa on myöhemmin mahdollista katsoa uudestaan. Olen koettanut miettiä syytä tähän. Voisiko olla, että fyysisten formaattien aikana ei ollut ylettömän kallista ostaa oikeuksia johonkin vähemmän tunnettuun leffaan, ottaa siitä muutaman tuhannen kappaleen painos ja antaa sitten oikeuksien raueta? Suoratoistopalvelussa maksut sen sijaan juoksevat vuodesta toiseen, jolloin leffan katsojamäärän täytyy jatkuvasti ylittää tietty raja. TV-kanavilla sama juttu.

Ylipäänsä on surullista, että laadukkaita ja mielenkiintoisia elokuvia katoaa saatavilta. VHS:llä julkaistiin paljon todella kiinnostavaa tavaraa, jota ei koskaan julkaistu DVD-muodossa, ei varsinkaan Suomessa. Kun DVD:stä vastaavasti siirryttiin BD:hen, niin ero oli vielä suurempi ja saatavuus todella heikkoa. On paljonpuhuvaa, ettei esim. Tarkovskin elokuvista ole lainkaan suomenkielisiä BD-julkaisuja!

28.10.17 klo 10:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tiedättehän nämä lukuisat (Overhaulin,Kindig kustoms,Counting cars,Fast`n loud, j.n.e, j.n.e)autontuunaus-ja rakentelushow:t joita tulee ainakin Discovery-ja Historykanavilta yllinkyllin?

Itse entisenä(?) Jenkkiautofanina tykkäisin katsoa näitä ja ihastella ammattilaisten kädentaitoja ja upeita,mahtavia autoja mutta yksi asia on alkanut nyppimään häiritsevän paljon:

Se lauantaimakkara-räimerock mikä pauhaa JOKAISEN ohjelman taustalla/päällä koko ajan.

Jopa Klassikkoautojen Jäljillä-ohjelmassa sama monotoninen melusaaste pauhaa,ohjelmaan vielä täysin sopimatta.

60v.herrasmies tutkii vanhan Fordin alustaa ja taustamusiikkina kauheeta sähkökitaramättöä.
Tai kunten tänäaamuisessa jaksossa,Mr.Carini oli hitaan varovaisesti laskettelemassa ja hirvee rokinrämpytys pauhaa.. Voi hyvää päivää..

Tämä on kai vastine sille 60-luvun ksylofoni-jazzille mikä plimputtelee kaikissa aikakauden Suomalaisissa uutis-mainos tai esittelypätkissä.

Veli aikanaan mainitsi miten tuo rock-revittely on hänestä häiritsevän lujalla
auto-ohjelmissa.

Arvatkaa alkoiko pistää omaankin korvaan tuon jälkeen ? ! ?